Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

RolloTomasi kirjoitti:Nämä yksi- tai kaksilapsiset perheet ovat ennemminkin modernin kaupunkikulttuurin ilmiö.
Samalla logiikalla maaseudulla tuupataan edelleen 10 lasta siihen sikalan tai navetan kylkeen. Ei kai sentään. Toisaalta tuo saattaisi selittää keskustan menestyksen.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exsu kirjoitti:romanttinen
?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:
exsu kirjoitti:romanttinen
?
Notta kyse ei ole rakkauden määrästä, vaan narsistisen omistushalun määrästä.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kottarainen kirjoitti:Mies jäkättää toistuvasti siitä kun olen ostanut lapselle 2 talvihaalaria. Ilmapiiri on taas asian tiimoilta kireä. Ihmettelen vaan onko tuo tosiaan sen arvoinen synti että siihen kannattaa useampi ilta pilata. Paska fiilis ja onpa loistava syy. Ilmeisesti ongelmia nyt on vaan pakko olla, jos niitä ei ole niin sitten niitä näköjään kehitetään. Vituttaa.
Masa sanois tähän, että koska olet viimeksi ottanut mieheltäsi poskeen? Totta puhuen, siis kyllä lapsella pitää vähintään se kaksi talvihaalaria olla, jos ei ennen tätä yhtään ollut. Tuohon päälle vielä kaksiosaiset ja kyläilyvaatteet. Loppuu se köyhäily!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Masa sanois tähän, että koska olet viimeksi ottanut mieheltäsi poskeen?
Kiitos muistutuksesta! Perheen taloustilanteesta täytyy keskustella ja liennytys on tarpeen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Pihi mies ja yhteiset rahat. Mitä oikein ajattelit?
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

^ No ei kai mitään raha-asioita voi ajatella suhteessa olematta pikkumainen anaali mulkvisti.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21328
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kottarainen kirjoitti:Mun mielestä tässä ei alunperinkään pitänyt olla mitään keskusteltavaa. Tai ajateltavaa. Mut näköjään on.
Does not compute? Tehän molemmat asetatte lapsen edun ykköseksi, joten miten lapsen vaatteista voi tulla kinaa? Lapsen etu kun vaatii vaatteita liikunnallisen elämäntyylin säilyttämiseksi talvella ja sitä että vanhemmat eivät kinaa lapsen vaatteista.

Meikäläisellä lapsen etu ei ole ykkönen ja omat rahat löytyy. Siitä huolimatta laatikot tursuaa vedenkestävää toppakampetta eikä kenenkään vaatteista tartte kinata. Tytt'ren rättipaljous olisi saattanut haitata, mutta systemaattisena miehenä käytin vain pinon päällimmäisiä, jolloin rationaalinen vaimo ryhtyi kaivamaan valmiit 'setit' aamuksi, ettei tartte lähteä tarhaan väärissä yhdistelmissä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21328
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ kohta sinulle paljastuu, että niillä säästetyillä yhteisillä rahoilla ostetaan vene.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16633
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

sivustahuutaja kirjoitti:^ kohta sinulle paljastuu, että niillä säästetyillä yhteisillä rahoilla ostetaan vene.
Tämä kyllä rationalisoisi miehen käytöksen sataprosenttisesti - ja siirtäisi sympatiat kertaheitolla miehen harteille!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Haalariasian ratkaisuun on etsittävä analogiaa miesten puvuista. Niitä on oltava vähintään kaksi, jotta yksi toi levätä toisen ollessa käytössä. Niin se kestävät paljon pidempään kuin peräkkäin ostetut kaksi pukua.

Haalari saattaa myös likaantua, ja jos koneeseen ei ole muuta pestävää, pelkän haalarin pesu on epäeettistä. Kun on toinen varalla, sitä voi käyttää huoletta ja odottaa koneen täyttymistä. Ja saattaapa olla niin, että lika on esim. hiekkaa/muuta kuraa, joka lähtee kuivuttuaan helposti harjalla eli pesua ei tarvitse ollenkaan. Näin maailma pelastuu.

Miehelle kannattaa esittää järkiperusteita. Rationaalisina olentoina ymmärrämme perusteltuja ratkaisuja, emme esimerkiksi ulkonäköön tai kuun asentoihin pohjautuvia selityksiä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti: Koska huuhteluaineen käyttö tuhoaa kaikki hyvät ominaisuudet. Toisekseen A+++10% ties mitä koneissa on 14-30 minuutin vajaatäyttöohjelmia joilla eettiset periaatteet tulevat täytettyä.
Huuhteluaine on turhaa hifistelyä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Huuhteluaineen käyttö pilaa useimpien vaatteiden ominaisuudet. Ne on lakanoita varten ne litkut!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21328
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:Itse muuten tapaan tehdä niin, että lapsella on kahdet vaatteet niin että on käyttövaatteet joilla mennään hoitoon ja pihalle. Sitten se seuraava vaatekoko ovat pyhävaatteet joilla kehtaa mennä ihmisten ilmoille.
Pinkit nahkasaappaat ja trenssi ei muutu gore-kengiksi ja haalariksi?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ennen:
Ex: miksi me ei enää matkusteta mihinkään?
Minä: no järjestä niin matkustetaan, kerrot vaan ajoissa, että saan hurtan hoitoon.

Lopputulos: ei sitten matkustettu, paitsi viime kesänä koska minä järjestin itselleni matkan valmistujaispalkinnoksi. Tyyppi tuli ns siivellä (järjestelyjen suhteen, ei rahan). Ois vaan pitäny sanoa, että jos haluat matkustaa, niin järjestä ite.

Taustalla on siis se, että jos jotaki halusi tehä, niin minä järjestin. Ei koskaan hän. Oon vinkunu tästä täällä ennenki.

Eilen:
Ex: hei pojat, mennäänkö sinne ja tänne? JEE MENNÄÄN!
Minä hiljaa itsekseni: jaa, kyse ei ollutkaan siitä että ei saa aikaseksi järjestää, kyse oli ihan jostain muusta. Kyllä sitä nyt voi olla menossa sinne ja tänne, kun ei enää olla yhessä. Voi vittu.

Ja onhan se järjestäny ainaki yhen matkan viime kesänä kaverinsa kanssa harrastamaan ulkomaille. Mutta kun oli kyse siitä, mistä ite vinku, eli yhdessä minun kanssa matkailusta, niin ei saatana saanu aikaseksi järkätä mitään. Ei ees Tallinan matkaa, vaikka ite siitä ensin puhu.

Tuli paha mieli eilen. Ja muistutus siitä, että miksi tämä homma meni näin. Jos ei osaa tehä päätöksiä ja saa aikaan asioita, niin kantsii mennä eri teille mun kanssa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ei ole tyhmä kysymys. Asutaan, kunnes saan oman kämpän. Toisaalta, ajatus metsätysseuran kämpän vuokraamisesta alkaa tuntua entistä houkuttelevammalta. Alkukotiin en voi muuttaa ko max viikoksi, pää ei kestä äitin kans yhessä asumista.

Ei tässä mitään ongelmaa sinänsä ole, ei me tapella, pakkaillaan yhessä jne. Enkä usko, että tuo oli tahallaan sanottu mieltäni pahoittaakseen, mutta alko silti vituttaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tuo on ainoa ärsytys ollu mulla toistaiseksi ja jo yli kuukausi tätä. Että aika helppoa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ilmeisesti. Kyllä mie märisen sillon tällön ja varsinki öisin, mut en jaksa tapella. Eikä näköjään toinenkaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

En usko. En märissy sillonkaan, kun ei vielä oltu erottu, sillon vain vitutti (nyt ei enää vituta). Katson, että tämä on ihan normaalia loppumista ja luopumista, on me kuitenki yli 11v oltu yhessä. Kai semmosesta tulee surulliseksi, ku ei kumpikaan keksi miten tätä vois jatkaa. Ja surullisena minä itken. Mut se menee ohi :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Musta alkaa tuntua että tää on nyt taputeltu. Molemmat on samaa mieltä että lähinnä kämppäkaveruutta tämä tuntuu olevan. Miehestä se on ihan ok. Minä näin hankalana naisihmisenä haluaisin että voisin kokea että minua arvostetaan ja pidetään haluttavana. Mutta ei, joka tavalla osoitetaan että mun asiat ei kiinnosta ja jos on joku mun sovittu meno niin siitä ei tarvi pitää kiinni. Jos varmistan kolme kuukautta eukäteen että joku onnistuu, niin viikkoa aiemmin mulle sanotaan ettei se nyt onnistukaan, kun mies ei järjestänytkään omia menojaan.
Jos kerron jonkun mulle merkituksellisen asian tai jotain mistä olen innoissani se kuitatan parilla sanalla ja sitten vaihdetaan aihetta.
Minä: Meillä alko YT:t.
Mies: aijaa. Mulla on muuten sitten ens viikolla työmatka närpiöön, mietin lähtisinkö sinne edellisenä iltana.
Minä: Olen laihtunut 7,5 kg
Mies: Sepä on paljon. Voisitko pestä kalsareita, ei vaikuta olevan yhtään puhtaana.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

par-sky kirjoitti:Mies: Sepä on paljon. Voisitko pestä kalsareita, ei vaikuta olevan yhtään puhtaana.
Oot sä ND:n vaimo?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Mies: Sepä on paljon. Voisitko pestä kalsareita, ei vaikuta olevan yhtään puhtaana.
Oot sä ND:n vaimo?
Naapurilla ei oo Qashqai:ta, joten veikkaisin ei.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

par-sky kirjoitti:Musta alkaa tuntua että tää on nyt taputeltu. Molemmat on samaa mieltä että lähinnä kämppäkaveruutta tämä tuntuu olevan. Miehestä se on ihan ok. Minä näin hankalana naisihmisenä haluaisin että voisin kokea että minua arvostetaan ja pidetään haluttavana.
Taputellultahan tuo kuulostaa. Mitä meinasit tehä?

Ymmärrän molempia. Tottakai miehellä on helpompaa, jos kotona on joku joka pesee pyykit valmiiksi jne. Sinun kannalta tuo kyllä johtaa siihen, että katkeroidut ja sinusta tulee ikävä ihminen, jos et tee asialle jotain.

Terv. Nostradamus re-born
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^Tuumasin tuossa josko pyytäsin töistä komennusta johonkin kaaaauas ;)

Hienovarasempana ratkasuna harkitsen kattelevani uuden kämpän, kaikki siihen + muuttoon liittyvät asiat valmiiksi ja kerron että nyt sitten näin, pätkää saat nähdä niin usein kuin tahdot.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Puskista perseeseen paneminen on aika pelkurin ratkaisu.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin