Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nastamuumio kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Saatanan saatana!
Mutkun miehil ei oo tissei.
Meil on kikkeli, jumalauta!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti: Meil on kikkeli, jumalauta!
No eikös se ole tullut jo selväksi, että ei nastis nyt erityisesti sitä kikkeliä kaipaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nastamuumio kirjoitti:Mutkun miehil ei oo tissei.
Ai ei vai? Mitkähän himskatit nämä jutut sitten on?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nastamuumio

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Bluntly kirjoitti:
Ai ei vai? Mitkähän himskatit nämä jutut sitten on?
Laita kuva, niin eiköhän useampi sivu keskustelupohdintaa saada aikaiseks.
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Meil on kikkeli, jumalauta!
No eikös se ole tullut jo selväksi, että ei nastis nyt erityisesti sitä kikkeliä kaipaa.
Kaipaa se. Ajatus vain tuntuu vähän pelottavalta.
nastamuumio

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kikkelikuvia esiin, niin mä totuttelen ajatukseen!
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nastamuumio kirjoitti:Kikkelikuvia esiin, niin mä totuttelen ajatukseen!
Siitä vähän iloista ilmettäkin malliksi!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Kuva
prosessi

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

huima kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Nythän mä sen vasta hokasin, että tiedän paljonkin lautapelailevia sinkkumiehiä, ja jopa keinon tutustua niihin.
Olisi kyllä näky kun paukahtaisitte pelailemaan Warhammer 40k:ta, vieläpä teeman mukaisesti pukeutuneena.
Eikä olisi, sillä kukaanhan ei tietäisi, että asianmukaisen puvun sisällä olemme juuri me.

Kuva
prosessi

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Nythän mä sen vasta hokasin, että tiedän paljonkin lautapelailevia sinkkumiehiä, ja jopa keinon tutustua niihin. Seuraava tilaisuus on tosin sellainen, etten itse pääsisi paikalle, koska mies jostain oudosta syystä haluaa viettää juhannusviikonlopun minun vanhempieni mökillä, vieläpä niin, että he itsekin ovat paikalla, mutta jos uskallat mennä yksin, annan sinulle yhteystiedot. Jos et, viimeistään elokuussa on seuraava tilaisuus osallistua, jolloin voit saada meistä seuraa bileisiin.
Jos nää on niit mensalaisii, ni ne on mulle liian älykkäitä. Tai siis mä kyl varmaan tykkäsin, mut ne ei. Meen juhannukseks Turenkiin peseen yhtä koiraa, mut sitä elokuuta vois tietty ehkä harkita. Millasii pelejä ne pelaa? Mä tykkään kuitenkin enemmän semmosesta keskiverrosta tai sitä kevyemmästä pelityypistä. Rumista örkkipeleistä en tykkää, mut söpöt örkkipelit on nastoi.
Pelaavat monenlaisia pelejä, kuka mitäkin. Ei siis pelkästään mensalaisia, vaikka niitäkin bilevieraisiin kuuluu. Kyseessä on pariskunta, joka järjestää kotibileitä n. kerran kuussa, joihin kutsutut saavat tuoda vapaasti omia kavereita, perheenjäseniä, sukulaisia sun muita, joten koolla on aina hyvin sekalainen seurakunta. Paikan päällä ei siis pelata, mutta tiedän useammankin vakivieraan harrastavan pelaamista.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ai hitsi, mensalaisia, kauheeta. Ei sinne uskalla mennä, saa vielä säteilyvammoja loistavasta älystä. Enpä muista ketään muuta, joka jaksaisi vouhottaa Mensasta noin paljon. Omaisuudella ja sen sellaisella kehuskelun vielä jotenkin ymmärtää, mutta palikkatestien kuninkuudella ei mitenkään.

Siellä on varmaan kova hierarkia tyyliin nörteimmät lasit ja kovin Monopolin pelaaja. Toivottavasti sentään ristiinpanoja tapahtuu ja poliisi kutsutaan paikalle ainakin pari kertaa illan aikana?
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja bliss »

elco kirjoitti:
bliss kirjoitti:Ei nyt puolisoksi sentään mutta pariin otteeseen vois nusauttaa jo(i)taku(i)ta.
Tää on tätä.

Tehtävänasettelu oli selkeä: "kenen kanssa täältä naikkariin, jos jonkun kanssa pitäisi eikä olisi rajoitteita".

No selvä. Rajoitteista vapaaksi puolisoksi ottaisin välittömästi swirlin :h:
Jos sukupuolirajoitteiseksi ryhdytään niin sellasta hyvää matskua olis varmaan pikkuego tai aasi. :]
Hyvä nyt?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

All are welcome :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Bhven

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kuka on lyhyin? Se ois sit se puol-iso.
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bhven kirjoitti:Kuka on lyhyin? Se ois sit se puol-iso.
Saitte ninnin. Onneksi olkoon.
prosessi

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:Enpä muista ketään muuta, joka jaksaisi vouhottaa Mensasta noin paljon. Omaisuudella ja sen sellaisella kehuskelun vielä jotenkin ymmärtää, mutta palikkatestien kuninkuudella ei mitenkään.
Kehuskelun? Minä en ole jäsen, enkä tule koskaan olemaankaan, enkä edes tiedä kelpaisinko jäseneksi. Mielestäni olen täällä lähinnä dissannut sekä yhdistystä että jäsenistöään niin pahasti, että jossain vaiheessa katsoin parhaaksi jättää yhdistyksen nimen mainitsematta aihetta koskevissa viesteissä, ettei viestejäni olisi mahdollista löytää googlettamalla yhdistyksen nimeä. En voi sille mitään, että kyseinen yhdistys eri tavoin silti koskettaa elämääni, ja siitä vaikeneminen kokonaan "kehuskelun" välttelemisen nimissä olisi minusta paljon vähemmän ymmärrettävää.

Oma käsitykseni älykkyydestä on sellainen, että voin täysin vakavissani väittää kitinäläisten keskiverron älykkyyden olevan selkeästi kyseisen yhdistyksen keskivertoälykkyyttä korkeamman, ja kitinän tasaisen kovasta tasosta kertoo se, etten usko satunnaisten nibojenkaan tiputtavan keskiarvoa merkittävästi. Jos minun pitäisi valita, kumpaan ihmisjoukkoon turvaisin oikeassa hädässä, valitsisin kitinäläisten osaamiskirjon paljon ennen kyseistä yhdistystä.
bedlam

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RP kirjoitti:
RP kirjoitti:En kerro. Se on salaisuus. Lällislää.
Bedlam, tietysti. Aika selviö.
No mut kyl tää ois tosiaan täälläkin aika selviö. Nainen joka diggaa zombileffoista on suorastaan aarre! Toi erikoiset seksipaikat -ketjun luettelo myös suorastaan huutaa vaimoa.

Miksen nähnyt Vaolasta mainintaa? Eihän tällasella autotallirokkarilla ois mitään mahiksia suurta ja mahtavaa Tolosta vastaan, mut silti! Euroviisuharrastus kyllä vähän puistattaa.

En kyllä itse asiassa tiedä edes ketä täällä nykyään on, lopetin päiväketjujen seuraamisenkin pari vuotta sitten. Saan tietää kaikista draamoistakin muutaman viikon jälkikäteen kun joku mainitsee vanhoista jutuista jossain muussa ketjussa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja swirl »

bliss kirjoitti:No selvä. Rajoitteista vapaaksi puolisoksi ottaisin välittömästi swirlin :h:
:h:
Dumis

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis, Milli, Vaola ja Suvinen tuli nopsaan mieleen.
Miesosastolta Myltsi, muttei Manaaja koska se on niin bitch välillä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

prosessi kirjoitti:Kehuskelun? Minä en ole jäsen, enkä tule koskaan olemaankaan, enkä edes tiedä kelpaisinko jäseneksi. En voi sille mitään, että kyseinen yhdistys eri tavoin silti koskettaa elämääni, ja siitä vaikeneminen kokonaan "kehuskelun" välttelemisen nimissä olisi minusta paljon vähemmän ymmärrettävää.

kitinäläisten keskiverron älykkyyden olevan selkeästi kyseisen yhdistyksen keskivertoälykkyyttä korkeamman. Jos minun pitäisi valita, kumpaan ihmisjoukkoon turvaisin oikeassa hädässä, valitsisin kitinäläisten osaamiskirjon paljon ennen kyseistä yhdistystä.
Ehkä ymmärsin asian väärin, mensalainen älykkyys kun on juuri sitä palikkaversiota. Kehuminen on tietty kivaa, mutta aika monivammainen porukka Kitinä kuitenkin on. Osaamista kyllä, mutta miellyttävää kumppanuutta tuskin.
Paras päivä ikinä.
elco

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Riemumieli kirjoitti:Kehuminen on tietty kivaa, mutta aika monivammainen porukka Kitinä kuitenkin on. Osaamista kyllä, mutta miellyttävää kumppanuutta tuskin.
Se mikä tässä mestassa on hassua, mutta ah niin viehättävää on, että täällä on paljon fiksuja, hauskoja ja näyttäviä naisia sekä nördääviä, ihme miehenkuvatuksia. Epäsuhta on mielestäni aikamoinen. En täysin tajua, miten tähän on tultu, mutta ei auta valittaa.
elco

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: Kumpaan porukkaan itsesi lasket?
En kumpaankaan, mutta ei pidä yleistää yksittäistapaukseen - ei tuo statementtini suoranaisesti lupaa, että kaikki naiset täällä olisivat niin speciaaleja.

Vikassa big time pikkujoulumöötissä (2006?) ja sitä seuraavassa VIP-pikkujoulussa (2007?) muistan vain hämmästelleeni laatua.
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Miesosastolta Myltsi, muttei Manaaja koska se on niin bitch välillä.
I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.
prosessi

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:Kehuminen on tietty kivaa, mutta aika monivammainen porukka Kitinä kuitenkin on. Osaamista kyllä, mutta miellyttävää kumppanuutta tuskin.
Joku kutsuu sitä monivammaisuudeksi, joku toinen inhimillisyydeksi. Lähes jokaisella ihmisellä on piirteitä/historiaa tms. joka menee tuon "monivammaisuuden" piiriin, netissä ne vain korostuvat, etenkin kun niin monet muistavat asioita vuosien ja vuosien takaa, ja jos eivät muista, voivat aina kaivaa tosiasiat esiin. Minusta kliinisen täydelliset ihmiset ovat paljon epätodennäköisempiä miellyttäviä kumppaneita, kuin ihmiset jotka osaavat elää vikojensa ja puutteittensa kanssa.
Zeb

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Joo, eipä täällä minustakaan niin monta monivammaista ole. Olisi ihan jännä tietää millä kriteereillä Riemumielen silmissä tuohon sakkiin päätyy.
Vastaa Viestiin