Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Enemmän niitä kakkamolekyylejä on ilmassa jos joku on pistänyt kannen alas ja normitapaani tulen vauhdilla päästäen lastin tulemaan jo laskeutumisvaiheessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
MGandhi

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Hellu kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä en ole muuten ikinä tajunnut, että mikä siinä vessanpöntön kannen auki olemisessa on niin kamalaa? Ts. mikä siitä tekee niin rikollista? Kertokaa tymälle.
No ku muuten kakkamolekyylit leijailee sieltä pöntöstä hammasharjoihin ja kaikkeen mitä siel vessassa on!
Oh wow! Tää onkin uusi selitys tähän. Ennen kuulemiani:

"No kun naapurin viemäriin päässyt käärme pääsee pöntöstä sisään, jos kansi ei ole kiinni." - Vaatii myös painavan pöntön kannen.

"No kun se on niin epäsiistin näköistä, jos pöntön kansi on auki!"
bliss

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja bliss »

MGandhi kirjoitti: "No kun se on niin epäsiistin näköistä, jos pöntön kansi on auki!"
Mä korjaan tuon yleensä laittamalla vessan oven kiinni.
Quinevere

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

exPertti kirjoitti:Mutta en tajunnut kyllä mitä Quinevere tässä ajoi takaa? Mikset ostanut sitä lahjaa mitä pyydettiin?
Halusin ostaa jotain kaunista, kivaa, ja romanttista, jota muuten ei tule ostettua, ja joka on yllätys, enkä mitään rumia, tylsiä käyttöesineitä. Kai mä vähän samaistin ne työkalut johonkin yleiskoneeseen, jolla itse heittäisin lähinnä vesilintua. Sitä paitsi mieluummin itse ihailen miestä näppäilemässä kitaraa kotisohvalla (ja sitä kitaraa nurkassa telineessään) kuin keräilen niitä käsittämättömiä, muutoinkin joka paikasta ylitsepursuavia työkalunpaskiaisia ympäri kämppää. Itsekäs aspekti siis toki mukana myös, vaikka lahja oli saajalleenkin ilman muuta hyvin mieluinen.

Nyt ei ole kylläkään ensi jouluksi oikein ideoita. Puhuttiin tosin vähän, että tänä jouluna jotain hyvin pientä ja halpaa puolin ja toisin, koska rahaa menee nyt muuhun pakolliseen ihan riittämiin.
nokkaelain

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Quinevere kirjoitti:Nykymiehessä en ymmärrä ihan fetissiä työkaluihin ja motorisoituihin härpäkkeisiin (enkä nyt tarkoita tarkoita vibraattoreita yms). Antoi kerran jopa joululahjavinkiksi jonkun ison ja hemmetin kalliin työkalupakin. Arvatkaas saiko?
Kunnollisissa työkaluissa on se käytännön merkitys, että huonoilla vaan rikkoo kaiken mihin niitä käyttää.

Itse ainakin käytänkin niitä: kaikkeen vanhojen huonekalujen kunnostamisesta läppärin korjaukseen.
ninnithequeen

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vittu että miehet on VAIKEITA!!!!!!111
Onko se ny mun vika jos joku idiootti yritti iskeä mua eilen? Ja ilmotin heti ettei käy, mieheni on tuos ihan vieressä. Ja ny kiukutellaan siitä. Voi saatana sentään että jotkut on mustasukkasia. ARGH!
MGandhi

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ninnithequeen kirjoitti: Onko se ny mun vika jos joku idiootti yritti iskeä mua eilen?
Ei ole. Kyllä se on ihan sen iskijän henkilökohtainen ongelma...
ninnithequeen

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MGandhi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Onko se ny mun vika jos joku idiootti yritti iskeä mua eilen?
Ei ole. Kyllä se on ihan sen iskijän henkilökohtainen ongelma...
Näinpä :D

Joka tapauksessa tääl paukkuu ovet ny.
Alisuorittava G

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

ninni kato se voi olla vähän sellasta epävarmuudesta kumpuavaa mustasukkasuutta (onko muuta, hah) mieheltä, jolla korvattiin edellinen mies. Siis tiekkö olet sen mielestä epäluotettava.

Tää on vaan perhapsperhaps.
ninnithequeen

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Joka tapauksessa tääl paukkuu ovet ny.
Olisitko tyytyväinen jos tilanne olisi kuitattu olankohautuksella? :)
No itseasiassa kyllä. Onko se mun vika että joku tulee tupakalla ollessa iskemään? Näköjään. Vittu.

Te ootte ihmeellisiä otuksia te miehet välillä.
Alisuorittava G

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

ninnithequeen kirjoitti:No itseasiassa kyllä. Onko se mun vika että joku tulee tupakalla ollessa iskemään? Näköjään. Vittu.

Te ootte ihmeellisiä otuksia te miehet välillä.
Nössömiehet tekee tota. Machot kohdistaa kiukun iskijään, ei suinkaan iskettävään. ;)
Tix

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Alisuorittava G kirjoitti:ninni kato se voi olla vähän sellasta epävarmuudesta kumpuavaa mustasukkasuutta (onko muuta, hah) mieheltä, jolla korvattiin edellinen mies. Siis tiekkö olet sen mielestä epäluotettava.

Tää on vaan perhapsperhaps.
Taitaa pelätä, että lähtee tosta vaan rekkamiehen matkaan. Mutta joo, on se kaunista toi nuori rakkaus. Menihän siinä monta viikkoa ennen kriisiä. Veikkaus on optimistisesti kuitenkin, että umpirakastuminen kestää vielä monta viikkoa. Ja sitten ukkokultaa tuleekin taas ikävä.
ninnithequeen

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Alisuorittava G kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No itseasiassa kyllä. Onko se mun vika että joku tulee tupakalla ollessa iskemään? Näköjään. Vittu.

Te ootte ihmeellisiä otuksia te miehet välillä.
Nössömiehet tekee tota. Machot kohdistaa kiukun iskijään, ei suinkaan iskettävään. ;)
Juu se lupas jo tappaa sen iskijän :roll:
Onneks en ees tunne koko tyyppiä ni saapi olla rauhassa.

En oo eläessäni nähny noin mustasukkasta miestä kuin Hullu Rekkakuski. Se meinas kuolla jo siihen ku oltiin yks yö erossa, että sain olla lapseni kanssa hitto. Ens viikolla hää lähtee yksin ajoon pitkin Suomea ja mä meen omiin töihini. Saas nähä mitä siitä tulee...Vituttaa just ny.
Alisuorittava G

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ No mua rupes jo pelottaa... Oo nyt tarkkana hei. Mietit aivoilla pillun ja sydämen sijaan. Tiedän, vaikeeta on mut pakko. Lapsikin ja kaikkee.
ninnithequeen

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:ninni kato se voi olla vähän sellasta epävarmuudesta kumpuavaa mustasukkasuutta (onko muuta, hah) mieheltä, jolla korvattiin edellinen mies. Siis tiekkö olet sen mielestä epäluotettava.

Tää on vaan perhapsperhaps.
Taitaa pelätä, että lähtee tosta vaan rekkamiehen matkaan. Mutta joo, on se kaunista toi nuori rakkaus. Menihän siinä monta viikkoa ennen kriisiä. Veikkaus on optimistisesti kuitenkin, että umpirakastuminen kestää vielä monta viikkoa. Ja sitten ukkokultaa tuleekin taas ikävä.
Lopeta jo. Ukkokullan kans juttelin just puhelimessa taas. Me ollaan ihan väleissä.

Ja tuon hullun oon tuntenu monta vuotta jo. Älä arvostele. Ja meni siinä jo 2 kk ennen kriisiä.
bliss

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti: Nössömiehet tekee tota. Machot kohdistaa kiukun iskijään, ei suinkaan iskettävään. ;)
Juu se lupas jo tappaa sen iskijän :roll:
...
En oo eläessäni nähny noin mustasukkasta miestä kuin Hullu Rekkakuski.
.
.
ninnithequeen kirjoitti: Ja tuon hullun oon tuntenu monta vuotta jo. Älä arvostele.
Mä arvostelen. Tai ei, en arvostele, mutta sanon yhen jutun, halusit sitten kuulla/nähdä sitä tai et...
On eri asia tuntea hullun mustasukkainen tyyppi kuin olla parisuhteessa sellaisen kanssa. Ja usko ihan huviksesi että mä tiedän mistä puhun.
Kuulostaa tossa vaiheessa jo siltä että ei hyvät heilu tulevaisuudessa, mutta toki aikuinen ihminen tekee itselleen ja suhteilleen juuri mitä huvittaa.
Mustasukkaisuus voi olla "söpöä" alkuvaiheessa, mutta sillä kun ei ole taipumusta ainakaan vähentyä ajan kuluessa.

Helppoa olla rakastunut, joo, mutta entäs siinä vaiheessa, kun on ekan kerran joutunut jäämään pois duunista kun on silmät mustana ja koko kroppa mustelmilla ja niin kipeänä ettei pysty kävelemään etanan vauhtia kovempaa?
En mä väitä että juuri sinun rekkakuskisi tekisi tuota, mutta soppa on keittämistä vaille valmis jo.
ninnithequeen

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Ei se mua tai ketään muutakaan lyö. Kunhan uhoaa, vanha itä-Helsinkiläinen ku on :roll:

Kiitos huolenpidosta. Kyllä mä tiedän millon pitää panna stoppi. Parikin eksää heivannu väkivaltaisuuden takia. Se on aina eka ja vika kerta ku mua lyödään.

Tuo ny vaan käyttäytyy kuin pikkupoika. Ja nyt mä lähen hakee sen Kontulasta kotiin. Vittu tähän aikaan ei mennä kaljalle vaik kuin vituttais ja vaik kuin oltais lomalla.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja swirl »

sivustahuutaja kirjoitti:Kyllä ne oppii kerrasta. Harva kissa haluaa uida toista kertaa.
Ei välttämättä opi :roll: Tämän takia minäkin joudun huomauttelemaan vessanpöntön kannesta, muuten en välittäisi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ninni, mä olen blissin kanssa samoilla linjoilla, mustasukkainen kumppani ei ole mikään suositeltava vaihtoehto. Ei kuulosta kovin hyvltä, että herneet menevät kiukutteluun asti nenään jo pelkästä toisen miehen iskuyrityksestä ja mustasukkaisuuden takia on hankala olla erossa. Mieti nyt kaksi kertaa, hyvä tyyppi ja mahtava ystävä ei välttämättä tarkoita parasta mahdollista kumppania.

Edit: Ei kyllä kovin paljon paremmalta kuulosta kiukuspäissään kaljalle lähtökään. Kouluta se nopeasti aikuisten tavoille tai laita kierrätykseen.
Viimeksi muokannut Lolita, 14.11.2008 13:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hih, edellisessä suhteessa MÄ olisin saanut turpaani jos olisin alkanut noin mustistelemaan, mut toisaalta ei mul kyl ollut syytä mustistella :D
ninnithequeen

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Edit: Ei kyllä kovin paljon paremmalta kuulosta kiukuspäissään kaljalle lähtökään. Kouluta se nopeasti aikuisten tavoille tai laita kierrätykseen.
Näinpä.
MGandhi

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Alisuorittava G kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No itseasiassa kyllä. Onko se mun vika että joku tulee tupakalla ollessa iskemään? Näköjään. Vittu.

Te ootte ihmeellisiä otuksia te miehet välillä.
Nössömiehet tekee tota. Machot kohdistaa kiukun iskijään, ei suinkaan iskettävään. ;)
Mihin kategoriaan kuuluvat miehet, jotka eivät noteeraa tapahtumaa mitenkään? Nössöt machomiehet?
Alisuorittava G

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

MGandhi kirjoitti:Mihin kategoriaan kuuluvat miehet, jotka eivät noteeraa tapahtumaa mitenkään? Nössöt machomiehet?
Kategoria "G:n lempimiehet".
MGandhi

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Alisuorittava G kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Mihin kategoriaan kuuluvat miehet, jotka eivät noteeraa tapahtumaa mitenkään? Nössöt machomiehet?
Kategoria "G:n lempimiehet".
UH! Otathan muhun sitten yhteyttä, jos sinkkuunnut? Tai jos vaan panettaa.
Alisuorittava G

Re: Mitä nainen ei ymmärrä miehessä

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

MGandhi kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Mihin kategoriaan kuuluvat miehet, jotka eivät noteeraa tapahtumaa mitenkään? Nössöt machomiehet?
Kategoria "G:n lempimiehet".
UH! Otathan muhun sitten yhteyttä, jos sinkkuunnut? Tai jos vaan panettaa.
Okka, mut hei! Tähän tekee heti mieli lisätä, että toki miehen kuuluu muuten vähän mustistellakin, mutta tuollaiset tilanteet, jotka ovat täysin naisen (siis mun) hoidossa eivät tosiaan tarvitse mieheltä mitään huomiota.
Vastaa Viestiin