Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Perusfemakoilla tarkoitin näkyvintä sakkia, ääriainesta.
Tämä selvä. Pahoittelen väärää tulkintaa. Ymmärtänet perus- sanan persoonallisen käytön altistavan näille väärinkäsityksille.
Joo, onhan se vähän hämmentävää, että perus-etuliitteellä tarkoitetaan äänekästä äärilaitaa enemmistöisen perusjengin sijaan. Kai tämä on näitä persujen nousun sivuvaikutuksia: ei ennen "perussuomalaisillakaan" olisi tarkoitettu äärilaidan äänekästä osaa suomalaisista, vaan ihan järkevää perusjengiä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

exsu kirjoitti:feministisiä arvoja, kuten sukupuolten tasa-arvoa.
Itse olen sen verran edistyksellinen, että kannatan myös sukupuolettomien tasa-arvoa eli yksilöiden yhdenvertaista kohtelua sukupuolesta riippumatta ja huolimatta.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Melkoista sädekehänkiilloittelua!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:^ Melkoista sädekehänkiilloittelua!
Koulukiusaaja!
Universaali disclaimer.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hans Jörgen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Musta tuntuu, että ihmiset mun ympärillä IRL olisivat aika yllättyneitä, jos alkaisin ryypätä ja panna huoria.
Siinä olisi vain yksi hyvä syy lisää tehdä juuri noin.
Musta tuntuu, että voisinkin tehdä juuri noin. Oikeastihan parasta elämässä olisi nimenomaan vain ryypätä, panna huoria, ja kirjoittaa. Pariisissa, tietenkin.

Selvänä kun ihmissuhteet eivät ole vaikeita, vaan mahdottomia.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Olen ehkä rakastunut ja kyseessä on mahdollisesti ensimmäinen kerta elämäni aikana. En vielä lukitse vastausta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Suvinen kirjoitti:Tällä hetkellä vastakkainen sukupuoli tuntuu kovin vaikealta ymmärtää. Putkiaivot my ass, ei noista kiemuroista ota erkkikään selvää. Jos on tosiaan niin että ihmisessä ei kiinnosta mikään muu kuin tissit ja pillu niin senlaatuinen miehisyys saa mun puolesta sitten olla ja siirryn naisiin.
Mun on jotenkin vaikea nähdä ihmissuhteiden kiemuraisuus noin jotenkin yleisesti tiettyyn sukupuoleen sidoksissa olevana asiana ja tuntemieni naisparien ihmissuhteet ovat kyllä ihan sieltä kiemuraisimmasta päästä.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:tuntemieni naisparien ihmissuhteet ..
Tunnetko moniakin? Mä en tunne yhtään lepakko- tai homoparia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Suvinen kirjoitti: tissit ja pillu
Kyllähän noi naisessa on aika tärkeitä ominaisuuksia. Mutta pitää tietysti myös osata pestä pyykkiä ja tehdä ruokaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:
So Hard kirjoitti:tuntemieni naisparien ihmissuhteet ..
Tunnetko moniakin? Mä en tunne yhtään lepakko- tai homoparia.
Kolme. Eivät ne tavattoman harvinaisia ole. Tai neljä jos sukupuolen vaihtanut lasketaan alunperin naiseksi.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
So Hard kirjoitti:tuntemieni naisparien ihmissuhteet ..
Tunnetko moniakin? Mä en tunne yhtään lepakko- tai homoparia.
Kolme. Eivät ne tavattoman harvinaisia ole. Tai neljä jos sukupuolen vaihtanut lasketaan alunperin naiseksi.
Mielenkiintoista. Itse yleisesti ottaenkin tunnen ihmisiä aika vähän, mutta lukemasi kuulostaa keskimääräistä korkeammalta (lähde: Stetson-Harrison). Asia täytyy selvittää tieteellisellä kitinä-gallupilla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Ei tuo vaadi kun jonkun sähly/jääkiekko/jalkapalloharrastuksen. :mrgreen:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti:^ Ei tuo vaadi kun jonkun sähly/jääkiekko/jalkapalloharrastuksen. :mrgreen:
Unohdin, että Tix on naisten jalkapallomaajuokkueen huoltaja!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Käsittääkseni jääkiekossa ei ole samaa sukupuolta olevien välisiä suhteita. Ainakaan sen viestin perusteella mitä kyseinen yhteisö ulospäin viestittää.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25640
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti:Käsittääkseni jääkiekossa ei ole samaa sukupuolta olevien välisiä suhteita. Ainakaan sen viestin perusteella mitä kyseinen yhteisö ulospäin viestittää.
Kyllähän urheilijan sanaan pitää luottaa! Jos on vielä lapinmies, niin 130%:sti!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Jep jep. Mä ehkä vähän haistan, että kohta ovet paukkuu, kun broad street bullies ei enää ole se tyyli jolla kannu kannetaan kotiin. Voi olla, että kuolen odottaessa.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Juma kun tuli hyvä fiilis tästä:

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikä olisi raadin mielipide?
Vinkkiä.jpg
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:Mikä olisi raadin mielipide?
Vinkkiä.jpg
Ehdottomasti. Jos daami tulee kahville eli naimaan, vaimomatskumittari räjähtää.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perkele!

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Suhteessa ei ole mitään paskaa jauhettavana, mulla itsellä on ongelmia tässä suhteessa. Tilannehan on se, että olen töissä arkipäivisin (yhä, minut tunnetaan siellä pelottavana henkilönä, vaikka en ole kelleen ees huutanut, paitsi pomolle - silleen hyvässä hengessä) ja hellu on kotona. Hän haluaa tehä kaikki kotityöt. Täysin järkevänä perusteluna hänellä on, että sitten molemmilla on töitä, työt rytmittää elämää ja illat jää muulle mukavammalle tekemiselle, kun ei tarvi enää huolehtia kotitöistä. Mun oli todella hankalaa suostua tähän, koska minusta kotityöt pitää tehdä tasan. On tässä ollut opettelemista. Hän esimerkiksi tekee asiat eri tavalla kuin minä. Ja ihmisillähän on tapansa, mullakin omani, mutta koska nyt on saatu (hampaita kiristellen) tämä työnjako, niin minä en sano, että "ei ku tee näin". Joskus kysyn, että "miksi teet noin" ja selvennän, että itse teen eri tavalla, siksi kyselen, että miksi teet noin. Kun hän selittää, sanon, että ahaa, no niin. En silti sano sitä omaa tapaani. Voin kertoa, että on vaikeaa! Kaikki kuitenkin toimii, kukaan ei ole kuollu nälkään ja kaikilla on puhtaita vaatteita käytettävissä. Ja yhtään valkosta vaatetta ei ole muuttunu vaaleanpunaiseksi. Niin, että pidän suuni supussa.

Sen lisäksi, että hellu tekee kotityöt, hän on myös rempanut asuntoa. Minä olen ostanut matskut ja hän on tehnyt isäni ja omien kavereidensa suosiollisella avustuksella. Hellulla tuntuu olevan hirveä kynnys kysyä apua minun sukulaisilta, vaikka he itse ovat tarjoutuneet auttamaan ja minä tiedän ja olen hellullekin sanonut, että isä ainakin vain tykkää siitä, että saa olla hyödyksi ja hänellä on tekemistä. Samalla hellu on oppinut uusia asioita. Olen minäkin toki remontoinut, mutta huomattavasti vähemmän, kuin hellu. Kohta lähden irrotteleen tapettia. "Jee." Mutta tuo avun kysyminen! Voi herranjumala, että voi olla vaikeaa kysyä apua tutultakin ihmiseltä, vaikka ei itse osaa ja tämä toinen osaisi ja voisi opettaa. Olen pyöritellyt silmiäni ja uhkaillut remonttimiesten palkkaamisella (=rahan tuhlausta).

Kodinhoidolla, vastuullisuudella, seurallisuudella ja oppipoikana olemisella hellu on oikea unelmavävy ja mun vanhemmat on ihan myytyjä. Tykkäs ne edellisestäkin, mutta jäivät tietysti vieraammiksi kun kaukana asuttiin.

Tämä työnjakotilanne tietysti muuttuu, jos hellu menee joskus töihin. Sitten kotityöjako menee uusiksi.

Kaiken kaikkiaan ei siis ole ongelmia muuta kuin minun omassa päässä. Eikä sielläkään enää juurikaan. Ison asennekasvatuksen jälkeen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:Kaiken kaikkiaan ei siis ole ongelmia muuta kuin minun omassa päässä. Eikä sielläkään enää juurikaan. Ison asennekasvatuksen jälkeen.
Kuulostaa kyllä aika oudolta ongelmalta, jos nuppia puristaa että toinen tekee kotityöt. Parisuhdemaailman first world problem :D
Universaali disclaimer.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nuppia puristaa se, että naisella on housut, miehellä hame. Se on näitä geenijutskia junous, eikä siihen auta rationaalinen ajattelu.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Muslimit voisivat käyttää tällaista parisuhdepukua kylillä liikkuessaan.

http://www.halloweencostumes.com/two-pe ... stume.html
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Riemumieli kirjoitti:Nuppia puristaa se, että naisella on housut, miehellä hame. Se on näitä geenijutskia junous, eikä siihen auta rationaalinen ajattelu.
Ei, vaan
annepa kirjoitti:koska minusta kotityöt pitää tehdä tasan.
Tai olin ennen sitä mieltä, että kotityöt pitää tehdä tasan. Onhan se nyt järkevää, että jos toinen on kotona, hän tekee kotitöitä ja se joka on palkkatyössä, tekee työmaatöitä. Varsinkin, kun kotona oleva näin vaatii. Palkkatöiden jälkeen ei tarvi tehdä kotitöitä, vaan voi nauttia ihan täpöllä vapaa-ajasta, molemmat!

Lausuntosi ei päde myöskään siksi, että
annepa kirjoitti:hän on myös rempanut asuntoa.

Eikö remppajutut ole ns. miesten hommia?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin