Puolisosi hyvät puolet?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
RP

Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja RP »

Ettei vallan negatiiviseksi mene ;)

Miehessä on valtaosin vain hyviä puolia, niitä on ajoittain vaikea määritellä. On vain mitä parhain puoliso sekä isä tytölleen. Lämmin, rakastava, huolehtiva, vastuuntuntoinen, kieroutuneella huumorintajulla varustettu pakkaus. Sitä tuntee olevansa ainoa nainen maailmassa, lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna :) Mä rakastun siihen aika usein uudelleen, saan ne vastarakastuneen ihmisen tuntemukset.

Hyvä ulkonäkö ja loistavat seksitaidot on vaan plussaa paketin sinetöimiseksi.
RP

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä olen huomioinut semmosen jutun että monella on helpompaa osoittaa niitä kumppanin huonoja puolia, toisin kuin hyviä.
Dave

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Luotettavuus. Se ei ole koskaan pettänyt lupaustaan mua kohtaan missään asiassa.

Vastuuntunto. Hyvä äiti.
Boner

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Del*

Vaola on oikeassa 8)
Viimeksi muokannut Boner, 02.02.2011 13:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Määrätietoisuus, lojaalius, kyky innostua ja uskallus heittäytyä olivat ne asiat, joihin miehessä ihan ekaksi rakastuin. Lisäksi sellainen vaikeammin kuvailtavissa oleva turvallisuuden tunne, joka tulee miehen seurassa, ja joka liittyy laajemmin koko lähipiiriin. Mies tekee kaikkensa, jotta hänelle tärkeillä ihmisillä on hyvä olla.

Lisäksi sellaisena kätevänä piirteenä on kyky korjata asioita, kuten tietokoneita, puhelimia ja muita härpäkkeitä.

Ja aikaisemmista kokemuksista viisastuneena lasken myös ihanan perheen ja ystäväpiirin kumppanin bonuksiksi. Ei ole itsestäänselvyys, mutta tekee arjesta mukavan iisiä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kaunis, hyvä iho, naisellinen, nokkela moniosaaja. Vastuuntuntoinen ja äitinä mainio.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja RP »

Tuosta exsun kirjoituksesta tuli mieleen myös se oma arvostus ja kunnioitukseni määrätietoisuuttaan kohtaan. Se miten onnistuu monissa asioissa, on pätevä mutta silti hyvin vaatimaton ihminen. Mä pidän vaatimattomista ihmisistä. Tämä on yksi piirteistään joista todella pidän. Samalla luo sitä ilmapiiriä että kaikki on mahdollista itsellenikin.

Ollaan niin monessa asiassa samanlaisia, silti kovin erilaisia. Arvostan myös osaamistaan ja ratkaisukykyään. Mä olen näiltä osin ajoittain niin tuuliviiri enkä kovin analyyttinen.

Kauhun tasapaino ;)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pitää puolensa, osaa usein katsoa asioita monelta kantilta, on määrätietoinen, huolehtii yhteiset talouden asiat omalta osaltaan, oppii yleensä kerrasta (viittaan tällä siihen koiranhoitojuttuun, sen jälkeen ei ole tullut tilannetta että menonsa ei olisi kalenterissa), on tunnollinen työssään, on kohtuu joustava, on itsenäinen mutta ottaa muutkin huomioon, on mukavan näkönen ja kokonen.

EDIT Hellua voi käyttää hyväksi vaateostoksilla, vaateostokset nopeutuu kun on kaksi hakemassa sopivaa ryysyä. Toimii muuten molemmin pän.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun miehelläni on suuri sydän ja jalat maassa. Arvot ovat kohdillaan, huumorintaju silleen sopivasti kieroutunut ja tiedän, että siihen voi luottaa sataprosenttisesti tilanteessa kuin tilanteessa. Se on tehnyt mun oloni turvalliseksi. Se tekee aina mukisematta osansa kotitöistä - leijonanosan oikeastaan - ja arvostaa minua ja mun mielipiteitäni. Se on todella vastuuntuntoinen. Tärkeää on myös, että se osaa arvostaa sitä, mitä meillä on, sukulaisia, ystäviä... kaikkea, eikä ota mitään itsestäänselvyytenä.

Lisäksi arvostan erityisesti miehen sammumatonta tiedonjanoa, josta johtuen sillä on pää täynnä faktaa mielenkiintoisista asioista. Meillä on todella hyviä keskusteluja. Me puhutaan koko ajan – silloin kun ei lauleta :D

Lisäksi se on todella komea, sillä on uskomattoman kaunis hymy ja häikäisevän siniset silmät. Lisäksi sillä Euroopan paras pylly ja ihanan leveät hartiat. Täydellinen paketti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Aika samanlaisia aatoksia tuntuu kaikilla olevan miestemme hyvistä ominaisuuksista. Te muut olette sanoneet monta sellaista ominaisuutta joka on myös mun hellussa. Ei kai meillä ole sama äijä? Melkonen fakiiri kun ehtii näin monen akan luo :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja exsu »

annepa kirjoitti:Aika samanlaisia aatoksia tuntuu kaikilla olevan miestemme hyvistä ominaisuuksista. Te muut olette sanoneet monta sellaista ominaisuutta joka on myös mun hellussa. Ei kai meillä ole sama äijä? Melkonen fakiiri kun ehtii näin monen akan luo :D
Mietin ihan samaa. :D Paitsi meillä mies ei tee suurinta osaa kotitöistä, ei varmaan enää jaksa kun tekee ne jo Swirlin luona. :lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kärsivällinen, vastuuntuntoinen (tekee niitä kotitöitä, joskin omat mielenkiintoiset järjestelytavat aiheuttavat silloin tällöin hilpeyttä), huomioon ottava, fiksut arvot yleisesti, taloudellinen, vakaa ja sosiaalinen. Hyvät puputustaidotkaan ei ole huono juttu, eikä se, että saa mut aina nauramaan. Loppupeleissä yksi tasapainoisimmista ja positiviisimmista ihmisistä kenet tiedän. Eli täysin mun vastakohta :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Ei voi jaksaa kaikkea :D Piti vielä sanomani, että mies tukee mua kaikissa mun jutuissani, kuten esim. tässä opiskelussa. Jonka vuoksi joutuu tekemään ison osan kotitöistä.

