Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
masa

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Miksi puhtaan pyykin pitää tuoksua joltakin kukalta?
'
Siksi että muijasi ei tiedä huuhteluaineen olevan pahasta.

Miksi maitotölkit pitää valuttaa lavuaarissa tyhjäksi?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ymmärrä miksei asioita voida sanoa suoraan vaan vihjaillaan kauttarantain ja kun en tajua niin sitten mökötetään herne nenässä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Alisuorittava G

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

masa kirjoitti:Miksi maitotölkit pitää valuttaa lavuaarissa tyhjäksi?
No onhan se nyt ihan vitun loogista huuhtelun jälkeen lorottaa tyhjäks. Häh? Sit kuivumaan ennen taittelua.
bedlam

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

masa kirjoitti:Miksi maitotölkit pitää valuttaa lavuaarissa tyhjäksi?
Meillä se olen minä, joka tätä tekee. Jos pahveja kerää ensin sisällä kasan ennen kierrätykseen viemistä, niin maidon haluaa tottakai purkista pois ettei se jää haisemaan.
Viimeksi muokannut bedlam, 11.11.2008 10:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja masa »

Alisuorittava G kirjoitti:
No onhan se nyt ihan vitun loogista huuhtelun jälkeen lorottaa tyhjäks. Häh? Sit kuivumaan ennen taittelua.
Miksi ne pitää muka huuhdella?
bedlam

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

masa kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:
No onhan se nyt ihan vitun loogista huuhtelun jälkeen lorottaa tyhjäks. Häh? Sit kuivumaan ennen taittelua.
Miksi ne pitää muka huuhdella?
Ettei ne haise.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

masa kirjoitti:
Siksi että muijasi ei tiedä huuhteluaineen olevan pahasta.

Miksi maitotölkit pitää valuttaa lavuaarissa tyhjäksi?
En diggaa huuhteluaineista, mutta kun löysin kanelintuoksuista pyykinpesuainetta niin pakkohan sitä oli testata. Oli tosi ekoakin!

Maitotölkit pitää huuhdella, koska muuten pahviroskis alkaa haista mädälle maidolle, byöörgh.

Miksi miehille on vaatteiden laittaminen kaappiin ihan ylivoimaista?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:En diggaa huuhteluaineista, mutta kun löysin kanelintuoksuista pyykinpesuainetta niin pakkohan sitä oli testata. Oli tosi elcoakin!
Tosi elcoa olisi moottoriöljylle tuoksuva huuhteluaine ja V8:sta voimansa saava pesukone.
Lilo kirjoitti: Miksi miehille on vaatteiden laittaminen kaappiin ihan ylivoimaista?
Koska kyllä ne mahtuvat lattiallekin.
masa

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti: Ettei ne haise.
Mehutölkitkin?
Tix

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bluntly kirjoitti:En ymmärrä miksei asioita voida sanoa suoraan vaan vihjaillaan kauttarantain ja kun en tajua niin sitten mökötetään herne nenässä.
Tuli mieleen elävästi keskustelu, joka on toistunut liki samansanaisena useamman kerran :D

M: Näytät siltä, että sua vaivaa jokin asia, mikäs on?
N: Ei mua vaivaa mikään.
M: Aijaa. No, hyvä sitte.
N: *entistä rajumpimökötysilme ja hernenenä*
M: Kyl sua nyt joku vaivaa. Kerro nyt?
N: Ei vaivaa mikään!
M: Älä nyt viitsi, kyllähän mä näen että vaivaa. Oonks mä tehny jotain?
N: Ihan ku et tietäs!
M: No en tosiaan tiedä, kerro nyt vaan mistä kenkä puristaa?
N: Jos sä et tiedä, niin sitten mä en ainakaan kerro!

Onkohan yhtään miestä, joka ei ole joskus jossain parisuhteessaan käynyt tuollaista keskustelua?
Alisuorittava G

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

masa kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Ettei ne haise.
Mehutölkitkin?
No kyllä mehukin haisee. Piimäkin. Glögikin. Kaikki haisee! Ja valuu tahmaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Parisuhteen ylianalysoimista.
masa

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja masa »

Alisuorittava G kirjoitti: No kyllä mehukin haisee. Piimäkin. Glögikin. Kaikki haisee! Ja valuu tahmaa.
Lopeta se roskiskaapin nuuskiminen ja keskity elämään.
Alisuorittava G

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

masa kirjoitti:Lopeta se roskiskaapin nuuskiminen ja kekskity elämään.
Helppo se sun on kun et kotona päiviä vietä! Saatana, vähän ku mun mies, jolle riittäis kuulema biojätteiden kerran viikkoon tyhjennys. Just joo, ja nehän tyhjennetään joka vitun päivä. Kartongit vaan kerran viikkoon.
Alisuorittava G

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

exPertti kirjoitti:Uskomatonta luonnonvarojen tuhlausta huuhdella puhtaalla vedellä pahvia.
Mut mä en tiskaa enkä huuhtele vessaa ku ehkä 10 pissan jälkeen. Nii. Tykättäisköhän musta työpaikalla...
masa

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Miksi pahvitölkit pitää kerätä? Uskomatonta luonnonvarojen tuhlausta huuhdella puhtaalla vedellä pahvia.
Itse suosin astianpesukonetta pahvitölkkien putsaamisessa. 75 asteisella pesullla lähtee kaikki!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Miksi pahvitölkit pitää kerätä? Uskomatonta luonnonvarojen tuhlausta huuhdella puhtaalla vedellä pahvia.
Tässä on meillä pullonkaula. Nimittäin en ole törmännyt keittiömööpeleihin, jossa olisi erillinen kompakti säilytystila näille pestyille/kuivuville tölkeille. Pikkasen meinaan kiristää, kun meidän ilmeisesti pesuaineille tarkoitettu roskiksen viereinen tila on jatkuvasti täynnä näitä tölkkejä. Kävi niin, että viime viikolla irtisanoin sopimuksen ja ilmoitin muijalle laittavani tölkit ja purkit suoraan pesemättä normi roskikseen.
Duck

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Duck »

Kiinnostuksen osoittaminen tavoilla jotka vaikuttavat epäkiinnostukselta. Ja epäkiinnostuksen osoittaminen tavoilla jotka vaikuttavat kiinnostukselta.
Tix

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:Miksi pahvitölkit pitää kerätä? Uskomatonta luonnonvarojen tuhlausta huuhdella puhtaalla vedellä pahvia.
Meinaatko, että turha pahvin valmistus selluloosamassasta on sitten, se millä puhtaan veden riittävyys taataan? Paperitehtaathan tunnetaan vesien puhdistajana ja luontoystävinä, jotka eivät käytä energiaa eivätkä kuluta luonnonvaroja.
Alisuorittava G

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

exPertti kirjoitti:lässynläätiedänkaiken
Joo no tää on just tätä. Aina opetetaan. Vittu teitä miehiä jaksa!!!
Alisuorittava G

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pikkasen meinaan kiristää, kun meidän ilmeisesti pesuaineille tarkoitettu roskiksen viereinen tila on jatkuvasti täynnä näitä tölkkejä.
Tehkää lapsia niin ei tartte säilöä pesuaineita väärässä paikassa.
Duck

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lilo kirjoitti:Maitotölkit pitää huuhdella, koska muuten pahviroskis alkaa haista mädälle maidolle, byöörgh.
Dodeen dähän ennenq Bliss ehtii, että mitä ihmettä, ei niitä maitotölkkejä tarvi täyttä säkillistä kerätä. Voi vaikka joka toinen päivä viedä tölkit keräysastiaan. Vai?
Tix

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Tix »

exPertti kirjoitti:pestä nyt elintarvikepahvia. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Kyllähän tämä alkaa hiukan itkettämään. Mä en ole kuullutkaan, että Suomessa olisi puute puhtaasta vedestä. En tiedä minne kaapin väliin tässä on kohta pakko ryömiä, kun tuolla lailla luontoa tuhlataan. Että ihan vettä valuttavat! Kohta ne varmaan kertoo, että käyvät suihkussakin useammin kuin kerran kuussa ja tiskaavat astiatkin vedellä!
Duck

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Duck »

exPertti kirjoitti:En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Avatarkuvastasi päätellen molempia yhtaikaa.
Alisuorittava G

Re: Mitä mies ei ymmärrä naisessa

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mulle opetettiin kotona et vettä on syytä käyttää tai siitä tulee ihan skeidaa. Stadilaisten harhaoppejako, dunno.
Vastaa Viestiin