Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Exsat

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gingston kirjoitti: Niin, mutta se ei kosketa tavallasia kunnon miehiä, jotka
arvostavat naisia. Kyllä silloin on jo jotain vikaa päässä jos
saa lähestymiskiellon.
Onneksi näin.

Mutta ajatelkaapa omalle kohdallenne:
Käytte treffeillä jonkun tytön kanssa joka on ihan mukava, mutta ei herätä kiinnostustanne lainkaan. Tytön ehdottaessa toisia treffejä kerrotte, että et ole juuri nyt valmis suhteeseen ja että et ole kiinnostunut tapaamaan uusiksi. Tyttö käsittää sanat "juuri nyt" niin, että tunnin, päivän tai viikon päästä voi ollakin jo aivan eri tilanne, ja aloittaa piinaavan tekstiviestipommituksen. Lopulta hermostut ja sanot suoraa, että et oikeasti halua nähdä tätä tyyppiä lainkaan, oli elämäntilanne mikä hyvänsä. Tyttö ei usko vieläkään, vaan yrittää saada sinua tapaamaan itseäsi keinolla millä hyvänsä, ja mitkään estelyt eivät tunnu auttavan.

Raja omistautumisen ja piinaamisen välillä voi olla häilyvä, mutta edellä mainitun tapauksen mukaiset tarrautujat ovat kyllä ainoastaan ahdistavia. Ei on ei, vaikka se tuntuisi kuinka pahalta, niin siihen on tyydyttävä. Ja mikäli kyseessä olisikin oikeasti epäsuotuisa elämäntilanne, niin piinaaminen ei ainakaan lisää sitä mahdollisuutta, että vastapuoli ottaisi myöhemmin yhteyttä asioiden muututtua, päinvastoin.
Gingston
Kitinäaddikti
Viestit: 69
Liittynyt: 22.10.2005 16:08
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja Gingston »

Exsat kirjoitti: Raja omistautumisen ja piinaamisen välillä voi olla häilyvä, mutta edellä mainitun tapauksen mukaiset tarrautujat ovat kyllä ainoastaan ahdistavia. Ei on ei, vaikka se tuntuisi kuinka pahalta, niin siihen on tyydyttävä. Ja mikäli kyseessä olisikin oikeasti epäsuotuisa elämäntilanne, niin piinaaminen ei ainakaan lisää sitä mahdollisuutta, että vastapuoli ottaisi myöhemmin yhteyttä asioiden muututtua, päinvastoin.
Ei minusta tässä asiassa ole mitään ehdotonta totuutta, riippuu
paljon myös tapauksesta toista voi piirittä ja toinen on syytä jättää
rauhaan. Jos ei tunne toista lainkaan niin on syytä unohtaa, mutta jos
kyseessä on tuttu henkilö jonka kanssa tulee hyvin toimeen niin toisen
kerran kysymisessä voisi olla jotain mieltä.

Enkä minä nyt haluaisi että minusta heti alussa saataisiin väärä kuva,
sillä en minä ole kuin kerran kysynyt tyttöä livenä treffeille, Sätissä on jotain suhteen suuntaan juteltu mutta vain e-mail osoitetta on vaihdettu, josta ei myöhemmi tullut mitään. Olen vain niin saamaton.
Kysymys ei ollut etukäteen annettujen kysymysten joukossa
Exsat

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gingston kirjoitti: Jos ei tunne toista lainkaan niin on syytä unohtaa, mutta jos
kyseessä on tuttu henkilö jonka kanssa tulee hyvin toimeen niin toisen
kerran kysymisessä voisi olla jotain mieltä.
Siinäkin on ero, kysyykö vain toisen kerran, vai piinaako kuukausien ajan jatkuvalla kyselyllä ja painostamisella.

Minulle esimerkiksi soitteli eräs mies edellisen suhteen alussa muutaman viikon välein lähes vuoden ajan vain kysyäkseen, olenko jo eronnut poikaystävästäni ja voisin alkaa treffailemaan häntä. Pitkään yritin olla kohtelias ja yrittää selittää, etten ole kiinnostunut, mutta lopulta tarvittiin kunnon tiukka puhuttelu ja vähän ilkeilyäkin, jotta tajusi lopettaa soittelemisen.
Gingston
Kitinäaddikti
Viestit: 69
Liittynyt: 22.10.2005 16:08
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja Gingston »

Exsat kirjoitti: Minulle esimerkiksi soitteli eräs mies edellisen suhteen alussa muutaman viikon välein lähes vuoden ajan vain kysyäkseen, olenko jo eronnut poikaystävästäni ja voisin alkaa treffailemaan häntä. Pitkään yritin olla kohtelias ja yrittää selittää, etten ole kiinnostunut, mutta lopulta tarvittiin kunnon tiukka puhuttelu ja vähän ilkeilyäkin, jotta tajusi lopettaa soittelemisen.
Tämä on näemmä taas näitä omia ikäviä kokemuksia, ei tästä
asiasta näin ollen kannata enää jatkaa.
Kysymys ei ollut etukäteen annettujen kysymysten joukossa
slam

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti: Siinäkin on ero, kysyykö vain toisen kerran, vai piinaako kuukausien ajan jatkuvalla kyselyllä ja painostamisella.....

............. mutta lopulta tarvittiin kunnon tiukka puhuttelu ja vähän ilkeilyäkin, jotta tajusi lopettaa soittelemisen.
Se on voi, voi, jos muutaman viestin seuraavan kuukauden aikana taamisen jälkeen lähettää... Enhän minä vuotta jaksaisi. Ja hyva exat, että sanoit selvät sävelet. Kukapa sitä muuten ymmärtää?

Nainenhan voi perua, koska vaan tapaamisensa. Minulla kuitenkin "miehenä" lupaus tarkoittaa enemmän kuin tunteet, vaikka sitten naisen uudelleen tapaaminen ärsyttäisikin hieman, mutta asia selviäisi siinä samalla.

Nainen saattaa luvata, että "lähden tanssiin sun kanssa hitaita sitten myöhemmin joskus" Nainen saattaa seuraavaksi marista, että ku musta ny tuntuu tältä en tulekkaan... Minä, jos lupaan niin teen sen, vaikka tunteet olisi minkälaiset! siinä on ainakin minun ja naisten välinen selkee ero ja rajapyykki.

"minä teen,mitä lupaan, vaikka ihmiset työntelisivät päähän perseitä kuvannollisesti. Lupaus on lupaus." :wink:
.......................

Mies käy "tyhjäkäynnillä" netissä tai kotonaan eli tietyssä epätietoisuuden tilassa. (jotenkin se on yleisesti "miesten barbaarisessa minuudessa, tuo, että naisen sanoja ei uskota") :lol:

Baarissa jos puhuttelen naista, näen sen silmistä, että koska pitää lopettaa. Kiusaan ja mölyän siihen asti. :twisted: Mähän olen pelkkä hempee hampaaton koira, joka puskee kintuille varovasti... (sanoissani, olen aika räykee, ehkä?)
Viimeksi muokannut slam, 28.10.2005 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja slam »

(äh, sory mun mölyymiset (aal of them) ) Tuntuu, että olen tehnyt tosi typerästi taas kaikessa. :oops: En, mitään pahaa tarkoittanut...

Teki silloin mieli lähettää viestejä, sory niistä. En enää.

edit:

saattanen vastata, jos skriivaa... :stfu: mut olkoon oma leipäläpeni ummessa. :)
slam

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja slam »

Poistin numeron ja samalla muitakin käyttämättömiä, että ei tule suotta esim. Humaloissaan soiteltua...
kjm
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 10.11.2005 19:10

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja kjm »

[quote="Lilo"][quote="slam"]

Tarkoittaako "En nyt pysty" samaa kuin lopullinen päätös asiasta?"[/quote]

Tarkoittaa. Nainen on yrittänyt pehmittää pakkien antamista, mutta pakit ne ovat yhtä kaikki. Perässä juoksemalla et saa muuta kuin pahan mielen siinä vaiheessa kun nainen sanoo asiat kaunistelematta niinkuin ne ovat.[/quote]

Enemmän se satuttaa jollei asiaa sanota selkeästi ja suoraan. Se ei kuitenkaan tarkoita että pitäisi sanoa ilkeästi, pakit voi antaa selkeästi ja kohteliaastikin.

Henkkoht olen ennemmin sitä mieltä että nainen ei ole jaksanut sanoa selkeästi koska on helpompi heittää jotain epämääräistä, tai sitten nainen vain nauttii siitä että joku wonkaa.
Vastaa Viestiin