Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
slam

Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja slam »

Viime Sunnuntaina meinasin lähettää viestin työpuhelimella naiselle, mutta viesti jäi puhelimeen. Olin kirjoittanut sen, mutta jättänyt sen lähettämättä. Se ilmestyi, vaan siihen kirjoitusvalikkoon. Ei siinä lukenut, kun vain yksi sana, kun en saanut muuta aikaiseksi. :lol:

Nainen saa varmasti paremman miehen, kunhan nyt jäin vain ruinaamaan "tapaamisoikeutta". Ei uskalla oikein enää kirjoittaakaan, jos naaras vaik kärsii asiasta. hmm. :think: En tunne tarkemmin koko ihmistä, mutta vaikutti ihan mukavalta. Ja minust tuntui, että se hyväksyy minut. :roll:

Olen ymmärtänyt aivan väärin tietysti ja kait hän mahdollisesti paremmankin saisi. Voikohan sitä yrittää vielä kiusata, ja kuinka pitkään kehtaa "ahdistella"? Jos hän on jo toisen miehen hommannut, niin toki pitää olla happy hänen puolestaan. Sitten ainakin tajuaisi, että kait se "ei" sana olisi joskus tullut, jos tarpeeksi pitkään olisi hieostanut naisen niskavilloja. :) hmm.

Eihän se kieltänytkään ole viestittämästä, mutta jos naisella on vaikeeta, niin lisäänköhän mun mutinat vain sen tuskaa? Ja sitä "Ei" vastausta, kun naiselta ei saa koskaan väännettyä tai harvemmin onnistuu. :think:

Taidan lääkitä itseäni unella. Olen valvonut taas paljon.

*mutisen ihan unissani* tuskin tästä saa selvää. Kohta kiirellä petille -> :dream:

ps. Itse kysymys; kuinka kauan kehtaa kysellä? Jos kyselee, niin paljon että nainen "menettää malttisa" ja riehaantuu, niin ei hyvä sekään? :think: Naisella on tietysti edelleen vaikeeta? :doh: Ja minusta ei olisi mitään muuta iloa, muuta kun joksikin säädöksi...? vai mitähän mahtoi tarkoittaa, "en jaksa nyt mitään säätöä? :doh: säätelen ihan itse säämiskääni. :draama: :jouden:
Exsat

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kysy kerran ja niin suoraa, että saat suoran vastauksen.
tonyjl

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Exsat kirjoitti:Kysy kerran ja niin suoraa, että saat suoran vastauksen.
Näin on. Kerran kysytään ja sen jälkeen ollaan sitten ainoastaan kysyttävänä. Mateleminen on liskojen hommaa.
slam

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:Kysy kerran ja niin suoraa, että saat suoran vastauksen.
Äh, kait sitä on tullunna tarpeeksi häirittyä immeisiä kyselyillä. Kysymys on ollut aina very suora, mutta `töööt`*<-( väärän vastauksen ääniefekti)eli vastaus on ollut aina väärin. :lol:

Kunnon suomalaisen naisen pitää aina sanoa; Kyllä, mister master (naur*)

Pitäisi kampee naaras, jollain vermeellä viereensä? :think: Kuinkahan se onnistuisi? pitäisi keksiä joku vinssi, millä saisi naisen pyöräytettyä purtavaksi viereensä. :roll:

Anteeksi, olen taas tosi väsynyt. love ya, rakastan teitä ihmiset joka tapauksessa. :wink: nuk. :dream:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minä tykkään, että puhutaan suoraan, niin ei jää omille tulkinnoille ja väärinkäsityksille tilaa.
Mutta wonkaamista ja perässä juoksemista en jaksa, se on raivostuttavaa ja ainakin minulle turn off-juttu. Kyllä minä ainakin kerron tai annan selvää merkkiä jos lämpenen, perässä juoksemalla minut saa ajettua vain pois. En sitten tiedä mitä muut miettii asiasta.

