Lapsigallup

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Seuraavaksi sikiää:

Tix
1
3%
Sikamika
3
8%
Lilo
4
11%
Lolita
1
3%
Chap
2
5%
nastamuumio
0
Ei ääniä
urpiainen
0
Ei ääniä
Niba
0
Ei ääniä
Patz
2
5%
Bluntly
0
Ei ääniä
Bedlamb
6
16%
McJanne
3
8%
EW
2
5%
FranzKruger
0
Ei ääniä
Xiberia
1
3%
sipsi
2
5%
Gattaca
0
Ei ääniä
Homeboy
0
Ei ääniä
Hamreremies
0
Ei ääniä
Stinky
0
Ei ääniä
Rollo
0
Ei ääniä
Clay
0
Ei ääniä
Lapitii
3
8%
Mylwin/Ann
6
16%
aasi
0
Ei ääniä
manala
1
3%
tuulenpuiska
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 37

Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ehdotan, että seuraavaksi aloitetaan Mylwinin, Annin ja Bedlamin kanssa "kuka pihtaa pisimpään?" -kisa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Yönmustaritari

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

elco kirjoitti:Pistää vituttamaan palstan villi lisääntyminen. Kuka täällä on seuraava, joka ilmoittaa lisääntymisestään? Oliko SikaYrsa vain huono vitsi vai paloiko Mikalta kerrankin nalli? Kuka on heikoin lenkki?

Jos jollain listatuista on jo lapsi niin antakaa olla vaan.
Just. Luulisi sen verran porukan ikääntyneen tyylillä, kuten allekirjoittanut, että nivusvehkeistä ei enää muuhun, kuin nesteen ulostamiseen ole käyttöä. Käytännössä voidaan käydä miestuntoa nostattamassa sukupuolitautitesteissä tahi laittaa pattereita pissareikään, jotka myöhemmin postaa nettiin mutta lapsia ja penetraatiota, eih. En muita kuvitelleeni enää vuosiin.

Eikö penetraatio ja lisääntyminen ole vähän kuin nuorison touhuja. Eikö tässä yli kolmikypäsiä jos olal juma. Saisiko sitä ehkä jotain uuttaa virikettä jos kävisi NuorenDaavidin vastaanotolla eturauhasongelmista?

EDIT:
Äänestyksessä heitin aluksi noppaa Tix ja Sikamikan välillä mutta loppujen lopuksi taitaa olla vain yksi possu, jolla riittää siementä jaettavaksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juu, puuttuu vain halukas petrimalja.
Miksei Manala johda tätä kyselyä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chely kirjoitti:
Ai ei kelpaa! No ykkösistä ja nollista muodostuvilla merkijonoilla sitten?
01001111 01101100 01100101 01110100 00100000 01110100 01111001 01101101 11100100 00101110
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja huima »

Bedlam sai mun äänen, koska se on niin keski-ikäinen ettei ole mitään syytä miksei se alkaisi kohta kissojen seuraksi pusaamaan lapsia.

Lilo on turvassa tällä hetkellä, sillä kissa on niin tuore tapaus että se pitää vielä hoivaviettiä aisoissa hetken. Ilman kissaa Lilo olisi ollut listan kärjessä.
Chely

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja Chely »

aasi kirjoitti: 01001111 01101100 01100101 01110100 00100000 01110100 01111001 01101101 11100100 00101110
Kuva

Petilammas ja Mylwin & Ann-kombinaatio johtavat.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pahan pistit. Jos takana tulis olla useampi vuosi vakavaa yhdessäoloa ja halu hankkia jälkikasvua piakkoin, en kyllä vouttais näistä ketään.. Tosin tietoni niistä kitinäläisistä joiden kanssa en kaveeraa livenä ovat melko heikolla pohjalla.. Eikä kaikki edes halua lapsia.

Omassa kaveripiirissäkään ei kukaan oo raskaana. Outoa.

Melnaissille silti lämpimät onnittelut! :h:
Prepare for the worstest.
elco

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja elco »

Chely kirjoitti:
aasi kirjoitti: 01001111 01101100 01100101 01110100 00100000 01110100 01111001 01101101 11100100 00101110
"Olet tymä."

Itsepähän kerjäsit.
Yönmustaritari

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Niba kirjoitti:Miksei Manala johda tätä kyselyä?
Tiedä vaikka olisi poistanut tuhkamunansa jos se on liikaa tiellä persvaon parturoinnissa.
Chely

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja Chely »

elco kirjoitti:
Chely kirjoitti:
aasi kirjoitti: 01001111 01101100 01100101 01110100 00100000 01110100 01111001 01101101 11100100 00101110
"Olet tymä."

Itsepähän kerjäsit.
Snif, julmaa!

Juu juu kerjäsin kerjäsin
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chely kirjoitti: Snif, julmaa!
Oops. Tein sen taas.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Äänestin Tixiä.

On selvää, että tuo lapsi tullaan myös kasvattamaan yhteiskunnan ehdoilla toimivaksi Kunnon Kansalaiseksi ja Espoon partiolaiset ry.:n jäseneksi. :sir:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
bedlam

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja bedlam »

huima kirjoitti:Bedlam sai mun äänen, koska se on niin keski-ikäinen
Äääääääääääääää!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Oonks vähän fiiliksissä, ku kerranki pääsin gallupiin?!? :cheer:
Kiitos elco! (Kukaan ei oo tosin äänestänyt mua, mutta haitanneeko se.)

Itse äänestin Beddistä. Tosin ei se sit ollutkaan niin ainutlaatuinen idea, Bedlamhan on suorastaan johtoasemissa. Luotan kuiteski intuitioon.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:Hassua sinänsä, että beddis joka muistaakseni on aika suorasanaisesti ilmoittanut ettei ehkä koskaan halua lapsia, johtaa äänestystä.
Tosin miehellä ei aina ole asiassa sananvaltaa.
No niinpä. Nyt vasta katsoin äänestystilanteen. Tää pelottaa mua.

Just muutettiin isompaan kämppään, jotta sain oman LEFFAhuoneen. Haloo, LEFFAhuoneen! Jouduinkohan mää nyt kusetuksen uhriksi.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja Lilo »

bedlam kirjoitti:
No niinpä. Nyt vasta katsoin äänestystilanteen. Tää pelottaa mua.

Just muutettiin isompaan kämppään, jotta sain oman LEFFAhuoneen. Haloo, LEFFAhuoneen! Jouduinkohan mää nyt kusetuksen uhriksi.
No mut voit aina käydä salaa vasektomiassa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
No niinpä. Nyt vasta katsoin äänestystilanteen. Tää pelottaa mua.

Just muutettiin isompaan kämppään, jotta sain oman LEFFAhuoneen. Haloo, LEFFAhuoneen! Jouduinkohan mää nyt kusetuksen uhriksi.
No mut voit aina käydä salaa vasektomiassa.
Suosittelen feikkaamista.
Manaaja

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joko se on EW tai sitten Xibe. Ja Xibekin vain siinä tapauksessa, että se lunastaa uhkauksensa ja tulee illallistamaan mun luokse.

Eli kyllä se taitaa EW olla.
ninnithequeen

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Joko se on EW tai sitten Xibe. Ja Xibekin vain siinä tapauksessa, että se lunastaa uhkauksensa ja tulee illallistamaan mun luokse.

Eli kyllä se taitaa EW olla.
Tuleeko sun chileistä raskaaks vai?
Zeb

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja Zeb »

EW, Chap ja Mylwin/Ann. Beddiskin kuulosti tässä ketjussa siltä että alkaa pehmiämään.
Manaaja

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti: Tuleeko sun chileistä raskaaks vai?
Ei. Ongelmahan ei ole chileissä, vaan siinä että minulla on vastustamaton kikkeli.
NuoriD

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kun mammaketjua selasin, niin väkilukuhan kasvaa kauheaa vauhtia.

Mielenkiintoista, miten kaikki alkavat lisääntyä suunnilleen samaan aikaan. Onko porukka niin samanikäistä, vai onko se lama? Kitinäläiset ovat trend-settereitä ja osa ehti sen takia aloittaa jo nousukauden lopulla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Onko porukka niin samanikäistä, vai onko se lama?
Palstamme on hyvinvoinnin ja rakkauden tyyssija ja alkulähde. Palsta suo voimia elämän varjoihin ja pulppuaa nokkelia neuvoja löytää elämän suuri rakkaus. Aasi on onnistunut luomaan hedelmälliset puitteet meille kaikille, josta olemme hänelle ikuisesti kiitollisia ja velkaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Onko porukka niin samanikäistä, vai onko se lama?
Palstamme on hyvinvoinnin ja rakkauden tyyssija ja alkulähde. Palsta suo voimia elämän varjoihin ja pulppuaa nokkelia neuvoja löytää elämän suuri rakkaus. Aasi on onnistunut luomaan hedelmälliset puitteet meille kaikille, josta olemme hänelle ikuisesti kiitollisia ja velkaa.
Itse uskoisin, että ansio kuuluu minulle. Luon palstalaisille turvallisuuden tunnetta ja uskoa hyvinvointiyhteiskunnan palveluihin, ja näin he rohkaisevat mielensä ja heittäytyvät lapsiperheen seikkailuun.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lapsigallup

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Itse uskoisin, että ansio kuuluu minulle. Luon palstalaisille turvallisuuden tunnetta ja uskoa hyvinvointiyhteiskunnan palveluihin, ja näin he rohkaisevat mielensä ja heittäytyvät lapsiperheen seikkailuun.
Pyyteetön midasmainen kosketuksesi palstalaisen ymmärrykseen on toki pateettisen fataali. Taipaleidemme turbulensseissa luot pehmeän henkisen kotipesän, jossa hauraat mielemme saavat voimaantua rauhassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin