Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

musta muumio kirjoitti:Että kumpi vaan meistä voi joskus tavata jonkun, joka todella vie jalat alta, että uskaltaako sitä sitten.
Mikä sun pointti oli? Ei voi naida kivaa muulinajajaa koska voi tulla prinssi? No jos se prinssi joskus tulee, niin kyllä sä voit sitten muulinajajan dumpata.
Universaali disclaimer.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

So Hard kirjoitti:
musta muumio kirjoitti:Että kumpi vaan meistä voi joskus tavata jonkun, joka todella vie jalat alta, että uskaltaako sitä sitten.
Mikä sun pointti oli? Ei voi naida kivaa muulinajajaa koska voi tulla prinssi? No jos se prinssi joskus tulee, niin kyllä sä voit sitten muulinajajan dumpata.
No siis pointti oli, että tossa ajatuskulussa ei ollut pointtia. Jotain tuollaista häilyi mielessä ja tajusin, että se oli hämmästyttävän pöljää.
Viimeksi muokannut musta muumio, 10.09.2013 12:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä luulen, että noita epävarmuustilanteita oppii parhaiten sietämään niin, että elää sellaisen läpi ja tajuaa, että siihen ei kuole. Yhteiselossa voi tulla vastaan monia ennakoimattomia tilanteita, on se sitten ihastuminen toiseen, miehen muuttuminen urheilijanuoresta 200 kiloiseksi sohvaperunaksi tai se, että 20 vuoden yhteiselon jälkeen kumppani päättää aloittaa sukupuolenvaihdosprosessin. Sitten pitää vaan miettiä siinä hetkessä, että mitäs nyt, haluanko jatkaa vielä parisuhdetta näillä muuttuneilla ehdoilla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

musta muumio kirjoitti:Pohdin tuossa keväämmällä terapeuttini kanssa...

Anteeksi, että kysyn tätä, mutta kuinka kipeä sä olet? Terapiaanhan tunnetusti pääsevät koulutetut nuoret naiset eivätkä ne, jotka sitä enemmän tarvitsisivat.

Mikähän saa mut kysymään tällaista. Hävettää itseäkin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti:Terapiaanhan tunnetusti pääsevät koulutetut nuoret naiset eivätkä ne, jotka sitä enemmän tarvitsisivat.
Kyllähän terapiaan pääsee kuka tahansa, jolla sellainen on varaa maksaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Terapiaanhan tunnetusti pääsevät koulutetut nuoret naiset eivätkä ne, jotka sitä enemmän tarvitsisivat.
Kyllähän terapiaan pääsee kuka tahansa, jolla sellainen on varaa maksaa.
Korjataan: Kelan kustantamaan psykoterapiaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

NuoriDaavid kirjoitti:
Anteeksi, että kysyn tätä, mutta kuinka kipeä sä olet? Terapiaanhan tunnetusti pääsevät koulutetut nuoret naiset eivätkä ne, jotka sitä enemmän tarvitsisivat.

Mikähän saa mut kysymään tällaista. Hävettää itseäkin.
Sen verran, että julkinen puoli käski hakemaan apua yksityiseltä. Sain normaalin Kela-korvauksen erikoislääkärin ajasta, mutta muutoin yhteiskunta ei tätä iloa ole hyysännyt erityisillä terapiatuilla. Kävin kahdesti kuussa muistaakseni puolen toista vuoden ajan. Uskon, että tää auttaa mua myös toimimaan parempana ammattilaisena opetustyössä, kun oon oppinut ymmärtämään itseäni. Ei oo esim. semmosta pelkoa, kun tänään meen aloittamaan uuden kurssin illalla, että entä jos alkaakin hallitsemattomasti itkettää kesken kurssin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kiukkutipu kirjoitti:Mä olen tässä ketjussa niin samaa mieltä Vespan kanssa ettei oo todellista.
Kannattaakin olla, koska mielipiteeni on ainoa oikea.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti: Mä taidan olla ihastujatyyppinä aika samanlainen kuin Eat, Pray, Love ja Kuinka jouduin naimisiin -kirjojen päähahmo, sellainen hullaantuja, joka muuttaa mielessään toisen negatiivisetkin ominaisuudet kullaksi, tai sitten vaan ohittaa ne täysin. Tai tää on ainakin se historia. Nyt oon tehnyt töitä sen eteen, etten päästä itseäni lipsumaan tuohon. Oon mielestäni onnistunutkin aika hyvin.
Tähän on pakko sanoa, että itsellä on ollut hieman samaa vikaa. Jos se parisuhdemateriaali juo joka ilta kaksi kaljaa/pelaa tietokonepelejä/käy kavereiden kanssa joka viikonloppu baarissa, jatkaa se sitä juomista/pelaamista/baareilua vielä parisuhteessakin.
Viimeksi muokannut Vesper, 10.09.2013 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: No eikös se exsu juuri sanonut, että "taas kerran olisi se once in a lifetime catch" saatavilla. Ties kuinka monennetta kertaa. :D
Tässä oli ehkä myös pientä itseironiaa mukana. Mutta tuo on ollut yksi syy siihen, minkä vuoksi aiemmin on aina ajautunut parisuhteisiin niillä lyhyehköillä puolen vuoden- vuoden siirtymäajoilla. Niitä tyyppejä ei kokonaisuudessaan ole tietenkään kovin montaa ehtinyt olemaan, koska parisuhdejaksot on kuitenkin olleet pituudeltaan 1,5v.-6,5v.:n mittaisia, painotus tuolla pidemmissä.

