Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ann kirjoitti:Ja koska me ollaan pantu?
Tais olla vasemmistonuorten kesäleirillä vuonna 97. Sammuit sinne teltan taakse ja urppis tais olla vika joka ehti vetää sua viikseen.

Ei se mikään rakas päiväkirjani-pano varmastikaan ollut, mut kaikki lasketaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ann kirjoitti:Öö, kuka on urpiainen?
Katsos tuollaista se on, kun kirjoittaa liian hauskasti: Saa kaikenlaisia epämääräisiä stalkkereita. Emme varmaan tätä ennen ole koskaan edes kirjoittaneet samaan ketjuun, mutta nimimerkkisi on silti jäänyt mieleen yhtenä palstan hauskimmista yksirivisten heittojen viljelijöistä. Muuten kysyn kyllä lainaamaani kysymystä itsekin toistuvasti.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäi

Viesti Kirjoittaja elco »

Onslow kirjoitti:
täh. Ootkos sinä geetsu?
Öö kuka tämä onslow sitten on? En tunne enää ketään täällä. Voisiko joku chap perustaa ketjun: "listaa edelliset nikkisi"?

Obtopic: Minä en pidä kestään täällä paitsi niistä, joista pidän.
Onslow

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäi

Viesti Kirjoittaja Onslow »

elco kirjoitti:
Öö kuka tämä onslow sitten on?
http://kitina.net/viewtopic.php?p=41519 ... ht=#415194
daddykillkill

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Useampikin kynästään terävä kirjoittaja täällä toki on joiden tekstejä lukee mielellään, mutta mitään "tykkäämisen tunteita" en pysty näihin virtuaalinimimerkkeihin kohdistamaan. Ihmisistä, kissanpennuista ja hyvästä ruoasta tykätään, ei binäärihahmoista.
Zeb

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ei mulla taida olla ei-rationaalisia tykkäilyjä. Maailma ja ihmiset ei vaan ole niin mustavalkoisia etteikö jostain voisi tykätä vaikka osin ajatteleekin eri tavalla. Tykkäilen sekä täällä että irl kuitenkin luultavasti ihmisten omasta mielestäni hyvistä puolista, kuten samankaltaisuus oman arvomaailmani kanssa, yhteensopiva huumorintaju, älykkyys jne. Olen ainakin omalla kohdallani joutunut nielemään faktan ettei ideaali-ihmistä ole olemassa, enemmän tai vähemmän tyytyväisenä silti hengailen niiden ideaalista poikkeavien kanssa ja täytyy sitten niellä koko paketti myös huonoine puolineen. Muutama totaali turn off toki on, mutta useimmista löytyy kuitenkin niitä kiinnostaviakin puolia.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:No mullahan itsestäänselvä ei-millään-lailla-järkeenkäypä tykkäämiskohde on aina ollut Gat. Toinen on manala. Symppaan sekopäitä, tai sitten olen masokisti joka tykkää kun piiskataan ja nöyryytetään!
Hitto.
En tajunnut, että irstaan tsekkailuni lisäksi olisit halunnut vielä piiskaakin.
Kaiken sitä saa tietää liian myöhään :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Ann »

urpiainen kirjoitti:epämääräisiä stalkkereita
Eipä oo aikoihin näkyny!

Mut kyllähän mä urpolaisen tiesin wanhastaankin. Kelasin et oot joku vadim tai ewokin mies..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei viitti aloittaa maailmansotaa, mut susta Ann..
Tää olikin varmaan aika yllätys kun muistaa meidän Slirttipuiston pissa- ja kaki-leikit muinoin! Ehkä joskus on hyvä ettei saavuta sitä mitä haluaa? Koskaan ei oo liian myöhästä! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Niba kirjoitti:Ei viitti aloittaa maailmansotaa, mut susta Ann..
Tää olikin varmaan aika yllätys kun muistaa meidän Slirttipuiston pissa- ja kaki-leikit muinoin! Ehkä joskus on hyvä ettei saavuta sitä mitä haluaa? Koskaan ei oo liian myöhästä! :wink:
Vai niin tuhmaa?
Mutta bannia tuollasesta sossupokesta.
Ehän mäkään kuuluta kenen Kitinämisun kanssa vuosia sitten sättirunkattiin Flörttipuistossa. Tai ehkä hää, mää vain yritin. Kun mulla ei seissyt, kun ei nähnyt sen pystytisuja ja lisäksi oli vaikea kirjoittaa ja runkata yhtäaikaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Laitan tähän jotain mielipiteitäni co-kirjoittajista:

Tix alter egoineen
Entinen inhokki numero 1. Antipatiat häntä kohtaan lieventyneet. *laittaa aseen takaisin koteloon*

SikaMika ja PetriFB
Molemmat bannissa maailmanloppuun asti. Ja 2 viikkoa päälle.

NuoriDaavid
Useat mielipiteet ja asenteet kyseenalaisia. Silti asiallinen ja kohtelias. Ei provoile eikä provosoidu. Siitä propsit. Kuitenkin.

Gat
Kitinän sielu. Tai nielu. Sosiaalisissa taidoissa (ainakin IVL) hieman parantamisen varaa, sorry. EN ole btw Officegirlin jälkeen leikkinyt enää naista, usko huviksesi.

Manala
Kaikista vittuiluistaan huolimatta ei onnistu koskaan ärsyttämään. Kova pätemisen tarve pojalla.

Niba
Hieman sekava (sorry) mutta symppis. Tri Outolenkki.

Aasi
Rakas ylipitäjämme. Kitinä toimii teknisesti hyvin. *nuolee persettä*

StadinArska
Hyvä tyyppi.

Bedlam
hauska

Tärkeintä co-kirjoittajien olisi kuitenkin tajuta tämä:

On olemassa 1) Homien mielipiteitä ja 2) vääriä mielipiteitä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Senkin Mikko Kouki! Yksikään nainen ei herättänyt sinussa ei-seksuaalista tykkäämistä! En toki odota, että itse näin tekisin, mutta edes joku. Tasa-arvon vuoksi.
Prepare for the worstest.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Niba kirjoitti:Ei viitti aloittaa maailmansotaa, mut susta Ann..
:h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: Niba on paras! :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:
Niba kirjoitti:Ei viitti aloittaa maailmansotaa, mut susta Ann..
:h:
Sä oot kun taideteos, tosi mukava kattoo pitkään, mut turunlinnassa tuli taas esiin et taide välttämättä kestä koskee! :h: Tunne!
Pyyhin Netikettiin..
Monsieur Manala

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Homeboy65 kirjoitti:Gat
Kitinän sielu. Tai nielu. Sosiaalisissa taidoissa (ainakin IVL) hieman parantamisen varaa, sorry. EN ole btw Officegirlin jälkeen leikkinyt enää naista, usko huviksesi.
Sähän voisitkin alkaa Gatin sosiaalitaito-Senseiksi? Miltäs kuulostaisi?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Monsieur Manala kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Gat
Kitinän sielu. Tai nielu. Sosiaalisissa taidoissa (ainakin IVL) hieman parantamisen varaa, sorry. EN ole btw Officegirlin jälkeen leikkinyt enää naista, usko huviksesi.
Sähän voisitkin alkaa Gatin sosiaalitaito-Senseiksi? Miltäs kuulostaisi?
Tuota... jotenkin luulen ettei skulaisi.

Muuten tuo Homien kommentti on varsin huolestuttava.

Kuten myös Nuoren Daavidin "Vuoden Kitinäläinen" -kisassa, jota en onneksi voittanut:
NuoriDaavid kirjoitti:Äänestin kitinän Grand Old Mania ja sielua eli Gattacaa, jota ilman kitinä ei olisi kitinä.
Öh.
Siis minähän inhoan, halveksin/yhtäaikaa alemmuudentuntoilen ja vihaan teitä kaikkia.
Kitinän ihmisten kulttuuri on minulle kuin saavillinen paskaa, jota olen addiktoitunut nuuhkimaan pääni sinne saastaan tunkien ja kurlaten.

Ja sitten tuollaisia mainintoja.. Että minä olisin itse jotenkin syyllinen tähän mestaan? Sielu??

No, ehkä olen pellenä huvittanut.
Toivoisin, että olen onnistunut vaikuttamaan joidenkin elämään ja asenteisiin, mutta turha toivo varmaan.
Pahaa pelkään, että vaikka niiin toivoisin Nussivaan Maailmaan moraalisempaa rotia, juuri minä olen alunperin Cityssä ja Kitinässä aikaansaanut ainakin teksteissä ja runkkarillisissa debiiliaiheissa selkärankaa mädättävää rappiota.

Täytynee pitää vähän taukoa Kitinästä ja miettiä näitä.

Ja tietenkin on ihan kosmisesti väärin, että vuosien maksaa tuhoavista ponnisteluista Kitinän yhteisön eteen en ole vieläkään saanut Kitinämisuilta pillua! Vaikka muut saa. On se niin väärin.

Tämä epäkohta täytyy korjata! Niinhän, juuri sinä misu joka tämän luet? (jaa eikö?)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:En oikein osaa selittää, mutta prossulle ääni,
Melko odottamatonta mutta ei niin kummaa kuiteskaan, toiset haluaa älykkään naisen toiset haluaa vaan panna naisia!
Pyyhin Netikettiin..
MGandhi

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Niba kirjoitti:
McJanne kirjoitti:En oikein osaa selittää, mutta prossulle ääni,
Melko odottamatonta mutta ei niin kummaa kuiteskaan, toiset haluaa älykkään naisen toiset haluaa vaan panna naisia!
Ja toiset hommaa älykkään naisen ja panee sitä.
prosessi

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

MGandhi kirjoitti:Ja toiset hommaa älykkään naisen ja panee sitä.
Ei kuulosta kovinkaan fiksulta, sillä älykkäitä naisia on kuulemma vaikea miellyttää, menee turhaa vaivannäköä hukkaan, jonka senkin voisi käyttää jonkun vähän vähemmän älykkään naisen panemiseen. Niinku.
Stevie Ray

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

prosessi kirjoitti:Ei kuulosta kovinkaan fiksulta, sillä älykkäitä naisia on kuulemma vaikea miellyttää, menee turhaa vaivannäköä hukkaan, jonka senkin voisi käyttää jonkun vähän vähemmän älykkään naisen panemiseen. Niinku.
Älykäs nainen ymmärtää olla sopivan helposti miellytettävissä juuri sille oikealle miehelle ja ymmärtää miellyttää sitä juuri oikeaa miestään juuri oikealla tavalla. Niinku.
prosessi

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Stevie Ray kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ei kuulosta kovinkaan fiksulta, sillä älykkäitä naisia on kuulemma vaikea miellyttää, menee turhaa vaivannäköä hukkaan, jonka senkin voisi käyttää jonkun vähän vähemmän älykkään naisen panemiseen. Niinku.
Uhrautuva nainen ymmärtää olla sopivan helposti miellytettävissä juuri sille oikealle miehelle ja ymmärtää miellyttää sitä juuri oikeaa miestään juuri oikealla tavalla. Niinku.
Niinku.
prosessi

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

McJanne kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Ja toiset hommaa älykkään naisen ja panee sitä.
Ei kuulosta kovinkaan fiksulta, sillä älykkäitä naisia on kuulemma vaikea miellyttää, menee turhaa vaivannäköä hukkaan, jonka senkin voisi käyttää jonkun vähän vähemmän älykkään naisen panemiseen. Niinku.
Que? Eihän älykkäitä naisia tarvitse erikseen mielyttää?

edit: */viihdyttää
;) Viihdyttäminen ja miellyttäminen ovat kaksi hyvin erilaista asiaa. Miellyttäminen on niistä se vaikeampi.
Stevie Ray

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

prosessi kirjoitti:Uhrautuva
Ah. Eli miehen pitää kyetä sopeutumaan naisen mielihaluihin sellaisenaan ja naisen miehen mielihaluihin sellaisenaan?
prosessi

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Stevie Ray kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Uhrautuva
Ah. Eli miehen pitää kyetä sopeutumaan naisen mielihaluihin sellaisenaan ja naisen miehen mielihaluihin sellaisenaan?
Jos molemmat ovat älykkäitä, molemmat ymmärtävät joustaa. Näkisin molempien osalta fiksummaksi joustaa mahdollisimman paljon siihen suuntaan, että toisen mielihaluja todella tyydytetään, kun taas omista mielihaluista liikaa tinkiminen on kummankin osalta tuhoisaa pidemmän ajan saatossa. Jos mielihalut joissain tapauksissa ovat ikävästi ristiriidassa keskenään, täytyy tietenkin kehitellä kompromisseja. Siihen tarvitaankin sitten ihan oman luokkansa älykkyyttä.
prosessi

Re: Ei-rationaaliset eivälttämättä seksuaaliset Kitynätykkäilyt?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

McJanne kirjoitti:
prosessi kirjoitti:;) Viihdyttäminen ja miellyttäminen ovat kaksi hyvin erilaista asiaa. Miellyttäminen on niistä se vaikeampi.
Jos olematta viihdyttävä voi mielyttää, voidaan jo puhua älykkyydestä :>
Minun nähdäkseni ihmiset ovat mielenkiintoisempia silloin, kun he eivät erityisesti yritä viihdyttää, vaan ovat oikeita.
Vastaa Viestiin