Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Niin ja sitten on elämäntilanteita, jolloin ei vaan pysty ja kykene harjoittamaan pariutumista/parittelua, koska vastuut ja velvoitteet on ihan jossain muualla ja niistä haluaa pitää kiinni. Vaikka nyt sattuiskin erityisesti tykkäämään jostain vastakkaisen sukupuolen aikuisesta edustajasta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kai se mikä on parisuhdemateriaalia vaihtelee kovasti sen mukaan miten nirso on. Mitä laajempi nais/miesmaku ja mitä vähemmän kiveen lyötyjä kriteerejä, sen helpommin törmää potentiaaliseen tapaukseen. Toki 25 ikävuoden jälkeen joukkueen pariutumis/perheytymistaso on jo niin kova, että tarjolla oleva materiaalin määrä kapenee. Paitsi tietysti jos pysyy alle 25-vuotiaissa, mutta useimmilla ei riitä hermo tai rahkeet lastentarhassa möyrimiseen.

Itse olin niin sitoutumiskammoisessa tilassa niin pitkän aikaa, että vaati pienen ihmeen ylipäänsä päätyä nykytilaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Urpiaisen itsesensuuri iski. Älä ole niin ankara itsellesi!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:Kai se mikä on parisuhdemateriaalia vaihtelee kovasti sen mukaan miten nirso on. Mitä laajempi nais/miesmaku ja mitä vähemmän kiveen lyötyjä kriteerejä, sen helpommin törmää potentiaaliseen tapaukseen.
En mä oikein tästäkään tiedä. En mä oo onnistunut törmäämään niihin "kusimatoihinkaan", joista Vespa täällä välillä kertoo. Toisaalta oon kyllä varmaan liiankin ymmärtäväinen tilanteessa, jossa vastapuoli ei ihan löydä paikkaansa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hui!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tässä on tietysti sellainen persoonatyyppien erokin. Musta on kiinnostuneet yleensä pääsääntöisesti ne miehet, jotka toivoo naiselta oma-aloitteisuutta ja rohkeutta. Niihin tekee vaikutuksen sellainen suorempi lähestyminen. Sitten on niitä, joille se on ihan äärimmäinen turn-off, että heidän pelailuaan tullaan sillä tavalla häiritsemään jollain yllätyssiirrolla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mä olen tässä ketjussa niin samaa mieltä Vespan kanssa ettei oo todellista.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Nythän tää koko ketju huutaa uutta galluppia, että kuka on mikäkin. Pienikiveksinen isä, vai pariutumiskammoinen narttu? Takiainen vai teflonpintainen?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Musta on kiinnostuneet yleensä pääsääntöisesti ne miehet, jotka toivoo naiselta oma-aloitteisuutta ja rohkeutta.
Minä olen kiinnostunut pääsääntöisesti naisista joilla on omaa aloitteellisuutta.

Arvostan hengittämistä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Arvostan hengittämistä.
Myös seksin aikana?
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Arvostan hengittämistä.
Myös seksin aikana?
Vetoan perustuslain viidenteen lisäykseen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Vetoan perustuslain viidenteen lisäykseen.
Vastahan siihen on tehty 3 muutosta.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://en.wikipedia.org/wiki/Fifth_Amen ... rimination

(kyllä sä varmaan tämän tiesitkin...)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

exPertti kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Mä olen tässä ketjussa niin samaa mieltä Vespan kanssa ettei oo todellista.
Tiedä mitä ennen isokiveksisiä perttejä olisitkaan saanut mukaan eri asenteella. :D

Henkeäsalpaavan ahdistava ajatus.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^Noh noh

Selkeästi näen sun ja Pertsan tässä

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Ei sitä niellä pakko ole. :)
Eiks tämä ole sun vakiintunut linja muutenkin.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ei sitä niellä pakko ole. :)
Eiks tämä ole sun vakiintunut linja muutenkin.
Itse asiassa eikös se nimenomaan ollut, että nielemisestä pidättäytyminen on aiheuttanut pertsalle suurta harmia?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Tekeekö semmoset sarjasuhteilijat kompromisseja parisuhteen toisen osapuolen ominaisuuksien kanssa?
Meinaan sitä, että hyvin usein pantavan oloinen tyyppi aiheuttaa välittömän facepalm-efektin kun avaa suunsa ja fiksu ja mukava ja hauska on aivan ämpäriruma. Kumpikaan vaihtoehto ei oo hyvä.

Ne harvat poikkeukset edelliseen eivät ole pitäneet itse itseään parisuhdemateriaalina, ainakaan mun kanssa ;)
(voi kyllä olla, että olen unohtanut kertoa asiaan viittaavat ajatukset, ei voi muistaa)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Pertti Pertti Pertti...

Tarkoitin sarjasuhteilijalla juuri sellaista, joka on suurimman osan elämästään parisuhteessa - siis niin, että se suhteen toinen osapuoli vaihtuu välillä, ja hyvin, hyvin lyhen ajan ilman suhdetta siinä välissä.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

So Hard kirjoitti:Kai se mikä on parisuhdemateriaalia vaihtelee kovasti sen mukaan miten nirso on. Mitä laajempi nais/miesmaku ja mitä vähemmän kiveen lyötyjä kriteerejä, sen helpommin törmää potentiaaliseen tapaukseen. Toki 25 ikävuoden jälkeen joukkueen pariutumis/perheytymistaso on jo niin kova, että tarjolla oleva materiaalin määrä kapenee.
No tässähän tää on sanottuna.
Pitää lukea huolellisemmin jatkossa. 8)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kiukkutipu kirjoitti:Tekeekö semmoset sarjasuhteilijat kompromisseja parisuhteen toisen osapuolen ominaisuuksien kanssa?
Kaikki joutuvat tekemään kompromisseja.

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/uu ... 00=2385418
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Kirkonmieshän kirjoittaa fiksua tekstiä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

So Hard kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Tekeekö semmoset sarjasuhteilijat kompromisseja parisuhteen toisen osapuolen ominaisuuksien kanssa?
Kaikki joutuvat tekemään kompromisseja.

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/uu ... 00=2385418
Toki.

Mutta ajattelen aikaa ennen päätymistä tuohon.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä kierrän kauniit idiootit kaukaa, mutta väittäisin, että minkäänlainen tutustuminen vaatii sitä, että toinen miellyttää silmää ratkaisevan paljon. Pidän suoraan sanottuna hieman aliarvioimisena sitä, etteivätkö herkemmin suhteisiin päätyvät kävisi samoja pohdintoja kun muutkin, lopputulos on vaan eri.

Mä taidan olla ihastujatyyppinä aika samanlainen kuin Eat, Pray, Love ja Kuinka jouduin naimisiin -kirjojen päähahmo, sellainen hullaantuja, joka muuttaa mielessään toisen negatiivisetkin ominaisuudet kullaksi, tai sitten vaan ohittaa ne täysin. Tai tää on ainakin se historia. Nyt oon tehnyt töitä sen eteen, etten päästä itseäni lipsumaan tuohon. Oon mielestäni onnistunutkin aika hyvin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Pohdin tuossa keväämmällä terapeuttini kanssa just, että kun mulla jos kenellä on sitoutumisongelmia ja ongelmia tunteiden ilmaisemisessa, että kun kuitenkin haluaisin sitoutua tähän mun suhteeseen, niin uskallanko. Että kumpi vaan meistä voi joskus tavata jonkun, joka todella vie jalat alta, että uskaltaako sitä sitten. Että olisiko helpompi kaiken varalta lopettaa kaikki alkuunsa ennen kuin vasta sitten ehkä joskus, kun ehkä vaikka on yhteinen asuntolaina ja kaikkea. Jotenkin terapeutti sai mut sitten ymmärtämään, että maailmassa on niin paljon ihmisiä, että taatusti sekä mulle että miehelle löytyis jostain joku parempi, näistä kaikista miljoonista ja taas miljoonista. Mutta pitää vaan päättää, että tää on nyt paras ja riittävän hyvä sitoutumiseen. Vähän karua, mutta silti helpottavaakin.

Mä oon ymmärtävinäni, että Exsun suhteet saa alkunsa siitä, että on avoimella mielellä ja avoin tutustumaan moniin ihmisiin, ja se on kyllä hienoa. Itse oon perinteisesti ollut semmoinen hidas ja ennakkoluuloinen jörrikkä, vaikkei tuo vähäistä suhteilumäärääni kokonaan selitäkään ja muilla on omille asioilleen omia syitä.
Vastaa Viestiin