Miehen ihannepituus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Miehen ihannepituus

Alle 170
3
7%
170-172
0
Ei ääniä
173-175
1
2%
176-178
5
12%
179-181
0
Ei ääniä
182-184
3
7%
185-187
12
29%
188-190
2
5%
191-193
2
5%
194-196
0
Ei ääniä
197-199
0
Ei ääniä
2M+
1
2%
Olen mies, haluan painaa nappulaa
13
31%
 
Ääniä yhteensä: 42

RP

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja RP »

^Tosi pitkillä miehillä pakkaa olemaan myös suhteellisen huono ryhti, mikä ei tietystikään ole mikään ihme.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kaikenlaista sitä. Pituutta 172, mutta kengänkoko 43 ja soututaito vallaton.
Paras päivä ikinä.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Mayah »

RP kirjoitti:^Tosi pitkillä miehillä pakkaa olemaan myös suhteellisen huono ryhti, mikä ei tietystikään ole mikään ihme.
Joillakin, joo.
Senkin oon huomannut, että lyhyillä miehillä taas on useimmiten tosi hyvä ryhti. Aika pahahan se ois, jos ois muutenkin lyhyt ja sitten vielä seisoisi kasassa...
Ja onhan se juu helpompaa pitää lyhyt kuin pitkä selkä suorassa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja par-sky »

RP kirjoitti: Kieltämättä ihmettelen hiukan sitä, että lyhyet naiset diggaa kovin pitkistä miehistä.
Saa otettua suorin jaloin suihin?

Itse suosikkini on aika samoissa mitoissa olevat miehet, niin ei tarvi kenottaa päätä kumpaankaan suuntaan. Henk. koht. en myöskään liitä pituutta siihen että on "Uros ja voi suojella naista". Voi tosin johtua siitä että tunnen semmosia tissiposkia että ne nyt ole Uroksia vaikka olisivat kolme metrisiä.

Kuinka paljon miehiä häiritsee jos nainen on yhtä pitkä/pitempi? Kun musta se on vaan jotenkin helppoa että aika suuri osa miehistä on tossa about silmän tasolla (176).
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumis

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Tällä hetkellä miesten ihannepituuden keskiarvo näyttäisi olevan tasan 184cm.
:cheer:

VoNkaukset suoraan yv-laatikkoon, kiitos!1
prosessi

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RP kirjoitti:^Tosi pitkillä miehillä pakkaa olemaan myös suhteellisen huono ryhti, mikä ei tietystikään ole mikään ihme.
Tuon huomaa erityisen hyvin ruokakaupassa. Mieheni on 186-senttinen, mutta äärimmäisen helppo paikantaa jos hänestä on harhautunut erilleen, koska hän on lähes kaikkia muita vähintään puoli päätä pidempi. Kyselyn tuloksessa jäikin mietityttämään, että onko tuo yleisin ihannemitta kuitenkaan se mitä haetaan oikeasti, vai olisiko lyhyempi mutta hyväryhtinen se, mitä tuolla mitalla itse asiassa tarkoitetaan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:Kerrankin sellainen äänestys jossa Gattacakin pääsee enemmistön joukkoon!
No paittirallaa. Ja kitinämisujen mieltymykset.
Kyllä se mulla nippanappa 185 on.

Mutta silti koen tuostakin alemmuudentuntoa.
Tuo vain jos pinnistän selän suoraksi. Jos kävelen, minä koukkuselkä huonoryhti olen kai puolitoistametrinen.

Lisäksi ihminen näin vanhetessaan kuin minä alkaa painua kasaan.

Sitten olen hyönteismäinen rääpäle. Tällä rakenteella näyttäisin lähes normaalilta vasta lähes kaksimetrisenä. Esmes yli satakiloinen Manaaja on 183 ja MIES.

Lisäksi ihmisten keskipituus on noussut. Kekkostakin sanottiin "pitkäksi mieheksi", vaikka oli 181 cm. Anglosaksimaissa vanhastaan miehen mitta on ollut kuusi jalkaa eli 183 cm. Nykyään sekin lienee vanhentunut. Nykyään vähintään joku six and two eli 188cm. Toivoisin olevani edes six and one eli 185,5, mutta sitä viimeistä puolsenttistä ei löydy edes kuvittelemalla.

Sikäli jänniä nuo ruumiinmitat, että isäni oli nuorena ainakin 184 cm. Ja on minua normaalimpi eli isoluisempi ja isokätisempi ym. Silti isän vanhat pikkutakit on mulle HARTIOISTA liian pieniä,hähhäh! (nykyiset läskitakit taas ihan telttoja)

Edit: kengännumeroni on 45. Yleensä kaupoissa on vain lasten kokoja.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:Lisäksi ihminen näin vanhetessaan kuin minä alkaa painua kasaan.
No ei painuisi pahasti, jos tekisi sillä kropallaan jotakin. Toisessa ketjussa mainittu JP Roos on jo kuuskymppinen sälli, mutta silti kaataisi enemmän nuoria opiskelijatyttöjä kuin sinä.
Manaaja

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Toivoisin olevani edes six and one eli 185,5, mutta sitä viimeistä puolsenttistä ei löydy edes kuvittelemalla.
Aattele miten erilaista sun elämä sillon olis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja saira »

Enpä ole koskaan edes tarkemmin miettinyt asiaa, 160-senttisenä ei kovin helpolla tule lyhyempiä miehiä vastaan. Ja ne pari, jotka tunnen, suosivatkin sitten jo lyhyempiä naisia. Itsellä ollut miesten pituudet varmaan välillä 170-190. Eli aika hyvä hajonta, keskiarvokin varmaan lähellä 180 senttiä. Lyhyys ei haitannut yhtään, eikä pituuskaan, sai hyvän syyn pitää korkkareita. Nykyinen 180 pituudeltaan, hyvä sekin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
nokkaelain

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Zeb kirjoitti:191-193 cm pallotin.
Minulla ei ole ND:n mustaa kirjaa, mutta muistaisin että olet maininnut olevasi lyhyt. Itsekin juuri ja juuri jään tuo kategorian alle. Eikö pituuserosta ole mitään haittaa?

No en voi syyttää: itse olen tapaillut alle 160 senttisiä enimmkäkseen. (Pidempiäkin, en ole vaan kelvannut. :) )
Zeb

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nokkaelain kirjoitti:
Zeb kirjoitti:191-193 cm pallotin.
Minulla ei ole ND:n mustaa kirjaa, mutta muistaisin että olet maininnut olevasi lyhyt. Itsekin juuri ja juuri jään tuo kategorian alle. Eikö pituuserosta ole mitään haittaa?

No en voi syyttää: itse olen tapaillut alle 160 senttisiä enimmkäkseen. (Pidempiäkin, en ole vaan kelvannut. :) )
Joo, lyhyt oon, 160 cm. Ei pituuserosta tosiaan ole mitään haittaa, ellei sitten lasketa sitä, että jonkun muun mielestä se voi näyttää koomiselta, ellei itsellä oo korkokenkiä. Käytännössä ei kuitenkaan mitään haittaa ole havaittu ja vaikka nukkuessa lusikassa sopii just siihen taakse. Ehkä tanssiessa vähän pienempi ero voisi olla parempi, mutta kun me ei nyt muutenkaan juuri tanssita, niin eipä haittaa sekään.
Manaaja

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mut eiks tommonen 193-millinen kikkeli tuu jo maksan vierestä ulos 160-senttisellä naisella?!??
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oishan sellanen vähintään 190cm vonkale kiva, vielä ku tois kukkia joka perjantai.. Kyllä pituus on miehessä viehättävä piirre, mutta ei ratkaiseva. Luulen tän liittyvän viehätykseeni testosteronia ja sen aiheuttamia piirteitä kohtaan. Mua kuitenkin vähintään 15cm pidempi on oltava, muuten ei sukat pyöri jaloissa. Pussailin kyl kerran teininä yhden itseni pituisen pojan kans :)

Joo siis nää munkin ajattelemani/tuntemani pitkät miehet on toki lihaksikkaita ja urheilullisia, ei mitään huonoryhtisiä riukuja.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Mua kuitenkin vähintään 15cm pidempi on oltava, muuten ei sukat pyöri jaloissa.
Mites tää pikkunen onkelma nyt sitten korvataan niillä muilla piirteillä, jotka tekee tästä pikku pituuspuutteesta itselle ihan helposti käsiteltävän homman? Jos vaik on sattunu ihastumaan suhun tosi kovasti?
nowaysis kirjoitti:Luulen tän liittyvän viehätykseeni testosteronia ja sen aiheuttamia piirteitä kohtaan.
Isojen miesten isoja kikkeleitä te vain kärkytte.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No, minulla on omat sexuaaliset viehätykseni (liittyen omaan geeniperimääni ja ulkonäkööni) , kuten meillä kaikilla, ja miehet jotka eivät täytä tiettyjä vaatimuksia, eivät vaan pääsääntöisesti viehätä. However, maailmassa on lisäkseni noin satamiljoonaa muuta naista, joiden kriteerit ovatkin sitten ihan erit.

Oli syy mikä hyvänsä, en ole velvollinen ihastumaan takaisin ;) Enkä nyt härregyyd sanoisi kenellekään tuota syyksi, jos pyrkisi riiuulle enkä huolisi.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:No, minulla on omat sexuaaliset viehätykseni (liittyen omaan geeniperimääni ja ulkonäkööni) , kuten meillä kaikilla, ja miehet jotka eivät täytä tiettyjä vaatimuksia, eivät vaan pääsääntöisesti viehätä. However, maailmassa on lisäkseni noin satamiljoonaa muuta naista, joiden kriteerit ovatkin sitten ihan erit.

Oli syy mikä hyvänsä, en ole velvollinen ihastumaan takaisin ;) Enkä nyt härregyyd sanoisi kenellekään tuota syyksi, jos pyrkisi riiuulle enkä huolisi.
No mut, darling, sä just sanoit täällä tänään että se on hyvin todennäköisesti The Syy. Siitäkin huolimatta että sä olet itse hyvin hyvin pieni nainen. Eikä sitä oman pituutensa puutetta voi korvata millään, jotta kelpaisi edes monille teistä hyvin hyvin pienistä naisista. Ja vain sen vuoksi että sattui syntymään miehenä tavallista lyhyemmäksi. Ja suurin osa muistakin naisista ajattelee samoin. Lyhyistä ja pitkistä. Toki aina löytyy niitäkin joille kelpaa, mutta kyllä se vaan tuntuu pahalta että syntymäominaisuutensa perusteella 90% vastakkaisen sukupuolen edustajista katsovat sua kuin B-luokan grillimakkaraa, ja vähintään preferoivat jotain pidempää, jos vaikka eivät sitä kynnyskysymykseksi nostakaan.

Tulisko sulle itsellesi mieleen jotain vastaavanlaista (ei vammaisuuteen tai äärimmäiseen rumuuteen) liittyvää syntymäominaisuutta, minkä näkee jo päältäpäin ja mikä estää naisen tietynlaisen preferoitavuuden enemmistölle miehistä?

Vinkkinä kerron, ettei sellaista ominaisuutta ole.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Äh, enempi se riippuu varmaan siitä itsetunnosta, eikä pituudesta. Faijani on 170cm, eikä ollut ennen äitiäkään puutetta tyttöystävistä. Enkä koskaan hänen seurassaan ajattele, että hitsi kun se on lyhyt. On sanonut, että toki mieluusti ois 10 cm pidempi, mutta eipä koe jääneensä mistään paitsi sen takia, että ei ole. Eikä Davellakaan näytä sikahuonosti menevän. Toisille vaan lasi on puoliksi täysi, toisille puolityhjä.

Eräs miespuolinen kaverini on 162cm. Kaikin puolin huipputyyppi, eikä ole tytöistä ollut pulaa hänelläkään.

Ja ko. kysely koska ihannepituutta! Saman voisi tehdä vaikka naisten tissien koosta. Kyse ei ole siis vaatimuksesta.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Äh, enempi se riippuu varmaan siitä itsetunnosta, eikä pituudesta.
Tottahan toki. Mutta itsetuntoa ei oikein pysty yhdellä silmäyksellä arvottamaan. Sen sijaan pituuden voi, ja nainen voi hyvinkin sen vuoksi tehdä "ei soveltuvaa materiaalia" -päätöksen jo ennenkuin mies on ehtinyt edes siirtämään katsetta koko naiseen. Kyllä se vaikuttaa siis siihen, miten helppo miehen on naista lähestyä. Ja ennenkaikkea siihen, lähestyisikö nainen itse miestä lainkaan.

Itsetunto-ongelmahan tuo ennen kaikkea ja joka tapauksessa on silloin kun sen kokee ongelmaksi.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ehkä huolestuttavaa kun yhdistän lyhenteen 2M+ internetyhteyksiin.

M tarkoittaa Megaa tai tuhatta, m metriä. Nyt ne suureet oikein.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Manaaja

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mylwin kirjoitti:M tarkoittaa Megaa tai tuhatta, m metriä. Nyt ne suureet oikein.
No daah, 2 megamillii, idarii!!!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nexie »

nowaysis kirjoitti:Oishan sellanen vähintään 190cm vonkale kiva, vielä ku tois kukkia joka perjantai..

Joo siis nää munkin ajattelemani/tuntemani pitkät miehet on toki lihaksikkaita ja urheilullisia, ei mitään huonoryhtisiä riukuja.
Nowa-kulta, jos sä deittailisit +190 cm pitkää hongankolistajaa, niin pian olisi sulla niskat jumissa ja miehen ryhti entinen. Jopa söpösti käsi kädessä kulkeminen olisi melko haastavaa, kun a) kädet ihan eri korkeuksilla ja b) askeleen pituus ihan eri...
Don't Panic!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nexie »

IMO on jokseenkin hämmentävää, että ihmiset pystyvät antamaan vastauksen tällaisiin kyselyihin. Että mit vit, onko teillä oikeasti mielessä joku excel-taulukko, jossa on määritetty ihmisen ihanteellinen pituus, paino, silmien ja hiusten väri jne. sekä näiden ominaisuuksien painoarvot kokonaisarvioinnissa? Vai annatteko vastaukset perstuntumalla jonkun "ihanaksi todennetun" ihmisen ominaisuuksien perusteella?
Don't Panic!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä heitän nopalla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nexie »

aasi kirjoitti:Mä heitän nopalla.
Toimiiks toi deiteillä kans?
Don't Panic!
Vastaa Viestiin