Täydellinen nainen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^^ Njoo, tuli kyl sama mieleen ja meinasin lisätä että eihän se toisaalta sitten olis täydellinen. Paradoksi.
:roll:

Mutta tarttisko täydellinen nainen sitten rinnalleen täydellisen miehen, vai tekiskö se, että se kelpuuttais sellasen epätäydellisen, siitä vieläkin täydellisemmän...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Täydellisen naisen tulisi olla ennen kaikkea joustava.
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Jaa, no siinähän tapauksessa semmonen puhallettava kuminainen kuulostaa aika täydelliseltä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Antaa ymmärtää ja ymmärtää antaa. Tämän lisäksi hoitaa kodin, lapset ja muut jutut valittamatta, maksaa osansa laskuista eikä NALKUTA PERKELE!!111!1!
Paras päivä ikinä.
Chevilyn

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Leila »

Täydellinen nainen on venäläinen, virolainen, puolalainen, romanialainen tai ehkä jopa brasilialainen, mutta ei missään nimessä suomalainen tai britti, sillä he ovat lihavia ja rumia, paitsi BBHenna. Ruotsalainen voi olla myös täydellinen. Täydellisellä naisella on isot rinnat, hoikka vyötärö ja pyöreä lantio. Hiukset ovat vaaleat, joissakin tapauksissa myös brunetet ja punapäät käyvät. Luonteeltaan täydellinen nainen on kuuliainen miehelleen, hiljainen ja vaatimaton mutta silti tarpeen vaatiessa ulkoisesti aivan upea ilmestys. Jos mies haluaa lapsia, niin silloin täydellinen nainen niitä pyöräyttää muutaman, muussa tapauksessa hän ymmärtää olla tiinehtymättä.
Äiti ei tiedä
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tarttee olla vaan täydellinen sekä mulle että mun ja naisen väliselle parisuhtelle.
Noin aluksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

Niin joo, tähän ketjuunhan sopii tietenkin tämmöinen sitaatti:

Etsin täydellistä naista. Ja löysinkin hänet. Valitettavasti hän puolestaan etsi täydellistä miestä.
-- Maurice Chevalier
Monsieur Manala

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Miks niiden pimpat aina venyy käytössä???
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Koska vauvelin pää on keskimäärin isompi kuin pimpan kulkuaukko.
daddykillkill

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:Täydellinen nainen on täydellisen riippumaton munakkaista :D
Niin henkisesti kuin taloudellisestikin.
Kyllä se edellinen ukko on sua huonosti pitänyt, sistah.

Täydellinen nainen tietää, ettei ole täydellinen.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Suvinen kirjoitti:Esilletulleiden kriteerien perusteella en huolisi yhtäkään Kitinän miehistä.
Toivottavasti Gat selviää tästä täystyrmäyksestä. Ehdotan ensiavuksi väriterapiaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Frederik Krueger kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Esilletulleiden kriteerien perusteella en huolisi yhtäkään Kitinän miehistä.
Toivottavasti Gat selviää tästä täystyrmäyksestä. Ehdotan ensiavuksi väriterapiaa.
Jaa... en kestäisi Suvisen kavereita. Huomasin Suvisen taas käyneen Varkaudessa, mutta enpä soittanut silloin. Ja ainahan sillä joku muu kolli nurkissa luuhaa. Ja Suvinen on mikälie baariemäntä, joka viihtyy yökerhoissa, huh.

No niin, siis täydellinen nainen?
Joskus poikasena laadin listaakin, mitenkähän se meni...

-165-180 cm
-mieluummin tumma tai punapää kuin vaalea. Hiukset saa olla pitkät.
-hoikka ellei suorastaan hento
-kauniit kasvot. korkeat poskipäät ja edustava nenä
-ne pystytisut, koko A-C, ehkä B paras, kuitenkin kovin suhteellinen mitta
-pyöreä peppu. Ei liian iso, mieluummin pieni, mutta erottukoon hoikasta vyötäröstä selkeästi
(- mahdollisia herkku-yksityiskohtia: pienet nännit, piukassa pillussaan sisemmät häpyhuulet piilossa ja minua varten kasvattakoon trimmatun tuheron :D )
-ei allergioita jotta voimme pitää kotielukoita

-tykkää eläimistä ja luonnosta, eläinsuojelusuuntautunut. Ei raivovegaani kumminkaan.
-ei tykkää urbaanikulttuurista tai innostu trendeistä saati muodista
-asuisi mielellään maalla, josta kumminkin pääsee helposti kaupunkiin
-ei siivousintoilija, jotta saan elää :D
-ei luokiteltavaa aatteellista, poliittista tai uskonnollista sitoutumista
-ellei sitten yksityisanarkisti tai valaistunut buddha
-ei ole penkkiurheilija, ei seuraa lätkää tai formulaa
-neitsyt ei tarvitse olla mutta siweänpuoleinen olkoon
-paitsi minun ja vain minun kanssani seksuaalisesti estoton nymfomaani :D
-introvertti, kammoksun ekstrovertteja
-huumorintajuinen
-älykäs
-musiikki ym. kulttuurimaussa pitää olla suht. paljon yhtenevää, samoja kirjoja ja levyjä hyllyssä
-kiinnostus tieteistä, scifistä, avaruudesta, lentokoneista, kamppailulajeista ja aseista suotavaa

(Ai vittu, yääääh.. mähän tunsin ja menetin tuollasen vuosia sitten.. ainoina poikkeamina että se oli alle 160 cm tumppi, raivovegaani ja vielä allerginen koirille, kissoille ja vaikka mille... niin ja pilluaan tai nännejään en edes nähnyt :cry: )
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
elco

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja elco »

Leila kirjoitti:Täydellinen nainen on venäläinen, virolainen, puolalainen, romanialainen tai ehkä jopa brasilialainen, mutta ei missään nimessä suomalainen tai britti, sillä he ovat lihavia ja rumia
Mitvit? Minä haluan etupäässä suomalaisen.