Nyt kun on ollut voimakas tunne siitä, etten ole valmis mihinkään vakavaan parisuhteeseen, enkä tuskin olekaan vielä hetkeen, niin riskinoton suunta on kääntynyt. Nyt pelataan sen varaan, että oma kiinnostavuus on sitä tasoa, että sitä malttaa hetken odotellakin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

musta muumio kirjoitti:
Sen verran, että julkinen puoli käski hakemaan apua yksityiseltä. Sain normaalin Kela-korvauksen erikoislääkärin ajasta, mutta muutoin yhteiskunta ei tätä iloa ole hyysännyt erityisillä terapiatuilla. Kävin kahdesti kuussa muistaakseni puolen toista vuoden ajan. Uskon, että tää auttaa mua myös toimimaan parempana ammattilaisena opetustyössä, kun oon oppinut ymmärtämään itseäni. Ei oo esim. semmosta pelkoa, kun tänään meen aloittamaan uuden kurssin illalla, että entä jos alkaakin hallitsemattomasti itkettää kesken kurssin.
:sir:

Pahoittelut vielä postauksestani. Itse kun näen sen toistuvasti, että aika pahoillakaan ahdistus-masennusoireilla ei psyk. pkl:lle aina tahdo päästä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

NuoriDaavid kirjoitti:[
Pahoittelut vielä postauksestani. Itse kun näen sen toistuvasti, että aika pahoillakaan ahdistus-masennusoireilla ei psyk. pkl:lle aina tahdo päästä.
Jep, justhan tuosta on ollut verkko-Hesarissa ainakin. Pahoitella ei sikäli tarvi, että kyllä tällä kokemuksella jo pitäis tietää, että tänne kirjoitettuihin asioihin tartutaan.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

musta muumio kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:[
Pahoittelut vielä postauksestani. Itse kun näen sen toistuvasti, että aika pahoillakaan ahdistus-masennusoireilla ei psyk. pkl:lle aina tahdo päästä.
Jep, justhan tuosta on ollut verkko-Hesarissa ainakin. Pahoitella ei sikäli tarvi, että kyllä tällä kokemuksella jo pitäis tietää, että tänne kirjoitettuihin asioihin tartutaan.
Tietämättä mitään noista Hesarin jutuista (muuta kuin mitä lehdessä luki), niin eiköhän niissä ole ollut ongelmana kyvyttömyys ja haluttomuus ottaa hoitoa vastaan. Pakkohoidossa ei voi pitää jos kriteerit ei täyty.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuulihan taas hienosta avioerotapauksesta kuinka joltain menee aivot ihan ristiin katkeruudesta. Hitto minkälaisia tapauksia sitä maa päällään kantaakaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kuulin Radio rockista tänään tämän tyypin haastista. Heteromies, jonka naisystävä ilmoittaa olevansa mies ja päätyy polyamoriaan transmiehen kanssa. Sai kertaheitolla hämiksen järjestelyn näyttämään tervehenkiseltä normisetiltä.

http://www.hs.fi/elama/a1377665589252

Tulipa mukavan lämmin konservatiivinen ja kapeakatseinen olo!
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ihmisen eroottiset ominaisuudet eivät ole sukupuolisidonnaisia!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Oli kyllä hyvä haastattelu ja melkonen kaveri. Outo homo on varmaan käytävä kattomassa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ihmisen eroottiset ominaisuudet eivät ole sukupuolisidonnaisia!
Ihmisyksilön?
Niin. Olemus, luonne, läsnäolo jne.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

So Hard kirjoitti:..Sai kertaheitolla hämiksen järjestelyn näyttämään tervehenkiseltä normisetiltä..
Oi kuule.. En ois ikinä uskonut, että tämä järjestely todellakin olisi yksi toimivimpia, rehellisin ja tervehenkisimpiä ratkaisuja missä oon ollut mukana. En tiedä sitten kertooko se minusta, vai entisistä naisistani.

Mietin tuossa, ett jos joskus palaa takaisin suljettuun suhteeseen, niin voi tulla ongelmia siinä kun en tosiaan meinaa tunnistaa enää perinteistä mustasukkaisuutta ollenkaan, jonka moni tuntuu tuntevan kiintymyksen yhtenä ilmenemismuotona. Mä en ole ikinä ollut ikinä oikein mustis-tyyppiä, ja aiemmassa suhteessa ssaanut kuulla mm: " etkö sä välitä minusta kun et ole ikinä mustasukkainen?"

No, turha tuota vielä on miettiä kun asiat rullaa oikein nätisti eteenpäin omalla painollaan!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ihmisen eroottiset ominaisuudet eivät ole sukupuolisidonnaisia!
Ihmisyksilön?
Niin. Olemus, luonne, läsnäolo jne.
Ei kenenkään olemus, luonne ja läsnäolo ole niin eroottista, että karvapylly voisi näyttäytyä optiona kaikkein pyhimmälle.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:
Ei kenenkään olemus, luonne ja läsnäolo ole niin eroottista, että karvapylly voisi näyttäytyä optiona kaikkein pyhimmälle.
Ehkä se sheivaa!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

So Hard kirjoitti:Ei kenenkään olemus, luonne ja läsnäolo ole niin eroottista, että karvapylly voisi näyttäytyä optiona kaikkein pyhimmälle.

Lakimies ja ei ymmärrä vangittujen haluja.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Haemaeraemies kirjoitti: Mietin tuossa, ett jos joskus palaa takaisin suljettuun suhteeseen, niin voi tulla ongelmia siinä kun en tosiaan meinaa tunnistaa enää perinteistä mustasukkaisuutta ollenkaan, jonka moni tuntuu tuntevan kiintymyksen yhtenä ilmenemismuotona. Mä en ole ikinä ollut ikinä oikein mustis-tyyppiä, ja aiemmassa suhteessa ssaanut kuulla mm: " etkö sä välitä minusta kun et ole ikinä mustasukkainen?"
Ei meilläkään mustistella vaikka ollaan vain toistemme kanssa. On sitäkin porukkaa jonka mielestä se on helvetin typerää ja turhaa. Musta se ei ole kiintymystä vaan epäluottamuslause.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Georgina kirjoitti: On sitäkin porukkaa jonka mielestä se on helvetin typerää ja turhaa. Musta se ei ole kiintymystä vaan epäluottamuslause.
Minä olin suhteen alussa ihan helevetin mustasukkanen, mutta en kertonu kelleen. Itsekseni pyörittelin asiaa, koska tajusin että se oli mun ongelma. Myöhemmin kerroin hellulleni kärsineeni kovin ja hän sanoi että aijaa, ei hän oo ees huomannu mustasukkaisuutta. No ei kai, kun se oli mun ongelma, ei hänen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja scarface »

Mä olen päättänyt olla rakastumatta enää koskaan. Tällä hetkellä ei miesseikkailut saati ihan suhteet kiinnosta yhtään. Ei riitä energiat seurusteluhommiin. Ja parempi olla rakastumatta, sitä vaan kerta toisensa jälkeen lyö päänsä seinään ja jää nuoleen haavojaan sydän hajalla.

(Päätin tulla tänne volisemaan ennen kuin hakeudun terapeutille.. :D )
Vastaa Viestiin