Epätoivoisuus ei ole se kaikkein viehättävin asia... Ei kun eteenpäin vaan :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Exsat

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

slam kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Kysy kerran ja niin suoraa, että saat suoran vastauksen.
Äh, kait sitä on tullunna tarpeeksi häirittyä immeisiä kyselyillä. Kysymys on ollut aina very suora, mutta `töööt`*<-( väärän vastauksen ääniefekti)eli vastaus on ollut aina väärin. :lol:
Niin, eli itseasiassa se vastauskin on jo saatu? :wink:

Voi Slam, ei se vastaus siitä mihinkään muutu vaikka kuinka inttäisi. Todella harvoihin naisiin puree väsytystaktiikka.
slam

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
Voi Slam, ei se vastaus siitä mihinkään muutu vaikka kuinka inttäisi. Todella harvoihin naisiin puree väsytystaktiikka.
Kylläpäs. *Kävisin ihan samantein naisen "kimppuun", jos se vain uskaltaisi tavata.* Niin kuuma kissa, että ei mitään rajaa. :wink:

Mut En minä kait ole käsittääkseni saanut kuin "lykkäävän päätöksen?" Pystyykö naraas myöhemmin ottaa minut "käyttöön", jos nyt ei pysty? :roll:

Tarkoittaako "En nyt pysty" samaa kuin lopullinen päätös asiasta?"
Lilo

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

slam kirjoitti:
Kylläpäs. *Kävisin ihan samantein naisen "kimppuun", jos se vain uskaltaisi tavata.* Niin kuuma kissa, että ei mitään rajaa. :wink:

Mut En minä kait ole käsittääkseni saanut kuin "lykkäävän päätöksen?" Pystyykö naraas myöhemmin ottaa minut "käyttöön", jos nyt ei pysty? :roll:

Tarkoittaako "En nyt pysty" samaa kuin lopullinen päätös asiasta?"
Tarkoittaa. Nainen on yrittänyt pehmittää pakkien antamista, mutta pakit ne ovat yhtä kaikki. Perässä juoksemalla et saa muuta kuin pahan mielen siinä vaiheessa kun nainen sanoo asiat kaunistelematta niinkuin ne ovat.
Exsat

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

slam kirjoitti: Tarkoittaako "En nyt pysty" samaa kuin lopullinen päätös asiasta?"
Tarkoittaa.
slam

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
slam kirjoitti: Tarkoittaako "En nyt pysty" samaa kuin lopullinen päätös asiasta?"
Tarkoittaa.
Ok. kiva, että tämäkin selvisi. eli Nainen ei halua missään olosuhteissa tavata vastaisuudessa. Noh, tovoittavasti suloisella beibellä on kivaa jatkossa. ;)

Taidan lähteä ajamaan viikon viimeisen kuorman. Osaan peruuttaa lähes millilleen noin kolmekymmentä metrisen härvelin paikoilleen, mutta ei kait se välttämättä tarkoita, että naista saisin yhtä helposti. hmm. :think:

Onhan niitä parempia tai sopivampia miehekkyyksiä tai mitä ny sitten haluaa mieheltä, vai haluaako mitään. :)

Piikkiön hesellä kerran arvelin toiselle äijälle, että yksi nainen saattaa olla minuun ihastunut. Palautteena moisesta kommentista sain kuulla yhdeltä naisten mieheltä tai niin ainakin hän luuli itsestään, että "ei se tuollaisesta pikku-(mun nimi) ole kiinnostunut. Nariseva pikku paskiaien, loistavaa verbaaliikkaa... :lol:

Mikäs siinä sitten. Olen pahoillani, että vaikeroin näin pitkään. Kohti uusia seikkailuja. Tietää tarvitsee aina, jos ihteä nappaisi. :)

En pystyisi tästä heti lähtemään ja hakemaan uutta. Enkä varsinkaan suutelemaan. Enää ikuna, mut ehkä ensi kesänä. :arrow:
slam

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
slam kirjoitti: Tarkoittaako "En nyt pysty" samaa kuin lopullinen päätös asiasta?"
Tarkoittaa.
Mietin* :?

En nyt pysty saattaa tarkoittaa tämän hetkistä aikaa ja kuukauden päästä saattaa olla eri meno? Siis ei myöskään silloin voi tavata?

