Ikärupsahtelu

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:Huomasin just, et mullahan on pärstäkuvat galleriassa vuodelta 2007 ja 2010, enkä ainakaan itse huomaa paljoa eroa muutakuin hiustyylissä.
Luonto on lempeä, peilistä/kuvista/mistä vaan itseä tuijoteltaessa kaikki on a-ok.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Huomasin just, et mullahan on pärstäkuvat galleriassa vuodelta 2007 ja 2010, enkä ainakaan itse huomaa paljoa eroa muutakuin hiustyylissä.
Luonto on lempeä, peilistä/kuvista/mistä vaan itseä tuijoteltaessa kaikki on a-ok.
Totta. Ehkä mä oon sellasessa in denial- vaiheessa vielä, kunnes parin vuoden päästä itken vuolaasti?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Älä huoli, vaihe kestää hautaan asti. Itsellänikin on kaamea paskamaha, mutta peilistä tuijottaa aina salskea urheilijanuorukainen. Valokuvat yrittävät yrittävät säännöllisesti näyttää totuuden, mutta en välitä.
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja bliss »

Viimeistään tän viikon jälkeen mä näytän 50+ täti-ihmiseltä, joka on viimeiset vuosikymmenet elänyt kalialla ja röökillä :?
NuoriD

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Ilmeisesesti jotkut ei rupsahda vielä viiskymppisinäkään, jos katselee noita Madonnan tiuhaan vaihtuvia lelupoikia...
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Et oo tosissas!?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tosin nykyään hevosella saa (rahaa) ja rahalla pääsee ja saa (hevonpersettä yms.).
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Et oo tosissas!?!
Enkö!?!

No kyllä Madonna nyt tietty jonkun reiskan pystyisi kellistämään, vaikka olisi tuntematon laitossiivooja, mutta tuskin nykyisen tasoisia toy boyta (miten tuo monikon partitiivi oikein taipuu?)

Edit: nythän mä hokasin, että sä oletkin samaa mieltä mun kanssani.

:ohyeah:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Edit: nythän mä hokasin, että sä oletkin samaa mieltä mun kanssani.

:ohyeah:
Kulta! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on ilmeisesti hyvät geenit, koska edelleen kysellään papereita. Viimeksi Nosturissa loppuvuodesta, kun menin broidin kanssa anniskelualueelle. Molemmilta kysyttiin ja broidikin on jo 27.

Toissaviikolla kosmetologi ei tahtonut millään uskoa, että olen 33 vaan veikkasi että ainakin kymmenen vuotta nuorempi. Haluaisin ajatella, että se meinaa sitä että ihokin on sitten hyvässä kunnossa ja rypytön :]
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kuten moni on todennut, elämäntavat alkavat näkyä ja nainen ei kolmekymppisenä saa enää huonoja valintoja piiloon kun naamakin alkaa rypistyä. Sama ilmiö näkyy mielestäni myös miehissä, heille nyt ei ryppyjä keräänny mutta raskaita tapoja suosivat jotenkin nahistuvat ja äijääntyvät huonolla tavalla. Lohdullista on että vielä molemmat ehtivät tehdä muutoksia, jotka vaikuttavat oloon, ulkonäköön ja ennen kaikkea terveyteen.

Geenit tuntuvat vaikuttavan erityisesti kasvojen nuorekkuuteen. Miehen iän arvioi juuri häntä vuotta nuorempi mies 10-15 vuotta itseään alhaisemmaksi. Omaa naamaa ei tuollaisilla geeneillä ole siunattu, joten moni kai ihmettelee miten nuori mies tuollaisen harpun kanssa kulkee.
Elämä kantaa, jos sen antaa
bedlam

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eräs alle kaksikymppinen tyyppi veikkasi vuosi sitten syntymävuodekseni '87. Se oli aika mairittelevaa.

Mutta olen toisaalta kuullut, että näytän "kulahtaneelle kaksvitoselle". Ei se kuulosta lainkaan mukavalle, miksen näytä "nuorekkaalle kolmevitoselle". Ja mitä eroa noissa on?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

bedlam kirjoitti:Eräs alle kaksikymppinen tyyppi veikkasi vuosi sitten syntymävuodekseni '87. Se oli aika mairittelevaa.

Mutta olen toisaalta kuullut, että näytän "kulahtaneelle kaksvitoselle". Ei se kuulosta lainkaan mukavalle, miksen näytä "nuorekkaalle kolmevitoselle". Ja mitä eroa noissa on?
Oisit yleishabitukselta 25 mut brenkku ja varsinkin tupakka on huonontanu ihon.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bedlam kirjoitti:Eräs alle kaksikymppinen tyyppi veikkasi vuosi sitten syntymävuodekseni '87. Se oli aika mairittelevaa.

Mutta olen toisaalta kuullut, että näytän "kulahtaneelle kaksvitoselle". Ei se kuulosta lainkaan mukavalle, miksen näytä "nuorekkaalle kolmevitoselle". Ja mitä eroa noissa on?
Nuorekas kolmevitonen on paremman näköinen ulkoisesti ihan absoluuttisestikin.

Mutta Beddis, mun täytyy heittää sut maanpinnalle sikäli etteivät alle kaksikymppiset tai yli kaksikymppiset nykyään osaa päässään laskea mitään elleivät ne ole poikkeuksia. Ei se osaa laskea syntymävuodesta mitään, varmaan vaan heitti jotain lämpimikseen. Ethän oo vihainen Arskan ajatuksesta. MUTTA tämä ei estä sitä ettetkö oikeasti olisi 24 vuotiasta käyvä... Laitan sulle yhden värin kun pidät siitä vaikka olen tukeutunut pois allekirjoituksista ja väristä
Manaaja

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bedlam kirjoitti:Mutta olen toisaalta kuullut, että näytän "kulahtaneelle kaksvitoselle". Ei se kuulosta lainkaan mukavalle, miksen näytä "nuorekkaalle kolmevitoselle". Ja mitä eroa noissa on?
Kulahtanut kaksvitonen = naamasta nuorekas mutta kehosta näkyy ettei ole liikuttu. Nuorekas kolmevitonen vähän päinvastoin?

Itse näytän naamasta kulahtaneelta kolmekymppiseltä, mutta kropaltani sentään onneksi näytän nuorekkaalta kuuskymppiseltä papparaiselta, joka keinahtelee makuuhuoneen ovelta penis pystyssä kohti kaikenkarvaisia säärtenvälyksiä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joilla enemmän pillusta puute niin enemmän suussa lähinnä sanojen muodossa! :lol: :lol: (kitinässä pillukirjoituksia)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jotkut ne näyttää aina vaan ihan yhtä vitun hirveiltä, oli ikää tai kiloja mittarissa minkä verran hyvänsä. No cure for fug.

Onneks on aikaa miettiä muiden taikinaa, siinä samalla ku vaivaa omaansa. Onnittelut.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Manaaja

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ann kirjoitti:Jotkut ne näyttää aina vaan ihan yhtä vitun hirveiltä, oli ikää tai kiloja mittarissa minkä verran hyvänsä. No cure for fug.

Onneks on aikaa miettiä muiden taikinaa, siinä samalla ku vaivaa omaansa. Onnittelut.
Mitä äkäisille pikkutytöille tapahtuu, kun nuoruuden suloisuus katoaa?

Niistä tulee vanhoja harppuja, joiden viihdearvo putoaa dramaattisesti.
NuoriD

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
Ann kirjoitti:Jotkut ne näyttää aina vaan ihan yhtä vitun hirveiltä, oli ikää tai kiloja mittarissa minkä verran hyvänsä. No cure for fug.

Onneks on aikaa miettiä muiden taikinaa, siinä samalla ku vaivaa omaansa. Onnittelut.
Mitä äkäisille pikkutytöille tapahtuu, kun nuoruuden suloisuus katoaa?

Niistä tulee vanhoja harppuja, joiden viihdearvo putoaa dramaattisesti.
Joo. Vihainen nuori nainen on aina mukavampi katsoa, kuin vihainen vanha nainen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Awww, sun makuus mulla on siis ollut viihdearvoa ja suloisuutta!!!! KULTA!

No nyt pitäis enää vaan löytää itsestään se solu joka janoaa hyväksyntää.

Edit: Mä en selvästikään tunne vielä itseäni, kun en löydä sitä teidän vuodesta toiseen mainostamaa vihaa itsestäni rankallakaan tutkiskelulla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Manaaja

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ann kirjoitti:Awww, sun makuus mulla on siis ollut viihdearvoa ja suloisuutta!!!! KULTA!
Paljonkin. Sä oot sellainen hellyyttävä vakiohobitti jota on mahdoton ottaa tosissaan. Vähän niinkuin kiroileva papukaija. Tekee mieli pyytää kaveritkin kuuntelemaan miten se söpö pikku palleroinen kiroaa kuin merimies, ja porukka hymyilee ja sanoo "awwww" ihastuskyyneleet silmäkulmassa kimmeltäen.

Vanhaa kiroilevaa merimiestä ei sen sijaan jaksa kukaan kuunnella. Eikä ainakaan vanhaa katkeranhapanta harppua. Varsinkin jos sen nokkelin insult line on "oot ihan vitun ruma, oot aina ollu". Toista se oli kitinässä ennen kun vittuiluun osattiin ladata jotain sellaistakin sisältöä, että se aiheutti enemmän sääliä ja myötätuntoa vittuilun kohdetta kuin vittuilijaa kohtaan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Manaaja kirjoitti: "oot ihan vitun ruma, oot aina ollu"
Äläs ny herkistyt. En mä ota sun ulkoiseen habitukseen kantaa pyytämättä.

Joo, kamalan hassua kun kymmenen vuotta sitten sai lukea olevansa liian nuori vakavaan ottamiseen. Nyt on sitten jo niin vanha(!), että ei oteta ollenkaan. Ei edes pussi päässä kelpaa intternetin valiojoukolle.

Vittu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja elco »

Ann kirjoitti: Joo, kamalan hassua kun kymmenen vuotta sitten sai lukea olevansa liian nuori vakavaan ottamiseen. Nyt on sitten jo niin vanha(!), että ei oteta ollenkaan.
Tätä samaahan tuo poikuus usein valittelee.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Ann »

elco kirjoitti: Tätä samaahan tuo poikuus usein valittelee.
Vielä kun toi karhu maistuis, niin johan olis..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Kai Nalo

Re: Ikärupsahtelu

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ann kirjoitti:
elco kirjoitti: Tätä samaahan tuo poikuus usein valittelee.
Vielä kun toi karhu maistuis, niin johan olis..
Snickers korvaa Karhun?
Vastaa Viestiin