Kierot lierot frendit

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Zeb

Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pakko rapsata tänne pikku sattumuksesta viikonloppuna. Oltiin yhteisen "ystävän" tai oikeastaan mun naispuolisen sukulaisen luona iltaa istumassa miehen kanssa. Illan aikana tämä "ystävä" hakeutui jälleen kerran kaksin miehen kanssa ja alkoi kyselemään että "miten teillä menee?" ja "mulle voit kyllä kertoa, ei tarvii yhtään peitellä" ja "tule ihmeessä joku kerta mun luo juttelemaan ihan kaksin". Mies sanoi että hyvin menee eikä ole tarvetta jutella yhtään mistään, mutta eipä tuo uskonut vaan jatkoi jankkaamistaan "voit kyllä tulla, tule vaan" "kuitenkin tulet, mä tiedän" jne.

Mulle tämä "ystävä"/sukulainen ei tietenkään puhunut asiasta mitään. Mies kertoi kun oltiin lähdetty.

Ei ole eka kerta kun tämä tyyppi tekee jotain tollasta. Kaikki oli tietty enemmän tai vähemmän humalassa, mutta aika huono selitys minusta.

Onko muilla omalla kohdalla kokemusta vastaavasta selkäänpuukotuksesta (ellei nyt suoranaisesta puolison iskuyrityksestä)? Jos toi olisi pelkkä "ystävä", niin voishan sen heivata, mutta sukulainen on sukulainen. Ajattelin tässä tapauksessa pitää lättyni kiinni ja näytellä tymää.

Yhden toisen yhteisen "ystävän" heivasin omasta elämästäni kun oli aina lyömässä kiilaa mun ja miehen väliin ja selvästi oli tyytyväinen kun meillä oli ongelmia. Koskaan en sillekään mitään asiasta puhunut mutta ei vaan huvita olla tekemisissä ihmisen kanssa josta on enemmän pahaa mieltä kuin iloa.

Mistä näitä tyyppejä oikein tulee? Meneekö niillä itse niin huonosti ettei kellään muullakaan saisi olla mikään asia koskaan hyvin?
RP

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja RP »

No jopas on munankipeä sukulainen sulla :/ Ei tuota voi muuksi luokitella kuin iskuyritykseksi. Kyllähän ihmisiä kutsutaan puhumaan murheista, paitsi että valitettavasti ei.

Jätä omaan arvoon jos et tilannetta halua aiheuttaa.

Muistelisin että kohdalle on tullut yksi nainen joka kovasti vikitteli silloista hmm hoitoani vai miksi sitä pitäisi kutsua. Annoin vikitellä ja jätin omaan arvoonsa. Olihan se sinänsä aika huvittavaa seurattavaa, varsinkin kun ei siitä koskaan mitään epäselvyyttä ollut mihin se ukkeli päätyy, pupun petiin.

Jotkut naiset nyt tykkää vikitellä varattuja, saa siitä jännitystä (winner). Ja jotkut naiset taas on tahtomattaan varattujen miesten mieleen.

Noraus toimii. Oot kuitenkin käsitykseni mukaan suht asiallisesti ja kiltisti käyttäytyvä tyyppi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mie kyllä sinuna menisin mies _rinnallani_ konfronttaamaan sitä bitchiä tuosta aiheesta, ja sanoisin notta kiitos kun tarjoat apuasi meille, mutta siinä on hieman outo sivusävy, lieneekö tämä tarkoituksellista vai vahinko.. Että miten meidän tulisi tulkita nämä ehdotukset..vaikka siis tietäisit että tekis sen tahallaan ja siis iskumielessä.

Ettei jäis epäselväksi että hänen ehdotuksensa päätyvät aina myös sinun korviisi. Tietty tarpeeksi veemäinen tyyppi ei edes häkeltyisi vaan selittäisi asiat parhain päin, mutta silti. Minun näkemykseni, olkaa hyvä :)

Bitchillä on varmaan paha ja hankala olla kun pitää tuollain yrittää vongata varattua pienen lapsen isukkia. Imo vaikuttais, että ois jotain hampaankolossa sua vastaan kun koittaa miehen kautta satuttaa?? No happy marriage, no kids, thirty something -keissi kyseessä?
Prepare for the worstest.
So Hard

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei ole moisia "ystäviä" ja ihmettelen miten kellään on. Ditch the bitch.
Manaaja

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kyllä sukulaisetkin voi dumpata, ihan yhtä helposti.
So Hard

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Manaaja kirjoitti:Kyllä sukulaisetkin voi dumpata, ihan yhtä helposti.
Joo. Tiukan paikan tullen vaikka sisaruksiakin voi tavata vain perunkirjoituksissa.
RP

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja RP »

Moon aina ihmetellyt miksi ihmiset sietää kaikenlaista aikuisten oikeaa paskaa vaan sen takia että on samaa verta suonissa. Oli sitä sitten enemmän tai vähemmän.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla kävi viikonlopun kekkereissä vaihteeksi niin, että tuttavapariskunnan karvaisempi osapuoli alkoi jossain vaiheessa iltaa mussuttamaan kuinka kuumottava kinkku olen, että kun hän tästä kohta lähtee kotia kohden (vaimon jäädessä juhliin yöksi), voisin lähteä hänen mukaansa. Lapsikin kun oli viety mummolle hoitoon. Ohi kulkiessaan puristeli perseestä ja kuiski epäsopivia korvaan.

Aikaisemmasta oppineena jätän asian nyt kertomatta, omaan käteen kosahtaisi kuitenkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tämä nyt on vielä alhaisempaa. Jak.
Prepare for the worstest.
RP

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei ole miestä joka ei olisi vietävissä. Oikea aika, paikka, fiilis, whatever. Kyllä se on fakta näin. Mies toki protestoi väittämääni vastaan ja varmaan osa kitinäläisistäkin. Mutta se on vaan laiffia, tartte niin vakavasti ottaa kaikenlaisia viuhahduksia siellä sun täällä. Elämän totuuksia on ihan hyvä silloin tällöin kuulla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja siis, tässähän on kyseessä se kaveriporukka, jota tapaan ehkä n. 4-5 kertaa vuodessa erilaisten kekkereiden merkeissä. Tässä porukassa on 5 pariskuntaa: 1 niistä on eronnut osittaisella myötävaikutuksellani (mies rakastui minuun, oli näissäkin kekkereissä ja kovasti yritti taas päästä kanssani suhteeseen), toinen pariskunta on edelleen yhdessä, mutta mies on ilmoittanut ottavansa avoeron heti jos näytän vihreää valoa, ja nyt sitten tämä kolmas. Epäsopivaa käytöstä on ollut havaittavissa jo aiemminkin, mutta nyt vasta ylitettiin mielestäni kaikki rajat. Neljännen pariskunnan naaraspuoli pettää miestään epäsäännöllisen säännöllisesti ja viides pariskunnista on sitten ehkä se ainoa edes jollain tasolla normaali.

Että jotenkin ei noi parisuhteen ilot houkuta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti: Että jotenkin ei noi parisuhteen ilot houkuta.
:shock: Eikö tule kiusaantunut olo viettäessä aikaa tollasessa possessa...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti: :shock: Eikö tule kiusaantunut olo viettäessä aikaa tollasessa possessa...?
Senpä takia en seurassa ihan hirveästi aikaa vietäkään. Noilla kekkereillä on siis onneksi aina muutakin väkeä kuin 5 pariskuntaa ja minä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21319
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

RP kirjoitti:Ei ole miestä joka ei olisi vietävissä. Oikea aika, paikka, fiilis, whatever. Kyllä se on fakta näin. Mies toki protestoi väittämääni vastaan ja varmaan osa kitinäläisistäkin.
Kaikki varmasti ovat vietävissä, mutta kyllä aika monelle on helppoa olla pettämättä parisuhteessa.

Sinänsä olisi tuollaiselle lähentelevälle tapaukselle ihan kiva todeta, että "Joo! Sopii hyvin, mutta vaimo haluaa kattoa kun mä lykin sua ja läiskin perseelle"
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kompsista sivustahuutajalle, itse ainakin mieluummin eroan kuin petän. Jotenkin rehellisempää semmonen, sano.
Prepare for the worstest.
RP

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja RP »

Höpö höpö. Sivustahuutelija ymmärsi pointin; kaikki on vietävissä, mutta ei uskollisena pysyminen mitenkään vaikeaa useimmille tapauksille ole. Kaikki kykenee, kaikki pystyy.

Kandee ottaa chilinappi jos semmonen ajatus ahdistaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

RP kirjoitti: kaikki on vietävissä, mutta ei uskollisena pysyminen mitenkään vaikeaa useimmille tapauksille ole. Kaikki kykenee, kaikki pystyy.

Kandee ottaa chilinappi jos semmonen ajatus ahdistaa.
Meniköhän multa nyt joku ohi, saisko saman suomeksi? :) Kaikki kykenee pettämään vai pysymään uskollisena?
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:
RP kirjoitti: kaikki on vietävissä, mutta ei uskollisena pysyminen mitenkään vaikeaa useimmille tapauksille ole. Kaikki kykenee, kaikki pystyy.

Kandee ottaa chilinappi jos semmonen ajatus ahdistaa.
Meniköhän multa nyt joku ohi, saisko saman suomeksi? :) Kaikki kykenee pettämään vai pysymään uskollisena?
Molempia ja yhtä aikaa, pidetään vain Clintonin ohjeet mielessä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eilen oli Little Britainissa hauska sketsi.. miespuolinen, perheellinen senaattori tms selitteli miten oli päätynyt poliisien yllättämäksi auton takapenkillä mustan transun pipuli suussaan. Selitys oli sangen kattava.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Ei ole miestä joka ei olisi vietävissä. Oikea aika, paikka, fiilis, whatever. Kyllä se on fakta näin. Mies toki protestoi väittämääni vastaan ja varmaan osa kitinäläisistäkin. Mutta se on vaan laiffia, tartte niin vakavasti ottaa kaikenlaisia viuhahduksia siellä sun täällä. Elämän totuuksia on ihan hyvä silloin tällöin kuulla.
BS. Kyllä aikuisella, vastuuntuntoisella ihmisellä on tilanteessa kuin tilanteessa kykyä hahmottaa asioita pitkällä tähtäimellä, myös silloin kun on kännissä ja seisoo.
Zeb

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nowaysis kirjoitti:Mie kyllä sinuna menisin mies _rinnallani_ konfronttaamaan sitä bitchiä tuosta aiheesta, ja sanoisin notta kiitos kun tarjoat apuasi meille, mutta siinä on hieman outo sivusävy, lieneekö tämä tarkoituksellista vai vahinko.. Että miten meidän tulisi tulkita nämä ehdotukset..vaikka siis tietäisit että tekis sen tahallaan ja siis iskumielessä.

Ettei jäis epäselväksi että hänen ehdotuksensa päätyvät aina myös sinun korviisi. Tietty tarpeeksi veemäinen tyyppi ei edes häkeltyisi vaan selittäisi asiat parhain päin, mutta silti. Minun näkemykseni, olkaa hyvä :)
No mä tunnen tämän tapauksen aika pitkältä ajalta ja tiedän että selittäisi asian jotenkin hienosti kun oli niin hyvä tarkoitus eikä ainakaan myöntäisi mitään.

En halua muutenkaan synnyttää epäsopua noin yleisesti suvun piirissä. Ja itse asiassa minua ei kamalasti häiritse naisen toiminta, koska en pidä häntä minkäänlaisena uhkana. Ennemmin naureskelen itsekseni kuinka joku voi olla niin pöljä ettei tajua että juttunsa ovat samantien minunkin korvissani. Ehkä tämä itsevarmuus kolahtaa vielä omaan nilkkaan mutta tämä nainen ei ole millään lailla miehen tyyppiä ja toiseksi tunnen miehen käyttäytymismallit riitatilanteissa aika hyvin, eikä niihin kuulu pettäminen vaikka muuta ikävää voi kuuluakin.
Bitchillä on varmaan paha ja hankala olla kun pitää tuollain yrittää vongata varattua pienen lapsen isukkia. Imo vaikuttais, että ois jotain hampaankolossa sua vastaan kun koittaa miehen kautta satuttaa?? No happy marriage, no kids, thirty something -keissi kyseessä?
Sillä on varmaan paha olo kun oma avoliitto lastensa isän kanssa karahti tuossa jokunen vuosi sitten ja omalla ukolla oli rinnakkaissuhde, jonka matkassa on vieläkin. Ja juu, thirty-something on, pian forty. Mitään pahaa en itse ole naiselle tehnyt, eli kai sitä vaan vituttaa että jollain on vielä perhe koossa. Mutta siinäpähän koettaa lyödä kapuloita rattaisiin. Ei liikuta niin paljoa että viittisin alkaa edes puolustautua.
Zeb

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti:Moon aina ihmetellyt miksi ihmiset sietää kaikenlaista aikuisten oikeaa paskaa vaan sen takia että on samaa verta suonissa. Oli sitä sitten enemmän tai vähemmän.
Jos alkaisin riidellä se vaikuttaisi monien muidenkin väleihin kuin minun ja tämän naisen. Miksi siis tekisin niin?
Zeb

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti:No jopas on munankipeä sukulainen sulla :/ Ei tuota voi muuksi luokitella kuin iskuyritykseksi. Kyllähän ihmisiä kutsutaan puhumaan murheista, paitsi että valitettavasti ei.
Niinpä. Puhumaan kutsutaan läheisiä ystäviä ja niitä kenestä ollaan kiinnostuneita. Kyseessä ei voi olla edes armoton auttamisenhalu koska mitään ongelmaa ei ollut, sitä paitsi aito empatia ei muutenkaan jotenkin tähän naiseen istu.
NuoriD

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Ei ole miestä joka ei olisi vietävissä. Oikea aika, paikka, fiilis, whatever. Kyllä se on fakta näin. Mies toki protestoi väittämääni vastaan ja varmaan osa kitinäläisistäkin. Mutta se on vaan laiffia, tartte niin vakavasti ottaa kaikenlaisia viuhahduksia siellä sun täällä. Elämän totuuksia on ihan hyvä silloin tällöin kuulla.
BS. Kyllä aikuisella, vastuuntuntoisella ihmisellä on tilanteessa kuin tilanteessa kykyä hahmottaa asioita pitkällä tähtäimellä, myös silloin kun on kännissä ja seisoo.
Onko tämä yhtä vakaa mielipide kuin se, että yhden yön jutut eivät ole sun teekuppisi?
Gaia

Re: Kierot lierot frendit

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Manaaja kirjoitti: BS. Kyllä aikuisella, vastuuntuntoisella ihmisellä on tilanteessa kuin tilanteessa kykyä hahmottaa asioita pitkällä tähtäimellä, myös silloin kun on kännissä ja seisoo.
Boldasin M:n tekstistä sen Jutun.

(Tämä ei ole siis osoitettu Manaajalle millään tavalla)
Vastaa Viestiin