Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
SingleMalt

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

AarneAnkka kirjoitti:Jos taas jaksaisin vastata tosi vittumaisesti ja ovelasti takaisin, pelaisit kuitekin vain "mä vaan provoilin!" -kortin.
Tuo ei ole enää provoilua, vaan silkkaa vittuilua.

Ole hyvä ja höyhennä se.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

AarneAnkka kirjoitti:KGrilli, pyydän sinua tiedostamaan että olen huono käsittelemään provojasi. Joko noraan ne tai vittuunnun; en jaksa provoilla takaisin. Jos tavoitteenasi ei ole sinuun totaalisen vittuuntunut minä, niin ole hyvä ja lopeta.
Off topic: tämä oli minusta hienosti ja rehellisesti sanottu, ja kattaa kaiken olennaisen. Lopun viestin olisit yhtä hyvin voinut jättää kirjoittamatta.

On topic: Aihe on sen verran vaikea, että siitä on erittäin hankala keskustella ajautumatta sivuraiteille. Mistä tiedämme, että miehet kärsivät kumppanin puutteesta naisia enemmän? Tai jos väitetään, että eivät kärsi, niin mistä tiedämme? Muihinkaan ketjun alussa esittämiisi kysymyksiin ainakaan minulla ei ole vastausta. Olen samaa mieltä siitä, että miehissä on tietynlaisia "hyypiöitä" enemmän. Onko naisissa sitten vastaavasti jotakin toista hyypiöyden lajia enemmän? Todennäköisesti, mutta sitä on vaikea määritellä kun tuolle miehisellekään hyypiöydelle ei ole määritelmää.

Jospa yrittäisit avata tarkoittamiasi asioita vielä vähän tarkemmin, niin keskustelu voisi pysyä paremmin niiden piirissä.
KGrilli

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Lähetetty: 24.10.2005 11:41 Viestin aihe: Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

marialinalta lainattua:

On siis naiselle tärkeämpää korostaa "yksinäisyys on oma valintani". Totuus voi silti olla toinen. Kyse on imagosta, siitä kuvasta joka halutaan muille (ja ehkä myös itselle!) välittää. Sillä millainen überluuseri olisikaan nainen, joka yllä kuvaamasi kaltaisessa maailmassa sanoisi "en vain kelpaa kenellekään"!

Pointtina siis: epätoivoisia naisia on ehkä ihan yhtä paljon kuin epätoivoisia miehiä, on vain vielä säälittävämpää olla epätoivoinen ja nainen.


aarnelta lainattua:

Hyvä pointti, tuo. Eli kyseessä on enemmänkin vallitseva asenne ja sen vaatiman kulissin ylläpitäminen kuin heijastus todellisesta tilanteesta.


ja vielä aarnelta:

miehen on pakko
ajelehtimaan
kuolee kituen
Naisen ei tarvi
aina 20 äijää vonkaamassa ja vinkumassa ja kinuamassa
sen kun vaan sanoo "aletaax hei olee?"

ja vielä:

Alkuperäinen punainen lanka katosi jonnekin, mutta Marialina taisi pysyä lähimpänä alkuperäistä aihetta.


eli siis:

et huomioinut muiden osallistujien sanomaa, näet marialinan kommentin "parhaana" vastauksena dilemmaasi. muuten jatkat sitä ikuista kitinääsi siitä miten "mies" (eli ilmeisesti sinä itse) ei saa naisilta kuin vonkaamalla, eikä vonkaaminen ole kivaa. eikä ne naiset kyllä sitten anna oikeastaan edes vonkauksen jälkeenkään.

hyväksyit ja nyökyttelit marialinan postille, koska se vei fokusta pois siitä että se saamattomuuden ongelma ei olekaan niissä peräkammarinpojissa, vaan yhtä lailla niissä katkeruudelta kuullostavan asenteesi aiheuttamisssa naisissa. että tilanne ei olisikaan niin kamala....
KGrilli

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

SingleMalt kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Jos taas jaksaisin vastata tosi vittumaisesti ja ovelasti takaisin, pelaisit kuitekin vain "mä vaan provoilin!" -kortin.
Tuo ei ole enää provoilua, vaan silkkaa vittuilua.

Ole hyvä ja höyhennä se.

tuutko sä taputtamaan ringin reunalle silleen ku sun kaltaiset pikkuset räkänokat teki jo aikanaan koulun pihalla?
AarneAnkka

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

KGrilli kirjoitti:"mies" (eli ilmeisesti sinä itse)
Tuossa kohtaa menet metsään, sillä minä en vonkaa.
KGrilli kirjoitti:hyväksyit ja nyökyttelit marialinan postille, koska se vei fokusta pois siitä että se saamattomuuden ongelma ei olekaan niissä peräkammarinpojissa, vaan yhtä lailla niissä katkeruudelta kuullostavan asenteesi aiheuttamisssa naisissa.
Jos olisit lukenut hänen viestinsä tarkemmin, huomaisit että ongelma ei ole niissä naisissakaan, vaan vallitsevassa asenne/kulttuuri-ilmapiirissä.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 26.10.2005 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SingleMalt

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

KGrilli kirjoitti:tuutko sä taputtamaan ringin reunalle silleen ku sun kaltaiset pikkuset räkänokat teki jo aikanaan koulun pihalla?
Joo tuun. Mä tuun taas sitten ilkkumaan ja kikottamaan siihen ketjuun, missä sä ilmoitat poistumisesi palstalta, kun kaikki sanoo sua lihavaksi ja rumaksi.
Mä veikkaan että se aika on pian taas käsillä, kun noin sekopäistä juttua taas heität.
KGrilli

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

SingleMalt kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:tuutko sä taputtamaan ringin reunalle silleen ku sun kaltaiset pikkuset räkänokat teki jo aikanaan koulun pihalla?
Joo tuun. Mä tuun taas sitten ilkkumaan ja kikottamaan siihen ketjuun, missä sä ilmoitat poistumisesi palstalta, kun kaikki sanoo sua lihavaksi ja rumaksi.
Mä veikkaan että se aika on pian taas käsillä, kun noin sekopäistä juttua taas heität.

voi voi. mä kun en ole enää ruma, enkä kamalan lihavakaan. keksi jotain parempaa.

tai hei, voithan sä käyttää tota lihavuus-juttua. sä voit vaikka ottaa poikuuden roolin tässä, kun sitä ei nyt näy. voidaan samalla testata miten mun viimeisten parin vuoden aikana kehittynyt itsetuntoni ja minäkuvani nykyään aktiivisen hyökkäyksen kohteena toimiikaan.... :cheer:
SingleMalt

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

KGrilli kirjoitti: voi voi. mä kun en ole enää ruma, enkä kamalan lihavakaan. keksi jotain parempaa. .
Eihän mun tarvitse mitään keksiä, kun sä keksit nuo asiat itse omasta päästäsi. Kuten viimeiselläkin kerralla, kun nostit vollottaen kytkintä palstalta.

Ihmettelen vaan idioottimaista hyökkäystäsi palstan rauhallisinta miestä kohtaan.
AarneAnkka

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

KGrilli kirjoitti:voi voi. mä kun en ole enää ruma, enkä kamalan lihavakaan.
Juu et - sähän bodaat nyt apinan raivolla välttääkses ton "lihava" -haukkusanan. Ja tietenkin hakataksesi jauhelihaksi kenet tahansa miehen joka vittuilullesi suuttuu ja kattoo sua vähän vinoon. Ja jos he ovat vielä niin röyhkeitä että puolustautuvat turpaanvedoltasi esim. laittamalla kätensä eteen, voit haukkua heitä "naistenhakkaajiksi" ja potkaista jauhelihakasaa munille. Sitä rataa... :roll:
KGrilli

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

SingleMalt kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: voi voi. mä kun en ole enää ruma, enkä kamalan lihavakaan. keksi jotain parempaa. .
Eihän mun tarvitse mitään keksiä, kun sä keksit nuo asiat itse omasta päästäsi. Kuten viimeiselläkin kerralla, kun nostit vollottaen kytkintä palstalta.

Ihmettelen vaan idioottimaista hyökkäystäsi palstan rauhallisinta miestä kohtaan.
voi voi, kaduitko tota ulkonäköön kohdentuvaa postaustasi kun aloit heti mielistelemään :) jatka vaan sillä vittuilulinjalla. sopii sulle paremmin ja mä tykkään siitä enemmän ku tollasesta pehmoilusta.

vollottaen... hmm.... taisin itkeä viimeksi vaarin hautajaisissa viime vuonna ja tossa viime talvena kerran kun hammasta porattiin. muuten ei ole tarvinnut. paitsi kun se yks hyypiö jätti mut. sillon vollotin.

rauhallisinta miestä? toki, aarnehan on rauhallinen, mutta aarne toistaa itseään ketjusta toiseen. tokihan keskustelupalstalla saa sitten asiasta keskustella ja huomauttaa? ei kai se rauhallisuus siihen vaikuta?
KGrilli

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

AarneAnkka kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:voi voi. mä kun en ole enää ruma, enkä kamalan lihavakaan.
Juu et - sähän bodaat nyt apinan raivolla välttääkses ton "lihava" -haukkusanan.
jösses aarne! :draama:
AarneAnkka

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

KGrilli kirjoitti:mutta aarne toistaa itseään ketjusta toiseen
Jos itsensä toistaminen antaa syytä vittuilulle, niin sun pitäis ihan ensteks vittuilla ittelles. Muutenkin kuin tuollaisella läpinäkyvällä "itseironiaksi" naamioidulla itsekorostuksella.
SingleMalt

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

KGrilli kirjoitti: voi voi, kaduitko tota ulkonäköön kohdentuvaa postaustasi kun aloit heti mielistelemään
Enhän mä ole vielä mitään vittuillut. Sanonut vain sen, mitä itse vollotit taannoin, kun Gattaca sanoi mukmas pahasti.
Sä kyllä huomaat sen, kun alan vittuilemaan. Vielä et ole siihen edes antanut aihetta.
KGrilli

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

AarneAnkka kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:mutta aarne toistaa itseään ketjusta toiseen
Jos itsensä toistaminen antaa syytä vittuilulle, niin sun pitäis ihan ensteks vittuilla ittelles. Muutenkin kuin tuollaisella läpinäkyvällä "itseironiaksi" naamioidulla itsekorostuksella.

joo, mä toistan itseäni urheiluketjussa ainankin. melkein sama posti joka päivä. mutta muuten mä en ihan tajunnut sun pointtia.
KGrilli

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

SingleMalt kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: voi voi, kaduitko tota ulkonäköön kohdentuvaa postaustasi kun aloit heti mielistelemään
Enhän mä ole vielä mitään vittuillut. Sanonut vain sen, mitä itse vollotit taannoin, kun Gattaca sanoi mukmas pahasti.
Sä kyllä huomaat sen, kun alan vittuilemaan. Vielä et ole siihen edes antanut aihetta.
mitä mun pitäs tehdä että saatais nähdä se sun "vittuilu"? anna joku vinkki.

EDIT: aloita siitä kuitenkin vaikka uusi ketju, että aarne voi jatkaa täällä tätä miehistä surkeutta ja naisten alentamista.
Viimeksi muokannut KGrilli, 26.10.2005 14:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

KGrilli kirjoitti:mutta muuten mä en ihan tajunnut sun pointtia.
Kun ihmisellä on tietynlainen arvomaailma, monet hänen viesteistään värittyvät sen mukaisiksi. Jos tämä on "itsensä toistamista" niin papukaijoja oomme kaikki. Sinä ja minä. Varsinkin sinä.

Ihmiset muuttuvat pikku hiljaa. Sinäkin vaikutit Cityssä aikoinaan ihan mukavalta.

Et enää.
KGrilli

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

AarneAnkka kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:mutta muuten mä en ihan tajunnut sun pointtia.
Kun ihmisellä on tietynlainen arvomaailma, monet hänen viesteistään värittyvät sen mukaisiksi. Jos tämä on "itsensä toistamista" niin papukaijoja oomme kaikki. Sinä ja minä. Varsinkin sinä.

Ihmiset muuttuvat pikku hiljaa. Sinäkin vaikutit Cityssä aikoinaan ihan mukavalta.

Et enää.
sä vaikutat myös ihan mukavalta, edelleen. turhautuneelta ja katkeralta. mutta mukavalta.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja martza »

Mitenköhän teidän pikkujoulujuhlissa käy, kun näette toisenne. Kgrilli, SingleMalt ja AarneAnkka. Toivottavasti ette käy Kgrilliin käsiksi liian ahnaasti ja ui hänen liiveihinsä vai onkohan se päinvastoin, että Kgrilli murskaa teidät heti ekassa erässä feminisillä ajatuksillaan ja kuntosalilla saaduilla haubereilla. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
AarneAnkka

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

KGrilli kirjoitti:sä vaikutat myös ihan mukavalta, edelleen. turhautuneelta ja katkeralta. mutta mukavalta.
Jos feministien kymmenessä käskyssäkin lukee "älä dissaa mukavia miehiä", niin miksi sitten teet niin?

Olet ilmeisesti saanut jostain päähäsi että minulla on jotain vahvoja ja itsenäisiä naisia vastaan? Anteeksi vain, mutta siinä suhteessa olet pihalla kuin lumiakka. Päin vastoin; pidän vahvoista naisista, mutta epäilen että he pitävät minua nyhvönä, koska taidan vähän olla - tai ainakin uskon olevani, koska minua on joskus sellaiseksi haukuttu ja olen mennyt ottamaan sen tosissani.
KGrilli

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

AarneAnkka kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:sä vaikutat myös ihan mukavalta, edelleen. turhautuneelta ja katkeralta. mutta mukavalta.
Jos feministien kymmenessä käskyssäkin lukee "älä dissaa mukavia miehiä", niin miksi sitten teet niin?

Olet ilmeisesti saanut jostain päähäsi että minulla on jotain vahvoja ja itsenäisiä naisia vastaan? Anteeksi vain, mutta siinä suhteessa olet pihalla kuin lumiakka. Päin vastoin; pidän vahvoista naisista, mutta epäilen että he pitävät minua nyhvönä, koska taidan vähän olla - tai ainakin uskon olevani, koska minua on joskus sellaiseksi haukuttu ja olen mennyt ottamaan sen tosissani.

en mä dissaa sua, IHMISENÄ. vaan sun käsityksiä tästä parittelukulttuurista ja sitä, että vaikutat siltä kuin koko onnellisuutesi olisi riippuvainen siitä löydätkö parin ja saatko suosiota naisten keskuudessa. se on mun mielestä hälyyttävää ja säälittävääkin ehkä hiukan.

mä olen sanonut jo kuukaisia sitten että pidän sun ajatteluasi erikoisena. että en voi käsittää ainaista itkua siitä että naiset eivät anna sulle. mutta ei se suinkaan ole koko kuva siitä mikä ja kuka sä olet. tämä keskustelu nyt ei vaan liittynyt yleisitietoon, animeen, pelaamiseen, sosiaaliseen seurusteluun tai ystäviin jossa sä olet kaikissa oikein taitava. näe itsesi kokonaisuutena, niin kuin muutkin näkevät sinut.

enkä mä ajattele että sulla on mitään vahvoja naisia vastaan. mun mielestä sun kirjoitukset antaa kuvan että sulla on antipatioita kaikkia naisia kohtaan.
hermine

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mun tuntemistani ihmisistä "pakko saada joku, en kestä enää olla yksin" -itkijöissä on väkeä ihan molemmista sukupuolista. Oikeastaan ainoa yhteinen piirre jonka osaan nimetä näistä ihmisistä (verrattuna niihin joiden mielestä sinkkuelämä on enimmäkseen aidosti ihanaa, en usko että läheisten ystävieni kuitenkaan tarttee tässä asiassa vetää mulle mitään voittajaroolia kun ei muissakaan ole tarvinnut) on että heille seksillä on hyvin suuri rooli elämässä ja he määrittelevät itseäänkin aika vahvasti oman seksuaalisuutensa kautta. Lisäksi monilla tuntuu olevan mielenterveusongelmia kuten masennusta (eräs ystäväni antoi yhdeksi syyksi voimakkaaseen parisuhdekaipuuseensa, että rakastuminen sysää edes hetkeksi taka-alalle sen ahdistuksen ja tyhjyyden tunteen) mutta tästä olisi ehkä vähän turhan rohkeaa lähteä vetämään mitään johtopäätöksiä.

Erityisesti sellaiset seksistä pitävät mutta irtosuhdevastaiset miekkoset osaavat olla huvittavia. Tuntuu välillä että pakko saada suhteeseen kuka tahansa suht ok:n näköinen vaan jotta pääsisi vihdoin panemaan.
KGrilli

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

martza kirjoitti:Mitenköhän teidän pikkujoulujuhlissa käy, kun näette toisenne. Kgrilli, SingleMalt ja AarneAnkka. Toivottavasti ette käy Kgrilliin käsiksi liian ahnaasti ja ui hänen liiveihinsä vai onkohan se päinvastoin, että Kgrilli murskaa teidät heti ekassa erässä feminisillä ajatuksillaan ja kuntosalilla saaduilla haubereilla. :wink:
niin, harmittaa että tämä keskustelu meni taas pilalle off topiceilla, mutta vastaan silti vielä tähän.

mä luulen, että meille tulee oikein hauskat pikkujoulut. en mä koskaan ajattele, että ne ihmiset jotka täällä kinastelevat mielipiteillään ovat täsmälleen samoja kun tavataan livenä. silloinhan se ihminen on siinä kokonaan, kokonaisuutena. täällä taas jokaisen topicin alla mielipiteistään ja ajatuksistaan kertovana kokonaisuutensa osana.

aina on miiteissä hauskaa ollut eikä siellä ainkaan mun mielestä yleensä juurikaan näihin keskustelupalstan aiheisiin edes pureuduta. keskitytään ennemminkin juopotteluu, syöpöttelyyn ja joidenkin osalta naiskenteluun.
AarneAnkka

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

KGrilli kirjoitti:vaikutat siltä kuin koko onnellisuutesi olisi riippuvainen siitä löydätkö parin ja saatko suosiota naisten keskuudessa. se on mun mielestä hälyyttävää ja säälittävääkin ehkä hiukan.
Mitäpä jos se johtuukin siitä että elämäni kaikki muut osa-alueet ovat kunnossa jolloin huomioni keskittyy siihen yhteen? Mietipä sitä.

Sitä paitsi en edes kärsi parin puutteesta. :dream: Silti jaksan edelleen ihmetellä vallitsevaa meininkiä (varsinkin deittinettiä).
mun mielestä sun kirjoitukset antaa kuvan että sulla on antipatioita kaikkia naisia kohtaan.
.. samalla tavalla kun joillain muilla kirjoittajilla täällä näyttää olevan antipatioita kaikkia miehiä kohtaan? No höh. :lol:
KGrilli

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

AarneAnkka kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:vaikutat siltä kuin koko onnellisuutesi olisi riippuvainen siitä löydätkö parin ja saatko suosiota naisten keskuudessa. se on mun mielestä hälyyttävää ja säälittävääkin ehkä hiukan.
Mitäpä jos se johtuukin siitä että elämäni kaikki muut osa-alueet ovat kunnossa jolloin huomioni keskittyy siihen yhteen? Mietipä sitä.

Sitä paitsi en edes kärsi parin puutteesta. :dream: Silti jaksan edelleen ihmetellä vallitsevaa meininkiä (varsinkin deittinettiä).
mun mielestä sun kirjoitukset antaa kuvan että sulla on antipatioita kaikkia naisia kohtaan.
.. samalla tavalla kun joillain muilla kirjoittajilla täällä näyttää olevan antipatioita kaikkia miehiä kohtaan? No höh. :lol:
ei tähän viitti sanoa enää mitään. huteja hutin perään. rauhoitu ja juo vaikka kamomillateetä.
AarneAnkka

Re: Vain miehet kärsivät kumppanin puutteesta - miksi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

KGrilli kirjoitti:huteja hutin perään
Mitä minä nyt muka käsitin väärin?

Senkö, kun sanoin että "joillain täällä kirjoittajilla" on antipatioita kaikkia miehiä kohtaan? Ja oletit että tarkoitin sinua?

Jos tarkoitinkin, niin se on vain aivan yhtä looginen vastaoletus kuin se kun sinä oletat minulla tekstieni perusteella olevan antipatioita kaikkia naisia kohtaan. Ei sen kummempaa. :)
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 26.10.2005 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin