Parisuhteen ytimessä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Miten sinä, edes yleensä jos et ihan aina?

a)
10
34%
b)
19
66%
 
Ääniä yhteensä: 29

Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Parisuhteen ytimessä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mida kirjoitti:Alkuhuuma ny oli ohi varmaan hyvän matkaa aiemminki ku 2v. Ja silti mää yhä kuvittelen et tää suhde vois toimia oikeesti. En nää mitään syytä miksei. Mutta mulla alkaa olla konstit loppu ja aika lailla montaa oon yrittäny. Fiilis on jatkuvasti se, että alamäkeen lasketaan rallallei. Yltiöpositivismi kokeilematta kyllä vielä. En ole itse siihen ihan vielä kypsä.
En tiedä mitä tarkoitat eri konsteilla, mutta ihan vain irrallisena ajatuksena että joskus liiallinen yrittäminenkin voi tuntua vastapuolesta tukahduttavalta. Ei välttämättä pidä siis miettiä että pitää yrittää tehdä ja märehtiä asiasta sitä enemmän mitä huonommin menee. Ihmiset ovat erilaisia tuollaisten asioiden käsittelyssä. Mistä sitä tietää vaikka jonkin aikaa erossa oleminen selvittäisi itse kunkin tunteita. Konstit ovat monet, papin lapsilla ei ole lipereitä kaulassa jne.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Parisuhteen ytimessä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Rouva Pupu kirjoitti:
Mä taas ymmärsin sen juuri noin ja uskallan taas veikata, että niin saattoi ajatella aika moni b:n valinnut. Noin niinku kärjistetysti. Tuota luuloa vahvisti vielä G:n kirjoittama "tarina".
Luin tarinan uudelleen. Siinä on nyt sellainen ikävä pointti että noiden ihmisten seksuaaliset halut ei kohtaa. Toista haluttaa enempi kuin toista. Ja se arkipäivän fyysinen kontakti jää pois koska siitä jota haluttaa vähemmän tuntuu että kaikki sellainen on painostusta seksiin. Niinkuin tahattomasti onkin. Tuollaisesta suosta voi olla tosi vaikea nousta, se enemmän haluava kokee olonsa varmaan tosi turhautuneeksi ja ei halutuksi. Mutta en mä usko että nuo ihmiset voidaan silti jakaa esitetyllä tavalla noihin luokituksiin, haluaa seksipohjaisen suhteen/haluaa kaveripohjaisen suhteen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Rouva Pupu

Re: Parisuhteen ytimessä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Tuolloin herää kysymys mitä eroa a:lla ja b:llä ylipäätänsä on? Ellei miellä b:n tarkoittavan puhtaasti seksiin perustuvaa suhdetta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Parisuhteen ytimessä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Rouva Pupu kirjoitti:^Tuolloin herää kysymys mitä eroa a:lla ja b:llä ylipäätänsä on? Ellei miellä b:n tarkoittavan puhtaasti seksiin perustuvaa suhdetta.
Nyt mä näkisin että sä olet asian ytimessä ;)
Ja just noin minä sen B:n ymmärsin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Alisuorittava G

Re: Parisuhteen ytimessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

edit: hus pois omat lässynläät häiritsemästä...
Quinevere kirjoitti:Miten mulle tulee mieleen tästä alkuperäisestä Geen kysymyksenasettelusta eräs blogi, joka kuulosti lähes painajaismaiselta. Olisiko ollut linkki peräti Geen omasta blogista. Anyway, sen blogin kuvaama seksielämän irvikuva oli jotain johon en haluaisi elämässä sekaantua. Noh, toisaalta, oonpa itse tehnyt niinkin pätevän ratkaisun, että oon sitten pysytellyt erossa koko seksiosuudesta vaikka olin suhteessa. Jos ei nappaa ei nappaa ei nappaa. Mut ei niin voi jatkaa.
Hmmh, meinaatkohan tätä "Tyytyväinen ilman seksiä?" kenties? Sen voin ainakin sanoa, etten tunne kyseisen blogin kirjoittajaa, nappasin sen lukemistoon blogilistan uusista ja jo nyt huomaan vähän nuivaksi. Niin kuin kaikki yhden asian ympärille keskittyvät yleensäkin...
Rouva Pupu

Re: Parisuhteen ytimessä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Alisuorittava G kirjoitti: Hmmh, meinaatkohan tätä "Tyytyväinen ilman seksiä?" kenties?
Aloin juuri lukemaan mielenkiinnosta kyseistä blogia. Jotenkin ahdistavaa se miten jotkut asiat vaan voi saada noin solmuun. Toisaalta kun keskittyy yhteen asiaan niin ikäviä sävyjä löytyy enemmän. Itselleni kävi mielessä mm. miehen saamattomuus, naisen liika vaativuus, itsekkyys kummankin osalta, kärpäsestä härkäsen tekeminen jne. Oon vasta ihan alussa.
Alisuorittava G

Re: Parisuhteen ytimessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Jos muistan oikein (voi olla, että väärinkin koska luen kahta ihan samanaiheista privablogia ja noi kyllä menee keskenään sekasin) niin siellä on alussa kuitenkin ollut aika paljon sellaista, mihin voisi nyt tukeutua. Ja siellä keskustellaan...
Rouva Pupu

Re: Parisuhteen ytimessä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^ Ilmeisesti ei juuri muuta tehdäkään kuin keskustella. Jotenkin ymmärsin, että ongelma on ollut alusta saakka tai ainakin monia vuosia seksin saralla. Kaikki muu sitten toimiikin mainiosti (...). Jossain vaiheessa pitäisi siirtyä sanoista tekoihin. En usko, että ilman ammattiapua selviät kun teot jäävät puolitiehen ja keskustelu, avoimuus, rehellisyys laittaa solmua vaan tiukemmaksi. Nojuu, en kovin syvällisesti kirjoituksia lueskellut, tollanen näppituntuma vaan.
Vastaa Viestiin