Täydellinen nainen imee kengurupallon puutarhaletkun läpi, tietty.
bliss

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti:laadin listaakin...
Ihan kiva lista mutta täynnä ominaisuuksia, jotka kumoavat toisensa :roll:
Geetzu

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bliss kirjoitti:
Gat kirjoitti:laadin listaakin...
Ihan kiva lista mutta täynnä ominaisuuksia, jotka kumoavat toisensa :roll:
Tavasin sen uudelleen, en keksiny mitä?
Löytäispä jostain ne listat, joita skriivaili kahvilassa tyttöjen kanssa 13-vuotiaana... Ah haikeus. :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täydellisyys on perseestä.

Kuvaava pätkä:

“Sean: My wife used to fart when she was nervous. She had all sorts of wonderful little idiosyncrasies. She used to fart in her sleep. I thought I’d share that with you. One night it was so loud it woke the dog up. She woke up and went ‘ah was that you?’ And I didn’t have the heart to tell her. Oh!
Will: She woke herself up?
Sean: Ah...! But Will, she’s been dead for 2 years, and that's the shit I remember: wonderful stuff you know? Little things like that. Those are the things I miss the most. The little idiosyncrasies that only I know about: that's what made her my wife. Oh she had the goods on me too, she knew all my little peccadilloes. People call these things imperfections, but there not. Ah, that's the good stuff.

~ Robin Williams as Sean Maguire, Matt Damon as Will Hunting.”
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

elco kirjoitti:Täydellinen nainen imee kengurupallon puutarhaletkun läpi, tietty.
Tommosella alipaineella vois jo verisuonet ratkeilla. Näin Modern Marvels -ohjelmassa semmoisen suurtehopumpun jolla toi temppu vois onnistua. Jos pidät veekasia eroottisena, niin mikset myös rotodynaamista pumppua!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bluntly kirjoitti:Täydellisyys on perseestä.
...
"People call these things imperfections, but there not. Ah, that's the good stuff.
Kumppanissa havaitut viat saavat mielen levolliseksi kun tajuaa ettei kukaan ole täydellinen, eikä itsekään tarvitse olla kelvatakseen muille/kumppanilleen. Se luo turvallisuuden tunnetta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Se voi toimia myös toisinpäin. Nimimerkillä Kuullut itselleen sanottavan "Älä urheile enää! Muuten mä näytän norsulta sun rinnalla!".
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Leila »

elco kirjoitti:
Leila kirjoitti:Täydellinen nainen on venäläinen, virolainen, puolalainen, romanialainen tai ehkä jopa brasilialainen, mutta ei missään nimessä suomalainen tai britti, sillä he ovat lihavia ja rumia
Mitvit? Minä haluan etupäässä suomalaisen.
Ihanaa, uskoni miehiin palautui hetkessä!

Vietin töiden puolesta viime kesänä ihan liikaa aikaa virolaisen sovinistin kanssa. Hänen mielestään suomalaiset naiset ovat siis todella rumia, lihavia, juoppoja sekä myös hutsuja. Jotenkin siitä tuli kauhean paha mieli. Hieman oloani helpotti se, että tämä kaveri on ensimmäinen mies, jolla olen nähnyt aidot miestissit. Selässä.
Äiti ei tiedä
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Jaa, miten tuo viimeksi mainittu helpotti oloa? No tietty voihan se semmoisella "öhhöhö, se on itteki ruma!!!1" -tasolla myhäilyttää...
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Leila »

Duck kirjoitti:^ Jaa, miten tuo viimeksi mainittu helpotti oloa? No tietty voihan se semmoisella "öhhöhö, se on itteki ruma!!!1" -tasolla myhäilyttää...
No nimenomaan juuri tällä tasolla. En tiedä, se on jotenkin niin tukala tilanne kun keskustelunaiheet on miespuolisen työkaverin kanssa sitä tasoa, että kuinka monta lutkaa sillä on ollut panokaverina ja kuinka monta lutkaa sitä kävi viime baarireissulla iskemässä. Varmaan se luuli, että minäkin yritin saada sen selälleen.
Äiti ei tiedä
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Leila »

exPertti kirjoitti: No, yrititkö?
En, se on ihan liian kulunut minun makuun.
Äiti ei tiedä
Duck

Re: Täydellinen nainen

Viesti Kirjoittaja Duck »

Suomalaisnaisetkin osaavat kyllä olla herttaisia, mutta jotenkin Itävallasta Suomeen palatessa tuli semmoinen tosi synkkä olo, kun täkäläisten menninkäisten yleisolemus rinnastui sikäläisiin päivänsäteisiin. En nyt sano että itävaltalaiset naiset ovat täydellisiä tai mitään semmoista, mutta ainakin sanon sen että tuollainen ulkomaahakuisuus voi olla joiltain osin ihan ymmärrettävääkin.
Vastaa Viestiin