Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Shield
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 16.06.2010 12:33

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja Shield »

Suvinen kirjoitti:^Mennäänkö naimisiin? :gee:
Hahah, no mulla ois toi oma ukkeli venttaamassa, mut saat vapaasti hyödyntää mun loistavaa käsikirjotusta :D
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Jotain IHAN muuta kuin perinteistä - maalla, merellä tai lumilinnassa :wink: Ei sukulaisia, vain ne tärkeimmät läheisimmät ihmiset paikalla..jos edes niitäkään. Täällä tosin paukku alkukesästä 11v, joten mitä sitä kustantamaan juhlia "sukulaisille", täs on näiden vuosien aikana kokkaroitu jo tarpeeksi niiden kanssa.

Ainoa "vaatimus" on jotakuinkin uniikki, vain mulle tehty sormus. Siitä en tingi ku ei oo tarttenu tinkiä tähänkään mennessä.

..Aika vakaasti tosin uskon, että helvettikin jäätyy ennemmin ku me mentäs naimisiin - kunnes siis toisin todistetaan. Mä itseasias en taida edes haluta naimisiin. Olen ennemmin Vaimoke kuin Vaimo.

Tarkemmin täs näiden viime kuukausien aikana miettineenä oon tullu siihen tulokseen, että jo sana AVIOLIITTO ja NAIMISIINMENO on alannu ahistamaan mua. Kurkkua puristaa ja käsiä kutittaa jotku sanaiset kahleet. Liekö joidenkin LIEVÄ painostus avioitumiseen tehnyt tehtävänsä? Mitä enempi siitä puhutaan, enempi jauhetaan - voi olla varma, että saa meikäläisen persejalat vauhtia ja lujaa. No joo ja jos ero joskus tulee, olen mielummin edelleen nuori Eronnut kuin nuori Avioeronnut.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
munito
Kitinä paheena
Viestit: 36
Liittynyt: 20.07.2010 22:27
Paikkakunta: Kannonkolo

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja munito »

Shield kirjoitti:Häistä.

- ei leikkejä, ei "yllätyksiä" että vetäsepäs runo tähän mikrofoniin niin saat puolisos takasin ja sillä välin puolet meistä hekottaa teennäisesti ja puolet lähettää myötähäpeesilmäyksiä
- ei tienvarsikylttejä, oletan että tuttavapiireihin ei kuulu sellasia ruudinkeksijöitä jotka ei osaa lukee karttaa ja/tai ihan normaaleja opasteita
- ei monikerroksista pallokermakakkua, EI jalanpolkasua, akkavalta-huutoja (koska luonnollisesti nainen "voittaa" sen aina, oishan se törkeetä mieheltä viedä tuoreelta vaimolta kannustushuudot ja taas yks erä teennäistä naurua)
- ei morsiuskimpun, sukkanauhan ja muun paskan heittelyä
- ei hääkarkkeja tai muuta typerää ja turhaa tilpehööriä
- ei pönötyspukuja, kesämekot on huomattavasti ilosempia kun iltapuvut

- paljon tanssia
- paljon ruokaa
- sopivasti juomaa
Tässä on hyvin paljon asiaa. Parit häät on olleet varsin kivat (lähimpien kavereiden), parit taas perinteisen jäykät tekopirteät pönötysjuhlat joissa lähinnä ahistaa joka ikistä.
Kirkkohäitä en halua missään nimessä. Maistraatissa vihkiminen, kesällä vois järjestää juhlatilaisuuden jossain jumalan selän takana luonnon keskellä. Järven rannalla mielellään. Oon myös miettiny että vois olla sellanen ns festariperiaate, eli kutsuis (pikku)bändejä tms soittamaan ja juhlat alkaisi millon alkaisi ja vieraat saisi tulla ihan vapaasti illan mittaan paikalle kun haluavat. Ei mitään lukkoon lyötyjä aikatauluja, perinteisiä hääohjelmanumeroita (kuten morsiamenryöstö, etsitään sukkanauhaa ja muuta paskaa) tai pukukoodia vaan vapaata seurustelua. Ja aivan ehdottomasti helvetin hyvää ruokaa. Ruokahedonistin vaatimus. Ei sen ruoan tarvitsisi olla mitään ylieksoottista, mutta kunhan se on helvetin hyvää. Itseäni henkilökohtaisesti vituttaa aina jos juhlissa ruoka maistuu huonolta. Edellisissä häissä missä olin oli aika kehnot sapuskat: liha maistui ihan valmismarinoidulta b-luokan lihalta, fetasalaatti oli vetistä, kakku maistui pelkältä sokerilta (aivan liian äkkimakea eikä sokerin ja kerman lisäksi mitään muuta makua erottanut. Ällöttävää). Ei tullut siitä pitopalvelusta mun juhliin minkäänlaista järjestäjää ikinä. En tiedä mistä sitten johtuu, mutta joskus tuntuu että pitopalveluiden järjestämät ruoat on toisinaan huonoimmasta päästä. Vaikka on niitä onnistuneitakin, ei voi kaikkia syyttää. Mutta juu, ruokaa, juomaa, tanssia ja mielellään rentoa yhdessäoloa. Se vois olla ihan kivaa.
Sano mitä sanot, olen hetken kiinnostunut ja unohdan lähes samantien.
-menota-
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voisko joku semmonen nyt hei mennä naikkariin kenen häihin mä pääsisin? Häityttäis hirveesti, tälle kesälle ei oo ollu yhtään. Huima? Elco sit sinne teidän pyrotekniikkahäihinkin tuun kauheen mieluusti, vienosti ilmoitan näin. Yritin myös saada 16 vuotta kimpassa ollutta kaveripariskuntaa avioitumaan, mutta eivät pidä nyt kuulemma kiirettä. Sitten vasta, kun alkaa olla akuutti tarve kunnon häämatkalle ilman lapsia. Sigh.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Suostun jos järkkäät naisen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onks se sun blomdi exä vielä pahasti varattu? Hänen onnensa, meidän harmimme :cry:
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En nyt oikeen tajunnu.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

K: Monestakohan sun blondista exästä mä oon tietoinen?

V: Yhdestä, jonka nimi on Supa. En oo pariin vuoteen nähny sitä, viimeks oli kyllä erittäin varattu. Mä vaan kato kelasin pikapikaa et se ois helpoin järkkää sulle, kun ootte jo joskus tykänny ja ollu silleen.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Elco sit sinne teidän pyrotekniikkahäihinkin tuun kauheen mieluusti, vienosti ilmoitan näin.
Tottakai me kutsutaan!
milli

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja milli »

Se mitä toivon häiltä .. noooh..
tavallaan toivoisin, että menisimme naimisiin kirkossa, paikalla vain me + todistajat.. ei mitään sen kummepia

avokki puolestaan haluaa isot häät, kunnon bileet.

Sitten mulla on kaikennäköisiä teema- tai paikkaideoita, mutta kukaan ei suostu sellaisiin. Mulla olisi kaksi erilaista unelmaa myöskin vihkimispaikasta, a) Olavinlinnan sali (ei kukaan hullu lähde sinne asti meidän häitä viettämään) b) meidän mökin puutarha.. omenapuun alla, kukkamekot naisille ja miehille kevyet kesäpuvut.

Todennäköisin vaihtoehto on kuitenkin toi avokin toive. Oonhan mä miettinyt kirkon, juhlapaikan + ruoat... mutta.. ajatuksena se jotenkin stressaa... mä haluaisin sukua, ei ole yhtä yhtenäistä kaveripiiriä, mun frendit on kollaasi eri piireistä. Avokilla sen sijaan on yksi yhtenäinen kaveriposse, joten se ei silleen oo ongelma. Mulla puolestaa on sukulaisia (siis ihan sellaisia kenen kanssa olen jatkuvasti yhteyksissä) vaikka muille jakaa, avokilla on sen äiti, isä ja kummivanhemmat.

Nooh, kuhan se kosii ekaksi, niin sitten voi miettiä enemmän.
Manaaja

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:K: Monestakohan sun blondista exästä mä oon tietoinen?
Niin kyllä mä sen arvasin ketä tarkotat. Musta oli vaan vähän outoa että "suosittelit" kyseistä ihmistä morsiameksi. Exät kun on exiä yleensä ihan syystä. Enkä ylipäätään edes tiedä seurusteleeko nykyään vaiko eikö.
Manaaja

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Bridezilla!
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja alja »

häästressi jees.

meillä EI pitäny olla mitään perinteistä. mutta jos kutsutaan näin paljon porukkaa, niin ei ne mahu ihan joka paikkaan, eli tulee suht perinteinen paikka, joka taas antaa juhlille tietynlaisen ilmeen jo heti kättelyssä.

mä yritän nyt löytää itteni jostain tän kaiken perinteisen seasta, tavallaan Rakastan isoja häitä maaseudulla seuraintalolla, mutta tavallaan ahistaa...

saas nähä tuleeko vaan iso itku... varsinki ku kaaso vastaa näköjään vähän liian useasta ohjelmanumerosta.... voi elämä.

nowa: ootsä sinkku? annatko sä pimpsaa mun bestmanille? se ettii naista, sit pääsisit meidän häihin ;)

no hui, en kutsu yhtään ventovieraita, me kutsutaan vaan tuttui ihkui ihmisii ja sukulaisii. ja viinaa tarjotaan luvattoman vähän, ihmiset hermostuu meihin :P
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Manaaja

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

alja kirjoitti:nowa: ootsä sinkku? annatko sä pimpsaa mun bestmanille? se ettii naista, sit pääsisit meidän häihin ;)

no hui, en kutsu yhtään ventovieraita, me kutsutaan vaan tuttui ihkui ihmisii ja sukulaisii. ja viinaa tarjotaan luvattoman vähän, ihmiset hermostuu meihin :P
Mä en oo ventovieras. Oisko yhtään kiimasta kaasoa laittaa? Voin ottaa OPM.
Charles Caldwell

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Yhdet häät suoritettuna. Mentiin kaikilta salaa virastossa naikkariin ja laitettiin lentokentältä muullee poppoolle viestiä, että näin on toimittu ja nyt lähdettiin pois vähäksi aikaa :)

Toisia naikkareita en taida uskaltaa edes toivoa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja alja »

manaus: kaaso muuten ON kiimanen, ja tykkää autoista! sopis sulle siinä mielessä, mut muuten se on aika teiniXXX ja rasittava... huoh.

oih miten ihana kakun koriste!!! mitä tuolla "etupuolella" näkyy???
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja huima »

alja kirjoitti: ON kiimanen,
Not bad.
alja kirjoitti: se on aika teiniXXX
teiniXXX? Eli siis kisakiree? Ja ihan XXX?
alja kirjoitti: rasittava... huoh.
As in ei ole lahna sängyssä ja saa lihakset rasittumaan?

?

I'd by that for a dollar!
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja alja »

huimah: eiku teinixxxxxi siis silleen pahassa mielessä: liikaa meikkii, kynsii, vaatteit, tukkaa, yöööök. ja yksinhuoltajaäiti, joka on mun mielestä kyl suht paskamutsi, hermo menee siis.

mut varmaankaan ei oo lahna, luulen et toi on niin sekasin et siltä säkin saisit rasittavat kyydit ;)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Manaaja

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mitä helvettiä Ninni sun kaverin häissä tekee?
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja alja »

Manaaja kirjoitti:Mitä helvettiä Ninni sun kaverin häissä tekee?
täh? mun häissä. mun kaaso. mä oon valinnu ton :doh:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Manaaja

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

alja kirjoitti:täh?
Nevermind... Se sitäpaitsi kumminkin tykkää jostain teinien muovituningautoista, joita mä inhoan.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja alja »

Manaaja kirjoitti:
alja kirjoitti:täh?
Nevermind... Se sitäpaitsi kumminkin tykkää jostain teinien muovituningautoista, joita mä inhoan.
eiku ihan just sellasista ku säkin, avomersuista tms.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
RP

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja RP »

alja kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
alja kirjoitti:täh?
Nevermind... Se sitäpaitsi kumminkin tykkää jostain teinien muovituningautoista, joita mä inhoan.
eiku ihan just sellasista ku säkin, avomersuista tms.
:lol:
Manaaja

Re: Minkälaiset olivat hääsi tai mitä toivoisit häiltäsi.

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

alja kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
alja kirjoitti:täh?
Nevermind... Se sitäpaitsi kumminkin tykkää jostain teinien muovituningautoista, joita mä inhoan.
eiku ihan just sellasista ku säkin, avomersuista tms.
Ööh.
Vastaa Viestiin