Miehen ihannepituus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Miehen ihannepituus

Alle 170
3
7%
170-172
0
Ei ääniä
173-175
1
2%
176-178
5
12%
179-181
0
Ei ääniä
182-184
3
7%
185-187
12
29%
188-190
2
5%
191-193
2
5%
194-196
0
Ei ääniä
197-199
0
Ei ääniä
2M+
1
2%
Olen mies, haluan painaa nappulaa
13
31%
 
Ääniä yhteensä: 42

Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja aasi »

nexie kirjoitti:Toimiiks toi deiteillä kans?
Tosi hyvin, ei tartte kuin kerran heittää ja ne deitit oli siinä!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nexie »

aasi kirjoitti:
nexie kirjoitti:Toimiiks toi deiteillä kans?
Tosi hyvin, ei tartte kuin kerran heittää ja ne deitit oli siinä!
Tarttee olla hyvä sihti tai riittävän pieni etäisyys. Sokkodeiteillä voi tulla ongelmia.
Don't Panic!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nexie kirjoitti:Että mit vit, onko teillä oikeasti mielessä joku excel-taulukko, jossa on määritetty ihmisen ihanteellinen pituus, paino, silmien ja hiusten väri jne. sekä näiden ominaisuuksien painoarvot kokonaisarvioinnissa?
:oops: ...unohdit BMI:n kolmen desimaalin tarkkuudella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
nexie kirjoitti:Että mit vit, onko teillä oikeasti mielessä joku excel-taulukko, jossa on määritetty ihmisen ihanteellinen pituus, paino, silmien ja hiusten väri jne. sekä näiden ominaisuuksien painoarvot kokonaisarvioinnissa?
:oops: ...unohdit BMI:n kolmen desimaalin tarkkuudella.
Epic fail! Aargh!!1!
Don't Panic!
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Tääll on tämmönenki kiva galluppi.

Uuden vuodesohvan jalkojen alla on koroke palat, jotta on mukavampi istua (vuoteeksi muutettaessa korokkeet täytyy ottaa pois). kylppärissä hampaita pestessä olisi siisteyden kannalta viisaampaa olla polvillaan siinä lavuaarin edessä. Kaljusta ei kannata haaveilla. Kuhmuinen ei ehkä näytä kovin komealta. Näin pitkänä ja hoikkana on vaikea löytää hyvin istuvia farkkuja. Olen sitten käynyt ostamassa niitä Helsingistä MR Big kaivopihan 2. krs.

Tiskiallaskin on keittiössä aivan liian matalalla. Harvassa autossakaan löytyy kunnon säätöjä. Tuntuu että ratti ja polkimet on yleensä liian lähellä toisiaan.

No ei sitä pituutta ole kuin 193cm.
Naisen pituudelle en itse aseta kovin tiukkoja rajoja. Painoindeksi on tärkeämpi. Itseäni pidempää naista en aikuisena ole vieläkään tavannut, joten vaikea sanoa saisinko alemmuus kompleksin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jyrki73 kirjoitti: alemmuus kompleksin.
Tuskin ainakaan pituudesta.

*släp*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti: alemmuus kompleksin.
Tuskin ainakaan pituudesta.

*släp*
Vyön alle, ei mulla noin silmien korkeudelle :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

nexie kirjoitti: Nowa-kulta, jos sä deittailisit +190 cm pitkää hongankolistajaa, niin pian olisi sulla niskat jumissa ja miehen ryhti entinen. Jopa söpösti käsi kädessä kulkeminen olisi melko haastavaa, kun a) kädet ihan eri korkeuksilla ja b) askeleen pituus ihan eri...
Pisin vonkaleeni oli 196cm, eikä meillä muistaakseni ollut mitään pituuteen liittyviä ongelmia. Aina voi mennä reppuselkään jos kävely on liian hankalaa ;-) Pitkät kädet yltää alas ja mä kipitän melko nopeeta. Eiku oikeesti, ei se oo mitenkään vaikeeta. Zeb, komppaa mua!1

Voin todistaa tämän joskus sopivan tilaisuuden osuessa kohdalle! For real.

En ole muuten vastannut kyselyyn pallottamalla, koska en halunnu.
Prepare for the worstest.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nexie »

nowaysis kirjoitti: Pisin vonkaleeni oli 196cm, eikä meillä muistaakseni ollut mitään pituuteen liittyviä ongelmia. Aina voi mennä reppuselkään jos kävely on liian hankalaa ;-) Pitkät kädet yltää alas ja mä kipitän melko nopeeta. Eiku oikeesti, ei se oo mitenkään vaikeeta. Zeb, komppaa mua!1
Sitten vika on vaan mussa, koska tuon tyyppisiä muistoja (pl. se ryhti, sitä en ehtinyt nuorelta urheilijalta tuhota!) mulla on seukkailusta 192 cm pitkän pojan kanssa ja mä oon sentään sua pidempi. Tai sitten se oli vaan poikkeuksellisen pitkäraajainen ja mä lyhytraajainen :think:

Eksän nyksä on kyllä samanlainen tappi kuin minä, joten ei tuo(kaan) ongelma sentään Suuren Rakkauden tielle tule.
Don't Panic!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Pisin vonkaleeni oli 196cm, eikä meillä muistaakseni ollut mitään pituuteen liittyviä ongelmia.
Mulla 197cm, ei mitään ongelmia. Päinvastoin! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Pisin vonkaleeni oli 196cm, eikä meillä muistaakseni ollut mitään pituuteen liittyviä ongelmia.
Mulla 197cm, ei mitään ongelmia. Päinvastoin! :h:
Ne ei vaan kertonut teille totuutta.

Meillä on 23 cm pituuseroa ja kyllä se vaan aiheutta hieman hankaluuksia. Korkokengät* onneks jeesaa kivasti.


* ei minun jaloissani.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Ne ei vaan kertonut teille totuutta.
Eiköhän se olis vuosien saatossa tullut ilmi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:
masa kirjoitti:Ne ei vaan kertonut teille totuutta.
Eiköhän se olis vuosien saatossa tullut ilmi?
Ei näemmä tullut, jos et hoksannut että on helpompi halailla ja pussailla kun pituuseroa ei ole liikaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voisitko masa kertoa mimmosia ongelmia? Voihan se olla niin, että ihmisten kädet ja jalat ja selät ovat erilaisia mittasuhteiltaan ja toisille iso kokoero on hankalampi kuin toisille.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Ei näemmä tullut, jos et hoksannut että on helpompi halailla ja pussailla kun pituuseroa ei ole liikaa.
Höpö höpö! Vähän mielikuvitusta nyt!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Aika harvoin sitä tuntikaupalla seisaallaan pussailtiinkaan ;)
Prepare for the worstest.
masa

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:Voisitko masa kertoa mimmosia ongelmia?
No ihan halaillessa ja pussaillessa tai vaikka seisaaltaan naidessa. Ottaa meinaan reisilihaksille aika nasevasti olla jalat koukussa ja juputtaaa kuin kani.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Äh, kyllä tuo nyt on silkkaa mielikuvituksen puutetta ;) Jakkaraa alle vaan! Tuohon jälkimmäiseen.
Prepare for the worstest.
masa

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:Aika harvoin sitä tuntikaupalla seisaallaan pussailtiinkaan ;)
No koetappas treenailla vaikkapa vaahtosammuttimen kanssa halailua. Huomaat että se selkä on pakko oikaista silloin tällöin.. :P

Ja siis jos minä kokisin pituueron joten ongelmalliseksi, en oli valinnut kumppania joka on minua 23 cm lyhyempi. Kunhan totesin vaan että siitä pituuserosta on jonkinasteista haittaa silloin tällöin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Aika harvoin sitä tuntikaupalla seisaallaan pussailtiinkaan ;)
No koetappas treenailla vaikkapa vaahtosammuttimen kanssa halailua. Huomaat että se selkä on pakko oikaista silloin tällöin.. :P

Ja siis jos minä kokisin pituueron joten ongelmalliseksi, en oli valinnut kumppania joka on minua 23 cm lyhyempi. Kunhan totesin vaan että siitä pituuserosta on jonkinasteista haittaa silloin tällöin..
Varsinkin jos pöytätasot ovat matalia :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oon tota omaa vaahtosammutinta halaillu pienestä pitäen aika lailla. Toki ymmärrän, että ne mittasuhteet on siinä mielessä erilaiset, ettei kasvot osu kohdakkain, mutta itselleni se ei ole koskaan ollut ongelma, vaahtosammutinkin on helppo kaapata syliin :) Mutta kukin tyylillään :)
Prepare for the worstest.
Zeb

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nowaysis kirjoitti:Pisin vonkaleeni oli 196cm, eikä meillä muistaakseni ollut mitään pituuteen liittyviä ongelmia. Aina voi mennä reppuselkään jos kävely on liian hankalaa ;-) Pitkät kädet yltää alas ja mä kipitän melko nopeeta. Eiku oikeesti, ei se oo mitenkään vaikeeta. Zeb, komppaa mua!1
:komp: :komp: :cheer: :cheer:

Mulla ei tosin tämä pisin ole kuin 192 cm, eli pituuseroa tulee 32 cm. Mites Nowa, miten pitkä sä oot?

Joo, kävelyvauhti on kyllä eri, sitten toinen odottaa tai mä juoksen. (Juoksu)lenkille saa tosin mennä yksinään muutenkin kun menee niin perhanan kovaa, luulen että sama toteutuisi kyllä lyhyemmänkin miehen kanssa. Mutta enivei, haitat on minimaaliset ja hyödyt huimat!1

Seksistä: Mä en kyllä muutenkaan ole ikinä tajunnut miksi jotkut harrastaa seksiä seisaallaan.
masa

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Seksistä: Mä en kyllä muutenkaan ole ikinä tajunnut miksi jotkut harrastaa seksiä seisaallaan.
No ei kai se pakko ole. Voi sitä vesisaatteessa naida vaikka nurmikolla maaten.

Oot näemmä aikamoinen makuuhuonevirtuoosi.
Toimistorotta

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Oma suurin pituusero on ollut 30 cm, ei siitä mitään ongelmaa ollut missään. Pituus on kyllä varsin merkityksetön juttu petipuuhissa ja pussailuissa. Jos nainen on pitkä, tarttee taivutella vähemmän, jos lyhyt niin koko hippiäisen voi tarvittaessa nostaa syliin.

Minusta pitkien naisten on ihan turha murehtia. Hukkapätkät ovat yleensä suloisia, pitkät taas näyttäviä. Molempi parempi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miehen ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Zeb kirjoitti:Nowa, miten pitkä sä oot?
Pahamaineiset 160cm.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin