Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Muista viherkasvit! Osaat hoitaa ja helliä. :h:
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Weed?
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Mahdolliset kyykkäyskuvat pois.
Toisaalta kunnon vanhanajan syväkyykky paskat housussa ja selkäfinnit poksahdellen välittää rehellisen ja suoraselkäisen korvenraivaajan kuvan, tietää mitä saa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Melnais kirjoitti:Muista viherkasvit! Osaat hoitaa ja helliä. :h:
Melkein kaikki rehut onkin kuolleet tai kuolemassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

McJanne kirjoitti:a<sensuroitu> tais vetästä tärpit tyyliin viidenneltä kirjottajalta, saa toki oikastakin, mutta missä lienee vika! Ois hieno tietää, mikä puri!

En siis tiiä onko just tuo palvelukaan kyseessä, kunhan nyt tuli mieleen :P
Ai mie?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sama palvelu oli käytössä. En tehnyt tilastoja aloitteistani tai miesten tekemistä aloitteista, mutta kyllähän se kovin helposti natsas. Mulle jäi jotenkin semmoinen kuva, että mun tekemiin aloitteisiin ei hirveästi vastattu. Ne jotka vastasi oli asiallisia ja kertoi heti jos ei kiinnosta. Mulle tehtiin muutama törkeä aloite, mut torppasin ne heti alkuunsa. Yksi vanhempi mies jutteli pitkät pätkät siitä, kuinka hieno mies hän on ja olisi epäilemättä juuri minulle. Ihan kaverihengessäkin juttelin yhen tyypin kans, hän oli just muuttamassa paikkakunnalta pois. Sellaista kokemusta ei tullut, että miehiä tulee ovista ja ikkunoista ja varsinkin niitä törkeyksiä tulee vielä korsteenistakin edellisten lisäksi. Tämähän on se yleiskäsitys, että naiset saa paljon aloitteita. Kaiken kaikkiaan juttelin pitempiä pätkiä varmaan öö ehkä just 5 tyypin kans, lyhyempiä alle 10, suoria torppauksia tein max 5.

Tämä oli toinen tyyppi, jonka treffasin livenä tästä palvelusta (muita palveluita en käyttänyt). Kahden muun kanssa puhuin puhelimessa.

"Puremiseen" oli monia syitä. Yksi niistä ei ollut tyypin kuva, joka oli huono. Oikeasti tyyppi on paremman näköinen ja siitä saa hyviä kuvia, en tajua miksi hän oli valinnut sen kuvan tohon palveluun. Eihän se nyt mikään yleisillä standardeilla ajateltuna komea mies ole (siis jos yleinen standardi on se, että joku Beckham tai Clooney on komea), mut kiva sitä on katella. Ruumiinrakenne on minua miellyttävä. Hyi kuinka pinnallista, mutta niin se vaan mulla menee. Voivoi.

Kirjallisessa ilmaisussa puri kohteliaisuus, avoimuus, joka myöhemmin osoittautui rehelliseksi ja se, että tyyppi osaa kirjoittaa, siis oikeita lauseita ja juttuja joissa on ajatusta. Hän teki aloitteen ja se sepostus oli aika pitkä. Ei pelkkä "moi". Myös se puri, että hän halusi tavata aika pian. Se oli plussaa, että arvostaa metsäelämää ja lukee sekä kirjoja että ajankohtaisaiheita. Meillä on siis samantyyliset kiinnostuksenkohteet. Ja se puri, että hänellä on omat ajatukset ja mielipiteet, joita hän kuitenkin muuttaa jos saa hyvät perustelut (okei, tässä on muutama sokea kohta, mutta se lienee ymmärrettävää, varmaan kaikilla on). Asiaa edisti myös se, että meillä on samankaltaiset arvot.

Kun tavattiin ekan kerran, mulla ei sukat pyöriny jalassa, sitä oli havaittavissa vasta toisilla tai kolmansilla treffeillä. Minä halusin seksiä aikaisemmin kuin hän, koska mun mielestä ois kamalaa oottaa vaikka monta viikkoa tai kuukautta ja ihan rakastuakin ja sit huomata, että vaakamambo ei suju. Minä siis vonkasin munaa :D

Tiivistettynä: Tyyppi ilmaisi kiinnostuksensa selväsanaisesti, osaa kirjoittaa ja ilmaista ajatuksensa, ajattelee itse ja meillä on samankaltaiset arvot ja kiinnostuksen kohteet. Näistä kahta viimeisintä ei välttämättä voi tietää profiilin perusteella, joten ne voinee jättää pois laskuista. Kun tavattiin, hän keskittyi minuun eikä itseensä tai puhelimeen tai treffipaikassa olleisiin lehtiin. Ekalla tapaamisella tuli myös ilmi, että hän on kohtelias ja huomaavainen ja hänellä on hyvät käytöstavat. Jos niitä ei olisi ollut, olisin kävellyt ulos.

En tiedä muista naisista tai heidän vaatimuksistaan, mut mun "vaatimukset" oli ja on aika realistiset. Pitää elättää itsensä, pitää olla omia ajatuksia ja harrastuksia, pitää miellyttää mua fyysisesti (mikä siis ei välttämättä tarkoita mitään uimarin kroppaa vaikka sekin kyllä käy :wink: ) ja sitten se tärkein: pitää natsata. Sitä, kenen kanssa natsaa ei voi tietää ennen tapaamista. Mulla kävi hyvä tuuri, olin henkisesti valmistautunut pitkään ja värikkääseen sinkkuiluun.

