Naisten ihannepituus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Naisten ihannepituus

120-140
1
2%
141-147
0
Ei ääniä
148-154
1
2%
155-161
5
10%
162-168
16
31%
169-173
13
25%
174-178
6
12%
179-185
6
12%
186-193
1
2%
194-202
0
Ei ääniä
203-230
2
4%
 
Ääniä yhteensä: 51

Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Taas se nähtiin, en oo kenenkään ihanne :cry:
Myös vähän pidemmät naiset ovat antaneet positiivista palautetta siittimestäni.
No mut ei kai se oo pituudesta kiinni...? ;)
Manaaja

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:Niijjust, pitäkööt miehet tunkkinsa. Kaikki ne haluu tollasia lyhyitä naisia, pitkätkin miehet :x
Itse asiassa (toistaiseksi toki määrältään hieman vähäisten) vastausten perusteella näyttäisi siltä että miesten pallottama naisen ihannepituus kävelee käsi kädessä erittäinkin läheisesti naisten oikean keskipituuden kanssa, mutta naiset sen sijaan pallottavat ihanteekseen keskimäärin 6-7 senttiä keskipituutta pidemmän miehen.

Tasan ei käy jne.
Mayah kirjoitti:No mut ei kai se oo pituudesta kiinni...? ;)
Pakko olla. :o
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Noin 170cm. Eli vaihtoehto 169-173.
Sopiva väli lie 150-180cm.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:>175cm
Mayah kirjoitti:Niijjust, pitäkööt miehet tunkkinsa. Kaikki ne haluu tollasia lyhyitä naisia, pitkätkin miehet :x
Olen kai sitten jokin angrodyyni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Bluntly kirjoitti:>175cm
:cheer:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Bluntly kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:>175cm
Mayah kirjoitti:Niijjust, pitäkööt miehet tunkkinsa. Kaikki ne haluu tollasia lyhyitä naisia, pitkätkin miehet :x
Olen kai sitten jokin angrodyyni.
No siis ku kukaan ei ollu pallottanu tota "174-178" -kohtaa. Nii ku oon 177, ja sit jos ihanne on 179-183 nii se on jo enemmän :D

Niih!
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Niijjust, pitäkööt miehet tunkkinsa. Kaikki ne haluu tollasia lyhyitä naisia, pitkätkin miehet :x
Itse asiassa (toistaiseksi toki määrältään hieman vähäisten) vastausten perusteella näyttäisi siltä että miesten pallottama naisen ihannepituus kävelee käsi kädessä erittäinkin läheisesti naisten oikean keskipituuden kanssa, mutta naiset sen sijaan pallottavat ihanteekseen keskimäärin 6-7 senttiä keskipituutta pidemmän miehen.

Tasan ei käy jne.
No täähän on ihan simppeli juttu: mieheltä vaaditaan suurta kokoa (aika monessakin asiassa) ja naiselta taas pienempää kokoa (melkein kaikessa paitsi tisseissä)... :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mayah kirjoitti:naiselta taas pienempää kokoa (melkein kaikessa paitsi tisseissä)...
Niin.. jotkut pitävät myös pienestä /c:stä ja toiset preferoivat 12 leivän uunista.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Pulkannaru kirjoitti:
Mayah kirjoitti:naiselta taas pienempää kokoa (melkein kaikessa paitsi tisseissä)...
Niin.. jotkut pitävät myös pienestä /c:stä ja toiset preferoivat 12 leivän uunista.
Ei C ole pieni! A-B on pieniä... C-D on jo ihan keskikokoa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
ah! Matematiikkaa!!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Elppis kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Lolita kirjoitti:179-185. Se nyt vaan on nättiä :]
Onko sinusta oikeasti iso nainen kauniimpi kuin pieni siro?

Ihan hyvännäköisiä isotkin ovat kyllä. Oletko sinä iso nainen ja kaunis?
:)
Ai pitkä nainen on ISO nainen automaattisesti? *SLÄP*
Sattui äää.. :cry: :cry: :cry:
Manaaja

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:No täähän on ihan simppeli juttu: mieheltä vaaditaan suurta kokoa (aika monessakin asiassa) ja naiselta taas pienempää kokoa (melkein kaikessa paitsi tisseissä)... :D
Tää on niin naismaista. Ensin itketään että joku pikkurillin kokonen vekotin sattui piparissa au au kun lääkäri sellasella vähän jörni ja sitten perään huudetaan että tänne sitä isointa kyrpää ja heti!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ruksasin 169-173. Muuten sanoisin 170-180.
Tykkään vaikken saa pitkähköistä misuista. Edellyttäen, että ovat hoikkia, kevyitä, hentoja, suht kohtuupienillä (a-c) pystytisuilla ja pienellä, mutta vyötäröstä erottuvalla pyöreällä pepulla.

Käytännössä:
Aika hukkapätkiä että myös pitkiäkin norsuja olen panematta tavannut, vaikka halusin panna.
Se kehumani "ainoa rakkaus" (muuten ideaalinen) itse kertoi pituudekseen 156 cm! Ihme kääpiö! Tietty idolini Kate Bush ja ällö Madonnakin ovat vain 161 cm, mutta sitä ei kuvista niin näe.

Anyway kyseisestä A.S:sta (hoikka timmipeppu pystytisumisu) tuo ei niin haitannut, ennen kuin itse sanoi ja hokasin sen kahtelevan minua ihaillen yläviiistoon. Kylppärinsä lattialla oli pyykkiin kuuluvia pikkareita, joita kadun etten haistellut kun en pannutkaan. Mutta kerran myös vessan naulassa farkut, jotka niihin etsautuneesta täydellisen pepun muodosta huolimatta oli kuin LAPSEN housut! :shock: Ehkä en olekaan pedo, vaikka tuo oli 32.

Miten niin pientä naista uskaltaa nussia? Eikö se repee jos on yhtä paksu penis kuin Manaajalla ja minulla?
NuoriD

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:^Ooksä noin saatanan lyhyt? :shock:
Teen ehkä itsestäni pellen, mutta haluan kertoa, että tuo kommentti loukkasi mua.
bliss

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Ooksä noin saatanan lyhyt? :shock:
Teen ehkä itsestäni pellen, mutta haluan kertoa, että tuo kommentti loukkasi mua.
Se ei ollut tarkoitus. Anteeksi.
Jotenkin oon tosiaan kuvitellut, että olet ainakin 10cm tuota ilmoittamaasi pidempi.
Manaaja

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Ooksä noin saatanan lyhyt? :shock:
Teen ehkä itsestäni pellen, mutta haluan kertoa, että tuo kommentti loukkasi mua.
Mä arvasin tän. :paijaa:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Yleensä kaikki negatiiviset kommentit ihmisen ulkonäöllisistä piirteistä joihin ei itse juurikaan(ilman kirurgiaa) voi vaikuttaa, ovat loukkaavia.

Itsehän olen auttamattoman tappi tai omasta mielestäni ihan täysikasvuinen kuitenkin, mutta tiedän, että jokaista lyhyttä naista kohti on vähintään yksi pitkä nainen joka haluaisi olla lyhyt, ja sama toisin päin :) Musta ei kukaan ajattele, että ooh komea nainen jonka kaksimetriset jalat täyttävät koko huoneen olemuksellaan. So what? 8)
Prepare for the worstest.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Ooksä noin saatanan lyhyt? :shock:
Teen ehkä itsestäni pellen, mutta haluan kertoa, että tuo kommentti loukkasi mua.
Se ei ollut tarkoitus. Anteeksi.
Jotenkin oon tosiaan kuvitellut, että olet ainakin 10cm tuota ilmoittamaasi pidempi.
Onnistuit mokaamaan anteeksipyynnön heti seuraavassa virkkeessä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti:Onnistuit mokaamaan anteeksipyynnön heti seuraavassa virkkeessä.
Nyt runkkari se naama jumiin!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Musta ei kukaan ajattele, että ooh komea nainen jonka kaksimetriset jalat täyttävät koko huoneen olemuksellaan. So what? 8)
No sitä what että pienikin on kaunista ja haluttavaa miesten silmissä. Samalla tavalla kuin pitkät sääret ja sorja olemus pidemmillä naisilla. Nainen ei vain voi mennä vikaan pituutensa puolesta, sillä aina suurin osa miehestä osaa ihailla ja haluta.

Sen sijaan pituus on paljon ankarampi miehisyyden mittari, eivätkä naiset tee asiaa meille miehille yhtään sen helpommaksi sillä, että haluavat omasta pituudestaan riippumatta mieluiten viereensä miehen, joka on selvästi keskivertoa suomalaismiestä (177-178cm) pidempi.

Minua tämä ei sinäänsä haittaa, koska olen hyvinkin tarkalleen juuri sen kuutisen senttiä keskimitan yläpuolella mikä naisille tuntuu olevan keskiarvoihanne, mutta ymmärrän silti jostain syystä ihan helvetin hyvin Daven kokeman vitutuksen ja loukkaantuneisuuden asiasta. Jollain tavalla vähän samaan kategoriaan menevä asia kuin kuulla että kikkeli ei vain riitä.
Viimeksi muokannut Manaaja, 13.05.2010 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti:
bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Teen ehkä itsestäni pellen, mutta haluan kertoa, että tuo kommentti loukkasi mua.
Se ei ollut tarkoitus. Anteeksi.
Jotenkin oon tosiaan kuvitellut, että olet ainakin 10cm tuota ilmoittamaasi pidempi.
Onnistuit mokaamaan anteeksipyynnön heti seuraavassa virkkeessä.
Vai niin. Mielipiteesi onkin äärimmäisen tärkeä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Gat »

bliss kirjoitti: Vai niin. Mielipiteesi onkin äärimmäisen tärkeä.
Lisään, että en alkuun käsittänyt että olet noin saatanan vanha. Sitäpaitsi sinulla ei ole vyötäröä ja sinulla on lattaperse.
bliss

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti:
bliss kirjoitti: Vai niin. Mielipiteesi onkin äärimmäisen tärkeä.
Lisään, että en alkuun käsittänyt että olet noin saatanan vanha. Sitäpaitsi sinulla ei ole vyötäröä ja sinulla on lattaperse.
Viittaan edelliseen postaukseeni. Taas.

Ja sinä nyt ihan todella olet viimeinen ihminen maailmassa, jolla on varaa kuittailla jonkun ulkonäöstä.

edit. Lattapersettä en tiennyt omistavani. Jotain uutta näköjään :D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ehkäpä tulisi keskittyä lähinnä siihen, että omalle kumppanille ja ennen kaikkea itselleen kelpaa juuri niine sentteineen(kokonais- sekä pippelipituus!) ja kiloineen mitä kukin kantaa. Kaikkein eniten turn off minusta on alkaa teinityttömäisesti kyselemään oonko tarpeeks pitkä/onko mulla tarpeeks iso/ does my bum look big in this? Kun tiedostaa oman "puutteensa" ja sen, ettei se vaikuta huttujakaan muihin ominaisuuksiisi ihmisenä, on se ihan fine. Eikö? :dream:
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Naisten ihannepituus

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:
bliss kirjoitti:Vai niin. Mielipiteesi onkin äärimmäisen tärkeä.
Lisään, että en alkuun käsittänyt että olet noin saatanan vanha. Sitäpaitsi sinulla ei ole vyötäröä ja sinulla on lattaperse.
Tässä nyt allekirjoitit taas kerran aika selvästi sen mitä sanoin halustasi yrittää tuottaa tahallista harmia ja mielipahaa muille ihmisille vallankäytön kautta.
Vastaa Viestiin