Hauku eksääsi -ketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Onhan se aika mänttimäistä, jos ihastumisen jälkeen mies/nainen alkaa tilittämään sitä, miten itse asiassa pitääkin juuri eri mallisista miehistä/naisista kuin siitä johon juuri on 'ihastunut'.
Oonhan mäkin saanut kuulla kaikilta elämäni tyttöystäviltä että mun pitäis olla isompi, leveämpi, painavampi, skrodempi, vähemmän "hintsu". Pitäiskö katkeroitua, vai mennä vaan salille? :D
Älä katkeroidu, vaan löydä sellainen nainen kuin minä, joka tykkää pikku-ukoista...
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti:Ei Keikku häntä tarkoittanut vaan itseään. ".. En myöskään kaipaa sen huonoja esileikkejä, en sitä, kuinka en tuntenut itseäni erityisen seksikkääksi sen seurassa, etenkään sen jälkeen kun se oli kertonut pitävänsä laihoista naisista. Se myös katsoi hyvin huolestuneena sitä, kun söin isoja aterioita. Vittu, olisi katsonut, millaiseen ja minkäkokoiseen naiseen ihastuu ja ketä lähestyy, niin ei olisi tarvinnut valittaa jälkikäteen.." - Keiks
Onhan se aika mänttimäistä, jos ihastumisen jälkeen mies/nainen alkaa tilittämään sitä, miten itse asiassa pitääkin juuri eri mallisista miehistä/naisista kuin siitä johon juuri on 'ihastunut'. Olisi sitten pitänyt mölyt mahassaan, jollei muuta.

Keiks, ymmärrän pointtisi. Muistan erään kaukaisen entisen, joka taasen paljasti minulle 'kautta rantain' tuntevansa enemmän vetoa potrempiin naisiin, ns. äidillisiin tai/ja amatsonimaisen mallisiin kuten entisensä oli ollut.. Tämä tieto ei inspiroinut minua. Katsoisvat sitten paremmin kehen ihastuvat.. :twisted:

Kokonaisuuteen sitä hullaannutaan ja rakastutaan.. eikö?
Minäkin ihastuin tuohon eksään, vaikka se nyt ei ihan piirulleen fyysisesti ollutkaan sellainen kääpiö, joista yleensä tykkään, mutta koska ihastuin häneen, ihastuin myös niihin piirteisiin, joista en ehkä ennen ollutkaan niin innostunut.

Luultavasti tuo painon vahtaaminen tuli tuon eksän kotoa, sen äiti päivitteli, kuinka joku paikallisen idolsin kilpailija oli ollut niiiiin lihava ja kuinka se sitten oli laihtunut ja niin poispäin. Ja eihän sille mitään voi, jos diggaa pienistä naisista. Silloin ei vain pitäisi sekaantua tällaisiin läskeihin kuin minä. Noh, olinhan minä vaalea ja ulkomaalainen, jotka ovatkin eksäni fetissilistan yläpäässä.

Eilen sitten lähetin eksälleni niin monta tuhmaa tekstaria, että mun ei varmaankaan enää koskaan tarvitse olla sen kanssa missään tekemisissä. Todella kypsymätöntä tietenkin, koska en ole itse yhtään parempi kuin se ja olen varmaan syyllistynyt kaikkeen, tai edes vastaavaan, mistä häntä syytän varmaan miljoona kertaa. Joka tapauksessa kerroin hänelle hänen kaikki huonot puolensa alkaen sen olemattomista esileikeistä päättyen sen limaisiin puoli naamaa kasteleviin muodottomiin suudelmiin. En myöskään unohtanut mainita, kuinka en tuntenut oloani rakastetuksi enkä halutuksi hänen seurassaan ja sitä, kuinka hän oli maailman surkein kuuntelija ja vielä surkeampi soveltamaan kuulemaansa käytännössä.

En kuitenkaan sanoisi, että tuo eilinen tekstareiden lähettely olisi ollut ihmisenä oloni tähtihetkiä. Toivon, että tämä katkera kausi ei kestä yhtä kauan kuin keväällä..
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Lisäksi esim. moni brassi suutelee ihan kauhealla limaisella porttikonkistaililla.
Naisetkin? Osaako tonyjl vahvistaa?
No, minulla on kokemusta vain eräästä 19-vuotiaasta mulattityttösestä, joka minut tuossa taannoin vietteli. Vähän silläkin oli tuota nollasta sataan sekunnissa -vikaa, mutta ei ihan toivoton. Välillä tuntuu, että tuolla lattarimaissa nyanssit ja variaatio eivät ole niin korkeassa kurssissa kuin täällä. Ensin suukotellaan ja pusutellaan varovaisesti, sitten ruvetaan imemään huulia yksitellen ja sitten vasta ehkä tukitaan toisen nielu sillä kielellä. Vittu.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Impi »

Eksien vihaaminen on ihan tervettä. Ylihän niistä on tarkoituskin päästä, eikä itku silmässä muistella, että mitkä kaikki ominaisuudet siinä oli korvaamattomia. (Koska vaikka joku tuntuisikin korvaamattomalta, niin kukaanhan ei OIKEASTI ole korvaamaton..)
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
SingleMalt

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:nollasta sataan sekunnissa
Ai perkele. Brassinaisethan kuulostavat mahtavilta.
Ei mitään jonninjoutavia esileikkejä, vaan heti hommiin. Kuumat kiihkeät naiset ovat jumalan lahja miehille, ja kylmät frigidit esileikkejä kaipaavat saatanan kirous.

Mulle brassieukko ja heti!
bedlam

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

grrrrrrauhauHAU!

rrrrararrhauHAUHAU!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:nollasta sataan sekunnissa
Ai perkele. Brassinaisethan kuulostavat mahtavilta.
Ei mitään jonninjoutavia esileikkejä, vaan heti hommiin. Kuumat kiihkeät naiset ovat jumalan lahja miehille, ja kylmät frigidit esileikkejä kaipaavat saatanan kirous.

Mulle brassieukko ja heti!
Pannaan korvan taakse. Ne varmasti tykkäisi susta, kun olet tuollainen vaalea viikinki.

Luulen, että joudun vielä jatkamaan tutkimuksiani brasilialaisten naisten seksimieltymyksistä, koska en tiedä, pitävätkö hekin tuosta nollasta sataan -tyylistä vain sen takia, etteivät tiedä paremmasta vai siksi, että eivät kehtaa muutakaan vaatia vai siksi että heidän arvostelukykynsä on auringonvalosta ja sokeriruokoviinasta johtuen heikentynyt vai siksi, että ovat saaneet sellaisen mallin ympäristöstään vai siksi, että ovat vapautuneempia ja eläimellisempiä... pälä pälä.

Omien kokemuksieni mukaan suomalaisissa miehissä on se hyvä puoli, että niitä kiinnostaa ihan aidosti naisen nautinto ja he osaavat yleensä lämmitellä naista huolellisesti ennen kuin suunnistavat kotipesälle. He myös tuntuvat osaavan lukea tilannetta niin ettei minulle tule sellainen olo, että olisin sängyssä yksin panopuuna. Luultavasti joku latinoakka valittaisi, ettei mies ota tarpeeksi tulisesti... Kulttuurierot ovat niin mielenkiintoisia.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kesseli kirjoitti:eiku mä en voi.
mun exä on niin ihana, täydellinen, helvetin hyvä sängyssä. panisin, rakastan, asuttiin neljä vuotta yhdessä.
mä mokasin, jätin ja edelleen ajattelen vain Häntä.
(erottiin 15.1.2001)
se siitä.

dikki

jk. :hevikaraoke: ei tule toista rakkautta milloinkaan *hoil*
No eksä vois niin kuin lähestyä häntä uudelleen?

Nimim. Anna rakkaudelle mahdollisuus
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti:No, tämä voisi myös liittyä etäisenä kommenttina tuohon Aarnen avaamaan "Miksi miehet ovat enemmän vailla kumppania"-ketjuun. Eli se, että mies ei tunne itseään, omaa huonon itsetunnon ja on jollakin lailla "epätoivoinen", saa monen fiksunkin miehen haksahtamaan naiseen, joka edes muuten on kohtuullinen, mutta ei ihan sitä, mitä olivat hakemassa.

Pari exääni ovat olleet tälläisiä, mutta enpä ole juuri asiasta itseeni ottanut, koska tiedän mitä olen ja mitä minulla on tarjota. Aikoinaan tuon asian tiedostaminen teki kipeää, mutta en voi olla vastuussa aikuisten miesten riittämättömyyden tunteista, enkä ota niistä ongelmia itselleni.

Ihmiset ottavat oppia virheistään (toivon mukaan), enkä enää koskaan, HUOM! koskaan haksahda mieheen, joka toivoisi minun olevan toisenlainen kuin olen.
Niin, tuo vika taitaa olla tällä eksällänikin. No, täydellistähän ei ehkä kannata hakea, koska sitten päätyy vain tällaiseksi valittavaksi kitylutkaksi, heh, mutta ainakin melkein täydellistä. Eksälläni tuntuu olevan vielä päällä sellainen vaihe, että sillä on tuo tyttöystävä, mutta se aina puhuu siitä ja tästä seksuaalifantasiastaan, jonka haluaisi toteuttaa, ilmeisesti ilman tyttöystäväänsä. Eikä tuo tyttöystävä ole yhtään enempää eksäni ihannenaisen (vaalea, maidonvaalea iho, hoikka, ulkomaalainen, isot tissit) kaltainen kuin minäkään, joten musta tuntuu, että eksä voisi olla valmis vaihtamaan sen parempaan joskus jos sellainen nainen tulisi kulman takaa. Muutenkin musta tuntuu, että tuo eksäni on sellainen, että se aina mielessään hautoo kaikenmaailman omia suunnitelmia ja haaveita itsestään ties kenen kanssa ja odottaa vain parempaa mammaa kehiin. Tuon voi tietenkin pistää osittain nuoruuden piikkiin..

Nimim. Minä itsehän olen täydellinen enkä ole koskaan syyllistynyt mihinkään vastaavaan..
Kikkelis kokkelis.
hermine

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja hermine »

Eksähän oli ihan täydellinen. Epätodellisen kaunis, jumalainen sängyssä, kiltti kuin mikä muttei kuitenkaan nössö, korkeamoraalinen ja vastuuntuntoinen. Ainoa vika siinä oli, etten minä rakastanut sitä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hermine kirjoitti:Eksähän oli ihan täydellinen. Epätodellisen kaunis, jumalainen sängyssä, kiltti kuin mikä muttei kuitenkaan nössö, korkeamoraalinen ja vastuuntuntoinen. Ainoa vika siinä oli, etten minä rakastanut sitä.
No voihan muna.
Kikkelis kokkelis.
pajazzo

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Mä olen varmaan tunnevammainen, kun ei ole pahaa sanottavaa... :shock:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

pajazzo kirjoitti:Mä olen varmaan tunnevammainen, kun ei ole pahaa sanottavaa... :shock:
Musta sä kuulostat aika tasapainoiselta. Ei mullakaan aina ole pahaa sanottavaa ja tätä ärsyttävääkin eksää olen muistellut lämmöllä enimmän osaa aikaa, mutta välillä.... paska nousee pintaan.
Kikkelis kokkelis.
SikaMika

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

HellBell kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Vittu, olisi katsonut, millaiseen ja minkäkokoiseen naiseen ihastuu ja ketä lähestyy, niin ei olisi tarvinnut valittaa jälkikäteen.
Mistä sä tiedät minkäkokoiseen naiseen se on ihastunut, ts. minkäkokoinen se sen tyttöystävä on??.
Ei Keikku häntä tarkoittanut vaan itseään.
Voi kulta pieni! Tuossahan koko heittoni sarkasmi juuri piileekin, luepas dialogi uudelleen ja valaistu! :boohoo:
PerttiMakimaa

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SikaMika kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Voi vittu
Ei jumalauta, sano että tämä on provo, sano! Tai sano, että se n. viikon-parin takainen "brassit on ihqui suomalaiset on Sikoja" -hehkutuksesi oli provo. Tai sano että ne molemmat ovat provoja. Muussa tapauksessa en voi kuin nauraa, I'm afraid.
Tämä kiinnostaisi minuakin. Oikeastaan ainut kiinnostava asia tässä keskustelussa. Taidan tosin tietää vastauksen...
HellBell

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SikaMika kirjoitti:
Voi kulta pieni! Tuossahan koko heittoni sarkasmi juuri piileekin, luepas dialogi uudelleen ja valaistu! :boohoo:
Sikamaista!1
gullible

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja gullible »

PerttiMakimaa kirjoitti: Tämä kiinnostaisi minuakin. Oikeastaan ainut kiinnostava asia tässä keskustelussa. Taidan tosin tietää vastauksen...
Mikä se on? "Kulta!"?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

gullible kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Tämä kiinnostaisi minuakin. Oikeastaan ainut kiinnostava asia tässä keskustelussa. Taidan tosin tietää vastauksen...
Mikä se on? "Kulta!"?
Kullit! Valitettavasti saatte nauraa, koska kumpikaan ei ollut provo, vaan ihan sen hetken innoituksen tuote. Olen pahoillani, että en ole johdonmukaisesti haukkunut suomalaisia miehiä (itse asiassa haukuin suomalaista kylmää kanssakäymiskulttuuria, mutta kyllähän sitä miehetkin harjoittavat) ja kehunut brasseja loppuun asti. Paskat puolet kaikista kansalaisuuksista löytyy, ihme ja kumma. Käsittelen täällä niitä, jotka kulloinkin ärsyttävät.

Nimim. Ihmisyyden tiellä
Kikkelis kokkelis.
HellBell

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Faghag kirjoitti: No, tämä voisi myös liittyä etäisenä kommenttina tuohon Aarnen avaamaan "Miksi miehet ovat enemmän vailla kumppania"-ketjuun. Eli se, että mies ei tunne itseään, omaa huonon itsetunnon ja on jollakin lailla "epätoivoinen", saa monen fiksunkin miehen haksahtamaan naiseen, joka edes muuten on kohtuullinen, mutta ei ihan sitä, mitä olivat hakemassa. ..
On tuossa varmasti perää, tosin lisäisin tuohon vielä kohdan " ei tiedä mitä hakee" joka oikeastaan liittyy epäsuorasti mainitsemaasi "mies ei tunne itseään"-kohtaan ja tästä jutusta oli kyse sen kaukaisen (tapauksesta monta vuotta aikaa) entiseni suhteen. Lyhennetysti: epäkypsyydestä.
.. Pari exääni ovat olleet tälläisiä, mutta enpä ole juuri asiasta itseeni ottanut, koska tiedän mitä olen ja mitä minulla on tarjota. Aikoinaan tuon asian tiedostaminen teki kipeää, mutta en voi olla vastuussa aikuisten miesten riittämättömyyden tunteista, enkä ota niistä ongelmia itselleni..
Mainio asenne, noin mullakin nykyään. Silloin useita vuosia sitten, kun toi 'kaukaisen entisen muunmallisen naisen kaipuu'-juttu tapahtui, olin itsekin aikas epävarma että epäkypsä (en ole maailman kypsin nykyäänkään, mutta kypseMpi kuitenkin kuin silloin) itseni suhteen eli toisin sanoen "tiedän mitä olen"-asennetta ei ollut.. ja otin asiasta turhaan itseeni vaikka käsitinkin, ettei ns. ongelma tämän asian suhteen ollut minussa eli siinä että minun olisi pitänyt muuttua tietynlaiseksi ollakseni paras mahdollinen tapaus hänelle. Joka tapauksessa kävi niin, että minä käsitin mitä olisin halunnut sekä suhteelta että mieheltä ja sitä myöden orastava suhde jäi sillensä.
En hetkeäkään ajatellut alkavani potraksi entistä miellyyttääkseni - lähinnä olin vain loukkaantunut hänen ajattelutavastaan ja siitä, miten olinkin hairahtanut ns. väärään tyyppiin.
Enää jos törmään tällaisiin tapauksiin joille ei riitä se, millainen toinen on omana itsenään, en ala miettiä asiaa syvemmin/loukkaantua asiasta liikoja vaan toivotan parempaa onnea jonkun muun naisen kanssa.
.. Ihmiset ottavat oppia virheistään (toivon mukaan), enkä enää koskaan, HUOM! koskaan haksahda mieheen, joka toivoisi minun olevan toisenlainen kuin olen.
Aamenta :paavi: pöytään. Samoin täällä.

Edit: pari selvennystä.
Viimeksi muokannut HellBell, 26.10.2005 1:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Keikaus kirjoitti:Helkkari, olen niin raivona sille eksälle, että voisin kirjoittaa sille sähköpostia tai tekstarin ja listata kaikki sen huonot puolet. Tämä on kyllä jo aika naurettavaa.. Miten joku ihminen voikin olla niin ärsyttävä.
Onko minään magic momentina käynyt mielessä, että parisuhde-elämänsä ensiaskelia tapailevat tottumattomat varhaisnuoret käyttäytyvät yleensä noin? Sellaiset, jotka eivät ole vielä käsittäneet että naistaan arvostamattoman, halveksuvan ja tunnekylmän miehen kanssa seurustelu on ainoastaan omaa tyhmyyttä.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
HellBell

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Lucky Luciano kirjoitti:..
Sellaiset, jotka eivät ole vielä käsittäneet että naistaan arvostamattoman, halveksuvan ja tunnekylmän miehen kanssa seurustelu on ainoastaan omaa tyhmyyttä.
Yleisemmin: Ei ole niin sanottua etteikö kuka tahansa voisi 'mennä vipuun' seurustelun/tapailun alkuvaiheessa ja luulla tapailemaansa ihmistä toisenlaiseksi, kuin miksi tämä sitten myöhemmin/vähitellen osoittautuu.
Eräs ystäväni kertoi kuinka hän oli muutama vuosi takaperin seurustellut miehen kanssa, joka jaksoi jopa puolisen vuotta (aikas pitkä aika) olla kunnollista, fiksua, sydämellistä ja muuta sellaista johon ystäväni ihastui, kunnes ko.ajanjakson jälkeen alkoi osoittaa varsin päinvastaisia piirteitä itsestään. Mies oli sittemmin itsekin myöntänyt "esittäneensä puolen vuoden ajan mr. Kunnollista ja sitten suhteen vakiinnuttua paljastanut oikeamman minänsä".
Näin, tällaista voi käydä ja lisään tähän vielä (viitaten tuohon tyhmyys-kohtaan) että ystäväni on ihan fiksu, sympaattinen, ihastuttava persoona. Ehkä janusmaisen miehen oli siten 'pakko' toimia kuten toimi.. saadakseen hänet itselleen. Ketkulla on monet konstit, sanoi auervaara kun Kissalla pöytää pyyhki.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lucky Luciano kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Helkkari, olen niin raivona sille eksälle, että voisin kirjoittaa sille sähköpostia tai tekstarin ja listata kaikki sen huonot puolet. Tämä on kyllä jo aika naurettavaa.. Miten joku ihminen voikin olla niin ärsyttävä.
Onko minään magic momentina käynyt mielessä, että parisuhde-elämänsä ensiaskelia tapailevat tottumattomat varhaisnuoret käyttäytyvät yleensä noin? Sellaiset, jotka eivät ole vielä käsittäneet että naistaan arvostamattoman, halveksuvan ja tunnekylmän miehen kanssa seurustelu on ainoastaan omaa tyhmyyttä.
No entäs onko minään magic momenttina käynyt mielessäsi, että a) rakkaus on sokea (hei, seukkaathan säkin sen yhden kanssa) b) se, että jotkut piirteet jossain ihmisessä ärsyttävät ihan mielettömästi, ei tarkoita sitä, etteikö siitä ihmisestä voisi löytyä niitä rakastettaviakin puolia c) minä ja aika moni muukin on niin rakkauden- ja läheisyydenkipeä, että ottaa sitä vastaan, jos se vaikuttaa ensi alkuun hyvältä jutulta jne. jne. En mä kyllä noita piirteitä heti huomannut eksässäni ja kun huomasin, olin jo koukussa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja martza »

Faghag kirjoitti: Itsenäinen nainen on monelle miehelle uhka, koska heistä tuntuu, että itsenäinen nainen ei tarvitse heitä ja saattaa jättää kuin nallin kalliolle. He ovat riippuvaisia naisesta ja pelkäävät samalla tämän häipyvän. Kun ei muuten pärjää, toisen nälviminen, itsetunnon rapauttaminen tms. henkinen väkivalta on näille emootiokääpiöille tervetullut työkalu.
Olet oikeassa meidän miesten suhteen tässä asiassa. Juuri vahvat ja itsenäiset naiset ovat monelle miehelle kova paikka. Miehet ehkä ymmärtävät väärin tämän tyyppisten naisten luonteen. Hyvin monesti näitä naisia sanotaan itserakkaiksi ym. ja sitten juostaan karkuun, kun ei pärjätäkkään vahvoille mielipiteille jne. Vahvuus ja itsenäisyys ei todellakaan ole itserakkautta. Päinvastoin.

Mulla ei ole pahaa eikä hyvää sanottavaa ex:stäni. Sillä oli hyvät puolet ja huonot myös. Hoiti hyvin lapset ja kodin siihen asti, kunnes kyllästyi ns. äidin rooliin. Otti ja lähti ja jätti mut lasten kanssa ihan tosta vaan. Tätähän voisi sanoa toisella nimellä "keski-iän kriisi". Teki omat ratkaisunsa ja katsoi, että oma itsenäinen elämä on arvokkaampaa kuin äitinä oleminen päivittäin. Hänellä oli mielestäni hyvin heikko persoona ja eikä oikeastaan omia mielipiteitä koskaan, pitkän avioliittomme aikana. Oli ns. perässähiihtäjä ja tämä varmaan oli syynä, että ei jaksanut tätä roolia enään pitää yllä.

Nyt, kun olen seurustellut vahvan ja itsenäisen naisen kanssa, kohta 2,5 vuotta, tiedän, että olin ihan väärän ihmisen kanssa naimissa nuo vuodet. Ystävättäreni on todella vahva ja itsenäinen Nainen ja kai siitä johtuu myös, että on yli 30 ihmisen esimiesnainen, sosiaalialalla. Hän on kuitenkin äärettömän herkkä, kaipaa valtavasti hellyyttä ja on todella empaattinen, monitaitoinen ihminen. Hänkin on sanonut, että nyt vasta on löytänyt sen oikean Miehen ja että minunlaistani miestä hän on etsinyt koko elämänsä ajan.
Näin, kun sielujen sympatiat ovat kohdanneet niin suhteemme on taivaallista. Osaamme nauttia kaikista asioista, erotiikka mukaanlukien, 110 %:sti. Olemme joka asiassa yhdessä täysillä tunteilla mukana, mitä vaan teemmekin.

Älkää nyt ottako vaan tätä liiaksi itsekehumiseksi. Kai sitä saa vähän olla onnellinenkin näillä palstoilla. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

martza kirjoitti:

Ihanaa!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hauku eksääsi -ketju

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Keikaus kirjoitti:No entäs onko minään magic momenttina käynyt mielessäsi, että a) rakkaus on sokea (hei, seukkaathan säkin sen yhden kanssa) b) se, että jotkut piirteet jossain ihmisessä ärsyttävät ihan mielettömästi, ei tarkoita sitä, etteikö siitä ihmisestä voisi löytyä niitä rakastettaviakin puolia c) minä ja aika moni muukin on niin rakkauden- ja läheisyydenkipeä, että ottaa sitä vastaan, jos se vaikuttaa ensi alkuun hyvältä jutulta jne. jne. En mä kyllä noita piirteitä heti huomannut eksässäni ja kun huomasin, olin jo koukussa.
Alkuperäisessä postauksessasi annoit ymmärtää, että tämä entinen miehesi suhtautui sinuun, ulkonäköösi ja seksuaalisuuteesi pilkallisen alentavalla tavalla, väheksyi seksuaalisia tarpeitasi, lähes ylpeili kykeneväisyydellään pettää sinua ja oli ilmeisen haluton ottamaan huomioon tunteitasi yleisemminkin.

Kun siis ennen pitkää kävi ilmeisen selväksi, ettei todellisia lähtökohtia ja perusteita parisuhteelle varsinaisesti edes ollut, en voi kuin ihmetellä näitä kaunaisia avautumisiasi siitä, kuinka sopimattomalla tavalla sinua käsiteltiin ja kuinka jotkin käsittämättömät hyvitystoimenpiteet toisivat jonkinlaisen oikeudenmukaisen, symbolisen loppulauselman suhteelle. Mitä taas tulee niihin ilmoittamiisi miellyttäviin, jopa rakastettaviin ominaisuuksiin, lienee ilmoittamattakin selvää, ettei niiden kiistattoman normaali ja itsestäänselvä olemassaolo yksissään vielä riitä perusteeksi minkään seurustelusuhteen vakiinnuttamiseen.

Ei rakkaus ole sokeaa, toiseen ihmiseen ripustautuminen sen sijaan on.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 26.10.2005 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Vastaa Viestiin