Miehen ihannepituus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Miehen ihannepituus

Alle 170
3
7%
170-172
0
Ei ääniä
173-175
1
2%
176-178
5
12%
179-181
0
Ei ääniä
182-184
3
7%
185-187
12
29%
188-190
2
5%
191-193
2
5%
194-196
0
Ei ääniä
197-199
0
Ei ääniä
2M+
1
2%
Olen mies, haluan painaa nappulaa
13
31%
 
Ääniä yhteensä: 42

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on ollut kaikkea väliltä 170-197, ei eroja. Olishan se toki kiva, että tuntis itsensä pieneks tai ettei tarvitse snägärijonossa isompana alkaa ukkoansa puolustamaan, mutta noin muuten aivan sama. Kyllä se miehen koko on siellä pään sisässä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:oli aika tiukkoja noi vaihtoehdot :)
Helpompi laskea keskiarvo jolla on jotain merkitystä.
Manaaja

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Zeb kirjoitti:Sama milleinä.
Kaapparilaiva!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen huolissani lyhyiden naisten halusta omia pitkät miehet. Tyytykää nyt vaan niihin oman mittaisiinne ja jättäkää ne pitkät miehet nille, joille ne on tarpeen. Vaikka onhan se aina parempi, ettei lyhyet ihmiset lisäänny keskenään ja tee lisää lyhyitä ihmisiä.

Kyllä se ihannepituus on tuossa 190 cm tienoilla. En edes tiedä millaista on pussailla pää kenossa ylöspäin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lolita kirjoitti:Mä olen huolissani lyhyiden naisten halusta omia pitkät miehet.
Toi on kyllä jännä. Itse 183-senttisenä menee pikemminkin sinne pituustoiverajojen alapäähän, vaikka kysyisi mielipidettä itseään 20+ senttiä lyhyemmältä naiselta. :P
Toimistorotta

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

182,5 senttiä on aika hyvä. Yltää ja mahtuu. Jos saisin päättää itse pituuteni, se olisi 185.
RP

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja RP »

No jos olisi erityinen tarve katsella ylöspäin (hmmmmoujee).... niin mitä olinkaan sanomassa. Nojoo, siis. Ei ole kovin ihkua tuntea olevansa amatsoni miehen rinnalla + lyhyempi mies antaa alitajuisesti signaalin (siis omaan päähäni) ettei ole kykenevä puolustamaan naarastaan (siis minua) vaikka sille ei erityistä tarvetta olekaan.

Nää on näit jutui. Nuuh.

Ps. on ollut joskus kemiankohtaamis tapahtuma 165cm miehen kanssa, ei ole valittamista. Mut, makuasioista ei sovi tapella.
Viimeksi muokannut RP, 12.05.2010 13:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:Miksi ihmeessä miehen pitää olla pidempi kuin naisen?.

Ettei tulisi mikkihiiriolo.
RP

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei, kyllä se on ennemminkin niin, jotta haluan olla miehen kanssa suht samalla tasolla kuten pallotuksestani näkee. Alaspäin en kuitenkaan halua katsoa, lukittu jo.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti: Alaspäin en kuitenkaan halua katsoa, lukittu jo.
Henkisesti joutuu kuitenkin katsomaan, niin olishan se kiva että edes fyysisesti ylöspäin ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Zeb

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Lolita kirjoitti:Mä olen huolissani lyhyiden naisten halusta omia pitkät miehet. Tyytykää nyt vaan niihin oman mittaisiinne ja jättäkää ne pitkät miehet nille, joille ne on tarpeen. Vaikka onhan se aina parempi, ettei lyhyet ihmiset lisäänny keskenään ja tee lisää lyhyitä ihmisiä.
:D Näinhän se on. Tyttö ainakin toistaiseksi menee + 1 SD käyrällä, vaikka meillä on melkein koko suku lyhyitä. Terveisin 160 cm pygmi.
RP

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja RP »

Toimistorotta kirjoitti:182,5 senttiä on aika hyvä. Yltää ja mahtuu. Jos saisin päättää itse pituuteni, se olisi 185.
Siis sä olet 182,5cm? Hmm, sentti sinne sun tänne, tässä pituudessa, ei kai ole kovin merkittävä??
RP

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti: Alaspäin en kuitenkaan halua katsoa, lukittu jo.
Henkisesti joutuu kuitenkin katsomaan, niin olishan se kiva että edes fyysisesti ylöspäin ;)
:lol:

Kieltämättä ihmettelen hiukan sitä, että lyhyet naiset diggaa kovin pitkistä miehistä. Siis yli 1,90 metrisistä. Itse en kuitenkaan ole lyhyt, enkä pitkä vaan keskiverto (saatana) ja ne muutamat pidemmät deittailut (195, 197, 201) aiheuttivat niskajumeja vaikkakin pääosa ajasta meni vaakatasossa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:182,5 senttiä on aika hyvä. Yltää ja mahtuu. Jos saisin päättää itse pituuteni, se olisi 185.
Siis sä olet 182,5cm? Hmm, sentti sinne sun tänne, tässä pituudessa, ei kai ole kovin merkittävä??
Voi olla. Esmes 179cm lienee vittumainen pituus, kun 180 on jonkinnäköinen äijyyden alempi raja-arvo. Mäkin voisin olla 185-188, oon 180.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:aiheuttivat niskajumeja vaikkakin pääosa ajasta meni vaakatasossa.
BJ huudettu!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
RP kirjoitti:aiheuttivat niskajumeja vaikkakin pääosa ajasta meni vaakatasossa.
BJ huudettu!
Likainen mielikuvitus sulla! Tätä en kuitenkaan meinannut.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Millit ja sentit menee aika fiftysixty. 180+ passaa mulle, voin kulkea koroissa.
Toimistorotta

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

RP kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:182,5 senttiä on aika hyvä. Yltää ja mahtuu. Jos saisin päättää itse pituuteni, se olisi 185.
Siis sä olet 182,5cm? Hmm, sentti sinne sun tänne, tässä pituudessa, ei kai ole kovin merkittävä??
Oon liian keskimittainen. 185 pitkänä löytäisi helpommin esim. housuja. Ja kengännumerokin saisi olla yhden isompi. 42 on aina loppu, 43 löytyy aina.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

169cm nainen tänne!
Tai vois kelvata muunkin pituinen, riippuen Naisesta.
Toimistorotta kirjoitti:Ja kengännumerokin saisi olla yhden isompi. 42 on aina loppu, 43 löytyy aina.
On ne 44..45 kootkin loppu aina. Ainakin niistä kengistä mitä tarttisin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti: Alaspäin en kuitenkaan halua katsoa, lukittu jo.
Henkisesti joutuu kuitenkin katsomaan, niin olishan se kiva että edes fyysisesti ylöspäin ;)
:lol:

Kieltämättä ihmettelen hiukan sitä, että lyhyet naiset diggaa kovin pitkistä miehistä. Siis yli 1,90 metrisistä. Itse en kuitenkaan ole lyhyt, enkä pitkä vaan keskiverto (saatana) ja ne muutamat pidemmät deittailut (195, 197, 201) aiheuttivat niskajumeja vaikkakin pääosa ajasta meni vaakatasossa.
Miehen kanssa kun ekan kerran tanssittiin "hitaita", mies totesi että "sähän olet hyvä leukateline".
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onko nyt muka perjantai kun on maailman taivaita hipovia tyhmiä kyselyitä taas ilmaantunut kartastoon??

olen 178 joten.. 163, tuntuu nyt sopivalta, vaihtelua on ollut 163-173..
En ole koskaan hujuppinaisiin sekaantunut enkä kääpiöihinkään?
naisen maksimipituus olisi 194? Oma ulottuvuus on 193 senttisen joten maata myöten oon kasvanut..
Isot naiset on kyllä komeempia ihan näyttelyesineinäkin?
Toisaalta voivat aggressiiveina vetää sua lättyyn?
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ihan vaan jos joku muu ei ottanut Nibaa hetkeksi pois ignoresta, mun on pakko quotata tämä kaikkien näkyville. Niban sanomana:
Niba kirjoitti:Onko nyt muka perjantai kun on maailman taivaita hipovia tyhmiä kyselyitä taas ilmaantunut kartastoon??
:lollero:
Manaaja

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tällä hetkellä miesten ihannepituuden keskiarvo näyttäisi olevan tasan 184cm.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joo, ei kelpaa tämmöiset kääpiöt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Pisin mies ketä oon deitannut oli 198 senttiä. Kyllä se oli jo vähän liikaa.
Ja ihan senkin takia vähempikin riittää, että pitää vähän niitä lapsiakin ajatella. Raukoista tulis kohta yli kaksmetrisiä, eikä se oo enää kivaa.
Vastaa Viestiin