Saiskohan naiselta itseltään kysyä mitään tekstiviestitse, vai onko tämä asia ny sitten kirkossa kuulutettu eri osapuolille? :roll:

Tota mietin, vaan ku olisi tua puhelin ja numbero tuosa... :nuts:
Exsat

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

slam kirjoitti: En nyt pysty saattaa tarkoittaa tämän hetkistä aikaa ja kuukauden päästä saattaa olla eri meno? Siis ei myöskään silloin voi tavata?
Naisella lienee myös sinun numerosi. Ottaa varmasti itse yhteyttä jos on kiinnostunut. Uskoisin kuitenkin että tilanne on kuten Lilo jo sanoikin: "Ei juuri nyt" on kaunisteltu versio, jonka sanoma on "Ei juuri nyt eikä kyllä koskaan ikinä muulloinkaan".
slam

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
slam kirjoitti: En nyt pysty saattaa tarkoittaa tämän hetkistä aikaa ja kuukauden päästä saattaa olla eri meno? Siis ei myöskään silloin voi tavata?
Naisella lienee myös sinun numerosi. Ottaa varmasti itse yhteyttä jos on kiinnostunut. Uskoisin kuitenkin että tilanne on kuten Lilo jo sanoikin: "Ei juuri nyt" on kaunisteltu versio, jonka sanoma on "Ei juuri nyt eikä kyllä koskaan ikinä muulloinkaan".
Hope so skriivaa. odotan. Nainen puhuu vaan viisaita. ihailee^* *nuolee naista* 8) :lol:

Täytyhän asia selvittää kuntoon. Vaikea sitä on hiljaa olla, jos ihteä jaksaisi kiinnostaa tapailla... Mutta jos asiat näin on, niin eihän siinä sitten mitään auta mutista. (en ole mikään baari-ihminen, että tämä ihmissuhde osaaminen on vähän semmosta ja tämmöstä.)
slam

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja slam »

koska se kirjoittaa? :twisted:
aimohaiku

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

slam kirjoitti:koska se kirjoittaa? :twisted:
Yksipuoliseen tykkäämiseen ei kannata käyttää liikaa energiaa, aikansa voi paremminkin kuluttaa. Suosittelen joko unohtamaan tai varmistamaan asian tolan, jos se ei kerta ensimmäisellä kerralla tullut täysin selväksi. Puhelin käteen, soitto neitokaiselle ja suora kysymys. Eipähän tarvitse vatuloida loppuelämää olisiko ollut ja jos olisi ollut, milloin olisi ollut.
slam

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja slam »

[quote="aimohaiku"][/quote]

Pidin tosiaan ja paljon, mutta kukapa naisen päätä kääntää, ellei hän itse sitä tee. Antaa ihmisen olla rauhassa, ja miettikööt rauhassa haluaako uudelleen nähdä. Mitä ilmeisemmin ei.

Haluaisin tavata uudelleen, ja eikä se ole, niin helppoa, vaan olla kylmänä tunteettomana, jos jäi pitämään toisesta. Vihaan itseeni, kun jäin pitämään. Väärinhän tämä on.

Toki kykenen kohta tapailemaan muita ja ehkä ihastumaan. Mutta sitä en uhohda koskaan, kun olin viikon ihan kipsissä. Ja paranin ihmisenä ainakin 70% :roll:

Haluaisin samanlaisen toisen naisen korvikkeeksi, Älykkäät silmät, mutru suu + muuta hienoa naisessa. Ehkä niitä on muitakin yhtä mukavia olemassa?
aimohaiku

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

slam kirjoitti: Haluaisin samanlaisen toisen naisen korvikkeeksi, Älykkäät silmät, mutru suu + muuta hienoa naisessa. Ehkä niitä on muitakin yhtä mukavia olemassa?
Eiköhän.

Aina kun tykästyy ihmiseen voimakkaasti, alkaa pitää häntä ainutlaatuisena olentona, kuten asian tietysti täytyy ollakin. Jos ihastuminen jää yksipuoliseksi tai johtaa esimerkiksi suhteeseen, joka myöhemmin syystä tai toisesta päättyy, sitä kuvittelee ettei enää koskaan kohtaa tai tapaa ketään samanlaista. Mutta kuinkas ollakaan, ennemmin tai myöhemmin elämänpolulla sellaiseen ihmiseen kuitenkin törmää ja saattaa rakastua jopa entistä enemmän.

