Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Eix sen pitäs olla niinQ tavallaan imartelevaa, että se oma siippa kelpais muillekin? Jos siis on sillai luottamus kunnossa, tietty...


(Kun musta on ainakin aikanaan vaan maailman vitsikkäintä kun samassa pöydässä juhlissa istunut daami oli sujauttanut puhelinnumeronsa ja viestin silloisen miehekkeen taskuun, siis mun istuessani siinä miehen vieressä...)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:(Kun musta on ainakin aikanaan vaan maailman vitsikkäintä kun samassa pöydässä juhlissa istunut daami oli sujauttanut puhelinnumeronsa ja viestin silloisen miehekkeen taskuun, siis mun istuessani siinä miehen vieressä...)
Oliko taskussa myös reikä?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti: Oliko taskussa myös reikä?
En tsekannut. Mut jos olikin, niin siitä takin taskusta olis kyl ollu sen verran pidempi matka mestoille että oisin huomannu vaikka oonkin tällanen puolsokee.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Alisuorittava G

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Lilo kirjoitti:(Kun musta on ainakin aikanaan vaan maailman vitsikkäintä kun samassa pöydässä juhlissa istunut daami oli sujauttanut puhelinnumeronsa ja viestin silloisen miehekkeen taskuun, siis mun istuessani siinä miehen vieressä...)
Tollanen noin avoin menee kyllä jo liian mauttomaks mun päässäni, muristen käytöstapoja perkele. ;)
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Hellu »

bliss kirjoitti:Mä luulen että kaikki ihmiset on niin täysin kakkamolekyyleillä kyllästettyjä, että ei juurikaan ole väliä onko se kansi auki vai kiinni.
Miettikää nyt kuinka paljon kakkamolekyylejä ja muita pöpöjä leijailee vaikkapa sporassa iltapäiväruuhkan aikoihin, tai tulevissa jouluruuhkissa kauppakeskusten käytävillä tai...
Miehen veli duunas ennen jotain kaasuanalysaattoreita työkseen, ja se kerto et jos duunikaveri pieras jossain ihan toisessa huoneessa ni heti lähti käyrät keulii näytöllä! Argh, missään ei oo turvassa kakalta!
Mua inhottaa ku aina paskan hajussa vaistomaisesti hengitän suun kautta etten haistais, mut sit tajuun syöväni kakkamolekyylejä eli paskaa. Yäk!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Alisuorittava G kirjoitti: Tollanen noin avoin menee kyllä jo liian mauttomaks mun päässäni, muristen käytöstapoja perkele. ;)
No niinhän se menikin. Siks just vaan lähinnä naurattikin koko homma.

Enivei, mun mielestä tilanteessa olennaisinta on se miten se iskemisen kohteena oleva niihin yrityksiin reagoi. Esim. jos kyseistä numeroa ja viestiä ei olis mulle avoimesti naureskellen esitelty, niin ehkä sitten olis lakannut huvittamasta...

Turha olla mustasukkainen, jos siihen ei aidosti ole mitään aihetta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lilo kirjoitti:(Kun musta on ainakin aikanaan vaan maailman vitsikkäintä kun samassa pöydässä juhlissa istunut daami oli sujauttanut puhelinnumeronsa ja viestin silloisen miehekkeen taskuun, siis mun istuessani siinä miehen vieressä...)
Vähän aikaa sitten miehen duunikaveri yritti epätoivoisesti pokata sitä mun istuessa samassa pöydässä. Se oli todella huvittavaa katsottavaa, mutta loppujen lopuksi myötähäpeä kävi niin suureksi, että poistuin tupakalle ja mies juoksi hädissään perässä.
Alisuorittava G

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Lilo kirjoitti:Turha olla mustasukkainen, jos siihen ei aidosti ole mitään aihetta.
Noinpa just. Mä saan kyllä kicksit pienestä mustistelun tunteesta ja mies nyt vielä vähän isommat, suurin osa muiden antamasta huomiosta on vaan meille plussaa. Parit poikkeukset kyllä murisuttaa vieläkin, hmmph...
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:^Ei se mua tai ketään muutakaan lyö. Kunhan uhoaa, vanha itä-Helsinkiläinen ku on :roll:

Kiitos huolenpidosta. Kyllä mä tiedän millon pitää panna stoppi. Parikin eksää heivannu väkivaltaisuuden takia. Se on aina eka ja vika kerta ku mua lyödään.
Tuo periaate toimii ainakin niin kauan kunhan se kuuluisa eka lyönti ei tapahdu veitsellä tai muilla ruokailuvälineillä.

Ninni, sinuna kyllä menisin krav magaan, defendoon ja speznaz-koulutukseen. Ne takaavat parisuhdeonnen vaativimmissakin olosuhteissa. Myös potkunyrkkeilyä ja brassijujutsua kannattaa harkita lisämausteeksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:No itseasiassa kyllä. Onko se mun vika että joku tulee tupakalla ollessa iskemään? Näköjään. Vittu.
Sinänsä ei, mutta näkemättä ei voi tietää miltä käytöksesi kyseisessä tilanteessa on saattanut vaikuttaa toisesta. Oli miten oli, omaa epävarmuuttaanhan rekkamiehesi on kiukuttelullaan ilmentänyt, ja kuten sanottu, sitä ei kannata ohittaa pelkkänä söpönä välikohtauksena vaikka se saakin itsensä tuntumaan Niin Erityiseltä.

Pari kertaa muistuu mieleen jolloin olen hieman hämmästellyt silloisen kumppanini avoimen flirttailevaa keskustelutyyliä täysin tuntemattomien miesten kanssa. Asian pitää sisällään mutta kuitenkin ihmettelee yrittikö toinen oikeasti aiheuttaa mustasukkaisuutta, eikö hän tosiaankaan tajunnut miltä se voi toisesta vaikuttaa, vai kuvittelinko vain kaiken ja mietin täysin turhia. Omasta mielestäni en ole kovin mustasukkaista tyyppiä, mutta jokin raja minullakin tuntuu olevan. Asia olisi tietenkin pitänyt uskaltaa ottaa puheeksi, mutta toisaalta ehkä pelkäsin juuri kyseisen naisen kohdalta väheksyvää torjuntaa "Voi että oletko sä raukka mustasukkainen?"

Tähän sitten kymmenen sepustusta kuinka "meillä ainakin flirttaillaan ihan avoimesti kaikille ympärillä oleville ihmisille eikä kumpikaan ole koskaan moksiskaan". Hyvä teille jos noin on ja olette saaneet sovittua. Harrastavathan jotkut ihan vapaitakin suhteita ja polygamiaa, mutta minä en.

Joka tapauksessa koska kyseessä oli toistuva ilmiö, ratkaisin ongelman ottamalla etäisyyttä toiseen, nollaamalla omat kiintymyksentunteeni toista kohtaan, ja lopulta lähtemällä omille teilleni. Olimme ilmeisen epäsopivia toisillemme ulkopuolisiin kohdistuvassa flirttailukäytöksessämme.

On tuota pariin otteeseen tapahtunut erään toisenkin kohdalla. Pari ekaa kertaa ohitin näyttelemällä välinpitämätöntä (ilmeisesti ei olisi pitänyt), mutta kolmannella kerralla kysyin muka viattomasti "Haluatko sä jäädä juttelemaan ton kanssa? Mä voisin jatkaa matkaani.", muuttui hän huolestuneen oloiseksi ja muutti siitä eteenpäin kummasti käytöstään muita miehiä kohtaan. :h:

Toisin kuin edellämainitun naisen kohdalla, tässä tapauksessa uskon ettei toinen välttämättä uskonut minun pahastuvan. Toisaalta, jostain syystä hän kyllä osoitti mustasukkaisuutta tilanteissa joissa minä sain ylimääräistä huomiota, mutta minä sentään olen aina pysynyt passiivisena ulkopuolisia yrittäjiä kohtaan. Ei irtoa edes hymyn poikasta ylimääräisille iskijöille, ei.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lilo kirjoitti:Enivei, mun mielestä tilanteessa olennaisinta on se miten se iskemisen kohteena oleva niihin yrityksiin reagoi.
:komp: Juurikin noin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Alisuorittava G kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Turha olla mustasukkainen, jos siihen ei aidosti ole mitään aihetta.
... suurin osa muiden antamasta huomiosta on vaan meille plussaa.
Jos joku yrittää iskeä kultaani niin olen vain ylpeä. Onhan hienoa että minulla on niin haluttu yksilö kumppanina. Sama päteet toisinpäin.

Minä olin kyllä suhteen alussa IHAN ÄLYTTÖMÄN mustasukkainen, mutta hellu ei huomannut mitään. En halunnut valittaa hänelle koska kyseessä oli täysin mun ongelma, valitin sitten tyttökavereilleni. Myöhemmin asiasta juteltaessa olen sanonut että "olin alkuun ihan sairaalloisen mustasukkainen ja voin siitä pahoin" johon hellu että "täh, emmämitään huomannu". Joko se on ihan puusilimä tai mie oon tosi hyvä estämään tunteen näkymistä niin halutessani.

Mistä se muuten johtuu että jotkut (useimmat?) ihmiset suuttuu vierailutilanteessa sille kolmannelle osapuolelle eikä toiselle? Siis jos on pariskunta, josta nainen lähtee vieraan miehen mukaan, niin miksi se pariskunnan mies suuttuu sille toiselle miehelle eikä naiselle? Ensireaktiona siis. Tämä tuntuu pätevän molempiin sukupuoliin. Minusta pitäs suuttua sille joka KÄY vieraissa eikä sille jonka luona käydään vieraissa. O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Quinevere

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

exPertti kirjoitti:Ok, eli halusit itsellesi lahjaksi "jotain kaunista, kivaa, ja romanttista, jota muuten ei tule ostettua, ja joka on yllätys, enkä mitään rumia, tylsiä käyttöesineitä" ja koetit saavuttaa tämän näin käänteisesti.
Tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän tjsp.
Tietty tämä on miesten vika kollektiivisesti, koska joku heistä on takuulla tuonut sinulle joskus lahjaksi jotakin tylsiä rumia käyttöesineitä.
Tää oli joko vitsi joka ei mennyt jakeluun tai sitten kauppasit omaa ajattelumalliasi. En muuten ole koskaan saanut vatkainta lahjaksi.
Osta tylsiä remonttivarusteita joululahjaksi? Jos ymmärsin oikein niille tulee käyttöä. :) Tietty tonttuasussa tehtyjä seksuaalipalvelujakaan ei koskaan voi aliarvioida lahjana.
Enkä edelleenkään!! Seksiäkin meillä harrastetaan vielä toistaiseksi muutoinkin kuin jouluna 8)
Quinevere

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

nokkaelain kirjoitti:Kunnollisissa työkaluissa on se käytännön merkitys, että huonoilla vaan rikkoo kaiken mihin niitä käyttää.
No joo, kyllä mä tän tajuan. Mutku ei ne siltikään oo romanttisia. Itsekin sen sanoit, "käytännön merkitys", ei lahjusainesta! :leuhka:
Tix

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Quinevere kirjoitti:Tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän tjsp.
Muista tämä, kun mies tuo sinulle epäromanttisen ja tylsän käyttöesineen.
Duck

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Quinevere kirjoitti:"käytännön merkitys", ei lahjusainesta! :leuhka:
Mun kanssa menee vaikeeks, kun ostan lahjaksi yleensä vain jotain josta on käytännönkin hyötyä. Ellei se sitten ole joku palvelu, tyyliin lahjakortti hierojalle.
vispilä
Kitisijä
Viestit: 20
Liittynyt: 03.09.2008 19:09
Paikkakunta: Kattilakaappi

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja vispilä »

Quinevere kirjoitti:Tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän tjsp.
Käytöksen kultainen, mutta huono sääntö.

Tee toiselle niin kuin hän toivoo itselleen tehtävän.
Quinevere

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

ninnithequeen kirjoitti:Juu se lupas jo tappaa sen iskijän :roll:
Onneks en ees tunne koko tyyppiä ni saapi olla rauhassa.

En oo eläessäni nähny noin mustasukkasta miestä kuin Hullu Rekkakuski. Se meinas kuolla jo siihen ku oltiin yks yö erossa, että sain olla lapseni kanssa hitto. Ens viikolla hää lähtee yksin ajoon pitkin Suomea ja mä meen omiin töihini. Saas nähä mitä siitä tulee...Vituttaa just ny.
Voi jeesus olet sä tyypin löytänyt. Vastoin tapojani on nyt pakko todeta että :ditchthepig: ennen kuin oikeasti tulee hommia oikeus- tai muille lääkäreille. Jos sun kuvaus pitää paikkansa etkä liioitellut, niin toihan on patologisen mustasukkainen ja erittäin todennäköisesti jatkossa väkivaltainen.
Quinevere

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Tix kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän tjsp.
Muista tämä, kun mies tuo sinulle epäromanttisen ja tylsän käyttöesineen.
:D Yritetään pitää mielessä.
Tix

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Quinevere kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän tjsp.
Muista tämä, kun mies tuo sinulle epäromanttisen ja tylsän käyttöesineen.
:D Yritetään pitää mielessä.
Jotenkin sellainen tunnelma, että tämä ei välttämättä ole silti päällimmäisenä mielessä, jos se talouskone jonain päivänä paketista paljastuu ;)
Quinevere

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Nyt mua vielä naurattaa, mut taitaa johtua siitä etten pidä tuota realistisena vaihtoehtona... Katsotaan hyytyykö hymy jo ensi jouluna.
Quinevere

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Duck kirjoitti:Mun kanssa menee vaikeeks, kun ostan lahjaksi yleensä vain jotain josta on käytännönkin hyötyä.
Munankeittimen?
Duck

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Quinevere kirjoitti:Munankeittimen?
Sen ostin itselleni, en lahjaksi. ;)
Quinevere

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Tee itsellesi niin kuin muut eivät halua heille tehtävän tjsp. :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Quinevere kirjoitti:^Tee itsellesi niin kuin muut eivät halua heille tehtävän tjsp. :wink:
Keittäminen on väärä tapa kovettaa muna. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin