Suhdekarikot

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suhdekarikot

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suvinen kirjoitti:Syksyn sekoilujen jälkeen alkoi hiljalleen seesteisempi kausi. Ukon naama ei vituta enää, turhautuminen on tasaantunut ja toiveita jonkinasteisesta romanttisesta lähentymisestä oli ilmassa.
Uutta pullaa uuniin?
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Suhdekarikot

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Syksyn sekoilujen jälkeen alkoi hiljalleen seesteisempi kausi. Ukon naama ei vituta enää, turhautuminen on tasaantunut ja toiveita jonkinasteisesta romanttisesta lähentymisestä oli ilmassa.
Uutta pullaa uuniin?
:)
Zeb

Re: Suhdekarikot

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:Nyt se alkoi puhumaan jostain asuntolainasta ja katseli remontoitavia omakotitaloja. Alkoi välittömästi ahdistaa. Äh, vittu!!
I feel you! Tuli elävästi mieleen omat ahistukset nuoruuden 10-vuotisessa suhteessa. Mikään asunto ei ollut kyllin hyvä mulle ja erohan siitä sitten tuli. Meillä ei tosin ollut muksua. Toivottavasti omat ahistuksesi menevät ohi, ja eihän se vuokralla asuminen taloudellisesti mitään kannattavaa ole.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suhdekarikot

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meidän suhdekarikko on poissa: movember-gaala oli lauantaina, joten sunnuntaina VIIKSET lähti! :cheer: Ei ole ikävä. On pantu. On pantu niin että seinät heiluu. Ahh.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Suhdekarikot

Viesti Kirjoittaja annepa »

Meillä ei ole tällä hetkellä suhdekarikkoja koska minä olen Napapiirin Sankaritar ja hellu on matkalla Bostoniin pelaileen kovaa peliä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Zeb

Re: Suhdekarikot

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Raportoidaan minikarikko, pientä rähinänpoikasta rahasta. Kuulemma meidän talous ei kestä nykyistä elintasoa ja säästöihin ei saa koskea koska ne on remontointia varten. Kerroin oman kantani, että jos lapselle ei saa ostaa pulkkaa ja lampaantaljaa siihen, ja pitää alkaa syödä Poutun nakkeja ja sikanautaa, niin sitten muutetaan kerrostaloon. Noh, tultiin siihen tulokseen että tämä on väliaikaista ja jospa sitä sittenkin hakeutuisin tästä minäkin töihin kevään mittaan. Täytyy vinguttaa masteria vaan oikein antaumuksella tässä viimeiset kuukaudet ellei tosiaan muka säästöihin voi koskea. Hah!
Manaaja

Re: Suhdekarikot

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hirveä ämmä. Hyvä syy olla tekemättä lapsia kenenkään kanssa. Huh.
Zeb

Re: Suhdekarikot

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ai mää vai? Onneksi et tehnyt niitä mun kanssa :wink:
Vastaa Viestiin