Tulipa pitkä selvitys....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

En mee mukaan tällasiin uusiin hömpötyksiin tindereihin, naistenonkyllä turha tulla jos ei oo aaltopituudella, tänäänkin yllättäen joku lounasravintolan jonossa joku alkoi höpöttämään jotain, olis edes joku asia mutta kun tulevat höpöttämään, ei pure se ollenkaan kun en ole ihan täysi debiili, tai sitten käsitykseni "small talkista" on erilainen, mieluumin pidän kymmenen minsan esitelmän, vaikka siinä herkemmät ehtii kuihtumaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Oikeasti haluan vain ryypätä ja panna huoria.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

No nii, viiden naisen kans treffasin kesällä ja yks iski kypällä, mutta se taas ei itte syttyny. Kahdesti tavattiin ja nyt ajelin puoli Suomea treffeille joutuakseni nukkumaan sohvalla! Jumalauta, kyllä tuollaisesta uhrautuvaisuudesta ois voinu palkita edes suikkarilla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Elämä on yhtä taistelua, päivisin leivästä ja öisin lihasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onko nykyään vielä OK kirjoittaa runoja tytölle, jonka kanssa haluaisi olla, vai onko se totaalinen turn-off?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RolloTomasi kirjoitti:Onko nykyään vielä OK kirjoittaa runoja tytölle, jonka kanssa haluaisi olla, vai onko se totaalinen turn-off?
Riippuu varmaan kovasti tytöstä ja runoista.

"Tyhmä ruma homssantuu, kanssas en leffaan tuu" toimii varmasti!
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Onko nykyään vielä OK kirjoittaa runoja tytölle, jonka kanssa haluaisi olla, vai onko se totaalinen turn-off?
Riippuu varmaan kovasti tytöstä ja runoista.

"Tyhmä ruma homssantuu, kanssas en leffaan tuu" toimii varmasti!
:D Kylmän aasinajajan lyyrinen puoli pääsee esiin kuorestaan!

Mutta joo, vaikea sanoa runollisen lähestymisen hedelmällisyydestä, kun kerran konteksti on tämä:
RolloTomasi kirjoitti:Oikeasti haluan vain ryypätä ja panna huoria.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
Mutta joo, vaikea sanoa runollisen lähestymisen hedelmällisyydestä, kun kerran konteksti on tämä:
RolloTomasi kirjoitti:Oikeasti haluan vain ryypätä ja panna huoria.
Eikös tuo ole aika hyvää runoutta?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti: :D Kylmän aasinajajan lyyrinen puoli pääsee esiin kuorestaan!
Tämä oli kyllä ripoff jostain muinaisesta Aku Ankasta *vahvistaa kuorta*
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:Eikös tuo ole aika hyvää runoutta?
Niin, eikö Rollo ole jossain ilmaissutkin sympatiansa Bukowski-vainaata kohtaan, vai muistanko väärin? Tuo säe voisi olla vähän sellainen köyhän miehen bukowskismi. Muistammehan esimerkiksi Esa Saarisenkin jossain fanittaman peribukowskilaisen avausvirkkeistön: the night the 300 pound whore came in I was ready. nobody else was ready but I was ready. she was god awful fat all around and not very clean either.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Haiku tehoaa aina

Anna pillua
Pillu on kullin pesä
Sperma piristää
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:ohyeah:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ No mitä se sanoi siihen "no johan se onkin se aika vuodesta"?

Kyllä minunkin mielialaan vuodenajat vaikuttaa, mutta en mie sen perusteella mitään päätöksiä tee. Varsinkin jos huomaan (vaikkapa muiden avustuksella) jonkun kaavan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

urpiainen kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Eikös tuo ole aika hyvää runoutta?
Niin, eikö Rollo ole jossain ilmaissutkin sympatiansa Bukowski-vainaata kohtaan, vai muistanko väärin?
Muistat väärin tai sitten minä muistan väärin.

Musta tuntuu, että ihmiset mun ympärillä IRL olisivat aika yllättyneitä, jos alkaisin ryypätä ja panna huoria.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

RolloTomasi kirjoitti:
Musta tuntuu, että ihmiset mun ympärillä IRL olisivat aika yllättyneitä, jos alkaisin ryypätä ja panna huoria.
Siinä olisi vain yksi hyvä syy lisää tehdä juuri noin.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4287
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Ihan järkyttävää. Sukupuoli ja seksuaalisuus eivät kuulu työpaikalle. Työpaikalla ei ole miehiä eikä naisia vaan työntekijöitä.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bhven kirjoitti:^ Ihan järkyttävää. Sukupuoli ja seksuaalisuus eivät kuulu työpaikalle. Työpaikalla ei ole miehiä eikä naisia vaan työntekijöitä.
Siveysvyö pakolliseksi!
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Suvisen elämässä alkaa olla sellainen Gattacamainen pysähtyneisyys; toinen tykkää Karhusta, toinen karhunpojista.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mä vaan haluaisin että joku sanois joskus nätiksi.
Tai että saisi hellyyttä ilman että toinen yrittää heti seuraavana minuuttina panna.
Ne tissit ei myöskään oo mikään taikalamppu: ei niistä tule henkeä joka antaa kolme toivetta vaikka kuinka hankaat.

Ihanko oisin vähän turhautunut.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin