Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Oletko parisuhteessa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Oletko parisuhteessa?
No en tietenkään, kuin niin?
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Aamuyöllä oli tullut taas uusilta ihmisiltä komentoja, että pitäisi tulla johonkin baariin ja heti. Miksei tällasta systeemiä oltu keksitty silloin kun vielä jaksoi? Nyt tekis mieli pikemminkin tuhota koko ohjelma kun ahistaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

On se vaikeita, on. Kannattaa varmaan poistaa koko ohjelma kun saa tuollaisia kauheita first world probleemeja kuten naisten lähestyminen tai baariinkutsu. Oikeastaan kannattaa varmaan varmuudeksi rikkoa tabletti ettei tule vahingossa asennettua uudestaan.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

disasterpiece kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Oletko parisuhteessa?
No en tietenkään, kuin niin?
Eiku, arvon mielessäni, kuka entinen nikki olet.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

So Hard kirjoitti:On se vaikeita, on. Kannattaa varmaan poistaa koko ohjelma kun saa tuollaisia kauheita first world probleemeja kuten naisten lähestyminen tai baariinkutsu. Oikeastaan kannattaa varmaan varmuudeksi rikkoa tabletti ettei tule vahingossa asennettua uudestaan.
No säikäyttää kai se äkkiseltään kun ei ole ollut missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa puoleentoista vuoteen. Siis lukuunottamatta sukulaisia ja työtuttuja yms. Piti lisätä siihen profiiliin, että mulla on lapsi, asun keskellä metsää ja en ole etsimässä ketään. Eiköhän se juttuseura ala tipahtelemaan sillä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:On se vaikeita, on. Kannattaa varmaan poistaa koko ohjelma kun saa tuollaisia kauheita first world probleemeja kuten naisten lähestyminen tai baariinkutsu..
Ei tuollaista kohtaloa toivoisi pahimmalle vihamiehellekään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Feminiininen puoleni kyllä reagoi disasterpiecen aka bedlamin avattareen kun ekan kerran rekkauduin Cityyn. Bedlam oli siinä komean näköisenä kitarasankarina. Jos disasterpiecen naamakirjasta edelleen löytyy vastaavia kuvia, ei pidä ihmetellä, jos tinder alkaa kuumenemaan valomerkin lähestyessä :wink:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun Tinderissä on varmaan jotain vikaa, kun osumia kyllä tulee mutta kukaan ei lähetä viestejä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Luulin nikin oikein, mutta luulin myös, että hän on onnellisesti naikkarissa lapsensa äidin kanssa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä suljin eilen mun tinder-tilin. En ollut tosin avannut koko ohjelmaa kolmeen viikkoon, mutta en halunnut pyörittää naamaa enää siellä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Vesper kirjoitti:Mun Tinderissä on varmaan jotain vikaa, kun osumia kyllä tulee mutta kukaan ei lähetä viestejä.
Esim. mulla on 6 vuotta aikaa kun olen ollut uuden naistuttavuuden kanssa tekemisissä. Tunnen itseni suunnilleen samanlaiseksi supliikkimieheksi tällä hetkellä kuin se Alan Miehen puolikkaista. Ja kun näin, että muutamalta naiselta oli tullut viestiä, niin tottakai se helpotti ja jatkoin automaattisesti jutustelua niiden kanssa. Tuntuu pöhkölle, että tuollaisessa höpötsätissä olis jonkinlainen kynnys viestin laittamiseen, mutta mulla kyllä oli.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tinder ei ole edennyt höpinöitä pidemmälle, koska kun tänään etäisyys on 5 kilometriä, niin huomenna se on 300 kilometriä. Niin nopeaan toimintaan ei ilmeisesti pysty muut kuin Elco. Mutta siis viikonloppuna kävi sellanen Kiukkutipu -efekti. Kuvainnollisesti haettiin kotoa. Tänään väsytti.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kottarainen kirjoitti:Suvinen ja Ylle on nyt olleet puusilmiä, jopa minäkin muistan dissun kattavan selvityksen muuttuneesta tilanteesta täällä jo aikaa sitten. Luetaan niitä tekstejä!!1
Mä yritän lohduttatua sillä, että ehkä muistamattomuuteni on oire siitä, että siellä kaukana jossain mulle sittenkin siintää ihan oikeakin elämä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kottarainen kirjoitti:Kitinäbingo tai -veikkaus voisi olla kiva. Kuka pariutuu, eroaa tai lisääntyy seuraavaksi. Ja kuka tekee tän toisen kitinäläisen kanssa. 1X2.
Tämä on muistaakseni jo olemassa.

No ainakin jotain sinnepäin: viewtopic.php?f=3&t=6688
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^ Ahhahaaa :D
Hulvaton ketju :mrgreen:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

disasterpiece kirjoitti:
So Hard kirjoitti:On se vaikeita, on. Kannattaa varmaan poistaa koko ohjelma kun saa tuollaisia kauheita first world probleemeja kuten naisten lähestyminen tai baariinkutsu. Oikeastaan kannattaa varmaan varmuudeksi rikkoa tabletti ettei tule vahingossa asennettua uudestaan.
No säikäyttää kai se äkkiseltään kun ei ole ollut missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa puoleentoista vuoteen. Siis lukuunottamatta sukulaisia ja työtuttuja yms. Piti lisätä siihen profiiliin, että mulla on lapsi, asun keskellä metsää ja en ole etsimässä ketään. Eiköhän se juttuseura ala tipahtelemaan sillä.
Ehkä se baariseura katoaa. Vähän vakavammin etsiskeleville nuo on suorastaan täkyjä! Sopivassa iässä oleva mies jolla ei ole tuskallista paloa parisuhteen mutta kokemusta niistä. Ei pelkää perhe-elämää, tulee hyvin toimeen itsekseen sekä taloudellisesti että henkisesti. Lisätään tähän ne myöhemmin paljastuvat seikat kuten jutut & ulkonäkö, joista ei ainakaan miinusta tule. Helposti pariutuisit jos tulee halua/tarvetta, alustaksi Tinder ei ehkä sopivin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^^
Mikä meihin on mennyt kun tuollaiset ketjut ovat jokseenkin kadonneet??!!11
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Hyvä kysymys. Seuraava kysymys... :D

Meistä on tullut tylsiä, vakituisesti pariutuneita keski-ikäisiä. Paitsi mitä nyt elco on villiintynyt vanhoilla päivillään.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Melnais kirjoitti:
disasterpiece kirjoitti:
So Hard kirjoitti:On se vaikeita, on. Kannattaa varmaan poistaa koko ohjelma kun saa tuollaisia kauheita first world probleemeja kuten naisten lähestyminen tai baariinkutsu. Oikeastaan kannattaa varmaan varmuudeksi rikkoa tabletti ettei tule vahingossa asennettua uudestaan.
No säikäyttää kai se äkkiseltään kun ei ole ollut missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa puoleentoista vuoteen. Siis lukuunottamatta sukulaisia ja työtuttuja yms. Piti lisätä siihen profiiliin, että mulla on lapsi, asun keskellä metsää ja en ole etsimässä ketään. Eiköhän se juttuseura ala tipahtelemaan sillä.
Ehkä se baariseura katoaa. Vähän vakavammin etsiskeleville nuo on suorastaan täkyjä! Sopivassa iässä oleva mies jolla ei ole tuskallista paloa parisuhteen mutta kokemusta niistä. Ei pelkää perhe-elämää, tulee hyvin toimeen itsekseen sekä taloudellisesti että henkisesti. Lisätään tähän ne myöhemmin paljastuvat seikat kuten jutut & ulkonäkö, joista ei ainakaan miinusta tule. Helposti pariutuisit jos tulee halua/tarvetta, alustaksi Tinder ei ehkä sopivin.
Kiitos kauniista sanoista :) Itse asiassa olit oikeassa, kun nuo asiat lisäsin profiiliin, niin alkoi tulemaan oikeinkin mielenkiintoista juttuseuraa. Ulkonäköhän ei ole Tinderissä varsinaisesti myöhemmin paljastuva seikka, vaan koko homma perustuu pinnaliseen kuvien arviointiin. Mutta kyllä toi Tinder mun tapauksessa on ihan sopiva väline uusille tuttavuuksille, muita kanavia kun ei mun elämässä oikeastaan ole.
Viimeksi muokannut disasterpiece, 18.06.2014 11:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Kiukkutipu kirjoitti: Meistä on tullut tylsiä, vakituisesti pariutuneita keski-ikäisiä. Paitsi mitä nyt elco on villiintynyt vanhoilla päivillään.
Neljänkympin nelistys. Pitää vähän päästää höyryjä, että jaksaa taas alkaa seukkaamaan!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kiukkutipu kirjoitti:Meistä on tullut tylsiä, vakituisesti pariutuneita keski-ikäisiä.
En kuulu joukkoon kamalaan!!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

elco kirjoitti:
Neljänkympin nelistys. Pitää vähän päästää höyryjä, että jaksaa taas alkaa seukkaamaan!
Mä kyllä ihailen tuota sun tapaa tehdä kaiken isollaan.

edit. Paransin hieman luettavuutta. Alkup. versio alla. ;)
Viimeksi muokannut exsu, 18.06.2014 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

exsu kirjoitti: Mä kyllä ihailen tuota sun tapaa tehdä kaiken isollaan.
En oikein tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Valitettavan pientä tässä on kaikki paitsi ego ja kivet. Huhtikuu oli ydintalvikatastrofi, toukokuu loi uskoa itseen ja kesäkuu on jälleen ollut yhtä raamatullista vastoinkäymistä.

Mistä tulikin mieleeni, että elämälleni löytyy aika hyvä analogia raamatusta - enkä nyt puhu Jeesuksesta! Eikössiellä ollut se yksi jäppinen, joka vaan muina miehinä eleli vaatimatonta elämäänsä ja joutui sitten pelinappulaksi johonkin Jumalan ja Saatanan väliseen pissimiskilpailuun. Kundi sai selittämätöntä paskaa niskaan täysin ilman omaa ansiotaan, mutta se vaan jaksoi uskoa agendaansa ja lopussa kiitos seisoi ja se skoretti! Tai jotain.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tässä voi olla kyllä internetsenttejä mukana, palstalla näkyy luonnollisesti vaan aika pieni osa. Tarkoitin lähinnä siis sitä, että mun yritys heittäytyä villiin sinkkuelämään ja sopia suoraa tapaamista tinder-jannun kanssa ilman turhaa etukäteislääräystä johti "vain" sellaiseen jalat alta- salamarakastumiseen. En ollut kyllä kokenut itse tälläistä koskaan aikaisemmin, joten heittäytymistähän tämäkin on big time. Sun palstapuheessa näkyy taas sellainen "kun tilanne on nyt tämä, niin tehdään siitä parasta mahdollista" -tyyppinen asenne, jota ihailen. En usko, että ajaudut koskaan elämässäsi tilanteeseen, jossa se ettei vaimo ota suihin "loppuun saakka" näyttäytyisi kunnioituksen puutteena.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin