Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Alisuorittava G

Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Tästä ketjusta ei tule yhtä pitkää kuin speden kyhäämästä, johtunee siitä, että olemme varsin ymmärtäväisiä ja mukautuvaisia me naiset. Mutta siis, voisko joku kertoo mistä se hemmetin vimma isojen mörisevien tavaroiden ostoon kumpuaa? Oonko mä jotenkin epäonnistunu kannustavana miehen egoa jatkuvasti buustaavana vaimona kun se retku on taas autokaupassa?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja saira »

^Meillä mä olen se, joka hoitaa autohommat, mies ostaa rumpuja tai cd:itä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Quinevere

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Nykymiehessä en ymmärrä ihan fetissiä työkaluihin ja motorisoituihin härpäkkeisiin (enkä nyt tarkoita tarkoita vibraattoreita yms). Antoi kerran jopa joululahjavinkiksi jonkun ison ja hemmetin kalliin työkalupakin. Arvatkaas saiko? No ei hemmetissä, hankin ennemmin vielä kalliimman kitaran, jossa sentään on jotain romantiikkaakin verrattuna jakoavainsarjaan. Mutta onneksi noista fetisseistä on hyötyäkin, nimittäin se, että remonttipuuhat sekä kotona että autossa hoituu (mitä kyllä oikeastaan vähän salaa ihailenkin). Eikä mun onneksi muutenkaan edes tarvitse kaikkea tajuta.

Ex-miehillä ei ole ollut samanlaisia fetissejä, toisella oli kyllä paljon pahempi, jota ei viitsi julkisesti edes mainostaa.
Tix

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Quinevere kirjoitti:Antoi kerran jopa joululahjavinkiksi jonkun ison ja hemmetin kalliin työkalupakin. Arvatkaas saiko? No ei hemmetissä, hankin ennemmin vielä kalliimman kitaran, jossa sentään on jotain romantiikkaakin verrattuna jakoavainsarjaan.
Tää tulee väärään ketjuun, mutta tässä asiassa en ymmärrä naisia. Miksi naiset ostavat miehilleen lahjaksi pääsääntöisesti sellaista, mitä itse kuvittelevat harhaisessa päässään miehen haluavan (kuten jotain romanttista tai söpöä tai naisen mielestä tyylikästä) jos tietävät, että mies ilahtuisi enemmän jostain vallan muusta? Onko lahjan tarkoitus ilahduttaa antajaa vai saajaa, häh?
Alisuorittava G

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Tix kirjoitti:Onko lahjan tarkoitus ilahduttaa antajaa vai saajaa, häh?
Daah, sekä että. Naista!

muoks: Ei vaan, toki sitä saajaa. Menen itseeni ja ostan miehelle uuden auton. Syön ne joulusuklaat itte ja daddy-ruutu-oloasun vien vaikka isille.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21384
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Tix kirjoitti:Miksi naiset ostavat miehilleen lahjaksi pääsääntöisesti sellaista, mitä itse kuvittelevat harhaisessa päässään miehen haluavan ...
Kaikki tekevät tuota samaa ja siksi lahjoja ei kannata ostaa lainkaan. Lahjojen hyvinvointitappio on 30% luokkaa, eli saaja saa 100e lahjasta iloa vain 70e verran. Voitte mainita minut auktoriteettinä kun selittätte tuota jouluna.
Tix

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Tix »

sivustahuutaja kirjoitti:Kaikki tekevät tuota samaa ja siksi lahjoja ei kannata ostaa lainkaan. Lahjojen hyvinvointitappio on 30% luokkaa, eli saaja saa 100e lahjasta iloa vain 70e verran. Voitte mainita minut auktoriteettinä kun selittätte tuota jouluna.
Kai auktoriteettina annat kumppanillesi 70% lahjaan muutoin kuluvasta summasta käteisenä ja pidät itse loput?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21384
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Tix kirjoitti:Kai auktoriteettina annat kumppanillesi 70% lahjaan muutoin kuluvasta summasta käteisenä ja pidät itse loput?
Annan tietenkin 71%, jotta myös puoliso hyötyy järjestelystä. Eihän sitä ahne saa olla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miidvit. Eikö kenenkään siipanretku pelaa golfia? Saanko minä sammaloitua rauhassa soffalle väijyen töllöstä futista ja hokia ja...? Ja baariinko pääsee poikien kanssa tästä lähin aina? Ei meitä tarvitse yliymmärtää!
Alisuorittava G

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Miidvit. Eikö kenenkään siipanretku pelaa golfia?
Voi voi voi... Tekis mieli alottaa tästä golffista mut kun on niin kovin arka aihe...
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

No okei. En ymmärrä, miks "ihan just" voi miehen sanomana tarkoittaa mitä tahansa aikamäärää välillä 15 minuuttia - loppuelämä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Alisuorittava G

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

exPertti kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:...speden kyhäämästä...
Käytän Spede-termiä itse kaikkein eniten vihaamistani typeryksistä. En siksi oikein ole tyytyväinen tästä nimimerkkikehityksestä tällä palstalla.
Tsori! Mut mä en oo koskaan vihannu sitä termiä, olin pikkasena rakastunu Pertti Pasaseen ja silleen. En osaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lilo kirjoitti:No okei. En ymmärrä, miks "ihan just" voi miehen sanomana tarkoittaa mitä tahansa aikamäärää välillä 15 minuuttia - loppuelämä.
Usein ym. kommenttia edeltää väärässä paikassa väärään aikaan tullut komento. Siinä tilassa ei pidä vastata rehellisesti eli "Nyt ämmä naama jumiin!", vaan tuolla kommentilla tapetaan aikaa ennenkuin miehen mieli on tasaantunut ja hän voi joko kaikessa hiljaisuudessa aloittaa pyydetyn toimenpiteen tai sitten vastata kysymykseen täsmällisemmin ja kohteliaammin.
ninnithequeen

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miksei se vessanpöntön kansi mene kiinni perkele. Ja vaatteet aina pitkin poikin. Pyykkikori on likasia vaatteita varten hitto.
Dumis

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:Miksei se vessanpöntön kansi mene kiinni perkele..
LoLz! Mulle ole ikinä valitettu tuosta, toisaalta enpä nyt ole seukannutkaan aivan hirvittävästi.
bliss

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Miksei se vessanpöntön kansi mene kiinni perkele.
Mä en ole muuten ikinä tajunnut, että mikä siinä vessanpöntön kannen auki olemisessa on niin kamalaa? Ts. mikä siitä tekee niin rikollista? Kertokaa tymälle.

Ite olen ainakin tähän mennessä osannut sulkea sen. Hiton paljon vaivattomampaa (jos se siis oikeesti häiritsee) kuin nillittää asiasta.
bedlam

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kissojen takia tulee itsellä suljettua aina pöntönkansi.
Alisuorittava G

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Miksei se vessanpöntön kansi mene kiinni perkele.
Mä en ole muuten ikinä tajunnut, että mikä siinä vessanpöntön kannen auki olemisessa on niin kamalaa? Ts. mikä siitä tekee niin rikollista? Kertokaa tymälle.
No lue ketju! Ja sit lasten lisäks mä ainaki osaan tiputtaa sinne vaikka mitä. Topsipuikkoja, ripsarin, pullaa, röökin... Parempi vaan kun on kiinni.

edit: Siis lapsii en tiputa mut ne tiputtaa kaikkee. Hmmh.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21384
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

bedlam kirjoitti:Kissojen takia tulee itsellä suljettua aina pöntönkansi.
Kyllä ne oppii kerrasta. Harva kissa haluaa uida toista kertaa.
Tix

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Alisuorittava G kirjoitti:No lue ketju! Ja sit lasten lisäks mä ainaki osaan tiputtaa sinne vaikka mitä. Topsipuikkoja, ripsarin, pullaa, röökin... Parempi vaan kun on kiinni.
Ennen edittiä tää oli paljon hauskempi.
bliss

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja bliss »

Alisuorittava G kirjoitti:
bliss kirjoitti:[
Mä en ole muuten ikinä tajunnut, että mikä siinä vessanpöntön kannen auki olemisessa on niin kamalaa? Ts. mikä siitä tekee niin rikollista? Kertokaa tymälle.
No lue ketju! Ja sit lasten lisäks mä ainaki osaan tiputtaa sinne vaikka mitä. Topsipuikkoja, ripsarin, pullaa, röökin...
No mut mä en pudottele eikä ihme kyllä lapsikaan pudottele. Ei auta. En edelleenkään ymmärrä.
Mä känisen jostain tärkeemmästä, esim. siitä, miksi hitossa pitää jättää maitopurkkiin noin lusikallinen maitoa ja silti laittaa se jääkaappiin... :roll:
Duck

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:miksi hitossa pitää jättää maitopurkkiin noin lusikallinen maitoa ja silti laittaa se jääkaappiin... :roll:
No kato jos sen kaatais loppuun niin olis pakko avata uusi tölkki, mikä on ihan hirveetä ruumiillista työtä, ai kauhia!

Lounasruokaloissakin ton huomaa. Siellä on auki 4 maitotölkkiä, ja niiden kaikkien pohjalla on semmoinen liru joista ei saa yhteensä edes yhtä lasillista. Silloin kun niissä kävin, jouduin noin 95%:ssa kerroista avaamaan uuden tölkin itse. Mikä ihan tilastollisessa mielessä tuntuu aika hassulta, ellei tunnusta sitä tosiseikkaa että suurin osa ihmisistä on vitun lusmuja.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Hellu »

bliss kirjoitti:Mä en ole muuten ikinä tajunnut, että mikä siinä vessanpöntön kannen auki olemisessa on niin kamalaa? Ts. mikä siitä tekee niin rikollista? Kertokaa tymälle.
No ku muuten kakkamolekyylit leijailee sieltä pöntöstä hammasharjoihin ja kaikkeen mitä siel vessassa on!
milli

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja milli »

Hellu kirjoitti:No ku muuten kakkamolekyylit leijailee sieltä pöntöstä hammasharjoihin ja kaikkeen mitä siel vessassa on!
Hyiiiii ällöä!!!! :p
Eiks myytinmurtajat todenneet, että ei ole väliä onko se kansi auki vai kiinni tms.. että kuitenkin huoneessa on kakkamolekyylejä, jotka leijailevat joka paikkaan.
bliss

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja bliss »

milli kirjoitti:
Hellu kirjoitti:No ku muuten kakkamolekyylit leijailee sieltä pöntöstä hammasharjoihin ja kaikkeen mitä siel vessassa on!
Hyiiiii ällöä!!!! :p
Eiks myytinmurtajat todenneet, että ei ole väliä onko se kansi auki vai kiinni tms.. että kuitenkin huoneessa on kakkamolekyylejä, jotka leijailevat joka paikkaan.
Mä luulen että kaikki ihmiset on niin täysin kakkamolekyyleillä kyllästettyjä, että ei juurikaan ole väliä onko se kansi auki vai kiinni.
Miettikää nyt kuinka paljon kakkamolekyylejä ja muita pöpöjä leijailee vaikkapa sporassa iltapäiväruuhkan aikoihin, tai tulevissa jouluruuhkissa kauppakeskusten käytävillä tai...
Vastaa Viestiin