Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Baarissa
13
13%
Kotibileissä
4
4%
Kotibileissä
4
4%
Netin deittipalveluissa (deitti.net/suomi24, jne)
12
12%
Chatissa
9
9%
Ystäväpiiri auttoi meidät yhteen
9
9%
Koulussa
2
2%
Työpaikalla
1
1%
Työmatkalla
1
1%
Kirjastossa
0
Ei ääniä
Linja-autopysäkillä
0
Ei ääniä
Lähikaupassa
0
Ei ääniä
Harrastuksen parissa
0
Ei ääniä
Muualla
12
12%
Siviilisäätyni on sinkku.
31
31%
EVVK
3
3%
 
Ääniä yhteensä: 101

Gina

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Angita kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
Angita kirjoitti:Ihan alunperin täällä keskustelupalstalla, livenä nähtiin miitissä ja niin pois päin. Kitypari siis :gee:
Koska joku utale kuitenkin kysyy sitä ennemmin tai myöhemmin niin säästän häneltä tämän vaivan. Eli KUKA?
Hänen nimensä on Ankka. AarneAnkka.
Ohoo!!! onneksi olkoon! :h: Mä pääsen sanomaan tämän jo toista kertaa lyhyen ajan sisällä :)
Herra Manala

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vonkasin täällä kityssä ihan kiukulla!

Ei kun enpäs. Se itse vonkas mut treffeille. Sen jälkeen hurmasin hänet lihavan naisellisella olemuksellani.

No okei okei, ei kityä ollut silloin vielä olemassakaan. Mutta City kaiketi oli.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Chatissa yksin ja poissa koneelta, toinen tulee ihmettelemään mitä mä siellä yksin teen ja koska ei saa vastausta, poistuu paikalta. Tulen jossain vaiheessa takaisin koneelle, huomaan että minulle on huudeltu ja käyn katsomassa löytyykö siitä jotain lisäinfoa. Oltiin yhteyksissä muutaman kerran, nähtiin ja naps.

Aiemmalla kerralla kaksi vastakkaiseen sukupuoleen totaalisen kyllästynyttä törmää chatissa toisiinsa, jostain syystä päättävät lähteä vain kahville puolen tunnin juttelun jälkeen ja naps.

Asiat siis voi tehdä selkeästi tai sit niin kuin minä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

pikkuego kirjoitti:Chatissa yksin ja poissa koneelta, toinen tulee ihmettelemään mitä mä siellä yksin teen ja koska ei saa vastausta, poistuu paikalta. Tulen jossain vaiheessa takaisin koneelle, huomaan että minulle on huudeltu ja käyn katsomassa löytyykö siitä jotain lisäinfoa. Oltiin yhteyksissä muutaman kerran, nähtiin ja naps.

Aiemmalla kerralla kaksi vastakkaiseen sukupuoleen totaalisen kyllästynyttä törmää chatissa toisiinsa, jostain syystä päättävät lähteä vain kahville puolen tunnin juttelun jälkeen ja naps.

Asiat siis voi tehdä selkeästi tai sit niin kuin minä.
Ja niitä voi tuoda myös lähes samantien pelaamaan bilistä. Raukkaparka, i weep for her ;)

(missä pirussa sä nykyään lymyät?? Onko sulla muka elämä?)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Elppis kirjoitti: Ja niitä voi tuoda myös lähes samantien pelaamaan bilistä. Raukkaparka, i weep for her ;)

(missä pirussa sä nykyään lymyät?? Onko sulla muka elämä?)
Se on shokkialku, jos se teitä kestää sekoamatta täysin, on mullakin mahdollisuuksia 8)

Musta on tullu uskomattoman laiska ja saamaton. Suosittelen potkimaan tätä muotovaliopersettä jatkossakin, tiedä vaikka näyttäisin naamankin jossain. Hurjissa suunnitelmissa oli jopa penetroitua pikkujoulujatkoille... jos jaksaa :hep:
huima

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja huima »

pikkuego kirjoitti:Musta on tullu uskomattoman laiska ja saamaton.
Tullu?
Exsat

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

huima kirjoitti:
Tullu?

...hiii! *astmavinkaisu*


Arvatkaa lopetinko hengittämästä hetkeksi, kun tajusin Huiman kirjoittaneen seurustelunaloitusvaimikätäänyton ketjuun?



Ja arvatkaa, onko tylsää töissä.. Jack Bauerilla ei varmasti ole koskaan tylsää töissä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Kityn ylipidon voisi ilmiantaa parituksesta. Häpeäisitte!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja nexie »

vadim kirjoitti:Kityn ylipidon voisi ilmiantaa parituksesta. Häpeäisitte!
Kröhöm :pimp:
Don't Panic!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nexie kirjoitti:
vadim kirjoitti:Kityn ylipidon voisi ilmiantaa parituksesta. Häpeäisitte!
Kröhöm :pimp:
No teitä kyllä ei voisi ilmiantaa, mulle alkaa syntyä vaikutelma, että kun meitä on kuulemma niitä, jotka puhuvat, ja niitä, jotka tekevät, niin te kuulutte näistä ryhmistä ensimmäiseen. Kenellekä minut muka on paritettu? Ja kun aletaan keskustella yksityiskohdista, alatte horista jotain Vladimirista ja Estragonista.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja nexie »

vadim kirjoitti:
Kenellekä minut muka on paritettu? Ja kun aletaan keskustella yksityiskohdista, alatte horista jotain Vladimirista ja Estragonista.
Katsos kun parituksessa normaalisti liikkuu tuo raha. Show us the money and then we can do business 8)

ps. ranskalaisista sisäköistä on tilaus juuri vetämässä. tai ainakin puhuvat ranskalaisittain murtaen. tai sitten se on viroa, ota näistä nyt selkoa...
Don't Panic!
huima

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja huima »

vadim kirjoitti:No teitä kyllä ei voisi ilmiantaa, mulle alkaa syntyä vaikutelma, että kun meitä on kuulemma niitä, jotka puhuvat, ja niitä, jotka tekevät, niin te kuulutte näistä ryhmistä ensimmäiseen. Kenellekä minut muka on paritettu? Ja kun aletaan keskustella yksityiskohdista, alatte horista jotain Vladimirista ja Estragonista.
Hei älä nyt viitsi puhkaista tyttöjen imagokuplaa! Mä tiesin tän tapahtuvaksi siinä vaiheessa kun KityPimpit aloittivat kampanjansa.

Ei näin vaikeille markkinoille tulla vaan soitellen ja mainoksia levitellen. Pitää tehdä myös paljon jalkatyötä ja rakentaa verkostoja. Hyötyä asiakastyytyväisyydestä ja tarttua ilmeneviin tarvegäppeihin, sekä tyydyttää latentit markkinoiden suorasuuntaus-tarpeet.

Huomiotalous ei näillä rakkauden ja intohimon markkinoilla riitä.
Lilo

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Katsos kun parituksessa normaalisti liikkuu tuo raha. Show us the money and then we can do business 8)
:komp:
Kyllä täytyy asiakaskuntaa syyllistää, mun pankkitilin saldo ei luo positiivisia mielikuvia tästä asiasta.

Että kannattaa ensin niinQ kattoa että missä haarukassa sen maksukyvyn suhteen liikutaan... :pimp:
huima

Re: Missä kohtasit nykyisen seurustelukumppanisi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti: :komp:
Kyllä täytyy asiakaskuntaa syyllistää, mun pankkitilin saldo ei luo positiivisia mielikuvia tästä asiasta.

Että kannattaa ensin niinQ kattoa että missä haarukassa sen maksukyvyn suhteen liikutaan... :pimp:
Niinqu...

Martti Servo lauloi tähän asiaan sopien eilen Tavastialla: "Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu".

Kuunnelkaa tytöt Marttia, ja nauttikaa sen jälkeen samba kuppi kuumaa.
Vastaa Viestiin