Egipt meni kihloihin!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
ekipti
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 03.10.2005 20:36
Paikkakunta: Oulu

Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja ekipti »

Sen verran kerrottakoon, että ehkä naisen kanssa kannattaa ollakin ystävä.

Yks neiti tossa keväällä juoksi perässäni, itse "olin vaan kaveri". No, jossain vaihees tuo kerto sen kamustaan, että ois kiinnostunu musta. Ei siinä, otinkin yhteyttä tähän tyyppiin, ja nyt ollaanki jo kihloissa.

Ei tosin oo kuulunu tosta kamusta sen kummemmin enää...

Onnea suhteiluihin!

T: Egipt
poof.
HellBell

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Onneksi olkoon!

Muuten, eikö olisi hurjan hauska idea tehdä sitten myöhemmin häämatka Egyptiin?! Keksinkö loistoideoita vai enkö? Jihaa!!
Dumari

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HellBell kirjoitti:Onneksi olkoon!

Muuten, eikö olisi hurjan hauska idea tehdä sitten myöhemmin häämatka Egyptiin?! Keksinkö loistoideoita vai enkö? Jihaa!!
Ratkiriemukas idea! Kuin sä sen keksit? :wink:
HellBell

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dumari kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Onneksi olkoon!

Muuten, eikö olisi hurjan hauska idea tehdä sitten myöhemmin häämatka Egyptiin?! Keksinkö loistoideoita vai enkö? Jihaa!!
Ratkiriemukas idea! Kuin sä sen keksit? :wink:
No katos alkuun mulla oli vaikeuksia saada niinkuin ne luovuuden tuulet puhaltelemaan, mutta sitten, noin 8 sekunnin päästä noista vaikeuksien alimmista syövereistä, koin jonkin sellaisen bon voyage-tyyppisen ilmiön ja tajusin iskeneeni niin sanotusti kaikkien ideoiden kultasuoneen, mama Klondikeen, vois melkeen sanoa: Egiptistä itsestään löytyi vastaus, Egipti ON Egiptin vastaus, niin se menee. Kun inspiraatio tullee, sen polkuja ei aina kässää, mut jos miettii hyvin filosofisesti näitä jutskia niin näkee että polullakin on juurensa, niinkuin alkupisteensä mistä se polku on lähtenyt ja hei, kuka tietää vaikka just se alkupiste oliskin loppupisteenä koko matkalle. I rest my (suit)case.
Enthu

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

onnea ekiptille valitsemallaan uralla
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Egiptille onnittelut! Love hides in mysterious places.
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ensin haukutaan palstan täydeltä naisia, ja sitten ollaankin kahden viikon kuluttua kihloissa entuudestaan tuntemattoman naisen kanssa. Onnea vaan kosolti, sitä tulette tarvitsemaan. :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Iskee ne paremmatkin näköjään kätensä maksalaatikkoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
KGrilli

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

mä yritän onnitella ihan vilpittömästi. hieno homma. olen suorastaan kade. mä joudun kait odottamaan vielä hiukan pitempään :)
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

KGrilli kirjoitti:mä yritän onnitella ihan vilpittömästi. hieno homma. olen suorastaan kade. mä joudun kait odottamaan vielä hiukan pitempään :)
Miksi niin moni aikuisten ihmisten solmima kaunis liitto päättyy murheeseen?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
HellBell

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lucky Luciano kirjoitti: Miksi niin moni aikuisten ihmisten solmima kaunis liitto päättyy murheeseen?
Rakkaus on traagista?
HoundDog

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

HellBell kirjoitti: Rakkaus on traagista?
Koomista?

Itse olen ajoittain epäuskoisen huvittuneena naureskellut jopa omille edesottamuksilleni rakastuneena (edesmennyt tila ja jälkeenpäin voin vain olettaa olleeni rakastunut). 1+1=tragikoomista? Kertokaa lisää. Kohtahan meillä on rakkauden määrite käsissä. Ja sekös taas vähän auttaisi ymmärtämään olemista.

Onnea tietenkin vastarengastetuille. Syksy on renkaitten vaihto aikaa.
HellBell

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

HoundDog kirjoitti: ..
Itse olen ajoittain epäuskoisen huvittuneena naureskellut jopa omille edesottamuksilleni rakastuneena (edesmennyt tila ja jälkeenpäin voin vain olettaa olleeni rakastunut). 1+1=tragikoomista? Kertokaa lisää. Kohtahan meillä on rakkauden määrite käsissä. Ja sekös taas vähän auttaisi ymmärtämään olemista..
Tragikoominen sopii oivasti määrittämään rakkautta - rakastunut kun ei toimi lailla selväpäisen..
Rakkaus on alkoholiton humala? Ja tragikomedian jumala..
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

HellBell kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Miksi niin moni aikuisten ihmisten solmima kaunis liitto päättyy murheeseen?
Rakkaus on traagista?
Rakkaus ei ole traagista, vaan suhdetoiminnasta tehdään liian dramaattista. Ei kihlausta ja avioliittoa voi pitää jonain "päämääränä" tai "tavoitteena", sokean loogisena jatkumona parisuhteen kaltaisessa aktiivisessa kokonaisuudessa - itseisarvona, jonka toivotaan määrittelevän jotain luonteeltaan hyvin indefiniittistä ja muuttuvaa.

(Viitaten edelleen lähinnä KG:n
hemaiseviin mietteisiin.)
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Herra Manala

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lucky Luciano kirjoitti:itseisarvona, jonka toivotaan määrittelevän jotain luonteeltaan hyvin indefiniittistä
Aa, tarkoitatko jotain luonteeltaan hyvin epämääräistä?
slam

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti:Onneksi olkoon!

Muuten, eikö olisi hurjan hauska idea tehdä sitten myöhemmin häämatka Egyptiin?! Keksinkö loistoideoita vai enkö? Jihaa!!
Haha,


Moottoritien varressa oli yksinäinen kettu aitojen välissä asfaltin vierellä. Ei tarvita, kun yksi rysäys, niin se leviää kappaleiksi tielle. Oli aika surkeen näköinen otus. Hyppeli siinä jotain itsekseen. Vähän samanlaisesti, kun hell bell sanoissaan ;)
KGrilli

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Lucky Luciano kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:mä yritän onnitella ihan vilpittömästi. hieno homma. olen suorastaan kade. mä joudun kait odottamaan vielä hiukan pitempään :)
Miksi niin moni aikuisten ihmisten solmima kaunis liitto päättyy murheeseen?

myönnän taas rajallisen kapasiteettini ja kysyn, että mitä kysyitkään? ei hjummarra!
HellBell

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

slam kirjoitti: Haha,

Moottoritien varressa oli yksinäinen kettu aitojen välissä asfaltin vierellä. Ei tarvita, kun yksi rysäys, niin se leviää kappaleiksi tielle. Oli aika surkeen näköinen otus. Hyppeli siinä jotain itsekseen. Vähän samanlaisesti, kun hell bell sanoissaan ;)
*Nyyhk*
slam

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti: *Nyyhk*
Totta, ajattelin, että pysäytän moisen vaunuyhdistelmän tien varteen ja kävelen metsiin enkä koskaan palaa sivistyksen pariin. :wink:
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Egipt meni kihloihin!

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Herra Manala kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:itseisarvona, jonka toivotaan määrittelevän jotain luonteeltaan hyvin indefiniittistä
Aa, tarkoitatko jotain luonteeltaan hyvin epämääräistä?
Huomaathan, että tässä yhteydessä on selkeä vivahde-ero indefiniittisen hyväksi? Kun viitataan johonkin teoriassa eriteltävissä olevaan, mutta määrittelemättömään, on tarkoituksenmukaisempaa ja selkeämpää käyttää sanaa 'indefiniittinen' sanan 'epämääräinen' sijasta.

Ollaanhan samaa mieltä, ollaanhan?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Vastaa Viestiin