Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti: Yksittäissängyn (nyt se on sana) omistaja paljastaa heti, ettei hänellä ole koskaan ketään. Se on paikanpäälle joutuneelle daamille suurempi järkytys; on parempi että mies on maannut puoli kaupunkia kuin huomata olevansa ainoa nainen maailmassa jolle mies kelpaa.
Sinun Nussivassa Maailmassasi on tietenkin mahdoton käsittää.
Ja sitäpaitsi tuonhan pitäisi olla näinpäin: "Ainoa nainen maailmassa joka kelpaa miehelle".

Leveä sänky on toki mukavin yhdellekin. Parisuhteessa saattaa olla hankala, jos on eri unirytmit, toinen sairaana ym ym. Mutta noin keskimäärin jos sinkkumiehellä on parisänky ja housujen alta paljastuu miesten stringit ja aina ajellut munakarvat (ei välttämättä Nastiksen muusikolla, periaatetta havainnollistan) , niin eikö se tyhmemmällekin pirkolle kerro, että hänkään pirkko ei miehelle todennäköisesti merkkaa muuta kuin yhtä sarjassa höylättävää sille panolavetille?

Sinun maailmassasi tuossa ei tietenkään ole mitään vikaa. Eikä Nastiksellekaan, panoahan hän halusi ja panomiestä saa, vaikkei muuta yhteistä taida olla. (Osanneeko tuo pannakkaan Nastiksen toivomalla ottavalla tyylillä, kovin epäspontaania nuo suihkussa ensin- vaatimukset)

Mun mielestä mies, vaikka olisp feikki-kunniallinen ja oikeasti pelimies... vakuuttaa naisen paremmin jos ei ole niitä seksikalsareita ja parisänkyä. Silloin nainen saattaa kokea olevansa spesiaali eikä yksi kulutusmaitotölkki liukuhihnalla.
SikaMika

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti:
Sinun maailmassasi tuossa ei tietenkään ole mitään vikaa.
Ei sitten niin pätkääkään! Panemisiin, hyvää yötä.
Manaaja

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:(Osanneeko tuo pannakkaan Nastiksen toivomalla ottavalla tyylillä, kovin epäspontaania nuo suihkussa ensin- vaatimukset)
Onhan tuo epäspontaania joo, ja tuskin tulee mitään tommosilla ihanan kliinisillä vaatimuksilla jotka on tehty tarkasti selväksi jo ennen ensimmäistäkään intohimolle heittäytymistä ...mutta kyllä se silti Gattiksen kahden viikon spontaanit sissijuustot voittanee jopa nastiksen ja 130% muun yleisön mielestä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:(Osanneeko tuo pannakkaan Nastiksen toivomalla ottavalla tyylillä, kovin epäspontaania nuo suihkussa ensin- vaatimukset)
Onhan tuo epäspontaania joo, ja tuskin tulee mitään tommosilla ihanan kliinisillä vaatimuksilla jotka on tehty tarkasti selväksi jo ennen ensimmäistäkään intohimolle heittäytymistä ...mutta kyllä se silti Gattiksen kahden viikon spontaanit sissijuustot voittanee jopa nastiksen ja 130% muun yleisön mielestä.

:P :P
En voi muuta kuin nauraa tuota SamiNarskua. Todella hauska postaus! Nauroin aivan ääneen ja intervalleilla. Ja sivuseikkana sanon, että olen samaa mieltä...

Mutta tämän aiheen käsittely sinänsä on karannut kuin mopo käsistä. Mutta onko sen sitten väliä sinänsä.

Hitsi vieköön. Kyllä Saminnarsku-kopiossa on etunsakin. Minä kun olen aloittanut Olmin tyylin niin en pysty täysin löytämään spontaania huumoriani kun olen uuden harmaan tyylin harjoittelija. Mutta tällaista värivirhettä tai TÄLLAISTA en enää tee kuin esimerkeissä! Näytin vaan, että entinen taito on tallella!

StadinSaminarskannarsku
todellinen tuplaharjoittelija
Vastaa Viestiin