Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mietin juuri tuossa kun luin Hesarista Shkupollin vainoamisasiasta, mitä eroa noin syvemmälti on miehen "ihanalla" väsytystaktiikalla ja sitten toisaalta vainoamisella? Vainoamista kun halutaan rikolliseksi asiaksi.

Itsestäänselvästi se miellyttävä väsyttäminen ja piiritys on rakastumisvaiheessa, mutta toisaalta joskus kun mies ei miellytä niin sekin on sitten jopa vainoamista, eikö?

Luulen, että juuri tämän vaikean asian takia (jota mies ei voi tietää koska nainen usein haluaakin olla vaikeasti tavoilteltava tai että miehen pitää nähdä vaivaa piirityksellä) ei voikaan tarkkaa laittomuusrajaa panna.

Tämä on vain filosofisesti mielenkiintoinen koska nuo miehen valloitusasiat, hyvät ja huonot sellaiset, ovat niin hurjasti "sukua" keskenään.

Minä olen nähnyt juuri sen, että kiivas rakastunut mies on myös kiivas silloin kun rakkautta ei ole. Tämä varsin yksinkertaisesti ymmärrettävä asia halutaan olla ymmärtämättä käsittämättömän usein! Ehkä juuri siksi, ettei se aina kuitenkaan mene niin ja toisaalta alkanut suhde on sellainen jota ei ajatella loppuvan!

Selkeimmin VOISI jo suhteen alussa sekä mies naisesta että nainen miehestä tiedostaa se ainakin lähes 100% tosiasia että potentiaalinen aktiivinen miesystävä/naisystävä hyvässä on myös aktiivinen miesystävä/naisystävä useassa pahassa.

Tietenkin on ihan selvä, että uhkailut ja henkisen väkivallan käyttö on rikollista, mutta jos onkin niin kuin usein on että ei-haluttu mies käy vain esim. työpaikalla tai lähettää viestejä tai soittaa, eikä uhkaa?

Ilman tätä miehen metsästämispiirrettä ei kuitenkaan syntyisi toisaalta yhtään mitään, tai ei ainakaan nyky-yhteiskunnassa. Sekin asia on hyvä muistaa...

Stadinarska
Harjoittelija
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Sanoisin näin jotta viimeistään siinä vaiheessa kun saa lähestymiskiellon, lienee syytä roimasti vähentää sitä "väsyttämistä". Helppo muistisääntö.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltais

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stadinarska kirjoitti: miehen "ihanalla" väsytystaktiikalla
Does Not Exist
NuoriD

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltais

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: miehen "ihanalla" väsytystaktiikalla
Does Not Exist
Luepa tuosta "kityurpot kysyvät ja vastaavat" -ketjusta (s. 257) Nastamuumion tapaus (kommarilla en pysty linkittämään).
bliss

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltais

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: miehen "ihanalla" väsytystaktiikalla
Does Not Exist
Luepa tuosta "kityurpot kysyvät ja vastaavat" -ketjusta (s. 257) Nastamuumion tapaus (kommarilla en pysty linkittämään).
Ei mun tarvitse, tämä oli vain minun ihkaoma mielipiteeni asiasta. :)
Joihinkin se varmasti tehoaa ja saattaa olla jopa suotava tapa.
nastamuumio

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Ei kun mä vaan oon surkea nössykkä, joka ei osaa sanoa EI-sanaa. Vittusaatana mun kanssa.
NuoriD

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Ei kun mä vaan oon surkea nössykkä, joka ei osaa sanoa EI-sanaa. Vittusaatana mun kanssa.
Noi voi mynä. Onko Kantsu sittenkin paska paikka?
nastamuumio

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Onko Kantsu sittenkin paska paikka?
Jutun puolesta puhuu lähinnä, että sillä on parisänky. Siis että jos mä jotakuta seuraavan ovuaation aikaan noin viikon päästä panisin, niin mieluiten panisin tietty tyyppiä, jolla on parisänky. Mutta toisaalta jokin semmoinen oikea kemiakin olisi kiva.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Gat »

Frederik Krueger kirjoitti:Sanoisin näin jotta viimeistään siinä vaiheessa kun saa lähestymiskiellon, lienee syytä roimasti vähentää sitä "väsyttämistä". Helppo muistisääntö.
Mun ykkösstalkattavan tapauksessa ensin vaihtoi puhelinnumeronsa, sitten salasi osoitteensa. Vaikken muuta tehnyt kuin kymmenen vuoden ajan lähetin kahdesti vuodessa, itsenäisyyspäivänä ja vappuna (tapaamis- ja yllätyspakkipäivä Nokian inssin takia), itsetekemäni postikortin, jossa tapetaan valaita. "Humoristisesti", kauden teemoin, tiesi minutkin eläinten ystäväksi. Aihe koska oli valaansuojelija-viherpiiperö. Viimeiset työpaikalle.

Edellinen bongaukseni nyt Facebookista taisi olla väärä, kun tietoja tuli näkyviin. On mulla niin huono naamantunnistus vuosien jälkeen. Toinen samanniminen laittoi kuvansa äsken Facebookkiin esiin, ja se sopii myös. Nuorekas ja vampyyrinhampaat. Oikeesti tai Photarilla.

Lähetin viestin josko on SE, ja ei ole viikkoon vastannut. Josta päättelen, että se on se. Vieras olisi vastannut sinänsä asialliseen kyselyyni , joka oli tunnistusvinkin kera.
nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Onko Kantsu sittenkin paska paikka?
Jutun puolesta puhuu lähinnä, että sillä on parisänky. Siis että jos mä jotakuta seuraavan ovuaation aikaan noin viikon päästä panisin, niin mieluiten panisin tietty tyyppiä, jolla on parisänky. Mutta toisaalta jokin semmoinen oikea kemiakin olisi kiva.
Kai sä nyt tajuut, ettei sillä ole parisänkyä just sua varten, vaan yleisempään käyttöön, ihan liukuhihnalla? P.S. olet lutka.
Viimeksi muokannut Gat, 03.01.2010 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nastamuumio

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Gat kirjoitti: Kai sä nyt tajuut, ettei sillä ole parisänkyä just sua varten, vaan yleisempään käyttöön, ihan liukuhihnalla?
Oonko mä näyttänyt tässä jotain prinsessaunemia elättelevän?

Äh, joo, kyllä mä ostaisin mielelläni moraalin, jos sen mukana saisi myös ihkaoikean kyvyn suuriin romanttisiin tunteisiin.

Voivittu, meen nukkuun, kun en sen kuorsaukselta saanut viime yönäkään nukuttua kunnolla. Se soitti taas äsken ja mitään saanut sanottua.
Manaaja

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

No nastis, miltäs se kikkeli nyt sitten tuntui?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:No nastis, miltäs se kikkeli nyt sitten tuntui?
Samalta ne kaikki tuntuu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:No nastis, miltäs se kikkeli nyt sitten tuntui?
Samalta ne kaikki tuntuu.
I've heard otherwise.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Onko Kantsu sittenkin paska paikka?
Jutun puolesta puhuu lähinnä, että sillä on parisänky. Siis että jos mä jotakuta seuraavan ovuaation aikaan noin viikon päästä panisin, niin mieluiten panisin tietty tyyppiä, jolla on parisänky. Mutta toisaalta jokin semmoinen oikea kemiakin olisi kiva.
Siis kyllä minäkin Mister Innocent Poikuuden kanssa olen ymmälläni kuinka parisängyn omistava mies olisi houkuttelevampi kuin yksittäissängyn. (Huh, mahtaako olla oikea sana?)

Eikös se yhtään epäilytä, jos miehellä on parisänky, että sillä on joku toinen, heh!?

Stadinarska
V K 2009
SikaMika

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Stadinarska kirjoitti:
Siis kyllä minäkin Mister Innocent Poikuuden kanssa olen ymmälläni kuinka parisängyn omistava mies olisi houkuttelevampi kuin yksittäissängyn. (Huh, mahtaako olla oikea sana?)

Eikös se yhtään epäilytä, jos miehellä on parisänky, että sillä on joku toinen, heh!?
Yksittäissängyn (nyt se on sana) omistaja paljastaa heti, ettei hänellä ole koskaan ketään. Se on paikanpäälle joutuneelle daamille suurempi järkytys; on parempi että mies on maannut puoli kaupunkia kuin huomata olevansa ainoa nainen maailmassa jolle mies kelpaa.
nastamuumio

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Arska, siis kun mä tykkäisin nukkua samassa sängyssä toisen kanssa, mutta en pysty nukkuun kunnolla silleen hirveen helvetin saatanan ahtaasti yksöissängyssä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nastamuumio kirjoitti:Arska, siis kun mä tykkäisin nukkua samassa sängyssä toisen kanssa, mutta en pysty nukkuun kunnolla silleen hirveen helvetin saatanan ahtaasti yksöissängyssä.
Nastatyttö moi! Eikös se naiminen silti voida tehdä vielä seksikkäämmin ja tuhmemmin kapeassa yksittäisvuoteessa ja sylissämakaaminen, nukkuminen sen jälkeen kivaa ihokkain? Ahdas kait on jännittävämpää kuin tylsä avara??
!
Tämä taitaa olla taas niin, että MIES seikkailijana tykkäisi kapeassa vuoteessa, mutta nainen haluaa ehkä toista!

Eikös sitten kun STYYLAUS alkaa voida mennä ASKOON ostamaan parivuode. Ainakin sitten kun ALKUSTYYLAUS on enemmälti ohi ja alkaa nukuttaa, hehheh!

Mut Nastis hei, olisiko niin, että itseasiassa nauttisit enemmän vierekkäin nukkumisesta, siitä tunteesta, että mies on vierellä, ENEMMÄN kuin puhtaasta seksistä! Tämän nimittäin ymmärtäisin oikein hyvin!

SA
sänkyynkyselijä, korjaan sängynkyselijä
nastamuumio

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mutta kun siitä nukkumisesta ei kerta kaikkiaan tule mitään liian ahtaasti. Ei mitään. Menee seuraava päivä ihan täydellisen pilalle.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nastamuumio kirjoitti:Mutta kun siitä nukkumisesta ei kerta kaikkiaan tule mitään liian ahtaasti. Ei mitään. Menee seuraava päivä ihan täydellisen pilalle.
Nastis. Tottahan toki ajatuksesi on mitä luonnollisin ja perusteltu, mutta oikeasti tätä juuri tarkoitan tässä mitä sanoit...

eli miksi täytyy aina ajatella huomista... eihän siihen siis kuole jos on seikkailemassa unettoman yön...

Eikö eläminen ja nauttiminen hetkessä ole myös kova sana(?).

Sanon minä SA, joka olen itse liian laskelmoiva tässä suhteessa ja ihan varmasti myös ajattelisin seuraavaa päivää. Koetan vain olla enemmän tässä hetkessä. Se voisi olla vapauttavaa?

Tämä oli heitto ilmaan näin ajatuksena parahin Nastis!!

Stadinarska
uneton uneksija
SikaMika

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nastamuumio kirjoitti:Mutta kun siitä nukkumisesta ei kerta kaikkiaan tule mitään liian ahtaasti. Ei mitään. Menee seuraava päivä ihan täydellisen pilalle.
Mutta entäs jos arska sanoo lipsun lapsun läyskyn louskun niin eikö edes sitten, heh heh?

Yksinnukuttava sänky on liian pieni yhdellekin. Kyllähän nyt köyrimään mahtuu vaikka vaatekaapissa, mutta jos haluaa Nukkua ilman, että toinen röhnöttää alla/päällä/välissä tai vittuilee jotenkin muuten, tarvitaan tilaa pari metriä leveyssuunnassa. Yksin nukkuu juuri mukavasti 120 cm leveällä sängyllä. Nämä on testattu joka säällä ja suunnassa, joten ihan turha väittää muuta, nih.
bliss

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja bliss »

SikaMika kirjoitti: Se on paikanpäälle joutuneelle daamille suurempi järkytys; on parempi että mies on maannut puoli kaupunkia kuin huomata olevansa ainoa nainen maailmassa jolle mies kelpaa.
Miksi tää naurattaa mua ihan suunnattomasti? :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Lolita »

bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Se on paikanpäälle joutuneelle daamille suurempi järkytys; on parempi että mies on maannut puoli kaupunkia kuin huomata olevansa ainoa nainen maailmassa jolle mies kelpaa.
Miksi tää naurattaa mua ihan suunnattomasti? :D
Sian sisäinen 14-vuotias koskettaa sun uuden elämän vapauttamaa puumaa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bliss

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja bliss »

^ Eieiei.
Sika luultavasti tietää mitä mä tarkoitin :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss ja Lolitan seksiä:

Eikö sitä millään voi ajatella, että nainen on ainoa nainen jonka mies on kelpuuttanut sänkyynsä!

Näinkin se voi olla.

Eli mies on katsastanut koko kaupungin mutta vain yksi tyttö kelpaa hänen sänkyynsä.

Think, pink!

SikaMika. En osaa enää ottaa kantaa kun en enää käytä värejä. Tuo tuntui kyllä varteenotettavalta vaihtoehdolta tuo Arskan litania. Kyllä luulisin, että sillä lähtee kaikki.
Korjaan, TULEE.

Stadinarska
perjantaituhma harjoituspoika
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mukava piiritys ja inha vainoaminen syvältä samankaltaisia

Viesti Kirjoittaja Gat »

Siirto..
Viimeksi muokannut Gat, 09.01.2010 0:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin