Auttakaa miestä mäessä!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Runkkis

Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Nyt alkaa hieman puuduttamaan tämä naisen puute, enkä tällä kertaa tarkoita vaan halua leikkiä, ah niin mukavaa, pimppi-pippeli-leikkiä, vaan kaipaisin myös suhteen tapaistakin.

En tiedä johtuuko kyvyttömyys löytää naista ulkonäöstäni (eilen tulta pummimaan tullut typy sanoi minua demonin tai Wolverinen näköiseksi, joten se voi johtua hyvin siitä) vai luonteestani (empatia kyvytön, itsekäs, sitoutumiskyvytön mulkku). Tämän lisäksi työni vie sen verran aikaa, että mahdollisuudet tavata "normaaleja" ihmisiä on vaikeaa. Voisin tietenkin lähteä hakemaan hetken läheisyyttä jostain Roksista, mutta uskokaa pois en minä ole pelkkä lihakimpale ja minullakin on tunteet. Ja tuota on jo kokeiltu. Lienee lähestyvän 3-kympin syytä, ettei tuotakaan enään jaksa.

Olen siis vakavasti ajatellut ryhtyä netti-ilmoittejaksi samalla intesiivisyydellä kuin yannara. Koska en osaa kirjoittaa ja muutenkin kykyni ilmaista itseäni selkesti kirjallisesti(kin) on rajoittunutta, niin auttakaa minua laatimaan jonkinmoinen tai pikemmin useampia ilmoja, joista voisi yrittää. Ja vinkatkaa muitakin deittipaikkoja, kuin city.
KGrilli

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Runkkis kirjoitti:Nyt alkaa hieman puuduttamaan tämä naisen puute, enkä tällä kertaa tarkoita vaan halua leikkiä, ah niin mukavaa, pimppi-pippeli-leikkiä, vaan kaipaisin myös suhteen tapaistakin.

En tiedä johtuuko kyvyttömyys löytää naista ulkonäöstäni (eilen tulta pummimaan tullut typy sanoi minua demonin tai Wolverinen näköiseksi, joten se voi johtua hyvin siitä) vai luonteestani (empatia kyvytön, itsekäs, sitoutumiskyvytön mulkku). Tämän lisäksi työni vie sen verran aikaa, että mahdollisuudet tavata "normaaleja" ihmisiä on vaikeaa. Voisin tietenkin lähteä hakemaan hetken läheisyyttä jostain Roksista, mutta uskokaa pois en minä ole pelkkä lihakimpale ja minullakin on tunteet. Ja tuota on jo kokeiltu. Lienee lähestyvän 3-kympin syytä, ettei tuotakaan enään jaksa.

Olen siis vakavasti ajatellut ryhtyä netti-ilmoittejaksi samalla intesiivisyydellä kuin yannara. Koska en osaa kirjoittaa ja muutenkin kykyni ilmaista itseäni selkesti kirjallisesti(kin) on rajoittunutta, niin auttakaa minua laatimaan jonkinmoinen tai pikemmin useampia ilmoja, joista voisi yrittää. Ja vinkatkaa muitakin deittipaikkoja, kuin city.
paras paikka, toimii reaaliajassa ja on hyvää viihdettä tylsiin iltoihin:

www.suomi24.fi/treffit
nypari

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mä voin auttaa ilmoituksen laadinnassa, mutta kaikki lähtee itsestäsi. Kuinka kykenet ilmaisemaan itsesi kirjallisesti, kuinka tunnet itsesi ja teidät mitä haluat. Hyvä ilmoitus on tavallaan vain käyntikortti, mutta tärkeä sellainen. Treffit odottavat vasta muutamien meilien jälkeen, jos silloinkaan. Mutta mulla on kokemuksia nettideittailusta, ilmoituksen tekemisestä ja niihin vastailusta. Itse asiassa mulla on jopa oma sapluuna vakikysymyksineen yms., miten yleensä pyrin asiassa etenemään.
Runkkis

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Jos treffit eivät välttämättä koita pitkänkään kirjoittelun jälkeen, saati sitten toiset treffit, niin pitäisikö sitten laittaa useampi ilmo?

Esim. Yhteen ilmoon (X) tulee keskim. (y) vastausta joista (a) johtaa treffeihin. Näistä treffeistä (b) johtaa Runkkisen kämpille.

Kuinka monta ilmoitusta Runkkisen täytyy jättää, että hänen Ankkansa pääsee morjestamaan Mirriä jouluun mennessä?
SingleMalt

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

nypari kirjoitti: Itse asiassa mulla on jopa oma sapluuna vakikysymyksineen yms., miten yleensä pyrin asiassa etenemään.
Melkoisen kylmältä ja laskevalta kuulostaa nettideittailu. Eikö ole mukavampi mennä eteenpäin tunteen mukaan ja tekemättä asiasta liian vaikeata. Olla vaan niinkuin oma itsensä, junou?
KGrilli

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Runkkis kirjoitti:Jos treffit eivät välttämättä koita pitkänkään kirjoittelun jälkeen, saati sitten toiset treffit, niin pitäisikö sitten laittaa useampi ilmo?

Esim. Yhteen ilmoon (X) tulee keskim. (y) vastausta joista (a) johtaa treffeihin. Näistä treffeistä (b) johtaa Runkkisen kämpille.

Kuinka monta ilmoitusta Runkkisen täytyy jättää, että hänen Ankkansa pääsee morjestamaan Mirriä jouluun mennessä?
kuules nyt, toi oli ihan varmasti vitsi, mutta silti Grillitäti heristää sormea. ai ai ai, ikävät lähtökohdat etsiä ihania naisia jos vain on mirri mielessä.

ei vaan, tosissaani sitten...

en mä usko että sun kannattaa pyytää kenenkään tekemään sulle deitti-ilmoa. vähiten minkään sapluunan kanssa. deitti-ilmoissa juju on juuri se, että se ilmentää sinun persoonaasi, joka sitten tuntuu niin kiinnostavalta (tai ei) että hän päätyy vastaamaan sinulle.

itse ainakin kokisin tulleeni huijatuksi jos vastaisin hyvään ilmoon ja myöhemmin paljastuisi että sen onkin kirjoittanut joku muu. vähän sama kuin se, että minä menisin baariin jenni dahlman-naamari päässä. tai hei, miehiin uppoava vertaus :) geelitäytteiset push-upit, mahaa litistävä korsetti ja persettä kohottavat pikkuhousut päällä.

eihän silloin saa sitä mitä tilaa :(

suhun jonkin verran tutustuneena luottaisin kyllä siihen että osaat itse kirjoittaa ilmoituksen jossa annat kuvan itsestäsi sellaisena hauskana, rauhallisena, fiksuna ja seikkailunhaluisena tyyppinä kuin olet.

suomi24.fi:n ilmoituksen teko on helppoa. siellähän on otsikot valmiina joihin sitten turiset muutaman rivin jotain mielestäsi tärkeää. kokeile!
KGrilli

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

SingleMalt kirjoitti:
nypari kirjoitti: Itse asiassa mulla on jopa oma sapluuna vakikysymyksineen yms., miten yleensä pyrin asiassa etenemään.
Melkoisen kylmältä ja laskevalta kuulostaa nettideittailu. Eikö ole mukavampi mennä eteenpäin tunteen mukaan ja tekemättä asiasta liian vaikeata. Olla vaan niinkuin oma itsensä, junou?
juuri näin. itsekin tartuin tuohon sapluuna-ajatukseen. tuntuu todellakin laskelmoidulta ja ammattimaiselta. parasta lienee mennä tunteella ja kysellä ja keskustella asioista jotka tulevat kulloinkin mieleen. jos kriteerit seuran hankkimisille ovat niin kovat, että raakkaamiseen tarvitaan sapluuna niin miettisin hetken onko nyt arvot ihan kohdallaan.
Runkkis

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

SingleMalt kirjoitti: Olla vaan niinkuin oma itsensä, junou?
Sitä ollaan jo kokeiltu. Huonolla menestyksellä. Mitäs sille voi jos on mulkku? Täytyy siis kokeilla tätä nettiä, jossa voi (yrittää) olla joku muu.

Hieman vaivanloiselta tosin vaikuttaa.
slam

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja slam »

Runkkis kirjoitti:mutta uskokaa pois en minä ole pelkkä lihakimpale ja minullakin on tunteet. Ja tuota on jo kokeiltu. Lienee lähestyvän 3-kympin syytä, ettei tuotakaan enään jaksa.
Vaikea kait toisen sosiaalisesti vammaisen on auttaa sinua, mutta käy baareissa juttelemassa. Kaveripiiri auttaisi varmaan asiaa myös...

Möykkäsin tuossa eilen baarissa naisten kanssa, ja yksi niistä ainakin läheltä kiihotti. :lol: (ei edes kovin kaunis ollut, mutta jotain imua tuntu :D) (ei minua ne jaksanut edes erityisemmin kiinnostaa tai oikeastaan yhtään sama se ketä ne oli, kunhan läppä luisti) Otin vaan rennosti bissee ilman tavanomaista paniikkia...

Oli ihan rentoa, kun ei tarvinnut olla paniikissa ja kahtella naisia kulmien alta... Alan tosiaan vapautuun estoista ;)

Vieraiden sällien kanssa heittelin tikkaa ja puhuin paskaa...


















Olishan se oma kultu, tietty jees, mutta eipä sellaista väkisin saa, vaikka vähän olisikin naamat, johonkin... On vaa ihmeteltävä ja pyrittävä olemaan tarjolla paikoissa, jotta prosenttuaalinen mahdollisuus löytää muijarakkautta olisi edes mahdollista ;)
Viimeksi muokannut slam, 30.10.2005 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SingleMalt

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Runkkis kirjoitti: Mitäs sille voi jos on mulkku? Täytyy siis kokeilla tätä nettiä, jossa voi (yrittää) olla joku muu.

Hieman vaivanloiselta tosin vaikuttaa.
Elä perkele omaa luonnettasi peitä. Sehän on saman tapaista huoraamista, kuin suora ostaminenkin. Laita ytimekäs ja itseironinen ilmo. Vaatimuksia, eikä mitään uikutusta. Sille persoonalle annat vielä kasvot laitamalla kuvan mukaan, niiin takuulla pääset parhaasen tulokseen.
KGrilli

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

SingleMalt kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: Mitäs sille voi jos on mulkku? Täytyy siis kokeilla tätä nettiä, jossa voi (yrittää) olla joku muu.

Hieman vaivanloiselta tosin vaikuttaa.
Elä perkele omaa luonnettasi peitä. Sehän on saman tapaista huoraamista, kuin suora ostaminenkin. Laita ytimekäs ja itseironinen ilmo. Vaatimuksia, eikä mitään uikutusta. Sille persoonalle annat vielä kasvot laitamalla kuvan mukaan, niiin takuulla pääset parhaasen tulokseen.
täydellistä. ehdottomasti kuva mukaan. se vie viimeisetkin "mutku mutku"-mahdollisuudet pois. omana itsenä vain kehään ja kun kongi soi niin voittajan käsi (tai joku muu) nousee ylös tuuletukseen.
Runkkis

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

KGrilli kirjoitti: kuules nyt, toi oli ihan varmasti vitsi, mutta silti Grillitäti heristää sormea. ai ai ai, ikävät lähtökohdat etsiä ihania naisia jos vain on mirri mielessä.

ei vaan, tosissaani sitten...
Vitsi, vitsi... Mutta se on totta, että pidän kissoista ja Ankka myös...

Mutta en kyllä alkaisi pelkkää mirriä etsimään netin kautta. Tai sitten kyseessä olisi PK-seura, eikä sellainen oikein istu tämänhetkiseen arvomaailmaani.
KGrilli kirjoitti: .

suomi24.fi:n ilmoituksen teko on helppoa. siellähän on otsikot valmiina joihin sitten turiset muutaman rivin jotain mielestäsi tärkeää. kokeile!

Hieman tuon kuvan laittaminen hieman epäilyttää... Ulkonäkö on tietenkin tärkeää, mutta se tekee nousta ilmoista hieman enemmän työnhaku/wanted ilmoitusten tapaisia... Enkä tietenkään haluisi, että kukaan koleega tai alainen löytäisi kuvaani mistään deittipalstalta ja tunnistaisi minut (pitäisikö laittaa kuva Ankasta?, niin sitä ei kovin moni tunnistaisi)

Ja jos sen kuvan laittaisi, niin sen pitäisi sitten olla "hyvä, mutta realistinen". Aamukiukku kuvat kamerakännyllä eivät ole välttämäät kovin edustavia.
slam

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja slam »

Etukäteen ei voi tietää yhtään kuka ihmisistä baarissa kiihottaa, jos kiihottaa ollenkaan... Ovat yleensä aina olleet minulla vähän, ehkä puheliaampia tapauksia, jotka innostaa... :roll: Jonkinlaisia naukuvia luttanoita... XD ja ehkä hieman virkeempiä ja viriilimipiä... hmm, joo. 8)
KGrilli

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Runkkis kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: kuules nyt, toi oli ihan varmasti vitsi, mutta silti Grillitäti heristää sormea. ai ai ai, ikävät lähtökohdat etsiä ihania naisia jos vain on mirri mielessä.

ei vaan, tosissaani sitten...
Vitsi, vitsi... Mutta se on totta, että pidän kissoista ja Ankka myös...

Mutta en kyllä alkaisi pelkkää mirriä etsimään netin kautta. Tai sitten kyseessä olisi PK-seura, eikä sellainen oikein istu tämänhetkiseen arvomaailmaani.
KGrilli kirjoitti: .

suomi24.fi:n ilmoituksen teko on helppoa. siellähän on otsikot valmiina joihin sitten turiset muutaman rivin jotain mielestäsi tärkeää. kokeile!

Hieman tuon kuvan laittaminen hieman epäilyttää... Ulkonäkö on tietenkin tärkeää, mutta se tekee nousta ilmoista hieman enemmän työnhaku/wanted ilmoitusten tapaisia... Enkä tietenkään haluisi, että kukaan koleega tai alainen löytäisi kuvaani mistään deittipalstalta ja tunnistaisi minut (pitäisikö laittaa kuva Ankasta?, niin sitä ei kovin moni tunnistaisi)

Ja jos sen kuvan laittaisi, niin sen pitäisi sitten olla "hyvä, mutta realistinen". Aamukiukku kuvat kamerakännyllä eivät ole välttämäät kovin edustavia.
ensimmäinen kerta sattuu aina :)

mutta itse, omassa asemassani, mietiskelin noita samoja juttuja kun vielä hain seuraa/rakkautta/omaa kultaa jne. totesin, että olen moderni, suomalainen kaupunkilaisnainen joka ei halua juosta baareissa. jos etsin itselleni kumppania, niin mitäs pahaa siinä on? netti on nykyaikainen foorumi myös moneen muuhun asiaan.

eikä ole kyllä yhtään huonoa palautetta tullut. livenäkin on joku tullut sanomaan että "hei, mä näin sun ilmon treffeissä, se oli hyvä".

kait niitä on tutkimuksiakin, että hyvin merkittävä osa nykysinkkuja etsivät seuraa internetin välityksellä.


p.s kuva antaa myös viitteitä siitä että olet rehellisin mielin liikenteessä.
Runkkis

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

KGrilli kirjoitti:
ensimmäinen kerta sattuu aina :)

mutta itse, omassa asemassani, mietiskelin noita samoja juttuja kun vielä hain seuraa/rakkautta/omaa kultaa jne. totesin, että olen moderni, suomalainen kaupunkilaisnainen joka ei halua juosta baareissa. jos etsin itselleni kumppania, niin mitäs pahaa siinä on? netti on nykyaikainen foorumi myös moneen muuhun asiaan.

eikä ole kyllä yhtään huonoa palautetta tullut. livenäkin on joku tullut sanomaan että "hei, mä näin sun ilmon treffeissä, se oli hyvä".

kait niitä on tutkimuksiakin, että hyvin merkittävä osa nykysinkkuja etsivät seuraa internetin välityksellä.


p.s kuva antaa myös viitteitä siitä että olet rehellisin mielin liikenteessä.
Itse en mielelläni tälläistä nettijulkisuutta haluisi. Kitynkin galleriaan laitoin naamani esille vain sen takia, että tämä vaikuttaa sen verran "suljetulta" yhteisöltä.

Ja kai minä olen vielä sen verran vanhanaikainen, että tosissaan seuran etsiminen netistä tuntuu oudolta. Mitäs jos se onkin ns. elämäni nainen? Kehtaisinko kertoa kavereilleni, että olen tavannut hänet netissä?

Äh, menen taas asioiden edelle, mutta mietityttää vaan...

Ehkä minun pitäisi lainata jostain digikameraa, että saisi räpättyä itsestään muutaman realistisen, mutta edustavan kuva ja miettiä joku naseva ilmo..
KGrilli

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Runkkis kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
ensimmäinen kerta sattuu aina :)

mutta itse, omassa asemassani, mietiskelin noita samoja juttuja kun vielä hain seuraa/rakkautta/omaa kultaa jne. totesin, että olen moderni, suomalainen kaupunkilaisnainen joka ei halua juosta baareissa. jos etsin itselleni kumppania, niin mitäs pahaa siinä on? netti on nykyaikainen foorumi myös moneen muuhun asiaan.

eikä ole kyllä yhtään huonoa palautetta tullut. livenäkin on joku tullut sanomaan että "hei, mä näin sun ilmon treffeissä, se oli hyvä".

kait niitä on tutkimuksiakin, että hyvin merkittävä osa nykysinkkuja etsivät seuraa internetin välityksellä.


p.s kuva antaa myös viitteitä siitä että olet rehellisin mielin liikenteessä.
Itse en mielelläni tälläistä nettijulkisuutta haluisi. Kitynkin galleriaan laitoin naamani esille vain sen takia, että tämä vaikuttaa sen verran "suljetulta" yhteisöltä.

Ja kai minä olen vielä sen verran vanhanaikainen, että tosissaan seuran etsiminen netistä tuntuu oudolta. Mitäs jos se onkin ns. elämäni nainen? Kehtaisinko kertoa kavereilleni, että olen tavannut hänet netissä?

Äh, menen taas asioiden edelle, mutta mietityttää vaan...

Ehkä minun pitäisi lainata jostain digikameraa, että saisi räpättyä itsestään muutaman realistisen, mutta edustavan kuva ja miettiä joku naseva ilmo..

voi kulta, se on niin tavallista nykyään että parit tapaavat netissä. joka toinen omistakin tutuista on kumppaninsa sieltä löytänyt. itse vastaan nykyisin kysymykseen että missä olen nykyiseen ihastukseeni törmännyt, että "ollaan nettituttuja". en suinkaan tilitä treffi-ilmoitustani tai kuukausien kirjoitteluja ilman tapaamista tms. mikä voisi nettiyhteisöjä tuntemattomista tuntua omituiselta.

periaatteessa ihan sama kuin jos kerron teistä nettiystävistäni. osa kummastelee, toisille se on jo ihan arkipäivää.

trust me, it´s worth it.
killkill

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jos ei omin avuin saa edes yhtä vaivaista deitti-ilmoa aikaiseksi, parempi antaa koko asian olla.
slam

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja slam »

killkill kirjoitti:Jos ei omin avuin saa edes yhtä vaivaista deitti-ilmoa aikaiseksi, parempi antaa koko asian olla.
Ennemmin kannattaisi yrittää kirjoittaa naisille. Deitti-ilmoihin ei vastaa juurikaan kukaan.

Monet rohkeetkin naiset sanovat, että he haluavat miehen tekevän "aloitteen". Ne jotenkin vaan nauttii siitä, että joku kiinnostuu... hmm. :)
nypari

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja nypari »

SingleMalt kirjoitti:
nypari kirjoitti: Itse asiassa mulla on jopa oma sapluuna vakikysymyksineen yms., miten yleensä pyrin asiassa etenemään.
Melkoisen kylmältä ja laskevalta kuulostaa nettideittailu. Eikö ole mukavampi mennä eteenpäin tunteen mukaan ja tekemättä asiasta liian vaikeata. Olla vaan niinkuin oma itsensä, junou?
Just väänsin asiasta puistossa. Tarkennan täälläkin kirjoitustani. Ajan saatossa, kuten missä muussakin asiassa tahansa, muodostuu ihmisella tiettyjä hyväksi havaittuja tapoja. Minulla on muutamia kysymyksiä, jotka olen hyväksi havainnut, kuten: mikä sinulle on elämässä tärkeää tai mitä arvostat parisuhteessa? On varsin luontevaa, että kysyt näitä samoja kysymyksiä muutamien meilien jälkeen, toki huomioiden vastapuolen reagoinnin ja persoonan koko ajan.

Sapluuna sanana on ehkä kohdallani yliampuva ja antaa varmasti SM:n mainitseman kuvan käytöksestäni. Siksi nyt siis tarkennan koko ajatuksenjuoksuani.

Nettideittailussahan ajankäyttö tulee vastaan heti, kun saat vaikkapa yli viisi vastausta, joihin haluaisit vastata ja tutustua henkilöön paremmin jatkomeilien muodossa. Ajankäyttökin voi kuulustaa kylmältä ja laskelmoidulta sanalta, mutta realismia se kuitenkin on. Tästäkin syystä on mielestäni itselle helpompaa ja varsin luontevaa, että luo itselleen edes löyhän sapluunan, jota sitten tarpeen mukaan muokkaa vaikka kuinka paljon. En osaa nähdä tässä mitään kylmää tai laskelmoitua.

Jos kahvittelemaan päädytään vaikkapa viidennen meilin jälkeen, on kyse edelleenkin aivan alkuvaiheesta, johon pyrin suhtautumaan avoimin mielin, joskin panostuksesta johtuen en kuitenkaan täysin ilman toiveita.
Runkkis

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

killkill kirjoitti:Jos ei omin avuin saa edes yhtä vaivaista deitti-ilmoa aikaiseksi, parempi antaa koko asian olla.
Tätä neuvoa odotinkin...
slam

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja slam »

nypari kirjoitti: Jos kahvittelemaan päädytään vaikkapa viidennen meilin jälkeen, on kyse edelleenkin aivan alkuvaiheesta, johon pyrin suhtautumaan avoimin mielin, joskin panostuksesta johtuen en kuitenkaan täysin ilman toiveita.
Lisäksi tilanteessa mielestäni kannattaa olla viileenä, kun viilipytty... Nainen saa huonon kuvan, jos intoudut liikaa hänen ulkoisista avuistaan... ;)

Hänet pitää tuntee ennen isompaa tunteilua, koska hän on prinsessa... naur* :lol:
slam

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja slam »

Runkkis kirjoitti:
killkill kirjoitti:Jos ei omin avuin saa edes yhtä vaivaista deitti-ilmoa aikaiseksi, parempi antaa koko asian olla.
Tätä neuvoa odotinkin...
nyt olen väsynyt ja puhun kakkaa lähinnä, mutta voin vääntää ilmoituksen tuossa joskus virkeenä.... 8)

Samanlaisia murjottajia ja iloitsijoita nuo immeiset on tuolla ulkonakin...

ps. Ihminen, mene ihmisten pariin, se olkoon paras neuvo :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä sinä sellaista verbaaliakrobatiaa välillä esität, että luulisi oman näköisen ilmoituksen syntyvän. Mitä kuvaan tulee, niin tuo galleriakuva on minustä söpön näköinen, vastaisin tuon näköiselle miehelle. Mutta niinkuin joku sanoi, ei deitti-ilmoihin kukaan vastaa, yritä myös vastailla tyttösten ilmoituksiin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Runkkis kirjoitti:Tätä neuvoa odotinkin...
Ole hyvä! Oli tarkoitettu ihan oikeasti kannustavaksi - notta yritä edes! Tekstistäsi sai jotenkin vaikutelman, että akattomuus häiritsee, muttei niin paljon notta oikeasti näkisi vaivaa tilanteen korjaamiseksi.
Kreivitar

Re: Auttakaa miestä mäessä!

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Jos/kun sinua ei kiinnosta mättähältä mättähälle –meininki etkä halua joutua tekemisiin mahdollisten jakorasioiden tai muiden pikkupillujen ja –aviojen kanssa, niin sen tulisi näkyä heti siitä ilmoituksesi tekstistä. Tavoitteena lienee, että laatu korvaa määrän, vai mitä.

Aivan varmasti noita deitti-ilmoituksia lukee myös ihan järkevät ihmiset, jotka haluavat itsekin aktiivisesti etsiä ”sitä oikeaa” sen sijaan että lojuisivat sohvalla ja kuvittelisivat sen karauttavan valkealla ratsulla (tai sovitettuna nykyaikaan: Bemarilla) oven taakse kolkuttelemaan.

Eli minkä tyyppisistä ihmisistä (tässä tapauksessa naisista) pidät? Se pitäisi tietää, että voi osoittaa kirjoituksensa oikealle kohderyhmälle. Millaisia asioita mahdollisessa kumppanissa arvostat? Itsestä kannattaa kertoa juuri se, mitä pitää itse tärkeänä (paitsi seksijutut ym. Näin naisnäkökulmasta itse ohittaisin sellaisen ilmoituksen saman tien, jossa mies toivoo naisen pitävän seksistä tmv. Hei haloo, mielestäni se on osoitus aivottomuudesta – eiköhän kuitenkin suurin osa myös naisista ajattele seksin kuuluvan suhteeseen, ei sitä tarvitse erikseen mainita. Eli seksi pois ilmoituksesta – ellet siis etsi erityisesti jotakin tiettyä seksuaalista piirrettä omaavaa naista esim. dominaa tai alistujaa tmv.).

Nainen (tai siis ainakin minä: mistäs minä tiedän, mitä kaikki naiset haluavat) haluaa myös alustavasti tietää, miltä näytät. Itse en esimerkiksi kuitenkaan haluaisi lukea ilmoitusta, jossa mies kertoo olevansa komea ja raamikas ja hohhoijaa (alkoi jo väsyttää). Asian voi kertoa toisinkin. Esimerkiksi, että näyttää ihmiseltä – tai ainakaan kukaan ei ole toistaiseksi epäillyt muuta. Ylenpalttinen itsensä kehuminen epäilyttää sitä paitsi kauneus ja komeus ovat tosiaankin makuasioita.

Ei välttämättä tarvitse erikseen mainita olevansa huumorintajuinen, kun sen voi välittää kirjoituksestaan – edellyttäen että on huumorintajuinen. Huumorintajuisuus(kin) on kokenut inflaation: ei vähiten napakympin ansiosta. Itse ajattelen, että mitä vähemmän käytät adjektiiveja itsestäsi kertomiseen, sen parempi. Monet adjektiivit kun ovat niitä makuasioita ja tavallisesti katsojan silmissä, korvissa tai ties missä muualla.

Itseeni iskisi ehkä ilmoitus, josta voi lukea rivien(kin) välistä. Itse kirjoitustyylillä voi nimittäin välittää (tai ainakin yrittää) paljon sellaista, mikä kirjoitettuna muuten voisi tuntua kliseiseltä tai mauttomalta. Kirjoituksen sävy siis on tärkeä – sen tulisi kuvastaa sinua.

Onnea matkaan! Jos ensimmäinen ilmoitus menee pieleen, niin aina voi vaihtaa nimeä ja pistää uudet ilmot kehiin :D


Ps. En suosittele ottamaan Yannarasta mallia, jos haluat oikasti löytää ihmisiä, joilla on aivot ;)
Vastaa Viestiin