Täydellinen nainen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

Eiks noista oo ihan oma TV-sarjakin? Kato sieltä.
Dumis

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Et kai sä nyt vaan odota että jokainen antaa yhden ominaisuuden ja sitten saadaan kaikille kelpaava hårny-kotivaimo?
Ei tää idea oikein toimi, tai sitten anna tarkempi tehtäväanto.
Dumis

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:Ehkei se toimi, mutta... Kertokaa nyt vaikka kokonainen mielipiteenne täydellisestä naisesta, luonteen- yms. piirteitä joita hänessä pitäisi olla. Tai jos tiedätte täydellisen naisen niin vaikka yhteystiedot. :D
No joka kerta kun oon määritellyt ihannenaistani, niin seuraava ihastus on ollut erilainen, vähintäänkin eri väriset hiukset! Että niih... :D
ninnithequeen

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

- hyvä kokki
- kiltti ja rauhallinen
- kaunis
- siivoushullu

Tonne on vielä matkaa kyl :roll:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exPertti kirjoitti: Listasin yhden luonteenpiirteen, jonka olettaisin olevan hyvä olla kumppanin näkökulmasta täydellisessä naisessa. Miksei äsken listaamani ominaisuus voisi sopia lesbollekin?
Mulle tulee miellyttämisen halusta mieleen vaan akka, joka antaa miehensä olla oikeassa silloinkin kun kyse on idiootista...




Hups.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tottakai täydellisellä naisella tulee olla halu miellyttää kumppania seksuaalisesti. En tiedä mitä muuta vaaditaan.
bedlam

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mitenkäs Pertin seksielämä nykyään?
Geetzu

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bedlam kirjoitti:Mitenkäs Pertin seksielämä nykyään?
Justhan se eilen kerto! Sekstaa ilman peittoa!
RL Burnside

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

ninnithequeen kirjoitti:- hyvä kokki
- siivoushullu
Noihan on vähän niinku munkin hommia ja keittiöön ei tartte tulla välttämättä läheskään joka päivä. Jää sitten enemmän aikaa vaikka vemputtaa mun jormaa.
Dumis

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Ehkei se toimi, mutta... Kertokaa nyt vaikka kokonainen mielipiteenne täydellisestä naisesta, luonteen- yms. piirteitä joita hänessä pitäisi olla. Tai jos tiedätte täydellisen naisen niin vaikka yhteystiedot. :D
No joka kerta kun oon määritellyt ihannenaistani, niin seuraava ihastus on ollut erilainen, vähintäänkin eri väriset hiukset! Että niih... :D
No voi ei, ihan erilaiset hiukset. Tarkkaa tuo naisenhaku sinulla. :)
No fäk, ekana pyysit täydellistä naista ja nyt se ei olekaan enää niin tarkkaa? Niin ja toi fantsuilu nyt on mitä on, lopetin sen jo siinä vaiheessa kun ekasta tyttöystävästä ei tullutkaan waimoa mulle :D
Geetzu

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

exPertti kirjoitti:Juu en sekstaa peiton kanssa. :)
Mieheni sanois tähän, että täydellinen nainen kyllä antais hänen joskus sekstata pelkän peitonkin kanssa.
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

Niin, edelleenkään ei selvinnyt etsitäänkö universaalisesti täydellistä naista, vaiko subjektiivisesti.

Varmaan subjektiivisesti, koska siitä saadaan aikaan enemmän eipäsjuupas-vänkäämistä.
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lilo kirjoitti:Mulle tulee miellyttämisen halusta mieleen vaan akka, joka antaa miehensä olla oikeassa silloinkin kun kyse on idiootista...
Myös silloin jos kyseessä on miellyttämishaluinen mies.

Hups.
Dumis

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:No fäk, ekana pyysit täydellistä naista ja nyt se ei olekaan enää niin tarkkaa? Niin ja toi fantsuilu nyt on mitä on, lopetin sen jo siinä vaiheessa kun ekasta tyttöystävästä ei tullutkaan waimoa mulle.
Ei kun, kuka oikeasti löytää täydellisen naisen? Mutta ainahan sitä voi tuumailla. Tiedä vaikka piristäisi tätä syyskaamosta.
Taitaa olla utopiaa, mutta tarpeitani tyydyttämään riittävän naisen löytäminen ei pitäs olla mahdotonta, oli jo perhanan lähelläkin.
Voihan sitä miettiä ja fantsuilla, mutta emmä useinkaan edes muista mihin jäin viime kerralla :P
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lähdetään nyt ainakin siitä että täydellinen nainen pitää meitsiä täydellisenä.

Oliks tarpeeks ympäripyöreesti sanottu?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minä olen täydellinen mihin tarvitaan naista?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Duck kirjoitti:Lähdetään nyt ainakin siitä että täydellinen nainen pitää meitsiä täydellisenä.
Hitto, sithän mie oon täydellinen!!!111
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

ninnithequeen kirjoitti:Hitto, sithän mie oon täydellinen!!!111
Se oli vasta se lähtöruutu. Saat heittää noppaa uudestaan. :)
bliss

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja bliss »

Täydellinen nainen on täydellisen riippumaton munakkaista :D
Niin henkisesti kuin taloudellisestikin.
Dumis

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bliss kirjoitti:Täydellinen nainen on täydellisen riippumaton munakkaista :D
Niin henkisesti kuin taloudellisestikin.
Itsensä kuvaileminen kielletty!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Täydellinen nainen on täydellisen riippumaton munakkaista :D
Niin henkisesti kuin taloudellisestikin.
Muuten hyvä paketti, mutta kun kylkiäisenä tulee aina takakireys ja katkeruus.
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:riippumaton munakkaista :D
Tietääkseni munakaksista ei voi tehdä riippumattoa. Tai voi, mutta se ei taida kantaa edes omaa painoaan. Sarjassamme absurdeja käyttöesineitä elintarvikkeista.

Tekis kyllä nyt mieli paistaa nakkimunakas. Alan kyllästyä noihin mikroaterioihin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niba kirjoitti:Minä olen täydellinen mihin tarvitaan naista?
Totta, sinähän oletkin mies naisen ruumiissa.

Täydellisestä naisesta parisuhteen kannalta tulee osittain ristiriitaisia mielleyhtymiä, kuten välillä pitäisi olla niin mielenkiintoista seuraa ja kiinni kuin takiainen, ja joskus vois olla parempi jos olisi vaikka kokonaan poissa näköpiiristä kun haluan omaa rauhaa.

Listaan nyt kuitenkin yhdeksi täydellisen naisen ominaisuudeksi iloisen luonteen, mutta ei sitten mitään sellaista äänekästä pubiruusunaurua, kiitos. Yksi olisi tuossa ja monissa muissakin suhteissa aika täydellisen oloinen (urheilullinenkin on joo ja hymyilee niiiiin kauniisti), mietin vaan olisiko hän aavistuksen verran liian tomera minunkaltaiselleni vätykselle joka imuroi kämppänsäkin vain kerran kuukaudessa tai kahdessa. Ei varmaan kestäisi asua minun kanssani saman katon alla kovin kauaa, tai mistä sitä voi varmaksi tietää vittu.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Duck kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Mulle tulee miellyttämisen halusta mieleen vaan akka, joka antaa miehensä olla oikeassa silloinkin kun kyse on idiootista...
Myös silloin jos kyseessä on miellyttämishaluinen mies.

Hups.
Goes without saying. Mut hei, ihan väärä ketju niinQ!

Oikeesti täydelliset ihmiset olis kyllä musta ihan helvetin tylsää seuraa. Riittää että aluks kuvittelee täydelliseks, jaksaa sitten myöhemmin diilata niiden ilmenevien vikojen kanssa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

Juu, sitä mäki. Itselle täydellinen ei ole sama kuin universaalisti täydellinen.

Universaalisesti täydellisen naisen rinnalla tuntisi kai vaan itsensä epäadekvaatiksi....
Vastaa Viestiin