Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
elco

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Juu.
Miten on toiminut?
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Juu.
Miten on toiminut?
Aivan fantastisesti aina kun ei ole pakkasta.
elco

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Aivan fantastisesti aina kun ei ole pakkasta.
Toivotaan, että ensi talvena ei pakasta.
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Aivan fantastisesti aina kun ei ole pakkasta.
Toivotaan, että ensi talvena ei pakasta.
Ei se haittaa. Mulla on toi kasikoneinen Mustang talviautona.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Mutta toisaalta naiset nyt nielevätkin kaiken. Ainakin jos lupaa illallisen.
On mulle käynyt niinkin, että ei ole niellyt kaikkea - vaan sylkenyt loput roskikseen, vaikka olenkin tarjonnut illallisen. Tai ehkä siinä onkin ollut se ero, pitää luvata - ei tarjota?
elco

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Ei se haittaa. Mulla on toi kasikoneinen Mustang talviautona.
Oho, oho, onko se joku 1900-luvun vehje?
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mutta toisaalta naiset nyt nielevätkin kaiken. Ainakin jos lupaa illallisen.
On mulle käynyt niinkin, että ei ole niellyt kaikkea - vaan sylkenyt loput roskikseen, vaikka olenkin tarjonnut illallisen. Tai ehkä siinä onkin ollut se ero, pitää luvata - ei tarjota?
Roskikseen? Aika mautonta. Lady odottaa vessaan asti.
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Ei se haittaa. Mulla on toi kasikoneinen Mustang talviautona.
Oho, oho, onko se joku 1900-luvun vehje?
Tehtiinkö niitä muulloinkin?
elco

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Tehtiinkö niitä muulloinkin?
Eikös niitä ole tehty koko viime vuosikymmen?

Mutta että oikein 1900-luvulla tehty mustangi. Varmaan aika paljon kateellisia ihmisiä tulee vastaan?
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Sellaista se on köyhän autokaupassa. 2000-luvulta ei saa ostettua kuin nelisylinterisiä.

Tai no onneksi edes tuplaturbokutosia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Varmaan enemmän kuin viime vuosituhannella tehdylle ooppelille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja RP »

Vaola on oikeassa, ei me vaan osata. Joko menee poitsun saamattomuuteen tai maniksen jackymakupalaan, mutta asiassa ei ainakaan pysytä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

huima kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Mä luulen että ketju vois parantua vähän perustelemalla:

...

Huima: hyvä perse, mutta punaviini, vaahtokylpy ja runot ei oo mun juttu. Naurasin itteni tärviölle. Ehkä mun pitäs treenata mun romanttista puolta.
En tiedä oikein kuinka paljon perustelut auttaisivat, koska miesten perustelut on kuitenkin rehellisyydessään yleensä luokkaa: "Panisin".
Mutta nyt oli kyse avioliittomateriaalista. Kyllä sä olisit ihan pantavissa, mutta mä en vaan nää että meiän liitto toimis. Sä voit olla mulle yks niistä joitten kanssa pidetään hauskaa ennen sitoutumista?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kun nyt yritin kuplastani miettiä tätä sinkkustatuksen ulkopuolelle (jälkikasvustatusta en silti kykene ohittamaan enkä preferoimaan), niin lottokone arpoi millin ainoaksi jonka kanssa voisin kuvitella olevan sellaisia Suuria Väristyksiä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Manaaja kirjoitti:
elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Ei se haittaa. Mulla on toi kasikoneinen Mustang talviautona.
Oho, oho, onko se joku 1900-luvun vehje?
Tehtiinkö niitä muulloinkin?
Ei 70-luvun jälkeen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti: Ja kyl sä nyt ton sapelihampaan tiiät, sehän on Diego, esikuvani :h:
(kovan kuoren alla sykkii hellä sydän ja sillai, juunous)
Tä. Ei niinku mitään hajua Diegoista. Sitäpaitsi ethän sä oo yhtään tommonen. Oot ihan pehmee pikku nössömussukka tollee kuorestaki. <3
No kun jotain piti keksiä!

