Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Retoriikkani oli provosoivaa ja kärjistettyä muutamassa kohtaa, kun puhuin mm. fjöntasta. Muuten perusteluni pätevät ihan sellaisenaan. Eli hyvä seksi ei itsessään kanna kuin alkuhuuman. Seksiä ei voi mielestäni suoraan irroittaa kokonaisuudesta puhuttaessa pelkästään sen merkityksestä parisuhteessa. Pitkässä parisuhteessa hyvä seksi on ennemminkin looginen lopputulema hyvästä parisuhteesta (jossa mm. keskustellaan), tällöin oletusarvo on luonnollisesti, että seksielämä on ollut riittävän laadukasta jo alunpiteän, koska suhde ylipäätään on kestänyt. En minä muodosta parisuhdetta koskaan, jos seksi on huonoa alussa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lilo kirjoitti:^No eiks tää nyt oo vaan näitä jokainen tavallaan -juttuja? Jos giimainen ja guuma seksielämä on omalle parisuhteelle keskeinen asia, siihen varmaan panostaa ihan toisella tavalla kun sillon jos fiilaus & höyläys nyt ei oo se parisuhteen ydin.
Ei sen tarvitse olla suhteen syvin ydin. Samanlailla kun näytän kumppanilleni arvostavani ja rakastavani, haluan näyttää myös haluavani. Pienistä jutuista se hyvä fiilis tulee, se pieni juttu kantaa niin pitkälle.

Se lämmittää kun mies ei ole kertaakaan, näinä melkein viitenä vuotena, lähtenyt ovesta ulos (jos oon kotona) antamatta suudelmaa (pusun saan jos nukun) tai palannut ovesta sisään tekemättä samoin. Niin pientä, silti niin suurta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ vähän potaatous poteitous ton YY:n vikan viestin valossa.

Mut eikö kestään muusta ole outoa hehkuttaa suhteen alkuhuuman loistavaa seksiä? Kun kyl ite oon vähän ollu sitä mieltä että vaikka määrä ehkä laskee niin kyl laatu paranee nimenomaan pidemmällä aikavälillä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Rouva Pupu

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jaa, mä luulin että tässä puhutaan nyt jostain ihan muusta kuin alkuhuumasta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lilo kirjoitti:Mut eikö kestään muusta ole outoa hehkuttaa suhteen alkuhuuman loistavaa seksiä? Kun kyl ite oon vähän ollu sitä mieltä että vaikka määrä ehkä laskee niin kyl laatu paranee nimenomaan pidemmällä aikavälillä.
Alkuhuumassa kyse lienee uutuudenviehätyksestä, jossa laatu ei todellakaan ole vielä jalostunut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Lilo kirjoitti: Kun kyl ite oon vähän ollu sitä mieltä että vaikka määrä ehkä laskee niin kyl laatu paranee nimenomaan pidemmällä aikavälillä.
Yhdyn tähän. Tai en mä tiedä tiedänkö mä mitään "pidemmästä aikavälistä" kun en ole ikinä yli kymmentä vuotta saman ihmisen kanssa seukannut. Mutta tällai päälle neljä vuotta tässä suhteessa tuntuu ainakin siltä, loistavasta ollaan menty vain parempaan suuntaan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Rouva Pupu kirjoitti:
elco kirjoitti:Sä kyllä kanssa näet flirttiä varmaan siinäkin, että tulee paskat housuun.
Enkä! Kyllä eFlirtti-mittari värähtelee kun näkee sytämiä, herrotteluja ja sykkimisiä. Niih! Tai sitten keino alentaa kanssakeskustelijaa, mutta ei kai EW nyt niin alhaiselle tasolla lähde, ei kai!
Niin, kyllä mä pidän elcosta ihan oikeasti, eikä ole ongelma näyttää sitä. Mielipiteet on mielipiteitä, ihmiset eri asia.
prosessi

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Taidanpa avautua vähän tänne, tällä kertaa rahasta.

Vaihtoehdoissa oli mainittuna huomattava varallisuus, jonka jätin pois omalta prioriteettilistaltani, koska vaikka pidänkin rahasta, jonkun toisen huomattavaan varallisuuteen liittyy omat ongelmansa. Ensinnäkin, jos mietitään henkilöitä jotka ovat perineet/voittaneet tms. rahansa, nähdäkseni heillä yleensä on ahdistavan välinpitämätön suhtautuminen rahaansa, ja minun olisi hyvin vaikeata katsoa vierestä, miten joku heittää rahansa kankkulan kaivoon. Olen nähnyt, miten isostakin perinnöstä päästään kevyesti eroon lyhyessä ajassa, jos vain tarpeeksi yritetään. Ja sitten kun tällaisen henkilön rahat ovat loppu, maailman epäoikeudenmukaisuus on tietenkin syynä moiseen. Toisaalta sitten taas itse ansaitsemalla kerätyt rahat edellyttävät yleensä jonkinlaista turhankin nuukaa elämäntapaa (ellei kyseessä sitten olisi työnarkomaani, joka ei koskaan olisi kotona).

Todettakoon, että tuo miehekkeeni päätti muutama vuosi sitten jättäytyä työelämän ulkopuolelle ja elää pelkillä pääomatuloilla, joten vaikka hänen varallisuutensa ei mitään suunnatonta tulotasoa annakaan, niin ainakin paljon vapaa-aikaa. Tavallaan tuo on ihan mukava asia, eipä ole mies stressaantunut eikä väsynyt, ja ehtii hyvin pitää fyysisestä kunnostaan ja ulkonäöstään huolta, mutta toisaalta epäsuhta siinä asiassa kyllä tuntuu, että itse käyn töissä, sillä olen väsyneempi enkä saa samassa suhteessa omaa aikaa, hänellähän sitä omaa aikaa on työpäivieni ajan, joten muulloin hän viihtyy vähän turhankin hyvin seurassani, tuloni ovat hivenen suuremmat ja tapani suhtautua rahaan huomattavasti vähemmän tarkka, minulla kun ei ole pienintäkään tarvetta säästää tulojani mihinkään sijoituksiin. Ja jos vaikka kumppanin varallisuus/tulot riittäisivät minunkin elättämiseeni, en oikein usko että kykenisin taipumaan moiseen riippuvuussuhteeseen, joten tällainen epäsuhta olisi olemassa, vaikka kyseessä sitten olisi monimiljonäärikin. Onneksi miehekkeeni sentään suunnittelee yrityksen perustamista ajanvietteekseen...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tietysti tiukka peli, (niin)paljon rahaa(ettei mun tarvis elättää)..
Ei tarvisi olla kaunis, ei tarvisi olla aina vahtimassa jne.
Pyyhin Netikettiin..
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Hmm....

Jos oletamme muiden ominaisuuksien olevan tavallista tasoa, niin homman voi ajatella häviävän rajahyödyn kautta.

poikkeuksellinen älykkyys (potentiaalien nobelisti)
Äly kiinnostaa ja on seksikästä. Toisaalta nytkin naiseni ovat olleet suunnilleen siellä ylimmässä kymmenenneksessä. Lisä-äly ei kai toisi muuta kuin korkeamman rankingin peer review-papereihin.

huomattava komeus/kauneus (supermallitasoa)
Olisihan se mukava nauttia katselusta ihan puhtaasti esteettisistä syistä. Toisaalta naiseni ovat olleet nättejä ja yleensä suhde saa toisen ihmisen näyttämään erityiseltä. En uskoisi saavani mitään hyötyä lisäulkonäöstä.

merkittävä varallisuus/tulot (monimiljonääri)
Varallisuus ei kyllä tee henkilöä kiinnostavammaksi, mutta raha voitelee melkein kaikki muut aspektit elämässä. Tällä saralla naiseni ovat olleet toiseksi kaiumpana tätä kyselyn ääripäätä, ainoastaan kuuluisuus on kauempana.

loistava sängyssä (Geetzu tjsp)
Oletukseni on, että yhteen mennään vain jos alapäistä löytyy kemiaa. Lisäkiima olisi kiva juttu, muttei pakollista. Voi olla, että kymmenen vuoden kuluttua vannoisin tämän nimeen.

kuuluisuus/vaikutusvalta (artistit, poliitikot jne.)
Tässä tulee radikaali ero tavikseen. Normikansalainenhan ei ole käytännössä lainkaan kuuluisa. Mutta eipä tämä aspekti itsäni kiehdo.

Valitsen tylsästi tynnyrillisen rahaa. Kymmenen vuoden kuluttua todennäköisesti kallistuisin arjen nujertamana seksipedon suuntaan ja sitten kun pili joskus lakkaisi toimimasta, niin voisin kiinnostua trophy-ominaisuudesta.
nastamuumio

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Ottaisin ne rahat, koska muista asioista en tykkäis yhtään. Ja jos rahasta tulis vaikeuksia, niistä olis helppo päästä eroon vaikka lahjoittamalla johonkin lukutaidonedistämiskampanjaan.
Rouva Pupu

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

EveryWoman kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
elco kirjoitti:Sä kyllä kanssa näet flirttiä varmaan siinäkin, että tulee paskat housuun.
Enkä! Kyllä eFlirtti-mittari värähtelee kun näkee sytämiä, herrotteluja ja sykkimisiä. Niih! Tai sitten keino alentaa kanssakeskustelijaa, mutta ei kai EW nyt niin alhaiselle tasolla lähde, ei kai!
Niin, kyllä mä pidän elcosta ihan oikeasti, eikä ole ongelma näyttää sitä. Mielipiteet on mielipiteitä, ihmiset eri asia.
Noniin, mitä mä sanoin!
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Lilo kirjoitti:Iloa kenelle? Siinä vaiheessa kun se sikarikas päivittääkin siihen uuteen ikä/2 + 7 versioon eikä itsellä ollutkaan mitään tuloja kun äijän piti elättää ja hitto kun tuli se avioehtokin allekirjoitettua, niin ei paljon naurata... :roll:
Enemmin luulisi harmittavan kun se Mahti-Sonni vie multiorgasmisauvansa muiden naisten iloksi. Tottuisin helpommin toimeentulotukeen kuin paskaksi kokemaani seksiin.
elco

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Tämä yllättävä suosio ei sovi minulle. Voisitteko te vain vittuilla ja tylyttää ja säästää tykkäämisenne vaikka Gandhille. Ettekö te tajua, että olen parhaimmillani ollessani vihamiesteni ja vastustajieni ympäröimänä, enkä "elco on ihqu höpömussukka"-tyyppisten naisenpuolikkaiden?

Tästä pitää vetää se johtopäätös, että olen vanhemmiten pehmentynyt. Viisi vuotta sitten minulla ei ollut tykkääjistä ylitarjontaa. Toisaalta, neljän vuoden kuluttua saavutan Poikuus41-ikävuodet ja voin alkaa avoimesti toivomaan ihmiskunnan kuolemaa, vihaamaan teitä kaikkia ja kriisiytymään siitä, ettei ymmärretä antaa vaikka on kovasti annettu ymmärtää.

Mitä seuraavaksi? Tuleeko exSpedestä tai Nibasta seuraava virtuaalihaaremin pyörittäjä, kun nämä vampyyrit ovat imeneet minut kuiviin?
Rouva Pupu

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Eikäkö, olen jo käynyt eFlirtin Pertsan kanssa läpi, et se ei oo optio. Ja niba nyt ei sovi mun stailiin ollenkaan. Oon kans yrittänyt tota FK:ta, mut se ei oikein lämpee; sössöttää vaan siitä helvetin kännykkäkotelostaan ;(
Nehemiah James

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Se alkuhuuma peittää alleen niin paljon, että vasta raaka arki paljastaa lopullisen tuleman. Keskustella voi ensimmäisen vuoden ajan preferensseistä ja mieltymyksistä vaikka kellon ympäri. Kun se hekuma on ohi, jää käteen vain se raaka todellisuus siitä miten ne parisuhteen toiminnan kannalta tärkeät mekanismit toimivat. Sanotaan ettei fyysistä läheisyyttä voi olla parisuhteessa jos ei keskusteluyhteys toimi. No minä sanon, ettei toimivaa keskusteluyhteyttä muodostu jos ei fyysinen suhde toimi. Ja kun sanon fyysinen suhde, niin en tarkoita panemista. Paneminen sujuu suhteen alussa varmaan useimmissa tapauksissa ja muuttuu ajan kanssa rakasteluksi (vähän niin kuin Liloa peesatakseni). Itse koen kuitenkin niin, että keskusteluyhteys on helpompi luoda ja ylläpitää, kuin taikoa josta kehon kemioita sellaisessa tapauksessa, kun niitä ei vain sen alkuhekuman jälkeen ole.
Rouva Pupu

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nehemiah James kirjoitti: No minä sanon, ettei toimivaa keskusteluyhteyttä muodostu jos ei fyysinen suhde toimi. Ja kun sanon fyysinen suhde, niin en tarkoita panemista.
Samaa mieltä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei saa tuntea ainakaan inhoa koskea toista/inhota toisen kosketusta ja ettei joka päivä vain vituta olla sen kanssa, tietynlainen välinpitämättömyyskin ja oman elämän eläminen menee. Elämä ei ole täydellinen eikä kukaan ole, on vain sopivia ja vähemmän sopivia toisilleen ihmisiä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Arvostaisin, jos se toinen olisi täysin kuten minä, mutta naispuolinen.

Voitte ilmoittautua minulle mieluimmin vapaat naiset. Olen itse vapaa kuin taivaan lintu. Valkkaan sitten kermat päältä ja se viimeinen on yltä päältä kermassa oleva helmi.

Ajatelkaapa, että teistäkin naisista JOKU on eniten Stadinarskan kaltainen Stadinarja! Vaikka ei olisikaan läheskään Turskan kaltainen niin joku on aina lähin kuitenkin!! Kuka se on, se olisi mielenkiintoista tietää. Itse otaksun, että se on Xiberian ja Fcuckin ja Mussukan ja Sairan yhteysristeytys.
Lisättynä pienellä erällä Blissiä (tästä Bliss kyllä saattaa murtua, mutta se on tarpeetonta! Murunenkin Stadinarskaa on hyvin!)

Vai onko se suoraan joku? Musta tamma?

Kiitän 8)

Stadinturskiss
Stadinarskiss
Stadinjotakin
ym. 1456 nimeä
Manaaja

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Geetzu tietty. Noi kaikki muut oli hullui. Geetzukin kyl on, mut onneks sen kans ees kerran viikossa ei urheiluruudun aikana vituta niin paljoa se että suomessa on kylmää, pimeää ja Tarja Halonen.

Eikä oo muuten eka kerta kun Ylermi on vähän ajan sisällä painotellut ettei laadukas ja riittävä seksielämä olisi niin kovin tärkeää. On se. Muussa tapauksessa voi leikkiä suhdetta vaikka oman mutsinsa kanssa. Se kuitenkin ymmärtää sua todennäköisesti paljon paremmin kuin se akka. Ottaskohan mutsi mut takas himaan asumaan...hmm.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kyllä ihminen pysyy elossa ilman seksiä, jopa ilman vastarakkautta. Ilman suhdettakin. Vaikka millään ei ole merkitystä, noilla asioilla ei ole merkitystä edes ihmiselämän näkökulmasta katsottuna.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriD

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RolloTomasi kirjoitti:Kyllä ihminen pysyy elossa ilman seksiä, jopa ilman vastarakkautta. Ilman suhdettakin. Vaikka millään ei ole merkitystä, noilla asioilla ei ole merkitystä edes ihmiselämän näkökulmasta katsottuna.
:bullshit:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriD kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Kyllä ihminen pysyy elossa ilman seksiä, jopa ilman vastarakkautta. Ilman suhdettakin. Vaikka millään ei ole merkitystä, noilla asioilla ei ole merkitystä edes ihmiselämän näkökulmasta katsottuna.
:bullshit:
Miksi?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriD

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RolloTomasi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Kyllä ihminen pysyy elossa ilman seksiä, jopa ilman vastarakkautta. Ilman suhdettakin. Vaikka millään ei ole merkitystä, noilla asioilla ei ole merkitystä edes ihmiselämän näkökulmasta katsottuna.
:bullshit:
Miksi?
No onhan se kasa höyryävää häränpaskaa väittää, ettei rakkaudella olisi ihmiselämän kannalta mitään merkitystä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriD kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
:bullshit:
Miksi?
No onhan se kasa höyryävää häränpaskaa väittää, ettei rakkaudella olisi ihmiselämän kannalta mitään merkitystä.
Siinä luki vastarakkaudella.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin