Ei kitinää - kenellekään

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Puuhkakorko
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 24.11.2010 14:52

Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja Puuhkakorko »

Eukko on kieltänyt kitisemisen, ahdistuksista ja sen semmoisista kertomisen. Olen siis kitissyt muille naisille. Nyt eukko on mustasukkainen ja vihainen.

Onko oikein, vittu?
So Hard

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ihan hauska provoyritys. Ensi kerralla sitten paremmin, kulli.
Puuhkakorko
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 24.11.2010 14:52

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja Puuhkakorko »

So Hard kirjoitti:Ihan hauska provoyritys. Ensi kerralla sitten paremmin, kulli.
Provo?

Asia on vakava. Eukko on sanonut, ettei jaksa kuunnella ahdistustani ja synkkää maalailua ja ajoittaista itsetuhoisuuttani. Olen oppinut purkamaan sitä muille. Nyt sekään ei ole hyvä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suosittelen ammatti-ihmisten palveluja. Edes akka ei voi valittaa tuollaisesta.
Paras päivä ikinä.
So Hard

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Riemumieli kirjoitti:Suosittelen ammatti-ihmisten palveluja. Edes akka ei voi valittaa tuollaisesta.
Paitsi jos käyttää "ammattilaisia."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No ammattilainen on aina ammattilainen. Pyrkimystä vain laatupalveluiden käyttöön tulee arvostaa.
Paras päivä ikinä.
masa

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja masa »

Puuhkakorko kirjoitti: Asia on vakava. Eukko on sanonut, ettei jaksa kuunnella ahdistustani ja synkkää maalailua ja ajoittaista itsetuhoisuuttani. Olen oppinut purkamaan sitä muille. Nyt sekään ei ole hyvä.
No nythän sä sit olet täällä kuin kotonas. Tämä on oiken flippereiden kokoontumispaikka.
Puuhkakorko
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 24.11.2010 14:52

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja Puuhkakorko »

Kyllähän mä tässä itteni vähän feministien uhriksi tunnen. Aina on valitettu, ettei mies ilmaise ja puhu, mutta kun puhuu, niin vituiksi menee riippumatta siitä, kenelle puhuu.
Zeb

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Puhu tolle masalle, se on empaattinen. Älä vaan mulle, mä oon semmonen feministi ja susta tulee vaan uhri taas.
Puuhkakorko
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 24.11.2010 14:52

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja Puuhkakorko »

Zeb kirjoitti:Puhu tolle masalle, se on empaattinen. Älä vaan mulle, mä oon semmonen feministi ja susta tulee vaan uhri taas.
Voisiks masa auttaa mua kun oot empaattinen? Mua vituttaa tää suhde.
So Hard

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Puuhkakorko kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Puhu tolle masalle, se on empaattinen. Älä vaan mulle, mä oon semmonen feministi ja susta tulee vaan uhri taas.
Voisiks masa auttaa mua kun oot empaattinen? Mua vituttaa tää suhde.
:ditchthepig: Ole hyvä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Puuhkakorko kirjoitti:Kyllähän mä tässä itteni vähän feministien uhriksi tunnen. Aina on valitettu, ettei mies ilmaise ja puhu, mutta kun puhuu, niin vituiksi menee riippumatta siitä, kenelle puhuu.

Turpa kiinni ja lämmitä auto, mä käyn paskalla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Viittaako tuo nikkisi Puuhkakorko muuten poikkeaviin seksuaalisiin taipumuksiin?
Puuhkakorko
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 24.11.2010 14:52

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja Puuhkakorko »

Zeb kirjoitti:Viittaako tuo nikkisi Puuhkakorko muuten poikkeaviin seksuaalisiin taipumuksiin?
Seksuaalisista taipumuksista puheen ollen tällasista tykkään. Naisen päällä, en omassa kropassa. Nääkään ei toteudu mun parisuhteessa. Huonosti menee.

http://www.oerotikshop.de/shop/index.php?cPath=1

http://www.corsetheaven.com/PRD_Product ... ---Glamour
NuoriD

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
Puuhkakorko kirjoitti:Kyllähän mä tässä itteni vähän feministien uhriksi tunnen. Aina on valitettu, ettei mies ilmaise ja puhu, mutta kun puhuu, niin vituiksi menee riippumatta siitä, kenelle puhuu.

Turpa kiinni ja lämmitä auto, mä käyn paskalla.
Vienkö roskat kans?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ihme vikinää. Pidä ittes miehenä.



EDIT: Mä yritin olla niin korrekti kuin mahdollista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Dumis

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Miten tarina jatkuu? Joko rouva Korko on saanut pallit, vai määrääkö pikkurouva kotona vielä kaapin paikan? :D
Puuhkakorko
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 24.11.2010 14:52

Re: Ei kitinää - kenellekään

Viesti Kirjoittaja Puuhkakorko »

Dumis kirjoitti:Miten tarina jatkuu? Joko rouva Korko on saanut pallit, vai määrääkö pikkurouva kotona vielä kaapin paikan? :D
Pallit pienet, pakkanenkin kutistaa, lumi valuu kauluksesta sisään, homma viturallaan. Harmittaa.

Lisäksi olen tajunnut, että olen eukkooni nähden ATM, oikein julmasti. Se on kaunis ja menestynyt, mä en ole komea ja olen luuseri.

En luota. En usko, että se on täysillä mukana. Mä luulen että se on sellanen nainen, joka peilaa parisuhdettaan kuvaan, joka sillä päänsä sisässä parisuhteesta on.

Ei kai tällainen erilähtökohtaisuus voi onnistua. Naiset on sillai julmia.
Vastaa Viestiin