Ja oonks mä noin läpinäkyvä, nyyh :(
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

NuoriD kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Sit kun Manaaja on ottanut musta avioeron, niin voisin valita ND:n. Oon aina halunnut tietää, onko lääkärit hyviä sängyssä :oops:
Onko Paavilla hassu hattu? Mulla on erittäin hyvät unenlahjat!
Ajattelin vaan, että se ois näppärää kun ois henkilökohtainen gynekologi ja sillai. Hyvät unenlahjat on vielä plussaa!
SikaMika

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Naimisiin menosta mithän tiedä, Geetsua nyt ainakin panisin oikein olan takaa. Ehkä muutamaa muutakin, jos ei muualta irtoaisi.
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:Ajattelin vaan, että se ois näppärää kun ois henkilökohtainen gynekologi ja sillai.
Daven viimeaikaisten postailujen perusteella taidan olla itse (itse)oppineempi alalta!
prosessi

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:Pelaaks lautapelejä?
Nythän mä sen vasta hokasin, että tiedän paljonkin lautapelailevia sinkkumiehiä, ja jopa keinon tutustua niihin. Seuraava tilaisuus on tosin sellainen, etten itse pääsisi paikalle, koska mies jostain oudosta syystä haluaa viettää juhannusviikonlopun minun vanhempieni mökillä, vieläpä niin, että he itsekin ovat paikalla, mutta jos uskallat mennä yksin, annan sinulle yhteystiedot. Jos et, viimeistään elokuussa on seuraava tilaisuus osallistua, jolloin voit saada meistä seuraa bileisiin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja huima »

prosessi kirjoitti: Nythän mä sen vasta hokasin, että tiedän paljonkin lautapelailevia sinkkumiehiä, ja jopa keinon tutustua niihin.
Olisi kyllä näky kun paukahtaisitte pelailemaan Warhammer 40k:ta, vieläpä teeman mukaisesti pukeutuneena.
nastamuumio

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti: Nythän mä sen vasta hokasin, että tiedän paljonkin lautapelailevia sinkkumiehiä, ja jopa keinon tutustua niihin. Seuraava tilaisuus on tosin sellainen, etten itse pääsisi paikalle, koska mies jostain oudosta syystä haluaa viettää juhannusviikonlopun minun vanhempieni mökillä, vieläpä niin, että he itsekin ovat paikalla, mutta jos uskallat mennä yksin, annan sinulle yhteystiedot. Jos et, viimeistään elokuussa on seuraava tilaisuus osallistua, jolloin voit saada meistä seuraa bileisiin.
Jos nää on niit mensalaisii, ni ne on mulle liian älykkäitä. Tai siis mä kyl varmaan tykkäsin, mut ne ei. Meen juhannukseks Turenkiin peseen yhtä koiraa, mut sitä elokuuta vois tietty ehkä harkita. Millasii pelejä ne pelaa? Mä tykkään kuitenkin enemmän semmosesta keskiverrosta tai sitä kevyemmästä pelityypistä. Rumista örkkipeleistä en tykkää, mut söpöt örkkipelit on nastoi.
Viimeksi muokannut nastamuumio, 20.06.2010 10:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

huima kirjoitti:Olisi kyllä näky kun paukahtaisitte pelailemaan Warhammer 40k:ta, vieläpä teeman mukaisesti pukeutuneena.
Naurahdin.
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Siis lautapelejä? Nyt vittu haloo. "Haluisin tyttöystävän joka pelais mun kanssa pleikkaripelejä. En tykkää kauhupeleist ku en uskalla nukkuu sen jälkee mut väkivaltapeleist tykkään jos ei tuu kauheesti verta. Tasohyppelypelit on ehkä eniten mieleen joten ois kivintä jos mun uus tyttöystävä tykkäis iteki niistä eniten. Strategiapelit on vähä tylsii, varsinki ne raskaimmat, mut ne kevyimmästä päästä olevat on usein ihan kivoi."

Kannattasko nyt kumminkin miettiä jos suhteessa olis jotain tärkeämpiäkin yhdistäviä tekijöitä ja yhdessäpitäviä voimia kuin jotkut helvetin pelit? Saatanan saatana!
nastamuumio

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Manaaja kirjoitti:Saatanan saatana!
Mutkun miehil ei oo tissei.
Vastaa Viestiin