Rakastettavuuden synty

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ehkä mä en sitten puhu romanttisesta rakkaudesta mutta kyllä se kumppanuusaspekti pitkässä parisuhteessa on myös tärkeä. Luulen että mieheni on minussa rakastunut vähitellen luotettavuuteen ja yleiseen hassujen ajatus ja arvomaailmojen yhteneväisyyteen.

Edellinen suhteeni oli ehkä lähtökohtaisesti enemmän seksuaaliselta pohjalta, tulta tappuraa ja valtavia tunteita. Ahdistavaa, liian sitouttavaa. Se rakkaus otti enemmän kuin antoi. Mihinhän se mies minussa rakastui? En osaa sanoa. Ehkä ulkonäköön?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja Melnais »

nastamuumio kirjoitti: Mutta siks kyselin tuota, miksi arvelette teihin jonkun rakastuneen, että jos siihen sais vastaukseksi jotain tarkempaa.
Veikkasin huumorintajua, yleistä elämänasennetta ja tiettyä lapsellista uskoa asioihin ja oikeaan osuin.

Melko yleistä tekstiä, eivät varmaan vain minun piirteitäni nuo. Rakastumista ei ainakaan olisi päässyt tapahtumaan jos olisin ollut tapailuvaiheessa kovin varautunut.

Kun tarkemmin ajattelee, en tykkää miettiä tätä asiaa. Tuntuu ettei ilmiö ole purettavissa yksittäisiksi tekijöiksi, tai jos on, en halua tietää niitä. Ja luojan kiitos rakastumislistalla ei oltu kuvailtu ulkonäköä sillä mitä sitä tekisi sen muuttuessa. Nordström?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Georgina kirjoitti: Luulen että mieheni on minussa rakastunut vähitellen luotettavuuteen ja yleiseen hassujen ajatus ja arvomaailmojen yhteneväisyyteen.
Tai sitten miestäsi huvittaa yhtyä luotettavaan henkilöön, jonka kanssa on yhteneviä hassuja ajatus ja arvomaailmoja?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

nastamuumio kirjoitti:...miksi arvelette teihin itseenne rakastuttaneen.
Beats me! Olen hajamielinen, introvertti, sosiaalisesti täystampio (paitsi silloin harvoin kun kiinnostaa skarpata, jolloin ihmisiä saattaa hämmästyttää se, millainen olen oikeasti), hemmetin itsekeskeinen, jatkuvasti joko laiskotteleva tai tulipalokiireinen, vaikeaselkoinen, vaatelias, kriittinen, joskus ihan suoranaisesti hankala enkä edes erityisen kaunis/isorintainen.

Ehkä minussa on sitten jotain hyvääkin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja Gat »

EveryWoman kirjoitti: Ehkä minussa on sitten jotain hyvääkin?
Sinä näytät hyvältä nakuna? Varsinkin jos mies tykkää pikkutisuista.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja Mida »

En tajua, mikä ittessäni muka. Mut eipä ihmiset rakastukaa. Ei niil tuu tilaisuuksia, ni. Onhan se tapa sekin selittää asia. Ei tartte miettii et on vaan epäkiinnostava, luultavimmin.
Duck

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja Duck »

EveryWoman kirjoitti:enkä edes erityisen kaunis
Oon mä rumempiakin naamoja nähnyt. Paljonkin. Ilmeisesti "kaunis" olisit omasta mielestäsi vasta kun täyttäisit missin mitat? Kyllä sä keskivertotaviksetarta kauniimpi olet, kasvot ovat suht sopusuhtaiset. Tietenkin tämä lausunto tuli vain täällä näkemieni kuvien perusteella, niistä en näe miten kannat itsesi.

Mitä itseeni tulee, niin, hmm, kait sitä rakastettavuutta ja ihastuttavuutta minustakin löytyy, mutta miun pitäisi osata tuoda se paremmin esille, ihan vaan alkuun päästäkseni. Suhteellistahan se rakastettavuus joka tapauksessa on, no pun intended. Yhden mielestä tylsimys voi olla toisen mielestä maailman mielenkiintoisin tyyppi. Harvempi ihminen kai on ihan yleisellä tasolla ja kaikkien mielestä tylsä?
Viimeksi muokannut Duck, 17.12.2008 8:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nastamuumio

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Ehkä tai varmaankin mua auttaisi, jos edes itse kuvittelisin itsestäni löytyvän jotain rakastettavaa ja uskoisin tuohon kuvitelmaan. Mutta kun en oikein oo koskaan uskonut. Ja, no, EveryWomanistahan nyt ainakin löytyy luovuutta ja ajattelukykyä ja sen sellaista.
Duck

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja Duck »

nastamuumio kirjoitti:Ehkä tai varmaankin mua auttaisi, jos edes itse kuvittelisin itsestäni löytyvän jotain rakastettavaa ja uskoisin tuohon kuvitelmaan. Mutta kun en oikein oo koskaan uskonut.
No mutta kun se rakastettavuus syntyy aika pitkälle myös siitä uskosta siihen että sitä itsestä löytyy (siis kunhan ei nyt ihan narsistiksi heittäydy). Saattaa mennä vähän muna-vai-kana -ongelmaksi tosin kyllä, jos uskossa itseen ei ole päässyt alkuun.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kun vaan on niin hyvä olla yhdessä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriDaavid

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nastamuumio kirjoitti:Ehkä tai varmaankin mua auttaisi, jos edes itse kuvittelisin itsestäni löytyvän jotain rakastettavaa ja uskoisin tuohon kuvitelmaan. Mutta kun en oikein oo koskaan uskonut. Ja, no, EveryWomanistahan nyt ainakin löytyy luovuutta ja ajattelukykyä ja sen sellaista.
Muistaakseni olet useaankin kertaan tuonut esiin, että sinulla ei ole zekzuaalisia tuntemuksia? Se vaikeuttaa rrrrakastumista. Kun homma kuitenkin lähtee käytiin siitä nesteidenvaihtoajatuksesta ja sen jälkeen, kun siihen on kyllästytty, on toivottavasti jo ehditty rakastua.

Mutta kun kukaan ei suoraa päätä rakastu kehenkään (ainakaan kukaan selväjärkinen), niin homma täytyy saattaa käyntiin tuolla kopulaatiohalulla.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Voi ND parkaa. Kohta sinut lytätään useammalta taholta kuinka seksihalut jotakuta kohtaan muka nousevat vasta pidemmän tuntemisen jälkeen. Ensin tulevat Ne Muut Kiinnostuksen Herättävät Jutut.

Minä tosin olen tuosta eri mieltä. Olen lukemattomia kertoja törmännyt naisiin joihin olen tuntenut seksuaalista vetoa heti ensisekunneilta. Tosin aivan kaikkien kohdalla kiinnostus ei säily sen pidemmälle, mutta useammin alkuaavistus osuu oikeaan kuin menee ohi. Kyllä jorma tietää.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
nastamuumio

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

No voishan joku nyt silti rakastua muhun edes! Kaipaan huomiota!
Monsieur Manala

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

nastamuumio kirjoitti:No voishan joku nyt silti rakastua muhun edes! Kaipaan huomiota!
Riippuu suihinotosta!
NuoriDaavid

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nastamuumio kirjoitti:No voishan joku nyt silti rakastua muhun edes! Kaipaan huomiota!
Oletko muuten käynyt lääkärissä tuon libidon puutteen takia? Prolaktiinitaso kannattaisi määrittää. Tosin, jos kuukautiskiertosi on aivan normaali, niin kohonnut prolaktiinitaso ei varmastikaan ole vaivan syy, mutta muussa tapauksessa prolaktiinitaso kannattaisi katsoa.

En ollenkaan väitä, että syy olisi somaattinen, mutta kannattaahan se selvittää.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Duck kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:enkä edes erityisen kaunis
Oon mä rumempiakin naamoja nähnyt. Paljonkin. Ilmeisesti "kaunis" olisit omasta mielestäsi vasta kun täyttäisit missin mitat? Kyllä sä keskivertotaviksetarta kauniimpi olet, kasvot ovat suht sopusuhtaiset. Tietenkin tämä lausunto tuli vain täällä näkemieni kuvien perusteella, niistä en näe miten kannat itsesi.
Joo, no kuvista ei näe koko totuutta. Eikä täällä nähty kuvavalikoima edusta kovinkaan hyvin kaikkia minusta otettuja kuvia! Useimmiten spontaanisti kuvatuksi tullessani lopputulos on jotakin mielisairaan ja pöhöttyneen rappioalkoholistin väliltä. Tämä siis ei ole vitsi. Siitä, miten kannan itseni, voi ehkä saada jonkun käsityksen lempinimieni perusteella: poikaystävä sanoo pyllyksi, isä hajamieliseksi professoriksi. Kohtaan siis useimmat elämän tilanteet jokseenkin poissaolevana ja pylly edellä.
Duck kirjoitti:Mitä itseeni tulee, niin, hmm, kait sitä rakastettavuutta ja ihastuttavuutta minustakin löytyy, mutta miun pitäisi osata tuoda se paremmin esille, ihan vaan alkuun päästäkseni. Suhteellistahan se rakastettavuus joka tapauksessa on, no pun intended. Yhden mielestä tylsimys voi olla toisen mielestä maailman mielenkiintoisin tyyppi. Harvempi ihminen kai on ihan yleisellä tasolla ja kaikkien mielestä tylsä?
Veikkaan, että jos joku on omasta mielestään tylsä, hän on sitä muidenkin mielestä. Mutta jokainen on varmasti ainakin jonkun mielestä tylsä. Itse olen uskoakseni julmetun tylsä jopa useimpien mielestä, mutta se ei haittaa kun elämässäni on kuitenkin riittävästi sellaisia, jotka ovat täysin päinvastaista mieltä. Jopa siinä määrin, että ovat valmiita kestämään kaikki huonot puoleni, jotka vastaanpanemattomasti kuuluvat pakettiin.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Duck kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:enkä edes erityisen kaunis
Oon mä rumempiakin naamoja nähnyt. Paljonkin. Ilmeisesti "kaunis" olisit omasta mielestäsi vasta kun täyttäisit missin mitat?
"Erityisen kaunis". Tavallisen kauniita nyt on melkein kaikki.
Tix

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:"Erityisen kaunis". Tavallisen kauniita nyt on melkein kaikki.
Nyt vaaditaan kyllä sanalle kaunis jo määrittelyä. Imo hyvä jos 10% väestöstä on millään lailla kauniita.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tix kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:"Erityisen kaunis". Tavallisen kauniita nyt on melkein kaikki.
Nyt vaaditaan kyllä sanalle kaunis jo määrittelyä. Imo hyvä jos 10% väestöstä on millään lailla kauniita.
Sulla ei vain ole mielikuvitusta.
Tix

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:Sulla ei vain ole mielikuvitusta.
En tarvitse sitä, koska minulla on hyvin tarkka näköaisti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Minulla on kokemus, että nainen ei juuri koskaan kutsu itseään kauniiksi. Jos häntä sanoo kauniiksi, hän pikemminkin vaivaantuu ja sitten mutinan jälkeen voi tulla vastine, et: "En mä kyl kaunis ole, ihan nätti voin olla. Mun kaveri nönnönnöö on kaunis, en minä." Voisi ajatella, että naiset eivät suinkaan ole vaatimattomia, vaan ennemminkin median ja itse luomiensa ulkonäköpaineiden uhreja.

Tuo Tixin 10 prossan kauneusosuus on pikemminkin prosentti tai vain promille, kun naiselta itseltä kysytään. Voi tuota itsekritiikin määrää...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:"Erityisen kaunis". Tavallisen kauniita nyt on melkein kaikki.
Nyt vaaditaan kyllä sanalle kaunis jo määrittelyä. Imo hyvä jos 10% väestöstä on millään lailla kauniita.
50% kansasta on keskimääräistä kauniimpia, eikö niin? Toisaalta 50% on tavallista rumempia.

Erityisen loukkaavaa on kuitenkin, että puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä. Se jos mikä sotii oikeudentajuani vastaan.
masa

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Erityisen loukkaavaa on kuitenkin, että puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä. Se jos mikä sotii oikeudentajuani vastaan.
Paitsi Kitinässä.

Täällä kaikki ovat keskitasoa parempituloisia, isompimulkkuisia, parempia suihinottajia, isompitissisiä, tiukempivittuisia, paremmin koulutettuja, parempia autokuskeja, parempia kasvattajia, parempia kokkeja, parempia musiikintuntijoita, parempia.. juu neim it.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylermi kandee vaihtaa itsevarmempiin ja ehkä vanhempiin tsiguíhin, jos nyt oisit niinku vaihtamassa. En kyl tunne yhtään kutakuinkin itseni ikäistä naista, joka kauniiksi kehuttaessa sanoisi jotain päinvastaista kuin kiitos. Toki jos oikeesti on vaikka ihan perseen näkönen sillä hetkellä kun pitäis lähtee jonnekin(tukka huonosti, vain itselle näkyvä finni keskellä otsaa tai turvonneet silmäpussit) niin kauniiksi kutsuminen lähinnä vituttaa. Parhaimmillaan kauniiksi kehumiseen voi todeta että enkös olekin :h:

Ehkä mun ystäväpiirissä on vaan kauniita naisia, daah 8)

Niin ja se "mun silmissä oot aina kaunis" on ihan turhaa, jos ei ole kaunis omasta mielestäni ni ei kelepaa kuitenskaan.
Prepare for the worstest.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Rakastettavuuden synty

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Joo, eipä subjektiivisten mielipiteiden ja kehujen vastaanottaminen tuota vaikeuksia omassakaan ystäväpiirissäni. Mutta jos puhutaan objektiivisesta kauneusstandardista, on myös ihan paikallaan myöntää asian oikea laita. Ei tässä mitään missi- tai malliainesta olla, eikä sen ääneen sanomisen minusta pitäisi olla minkäänlainen ongelma tai vastalauseiden aihe (tämä huomautus siis Ylermille ynnä muille, jotka eivät moista pyhäinhäväistystä näemmä edelleenkään niele purematta).
Vastaa Viestiin