Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Ei kai täällä kukaan, mutta joku on kertonut huolehtivansa mukulasta kuin omastaan. Eli mukulan vanhemmat on luopuneet. Käsittääkseni.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mun lapseni "isä"yksilö ainakin on luopunut lapsestaan ilmeisesti riemusta kiljahdellen ja välttelee tapaamisia kaikin voimin edelleen.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

A2: Ero-ilta osoitti taas sen miten tarkasti muut mediat seuraavat Kitinän keskusteluja ja poimivat täältä jutun juuret. No mutta siis mulle jäi päälimäisenä ajatuksena mieleen, että kun meitä on syntyperän, sukupuolen, varallisuuden, pituuden, iän... mukaan moneen junaan, niin meitä on moneen junaan myös parisuhteiluissa. Ei ole mitään yhtä toimivaa mallia saada suhdetta toimimaan, eikä mitään yhtä oikeaa tapaa selvitä erosta.

Nyt mä vaan odotan, että koska A2 järjestää sinkku-illan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

A2 Eroiltaan toi tahatonta huumoria kaverin lapsen isä, joka oli siellä puhumassa lapsen oikeuksista tavata lastaan. Unohti mainita ne kaksi nuorempaa tenavaansa, joista ainakin toista saisi kyllä tavata niin paljon kun haluaa, mutta on valinnut olla tapaamatta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti:Koetin vaan sanoa, että uusperheissä mahdolliset ihmissuhteitten katkeamiset voivat olla moninkertaisia perinteisiin suhteisiin nähden. Ei muuta.
Joten on kätevintä tehdä lisää lapsia, niin on enemmän sitten väännettävää? Kyllä mä näen, että se "lapsellinen" osapuoli ottaa uusperhekuvioissa suuremman riskin, kun altistaa sekä itsensä että lapsensa mahdolliselle luopumiselle. Mun tarvitsee ottaa riskejä vain itseni suhteen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Samalla logiikalla niitä biolapsia kannattaa sitten tehtailla useampi siltä varalta, että yksi sattuu kuolemaan hedelmällisen ajan loputtua. Ei jää sitten täysin ilman.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:En aio lähteä tälle tielle enää ikinä tällä palstalla.
Olik toi lupaus?
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulle on tosi vieras ajatus, että perusteet lapsen tekemiselle olisivat uusperhekuviossa jotenkin erilaiset kuin muuten. Jos lapsia halutaan lisää ja niitä on mahdollista saada, niin ei siinä ole mitään ihmeellistä. Mutta että yhteisen lapsen olisi tarkoitus olla jonkinlainen sitoutuin tai jatkuvuuden varmistaja, "lapsitakuu" toiselle osapuolelle.. se tuntuu ajatuksena kummalliselta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ja sulla on sellainen ajatus, että tuo ei ole käynyt ehkä lainkaan mielessä?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ex-puolison kanssa kommunikointi on yhtä riemua. Alkupuheena kerrottakoon, että olen erilaisten uhkailujen, solvausten ja häirinnän vuoksi estänyt exän viestit kaikissa muissa viestimissä paitsi puhelimessa. Eilinen viestinvaihto kuvaa aika hyvin myös kokonaistilannetta:
Ex klo 17.45: Saat muuten pitää koirat, mieluusti en pidä suhun enää mitään yhteyttä.
Minä klo 17.44: Sopii, että pidän koirat. Palauta niiden tavarat samalla kun tuot.
Ex klo 17.49: Tai itse asiassa pidän koirat.

Tähän nyt en viitsinyt enää lähteä juuri vääntämään, kun ei tuntunut enää kovin mielekkäältä tämän tyyppinen eipäs- juupas- ajatustenvaihto. Luojan kiitos ei ole lapsia tässä yhteishuoltajuudessa, koirille on sentään aika yhdentekevää, mitä niille toisesta omistajasta jutellaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Ex klo 17.45: Saat muuten pitää koirat, mieluusti en pidä suhun enää mitään yhteyttä.
Minä klo 17.44: Sopii, että pidän koirat. Palauta niiden tavarat samalla kun tuot.
Tässä viestinvaihdossa syntyi juridisesti pätevä sitoumus!
Universaali disclaimer.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kellonajat eivät oie SMS-ketjussa loogisessa järjestyksessä. Toivottavasti asiat ovat!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo kellonajat meni väärin päin. Onko tuo kirjallinen sopimus voimassa, vaikka ex perui sen heti seuraavassa viestissä?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Joo kellonajat meni väärin päin. Onko tuo kirjallinen sopimus voimassa, vaikka ex perui sen heti seuraavassa viestissä?
On. Sopimuksen solmimisesta säädetään yleisesti oikeustoimilaissa (laki varallisuusoikeudellisista oikeustoimista). Sopimus syntyy, kun on annettu tarjous ja siihen on saatu hyväksyvä ja olennaisilta osiltaan tarjousta vastaava vastaus. Sen jälkeen tarjouksen tekijä ei voi sitä enää peruuttaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Aika pitkälti mä oonkin pysynyt rauhallisena, kyllähän tuosta jo sokeakin näkee että tyyppi on vaan sekaisin. Sitäpaitsi kokemuksesta tiedän, että samalle tasolle vajoaminen vain palkitsee tuollaisia. Koirien vaihdot kulkee pääasiassa hänen siskonsa kautta, koska muutaman naamallesylkemisen, tönimisen ja väkivallalla uhkailun jälkeen en ole häntä enää kaksin suostunut tapaamaan. Kotiin sisälle ei ole ollut tervetullut aikoihin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jos olis jotain todistusaineistoa noista ylilyönneistä niin varmasti tekisikin ilmoituksen. Sana sanaa- vasten ei tilanteena kiehdo.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

So Hard kirjoitti:
exsu kirjoitti:Joo kellonajat meni väärin päin. Onko tuo kirjallinen sopimus voimassa, vaikka ex perui sen heti seuraavassa viestissä?
On. Sopimuksen solmimisesta säädetään yleisesti oikeustoimilaissa (laki varallisuusoikeudellisista oikeustoimista). Sopimus syntyy, kun on annettu tarjous ja siihen on saatu hyväksyvä ja olennaisilta osiltaan tarjousta vastaava vastaus. Sen jälkeen tarjouksen tekijä ei voi sitä enää peruuttaa.
Kottarainen kirjoitti:Voi jösses miten monta juridisesti pätevää sopparia onkaan mennyt ohi tässä vuosien varrella. Alan kantaa nauhuria mukana.
Puhumattakaan potentiaalisista yhdynnöistä historian varrella. o.O
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

exsu kirjoitti:Ex-puolison kanssa kommunikointi on yhtä riemua. Alkupuheena kerrottakoon, että olen erilaisten uhkailujen, solvausten ja häirinnän vuoksi estänyt exän viestit kaikissa muissa viestimissä paitsi puhelimessa. Eilinen viestinvaihto kuvaa aika hyvin myös kokonaistilannetta:
Ex klo 17.45: Saat muuten pitää koirat, mieluusti en pidä suhun enää mitään yhteyttä.
Minä klo 17.44: Sopii, että pidän koirat. Palauta niiden tavarat samalla kun tuot.
Ex klo 17.49: Tai itse asiassa pidän koirat.

Tähän nyt en viitsinyt enää lähteä juuri vääntämään, kun ei tuntunut enää kovin mielekkäältä tämän tyyppinen eipäs- juupas- ajatustenvaihto. Luojan kiitos ei ole lapsia tässä yhteishuoltajuudessa, koirille on sentään aika yhdentekevää, mitä niille toisesta omistajasta jutellaan.
Mutta ihan vakavasti, vaikka oonkin omasta mielestäni mielikuvitukseltani avarakatseinen niin en jotenkin osaa kuvitella sellaista tapahtumasarjaa joka johtaisi tuollaiseen sananvaihtoon ihmisten välillä jotka ovat olleet yhdessä pidemmän aikaa.

Myönnän laiskuuteni enkä selannut koko ketjua löytääkseni alkuperäistä langan päätä mikäli sellainen oli esillä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Koirat on viimeinen pelinappula, kun muut kiristyskeinot on käytetty.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

exsu kirjoitti:Koirat on viimeinen pelinappula, kun muut kiristyskeinot on käytetty.
No sehän on selkiö, mutta millaisia tapahtumia ja kuinka pitkä yhteisymmärtämättömyys siihen vaaditaan että sitä ruvetaan käyttämään?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Katkuruuden lisäksi voisi tulla kyseeseen huono negatiivisten tunteiden käsittelytaito ja se, että oma onnellisuus on liiaksi riippuvainen kumppanista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joidenkin pettymyksensietokyky on erilainen kun toisten. Jokainen suunnilleen kolmevuotias pitäisi tuota kiukuttelua ihan loogisena ja perusteltuna toimintana.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olen tavallaan kateellinen niille ihmisille jotka pääsee tuohon olotilaan. Silloinhan on päästetty joku ihminen niin lähelle, että se oikeasti sattuu, kun se toinen kappale irtoaa. Käsittelytapa on tässä tapauksessa selkeesti väärä, mutta että pääsis joskus vastaavaan tunnetilaan. Oma avioero oli aivan liian siisti. Se oli vähän kuin kättä päälle ja moikataan kun nähdään. Mun sinikäyrä ei vissiin hirveesti heilahtele puoleen tai toiseen.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tietyllä persoonatyypillä kokonaisuus ei ole ehkä ihan noin romanttinen. Aika saman tyyppistä oirehdintaa olen nähnyt esim. Internethuutokaupassa huijatuksi tulemisen yhteydessä, ja niihin muutamaan sataseen tuskin kovin lämmintä tunnesidettä oli.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

exsu kirjoitti:Samalla logiikalla niitä biolapsia kannattaa sitten tehtailla useampi siltä varalta, että yksi sattuu kuolemaan hedelmällisen ajan loputtua. Ei jää sitten täysin ilman.
Yleensähän lapsia on tehtailtu useampi. Nämä yksi- tai kaksilapsiset perheet ovat ennemminkin modernin kaupunkikulttuurin ilmiö.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin