Nainen katoaa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
RolloTomasi

Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Missä te tapasitte viimeisen kerran edellisen kumppaninne? Miten suhteenne päättyi ja missä? Minne miehet kadottivat naisensa ja missä te naiset katositte edellisten miestenne elämästä?
Edith

Re: Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Yksi ja ainoa melkein-seurustelukumppani. Pääsin siitä eroon ryhtymällä entistäkin neuroottisemmaksi ja ristimällä jalkojani entistäkin tarmokkaammin. Helpompi olisi ollut sanoa sille jo heti ekana aamuna, että se oli sitten siinä, mutten surkea raukka saanut aikaiseksi.
Exsat

Re: Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä en ole tavannut kumpaakaan viimeistä kertaa, koska molempien ex:ien kanssa yhteydenpito on jatkunut ainakin jossain muodossa. Ekassa tapauksessa varsinaista eroa ei tehty lainkaan, se vaan tapahtui. Toisessa tapauksessa eropäätös tehtiin yhteisessä kodissa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Suhteemme päättyi lentokentällä. Olin itkenyt sitä ennen koko hemmetin lennon ajan. Noh, näin jälkikäteen ajateltuna ihan hyvä että se(kin) suhde päättyi.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kaikki suhteeni ovat päättyneet aika pitkällisessä prosessissa, joten en osaa sanoa, missä tai miten.
Väleissä ollaan edelleen, mitään dramatiikkaa ei ole ollut mukana.
Aika tylsää, mutta täydellistä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
DeliriumTremens

Re: Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

seurustelin narsistin kanssa joka yksinkertaisesti katosi elämästäni tehtyään erittäin ikävän tempun ennen sitä
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja alja »

ne ketkä on ollu ihan jees, ni niiden elämästä ei tarttekaan kadota.
toiset on vuosien varrella itse kadonneet, ihan luonnollista.
mutta se yksi, miksei se katoa mun päästäni, miksi sen pitää olla mun painajaisissa ja miksi mä pelkään törmääväni siihen koko ajan?
nainen katoaa jos se haluaa, mies samoin, ja mä katoan koska tuo yksi on ollu mulle niin paha.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
gullible

Re: Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja gullible »

RolloTomasi kirjoitti:Missä te tapasitte viimeisen kerran edellisen kumppaninne? Miten suhteenne päättyi ja missä? Minne miehet kadottivat naisensa ja missä te naiset katositte edellisten miestenne elämästä?
Edellisen exäni pokasin On the Rocksista, jossa keskustelu kuulemma on mahdotonta. Enivei, läppään lankesi enkelin näköinen blondi, jolla oli luonne suoraan helvetistä, mikä ei tietenkään näkynyt savuisen iskupaikan toiselle laidalle. Luonteiden totaalisen epäyhteensopivuuden lopullisesti ilmettyä kolmen kuukauden kuluttua annoin hysteeriselle naisparalle kengää. Kolme viikkoa tämän jälkeen silloin paras kaverini ilmoitti seurustelevansa ko. naisenpuolikkaan kanssa. Toivon heille pikaista perheenlisäystä joko yhdessä tai erikseen.
killkill

Re: Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti:Missä te tapasitte viimeisen kerran edellisen kumppaninne? Miten suhteenne päättyi ja missä? Minne miehet kadottivat naisensa ja missä te naiset katositte edellisten miestenne elämästä?
Puoli vuotta sitten Henkkamaukan edessä. Tilanteen teki hieman hämmentäväksi se, että nykyinen siippa oli käsipuolessa. Siunasin tilanteesta poistuessani N:n kerran sitä, ettei päättyneestä liitosta jäänyt lapsia. En tunne yhtäkään uusperhettä, jossa edellisten kumppanien läsnäolo ei olisi aiheuttanut ainakin jonkinasteista kitkaa, kitinää tai käninää.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja mozart »

Edellinen lyhytaikainen seurustelukumppani jäi kotipaikkakunnalleni, kun minä muutin opiskelemaan. Ero oli väistämätön siksi, että toinen osapuoli mitä ilmeisimmin ei uskonut suhteen jatkuvuuteen, kun välimatkaa tuli lisää. Vielä samana iltana, kun tapasin nykyiseni, edellinen yritti ottaa yhteyttä ja saada minut keskustelemaan suhteesta. Ei kiitos. Minulle ero oli jo ero.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Edellisen tapasin viime kesänä pitkästä aikaa yhteisten ystävien kautta, tai oikeastaan hänen parhaan kaverinsa joka on samalla minun entinen (ja tuleva) poikaystävä (confident..? :D) Ei tuntunut enää pahalta ollenkaan. Tätä edellisen miehen elämästä katosin muuttamalla toiselle puolelle maata tämän toisen miehen perässä. Se oli suurta.

Kaksi eksääni ovat poistuneet jo keskuudestamme, toinen oman käden kautta, toinen aivokasvaimeen, olin väleissä kummankin kanssa, toisen kanssa jopa ystäviä. Vain yhtä poikaystävää en ole sen koommin nähnyt (enkä kuullut mitn) kun erottiin. Asiaa edisti luultavasti se, että tämänkin kanssa välissä oli maantieteellistä etäisyyttä n. 400km.
Enthu

Re: Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Löysin toistaiseksi ainoan vakavan 4 vuotta kestäneen suhteen kirjeenvaihdon kautta mutta rakkaus sammui sen jälkeen,vaikka helsingin oopperassa satunnaisesti nähty sen jälkeen...suoraan suomennettuna kadotin naiseni jonka kanssa jopa synkkasi kunnianhimon alttarille :(
KGrilli

Re: Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

viimeisin exäni nousi eräänä lauantaiaamuna sängystä, puki päälleen, pakkasi kassinsa ja lähti ovesta ulos. sen jälkeen soitti viikon päästä ja kertoi että suhde on loppu (DAAA-A!).

nähty ei olla, mitä nyt pari hikistä tekstiviestiä on tullut sitten liittyen tavaroiden palautuksiin jne.
tonttu8

Re: Nainen katoaa

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Näin edellistä kumppaniani viimeksi n. 2,5kk sitten entisessä kotikaupungissani. Yhteydenpito sen jälkeen on ollut satunnaista keskustelua messengerin kautta. Syitä suhteen päättymiselle en välitä tässä alkaa selostaa. Ero oli pyörinyt omassa mielessäni jo jonkin aikaa.
Vastaa Viestiin