Kaikki nämä rakastumis- ja ihastumiskokemukset onnen tunteineen ja takapakkeineen kasvattavat ja opettavat jotain. Jos ei muuta, niin ainakin sen, millaisiin ihmisiin ei kannata aikaansa haaskata ja millaisten ihmisten parista se potentiaalinen kumppani sitten voisi löytyä.

-Dr. Aimo :)
tonyjl

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

aimohaiku kirjoitti: ...
Kaikki nämä rakastumis- ja ihastumiskokemukset onnen tunteineen ja takapakkeineen kasvattavat ja opettavat jotain. Jos ei muuta, niin ainakin sen, millaisiin ihmisiin ei kannata aikaansa haaskata ja millaisten ihmisten parista se potentiaalinen kumppani sitten voisi löytyä.

-Dr. Aimo :)
Viisaita sanoja..

Olen kuitenkin omalla kohdallani alkanut miettiä että voiko homman ottaa ehkä liian vakavasti? Sitä kun pikku hiljaa odottelisi jo niitä sellaisia tunteita kun joskus on ollut mutta niitä ei mistään oikeen löydy? Ja aikaakin on jo kulunut.. Ehkä sitä vaan tietää liiankin tarkasti mitä haluaa? Se ei tule koskaan kysymykseen että tyytyisi johonkin jossa ei ole samanlaista roihua. Yksin on liian hyvä että vaihtaisi sellaiseen kompromissiin. Oughta get out more. Far out.

Just yksi tyttö kyseli kahville suoraan tekstiviestillä. Mutta kiinnostus nil. Ja jos sitä ei ole heti niin tuskin tulee myöhemminkään. Olisipa elämä vaan mennyt sitä toista polkua.. :think:

Mikä ihmeen mielenkiintoisten ihmisten lama nyt on menossa?
Gingston
Kitinäaddikti
Viestit: 69
Liittynyt: 22.10.2005 16:08
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja Gingston »

Exsat kirjoitti:Voi Slam, ei se vastaus siitä mihinkään muutu vaikka kuinka inttäisi. Todella harvoihin naisiin puree väsytystaktiikka.
Joskus sitäkin on joskus pakko yrittää jos aikoo naisen joskus
saada, ei sekään auta jos jää liian kiltin miehen maineseen. Itse
olen tähän asti aina sanonut että aha, selvä, no ei sitten mitään.
Enkä minä enää usko jos nainen sanoo että olen juuri nyt tapaillut
erästä toista ja jos saat tai nainen antaa sähköposti osoitteen niin
se taitaa olla vain keino välttää tilanne jossa mies kysyy että lähtisitkö
treffeille.

Ei saa olla sitä eikä saa olla tätä, miehen osa on alistua
ja naisilla on valta, ehkä sen takia miehet sen takia sitten niin miellään hakevat sitä valtaa muualta.

Naiset kyllä viihtyvät seurassani ja juttelevat mielellään netissä ja
oikeassa elämässä, mutta ei siitä sen pidemmälle pääse. Sitten on vielä
niin että sinkut ovat arkoja ja parisuhteessa olevat itsevarmoja. Ei ole helppoa olla mies pyörätuolissa, onko se muka väärin että mies haluaa naisen?
Kysymys ei ollut etukäteen annettujen kysymysten joukossa
tonyjl

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Gingston kirjoitti: Ei saa olla sitä eikä saa olla tätä, miehen osa on alistua
ja naisilla on valta, ehkä sen takia miehet sen takia sitten niin miellään hakevat sitä valtaa muualta.
Paskat niillä mitään erilaista valtaa on. Yhtäläillä sä voit kieltäytyä jos joku tyttö ulos kysyy. Harvemmin vaan kysyvät. Ja mieshän itse ensinnäkin päättää ketä kysyy ulos. Naiset vaan päättävät keitä torjuvat. Ainakin noin pääpiirteittäin tässä maassa. Ja itse mieluummin päätän ketä kysyn ulos kuin ketä torjun.

Kukaan ei pakota ketään.
Gingston
Kitinäaddikti
Viestit: 69
Liittynyt: 22.10.2005 16:08
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja Gingston »

tonyjl kirjoitti: Paskat niillä mitään erilaista valtaa on. Yhtäläillä sä voit kieltäytyä jos joku tyttö ulos kysyy. Harvemmin vaan kysyvät. Ja mieshän itse ensinnäkin päättää ketä kysyy ulos. Naiset vaan päättävät keitä torjuvat. Ainakin noin pääpiirteittäin tässä maassa. Ja itse mieluummin päätän ketä kysyn ulos kuin ketä torjun.

Kukaan ei pakota ketään.
Ompa täällä tosikkomaista väkeä, kuka täällä mistään pakottamisesta
on mitään puhunut. Ei viestissä ollut tuosta ollut kyse vaan siitä että
yrittää voi uudestaankin ja joskus melkeinpä täytyy sittenpähän saa sen suoran vastauksen. Kuten sanoin minä jätän asian yhteen vastaukseen, mutta joskus tuntuu että jo se ensimmäinen vihje johonkin suuntaan on vonkausta.

Minua ei paljon paina tuollaisten mielipiteet jotka kovaan ääneen tuovat esille omaa erinomaisuuttaan, mutta voi heille silti jotain sanoa jos vaikka oppisivat elämään ihmisiksi.
Viimeksi muokannut Gingston, 23.10.2005 16:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kysymys ei ollut etukäteen annettujen kysymysten joukossa
1108

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jaksanut lukea koko saatanan ketjua mutta vastaan alkuperäiseen kysymykseen.

Naisten perässä saa juosta tismalleen niin kauan kuin nainen juoksee tai et saa sitä kiinni. Juokseminhan loppuu jompaankunpaan tapauksista.
Exsat

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

1108 kirjoitti:Jaksanut lukea koko saatanan ketjua mutta vastaan alkuperäiseen kysymykseen.

Naisten perässä saa juosta tismalleen niin kauan kuin nainen juoksee tai et saa sitä kiinni. Juokseminhan loppuu jompaankunpaan tapauksista.

Lähestymiskielto voi hidastaa hölkkää. :juristi:
Gingston
Kitinäaddikti
Viestit: 69
Liittynyt: 22.10.2005 16:08
Paikkakunta: Tyrwää

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja Gingston »

Exsat kirjoitti:
1108 kirjoitti:Jaksanut lukea koko saatanan ketjua mutta vastaan alkuperäiseen kysymykseen.

Naisten perässä saa juosta tismalleen niin kauan kuin nainen juoksee tai et saa sitä kiinni. Juokseminhan loppuu jompaankunpaan tapauksista.
Lähestymiskielto voi hidastaa hölkkää. :juristi:
Niin, mutta se ei kosketa tavallasia kunnon miehiä, jotka
arvostavat naisia. Kyllä silloin on jo jotain vikaa päässä jos
saa lähestymiskiellon.
Kysymys ei ollut etukäteen annettujen kysymysten joukossa
tonyjl

Re: Kuinka pitkään naisen perässä saa "juosta"?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Gingston kirjoitti:Ei viestissä ollut tuosta ollut kyse vaan siitä että
yrittää voi uudestaankin ja joskus melkeinpä täytyy sittenpähän saa sen suoran vastauksen. Kuten sanoin minä jätän asian yhteen vastaukseen, mutta joskus tuntuu että jo se ensimmäinen vihje johonkin suuntaan on vonkausta.
Noh noh. Täällä ei saa ottaa liian tosissaan. Sikäli olet oikeassa että jonkun on pakko tehdä jotain jotta mitään tapahtuu. Ja koska naiset ovat tottuneet miesten vonkaukseen niin aloittajaksihan mies jää silloin muutoinkin. Mutta onko se niin paha asia? Saa ainakin valita ketä lähestyy eikä tarvitse tyytyä siihen mitä tupataan.
Vastaa Viestiin