Saa kyllä kohta varmaan alkaa laittamaan ruokaakin, kun mulla alkaa parin viikon päästä toinenkin verkko-opiskelujuttu päällekkäin noiden aiempien opintojen kanssa...
AngryBird

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Mä voin kehua Elpan miestä siitä, että se on ihan ihmetaituri lasten kanssa :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Se on kyllä totta! Sama pätee miehen veljeen ja isään; niillä on jotakuinkin "taitakosketus" kaikkiin lapsiin ja mun naispuolisiin kavereihin. Hmm... venatkaas vähän... :think:
The great club outshines the individual, always and forever.
CeDell Davis

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vaola kirjoitti:Kel onni on, se onnen kätkeköön. 8)
Juuri näin. Tarkoitan siis ettei mulla mitään onnea ole. Korkeintaan moukan tuuria. Tai siis... No niin, no....
RP

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Kel onni on, se onnen kätkeköön. 8)
Juuri näin. Tarkoitan siis ettei mulla mitään onnea ole. Korkeintaan moukan tuuria. Tai siis... No niin, no....
Noi jutut on taas sitä itteään. Shittii, sano.
Bruce Willisika

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Puolisoni ainoa hyvä puoli on se, ettei sellaista ole.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Vähän samanlainen kommentti kun mun pikkuveljellä, kun kysyin että minkälaista tyttöystävää se etsii: "no sellasta mikä just sillä hetkellä näyttää ja tuntuu hyvältä" :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dave

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Elppis kirjoitti:^Vähän samanlainen kommentti kun mun pikkuveljellä, kun kysyin että minkälaista tyttöystävää se etsii: "no sellasta mikä just sillä hetkellä näyttää ja tuntuu hyvältä" :D
Jossain leffassa mies esitti toiveensa tyttöystävän suhteeen deittivideolla: "arvostaisin, jos hän hengittää".
CeDell Davis

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:Noi jutut on taas sitä itteään. Shittii, sano.
Ai että pitäis alkaa röyhistelemään rintaa? Mulla on kuitenkin vasta kolmas kierto menossa, joten vitustako tästä oikeasti tietää. Mää taidan vasta opiskella parisuhteilua. Ei olis kannattanut lukita itseään liian aikaisin. Tää on taiteen laji jota en osaa, mutta oon nopee oppimaan. Jos vaikka kolmas kerta sanois toden, sano.

No siis asiat on hyvin. Paskatkit asian menee käsittelyyn helposti ja nopeasti. Vähän kuin painais isoa nappulaa pöntöstä. Hups, sinne meni. Done with it. Ja se vähän hämmentää. Eihän se nyt noin helppoa ole koskaan ollut. Mut niinkun sanosin, niin oon nopee oppimaan.

Mulla on vakaa tunne että tämä ei feilaa. Riittääko Rva Pupu? Haluatko yksityiskohtia seksielämästä? Seksi on kivaa, runsasta ja iloista. Kaikki raput on koitettu. Snadisti ehkä harmittaa se ettei miehisyyden koosta johtuen suupparit toimi, mutta sen kanssa olen oppinut elämään (tietenkin jos alkaa tuntua siltä ettei tästä mitäään tule, niin tilaan ammattilaisen paikalle kouluttamaan - siis sinut). No onhan se pähee bööna noiden kakaroiden kanssa, mutta ei sillä ole oikeasti mitään merkitystä yhdessäolon kannalta. Kakarat ei ole mulle koskaan ollut mikään probleema, päinvastoin nehän on vain yilikivoja bonuksia elämään. Nootta en mä mitään narttua elämääni tartte kakaroiden takia. Tai siis jonkunhan ne pitää puskea ulos... Tai jotain...
Bruce Willisika

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Dave kirjoitti:
Jossain leffassa mies esitti toiveensa tyttöystävän suhteeen deittivideolla: "arvostaisin, jos hän hengittää".
Eräs vanha työkaverini kertoi muinoin käyneensä sokkodeiteillä jonkun daamin kanssa. Koska panetus oli ollut kova, oli tämä jo etukäteen päättänyt panna tulipa sieltä sitten vastaan millainen metsäperkele tahansa - niin kuin tulikin. Olivat sitten yhtyneet kauniisti kaverin auton takapenkillä. Hän totesi virallisiksi kriteereikseen, että riittää kun deitillä on piNppi ja että se hengittää. Lupasi kuitenkin tulla tarpeen tullen vastaan noiden molempien osalta.
küllküll

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Etu- ja takapuoli :h:
Manaaja

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Osaa käydä tyhjentämässä/putsaamassa itsensä seksin jälkeen ilman erillistä kehotusta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Puolisosi hyvät puolet?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Dave kirjoitti:Jossain leffassa mies esitti toiveensa tyttöystävän suhteeen deittivideolla: "arvostaisin, jos hän hengittää".
Mökillä naapurin 80+ ikäinen vanhapoika totesi naiskriteerikseen: " No, sellaisen kun löytäis jonka paska höyryää pakkasessa".

Omalta osaltani on kyllä enempi noita toiveita :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin