Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Loistava sängyssä, tietysti. As in, imo, tarkoittaen normikemian ja -kiiman (mitä ei oo mitenkään ältsin vaikee löytää) lisäks siis, että mieltymykset menee yksiin. Vielä toisin sanoen, et molemmat saa toteuttaa itseään/fantasioitaan aika laajasti, ja se on molemille fine ja kunnon kuumotus. Eli siis saa isot kicksit samoista asioista.

(Musta tää koko kysymys oli aika hassu. Pidin itsestäänselvyytenä.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

elco kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Joten jätän väittelyn sikseen ja tyydyn painottamaan tämän olevan oma mielipiteeni/uskomukseni.
Wohoo! Lisää tätä!
=D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Tiski

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Tiski »

RolloTomasi kirjoitti:Olen vain väsynyt ihmiskuntaan, johon joudun yhä uudestaan pettymään.
Ja palaamme levyn alkuun ... vika on ympäröivässä maailmassa ja muissa ihmisissä. On kuultu jo. Montako tuhatta kertaa aiot postata saman asian?
NuoriD

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Panosta ihmisiin jotka voit saadakin? Aika tylyä. Mä olen mielummin yksin kuin tyydyn johonkin. Ai mut mähän oonkin!
Olet asian ytimessä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tiski kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Olen vain väsynyt ihmiskuntaan, johon joudun yhä uudestaan pettymään.
Ja palaamme levyn alkuun ... vika on ympäröivässä maailmassa ja muissa ihmisissä. On kuultu jo. Montako tuhatta kertaa aiot postata saman asian?
Miksi et sitten esimerkiksi muuttaisi omaa käytöstäsi, niin ympäröivä maailma paranisi edes hieman?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mun mielestä se on vallan surkuhupaisaa seurattavaa, kun toinen valittaa rikki menneen levyn tavoin toiselle siitä, että tämä valittaa rikki menneen levyn tavoin. (Edit: jos Tiski haluat oikeasti auttaa, etkä vain valittaa, niin keksit varmaan parempaakin sanottavaa?)
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

EveryWoman kirjoitti:Mun mielestä se on vallan surkuhupaisaa seurattavaa, kun toinen valittaa rikki menneen levyn tavoin toiselle siitä, että tämä valittaa rikki menneen levyn tavoin. (Edit: jos Tiski haluat oikeasti auttaa, etkä vain valittaa, niin keksit varmaan parempaakin sanottavaa?)
Jaksaisitko vielä laskea kierrokset?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

RolloTomasi kirjoitti:Jaksaisitko vielä laskea kierrokset?
Ehkä seuraavalla kierroksella.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

^^^Just niin, hyvä EW!

Mä ottaisin semmosen megahottixen, tulis nättejä lapsia ja muutenkin pysyy intohimo yllä kun toinen on omasta mielestä megahottis uuh.


:arrow:

Rahaa voi aina hankkia, älyä kehittää ja seksikin on aika paljon juuri sellaista kuin siitä tekee, oletettaen nyt normaalivarusteisilla ihmisillä. Kuuluisuus ja vaikutusvalta; ei kiitos sitten teini-iän.
Prepare for the worstest.
Tiski

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Tiski »

EveryWoman kirjoitti:jos Tiski haluat oikeasti auttaa, etkä vain valittaa, niin keksit varmaan parempaakin sanottavaa?
Annoin jo parhaan mahdollisen neuvon, aivan ilmaiseksi! En minä halua _auttaa_. Haluan että jokapäiväinenruikutus ihmiskunnasta lakkaisi. Ihan tyypillistä vastuunsiirtoa. Vika on aina muissa ja maailmassa. Se ei kyllä vissiin mene jakeluun, mutta pakko on edes yrittää. Sen tunnustaminen, että vika on useimmiten peilissä, olisi vitunmoinen alku ruikutuksen lakkaamiselle.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tiski kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:jos Tiski haluat oikeasti auttaa, etkä vain valittaa, niin keksit varmaan parempaakin sanottavaa?
Annoin jo parhaan mahdollisen neuvon, aivan ilmaiseksi! En minä halua _auttaa_. Haluan että jokapäiväinenruikutus ihmiskunnasta lakkaisi. Ihan tyypillistä vastuunsiirtoa. Vika on aina muissa ja maailmassa. Se ei kyllä vissiin mene jakeluun, mutta pakko on edes yrittää. Sen tunnustaminen, että vika on useimmiten peilissä, olisi vitunmoinen alku ruikutuksen lakkaamiselle.
Öh, mutta siis huomaatko, että kaikkea tässä sanomaasi voi soveltaa myös omaan valittamiseesi? Miksi et itse lakkaa valittamasta ja näkemästä vikaa muissa (toisessa)?
Tiski

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Tiski »

EveryWoman kirjoitti:Miksi et itse lakkaa valittamasta ja näkemästä vikaa muissa (toisessa)?
Uskoisinpa että täällä vitun monta muutakin Rollon jatkuvaan ininään kyllästynyttä. Lupaan lopettaa viimeistään 1000 viestin jälkeen.
elco

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Tiski kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Miksi et itse lakkaa valittamasta ja näkemästä vikaa muissa (toisessa)?
Uskoisinpa että täällä vitun monta muutakin Rollon jatkuvaan ininään kyllästynyttä. Lupaan lopettaa viimeistään 1000 viestin jälkeen.
Tähän manalan tai fredikruugerin provokaatio niin tixiä viedään.
Tiski

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Tiski »

elco kirjoitti:
Tiski kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Miksi et itse lakkaa valittamasta ja näkemästä vikaa muissa (toisessa)?
Uskoisinpa että täällä vitun monta muutakin Rollon jatkuvaan ininään kyllästynyttä. Lupaan lopettaa viimeistään 1000 viestin jälkeen.
Tähän manalan tai fredikruugerin provokaatio niin tixiä viedään.
500 viestiä oli varattu sille.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Senkin metakeskustelijat. =(
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tiski kirjoitti:Uskoisinpa että täällä vitun monta muutakin Rollon jatkuvaan ininään kyllästynyttä. Lupaan lopettaa viimeistään 1000 viestin jälkeen.
Sanot: "Haluan että jokapäiväinen ruikutus ihmiskunnasta lakkaisi". Tämän tavoitteen pyrit saavuttamaan ruikuttamalla aiheesta tihein väliajoin. Onnea valitsemallasi tiellä.
Tiski

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Tiski »

EveryWoman kirjoitti:
Tiski kirjoitti:Uskoisinpa että täällä vitun monta muutakin Rollon jatkuvaan ininään kyllästynyttä. Lupaan lopettaa viimeistään 1000 viestin jälkeen.
Sanot: "Haluan että jokapäiväinen ruikutus ihmiskunnasta lakkaisi". Tämän tavoitteen pyrit saavuttamaan ruikuttamalla aiheesta tihein väliajoin. Onnea valitsemallasi tiellä.
Nyt jo vähän nauratti. Määrittele vaikka "tihein väliajoin." Ilman sinua koko setti olisi jäänyt kahteen viestiin. Sinä olet nyt tässä ruikuttanut minulle koko päivän niistä kahdesta viestistä. Onnea valitsemallasi tiellä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tiski kirjoitti:Nyt jo vähän nauratti. Määrittele vaikka "tihein väliajoin." Ilman sinua koko setti olisi jäänyt kahteen viestiin. Sinä olet nyt tässä ruikuttanut minulle koko päivän niistä kahdesta viestistä. Onnea valitsemallasi tiellä.
Olen antanut sinulle palautetta viesteistä, jotka leikkelin tuohon alle. Sinä puolestasi näemmä syytät nyt vaihteeksi minua omasta ruikutuksestasi. Myönnän kyllä provosoineeni, mutta ei mulla sun Kitinä-tunnareita kuitenkaan ole.
9:14 Tiski kirjoitti:Mistäs sinä tiedät onko sillä merkitystä, kun jutuistasi päätellen et ole koskaan sitä kokenut? Kuten ND aiemmin sanoi, toi kärsivä taitelija ja eksistentiaalinen kriisi -läppä on jo vähän kulunut. Jos ei irtoa säpiä, niin ei irtoa säpiä. Laske standardeja tai runkkaa.
13:15 Tiski kirjoitti:Tosin TolloRomanssin kanssa vaikuttaa vahvasti siltä, että patologia alkaa olla jo G-miestasoa.
14:28 Tiski kirjoitti:No ala sitten toteuttamaan paskanpuhumisen sijasta. Ruikuttaminen ja ihmiskunnan haukkuminen ei kuullosta miltään noista.
17:23 Tiski kirjoitti:Ja palaamme levyn alkuun ... vika on ympäröivässä maailmassa ja muissa ihmisissä. On kuultu jo. Montako tuhatta kertaa aiot postata saman asian?
18:20 Tiski kirjoitti:En minä halua _auttaa_. Haluan että jokapäiväinenruikutus ihmiskunnasta lakkaisi. Ihan tyypillistä vastuunsiirtoa. Vika on aina muissa ja maailmassa. Se ei kyllä vissiin mene jakeluun, mutta pakko on edes yrittää. Sen tunnustaminen, että vika on useimmiten peilissä, olisi vitunmoinen alku ruikutuksen lakkaamiselle.
18:33 Tiski kirjoitti:Uskoisinpa että täällä vitun monta muutakin Rollon jatkuvaan ininään kyllästynyttä. Lupaan lopettaa viimeistään 1000 viestin jälkeen.
elco

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Voisiko joku tehdä bottitestin noille molemmille?
Nehemiah James

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

^^Tuon peruteella voisi kuvitella, että EW:llä on herkullisen toimiva fyysinen suhde sekä tiskiin, että aikaisemmin koetun ja luetun perusteella elcoon, nams. Ja nyt kun myös pupu on sotkeutunut soppaan mustasukkaisuudessaan, niin ollan jo pygaamassa sellaisia orgioita, että mä olisin jo valmis maksamaan rahaa siitä DVD:stä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pallotan sen älykkyyden. Paitsi eihän tässä voinut pallottaa. Ja oliko tää jo offtopic?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

aasi kirjoitti:Ja oliko tää jo offtopic?
Vissiin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Tiski

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Tiski »

EveryWoman kirjoitti:Olen antanut sinulle palautetta viesteistä, jotka leikkelin tuohon alle. Sinä puolestasi näemmä syytät nyt vaihteeksi minua omasta ruikutuksestasi. Myönnän kyllä provosoineeni, mutta ei mulla sun Kitinä-tunnareita kuitenkaan ole.
EW:n kriittinen kirjoitus = palautetta.
Minun kriittinen kirjoitukseni = ruikutusta.

Kuinka kauan aiot ikävystyttää kaikkia ruikuttamalla äidillisessä suojeluhalussasi ruikutuksestani ruikutuksesta? Minä aion jatkossakin jaella sedällisiä potkuja perseelle ruikuttajille jos siltä tuntuu. Käännytystyösi ei nyt oikein kanna hedelmää.
Tiski

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Nehemiah James kirjoitti:^^Tuon peruteella voisi kuvitella, että EW:llä on herkullisen toimiva fyysinen suhde sekä tiskiin, että aikaisemmin koetun ja luetun perusteella elcoon, nams. Ja nyt kun myös pupu on sotkeutunut soppaan mustasukkaisuudessaan, niin ollan jo pygaamassa sellaisia orgioita, että mä olisin jo valmis maksamaan rahaa siitä DVD:stä.
Paljonko? *kiinnostuu*
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä (teoriassa) arvostaisit eniten kumppanissa?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tiski kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Olen antanut sinulle palautetta viesteistä, jotka leikkelin tuohon alle. Sinä puolestasi näemmä syytät nyt vaihteeksi minua omasta ruikutuksestasi. Myönnän kyllä provosoineeni, mutta ei mulla sun Kitinä-tunnareita kuitenkaan ole.
EW:n kriittinen kirjoitus = palautetta.
Minun kriittinen kirjoitukseni = ruikutusta.

Kuinka kauan aiot ikävystyttää kaikkia ruikuttamalla äidillisessä suojeluhalussasi ruikutuksestani ruikutuksesta? Minä aion jatkossakin jaella sedällisiä potkuja perseelle ruikuttajille jos siltä tuntuu. Käännytystyösi ei nyt oikein kanna hedelmää.
No myönnetään (myönsin tosin jo), että loppuvaiheessa enemmän provokaatiota kuin palautetta.

Mutta kyllä mulla ihan pointtikin oli, ainakin sen jälkeen kun tähdensit että et halua auttaa. Jos nimittäin sävy on tuollainen kuin sinulla, mutta tilannetta ei oikeasti pyritä muuttamaan, kyse on minun määritelmilläni - mistäpä muustakaan kuin - valittamisesta.
Vastaa Viestiin