Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä ymmärrän että se kuulostaa sulle tuolta sen tiedon perusteella, mikä sulla on täällä käytössä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

prosessi kirjoitti:Ehkä sitten olen väärässä. Jotenkin vain kuulostaa kummalliselta, että samanaikaisesti sanot näiden sanojen kuvaavan tunteitasi kiusallisen hyvin, ja silti pidät suhteen jatkumista niin todennäköisenä, että lasten mielipahan kasvattaminen on riskin arvoista
Taisi tosiaan osua ihon alle hammaspesupiikki, kun noin hanakasti olet antamassa syyllistämispainotteista neuvoa tilanteeseen josta et oikeastaan mitään tiedä.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25649
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kottarainen kirjoitti:Tulipa tästä mieleen että O. U-virta taitaa olla Turun Klubilla perjantaina :think:
Jahas, siellä jo eroa suunnittellaan!111
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yritän fuuri luoda suhdetta Samsung tablettiin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olavi vois tehdä tästä päätöksestä helppoa. Tosin sekin on (tuleva) iskä, joten ei tästä Prosessin hyväksyntää irtois kuitenkaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

So Hard kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ehkä sitten olen väärässä. Jotenkin vain kuulostaa kummalliselta, että samanaikaisesti sanot näiden sanojen kuvaavan tunteitasi kiusallisen hyvin, ja silti pidät suhteen jatkumista niin todennäköisenä, että lasten mielipahan kasvattaminen on riskin arvoista
Taisi tosiaan osua ihon alle hammaspesupiikki, kun noin hanakasti olet antamassa syyllistämispainotteista neuvoa tilanteeseen josta et oikeastaan mitään tiedä.
Tietenkin sanomisistani valehtelu ja lapseni pilkkaaminen tuntui ikävältä, en kai minä muuten siihen eilisessä ketjussa olisi reagoinut. Tähän ketjuun se kuitenkin vaikutti korkeintaan välillisesti: jos minua kohtaan ei olla ystävällisiä, ei minunkaan tarvitse olla erityisen hienotunteinen. Joten kun Exsu tänään kahdessakin ketjussa kirjoitti suhteensa ongelmallisuudesta, ja muistissani lisäksi oli, että sopassa on mukana lapsia, katsoin voivani kommentoida asiaa näkökulmasta, joka näyttää menneen Exsulta ohi. Menee ehkä edelleenkin päätellen tästä lauseesta: "No tuo riski on tietysti myös ollut koko ajan mukana, että suhde loppuu jomman kumman tai yhteisellä päätöksellä, eli ei se ole mitenkään kasvanut siitä missään kohtaa." Sillä lasten mielipaha eron tullessa kasvaa tietenkin koko ajan sitä mukaa kun suhde pitenee, edellyttäen tietenkin että Exsu on heille mukava, ja ainakin mielikuvani Exsusta on, että hän osaa halutessaan olla erittäin mukava. Ja minun on vain hyvin vaikea uskoa, että suhde joka jo alkumetreillä aiheuttaa ainakin toiselle osapuolelle ahdistusta, voisi olla kestävällä pohjalla.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä luulen, että ero on myös siinä miten maailman ja elämän näkee. Asiat ovat epävarmoja, aina. Vaikka kuinka tahtoisi, yrittäisi ja olisi sinnikäs, niin kaikkea ei voi hallita. Uudet parisuhteet eron jälkeen ovat haastavia, uusperheet ovat haastavia. Kokonaisuuteen liittyy se ongelma, että eron osuessa kohdalle on sen läpikäyviä osapuolia useita. Jokainen eronnut jotuu miettimään itsensä ja omien lastensa kohdalta lähteekö siihen vai ei. Mä oon kuitenkin eri mieltä siihen, että ensimmäisen ahdistuksen pitäisi suoraa johtaa siihen, että kaikki yhteydet katkaistaan ihan vaan varmuuden vuoksi, koska tuloksena saattaa olla ero joskus ja monelle tulee paha mieli. Päinvastoin koen lasten kannalta reilummaksi, että tilannetta katsotaan rauhassa ja lähdetään vasta sitten toimimaan, jos se tuntuu ainoalta järkevältä ratkaisulta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Aloin sinkuksi ja latasin tablettiin tuollaisen tinderin. Klikkailin puolen tunnin sisään läpi kaikki valitsemani ikäryhmän miehet 80 kilometrin säteellä. Muistaakseni kolmelle painoin sitä "tykkäystä" ja muille rastia. Miten noista pelkän naaman perusteella voi muka mitään sanoa? Pitääkö sitä jonnekin baariin lähteä? Voi hirvitys.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Viime yönä tuli tinderpiparia. Mahtava väline!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Veikkaan että teillä Oslossa on hieman laajemmat markkinat. Tuossa on kyllä se hyvä, että näyttää yhteiset kaverit. Saa suoritettua hyvää karsintaa sen perusteella.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Helsingissä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

No sielläkin. Pitää ehkä lisätä noita kilometrejä jossain kohtaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Täällä vaanitaan!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Sä oot mun ikähaitarin yläpuolella. Koskaan ei ole liian aikaista alkaa puumaksi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Rasisti!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Clay »

Wau. Täällähän on tapahtunut vaikka mitä jännää.
Nyt penikseni on fantastinen!
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Ääni Tinderille. Sitä kautta olen itsekin päätynyt viime aikoina piparkakkupurkille sopivan tiuhaan.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kottarainen kirjoitti:Tinder what?
Mitä, alkoiko tehdä piparia mieli?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No nyt munkin piti hommata. Oon näemmä nirso.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Päivän havainto: 78 km mun kodista on joku mesta, jossa on helvetisti hyvännäköisiä miehiä ( tai no ainakin 5). Taidan hylätä tän Tinderin ja mennä sinne hengaileen. Harmi kun tää ei kerro ilmansuuntaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Alat kiertämään ko. säteellä varustettua rinkiä, jonka keskipisteenä on Näsinneula. Tai kapuat keskipisteeseen jonkin tehokkaan okulaarin kera. Tai sitten vain painat sitä vihreätä namiskaa ja kysyt tyypiltä itseltään - oletan, että missä tahansa paikassa 78km päässä valitusta keskipisteestä majaileva Tinder-otus on olosuhteiden pakosta laittanut omaksi säteekseen r > 78km. Implisiittinen oletus oli tietty se, että myös otus painaa kohti yhteistä vihreää valoa. Miksei painaisi?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Toistaiseksi kaikki, joista oon klikannut tykkääväni, tykkää musta. Mutta sen jälkeen ne (kahta lukuunottamatta) ei ole sanoneet mitään! Yhdelle heitin itse jonkun hassunhauskan huumorivitsin, joten se ei luonnollisestikaan vaivautunut edes vastaamaan (en olis välttämättä itsekään siihen puujalkaan lähtenyt :D ). Pitää ehkä hioa vähän tätä taktiikkaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Muinoin Stella Polariksen improvisoidussa näytelmässä yleisöstä avainsanaksi heitetty Kyröskoski maalautui paikkakunnaksi, josta tulee maailman viriileimmät ja halutuimmat miehet. Speksisi liippaavat niin läheltä, ettei tämä kosken läpi soljunut tajunnanvirta voinut olla silkkaa sattumaa! Suosittelisinkin suosittelemani ympäriajon starttia muuten juuri sieltä, mutta paikallisilla urhoilla valinnanvara vaan tuntuu kaatavan veneen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Luulen, että aloitan tiedustelukierroksen viikonloppuna tuolta Akaasta. Se on niin iso pitäjä, että todennäköisyydet on sen puolella.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Toistaiseksi kaikki, joista oon klikannut tykkääväni, tykkää musta. Mutta sen jälkeen ne (kahta lukuunottamatta) ei ole sanoneet mitään! Yhdelle heitin itse jonkun hassunhauskan huumorivitsin, joten se ei luonnollisestikaan vaivautunut edes vastaamaan (en olis välttämättä itsekään siihen puujalkaan lähtenyt :D ). Pitää ehkä hioa vähän tätä taktiikkaa.
Mä olen huomannut etten tykkää juuri kestään. Aina on jotain vikaa, joko naamassa tai typerissä kuvissa. Tai sitten ne vetää röökiä tai käyttää naurettavia aurinkolaseja. SaliMarkot nope, sormus kuvissa nope, hipsterit nope, pipopäät (ehkä joskus voi tehdä poikkeuksen) nope, pelkkiä dokauskuvia nope, ei yhtäkään selkeää naamakuvaa nope... Vaikeeta on!

Muutama yhtäläinen tykkäys, yksi vahingossa. Millä sen saa pois?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin