Nowan eroketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^No se olli vähänniinku vitsi, kun satuit kirjoittamaan niin hauskasti.

Ennenkin on tuntunut siltä, ettei pidä yrittää olla nokkela. Mutku Dave käskee niin Vagabondon kanssa totellaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voisitteko pliide käyttää sellaista huumoria, jota mäkin ymmärrän..Tää on sentään mun ketju :roll:
Prepare for the worstest.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

nowaysis kirjoitti:Voisitteko pliide käyttää sellaista huumoria, jota mäkin ymmärrän..Tää on sentään mun ketju :roll:
Kamoon, mä oon lukenut ihan liikaa fysiikkaa. En mä kykene ymmärrettävään huumoriin. Pitkäaikaisten tutkimusteni mukaan se vääristää huumorintajua ja sen takia DI:t tuntuvat niin kuivilta ulkopuolisista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Urpiainen ei ole kuitenkaan DI, vaan käsittääkseni juurikin joku sen vastakohta, kuten minäkin :)
Prepare for the worstest.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mä kai sitten taas luin liikaa matematiikkaa, ja lisäksi elämänpiiri on pullollaan DI:jä ja luonnontieteilijöitä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
RP

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Vagabondo kirjoitti: DI:t tuntuvat niin kuivilta ulkopuolisista.
Not.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä luulen, että niiden aivoissa on hieman eri hermoradat aktiivisia kuin mulla. Yhdistelmänä siis ei ollenkaan paha. Vastakohdat joko vetävät toisiaan puoleensa tai sitten eivät.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: liikaa matematiikkaa,
Tää selittääkin pitkälti, miksi sun teksteistä puuttuu humanistin pompahteleva tajunnanvirta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vagabondo kirjoitti:humanistin pompahteleva tajunnanvirta.
Tarkoittaako se samaa, kun maailmaa syleilevien aivottomuuksien lateleminen?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

RP kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: DI:t tuntuvat niin kuivilta ulkopuolisista.
Not.
Nyt sä sekoitat. Se on teekkareiden raittiusseura, joka yrittää juomalla poistaa viinan maailmasta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:D
Prepare for the worstest.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Riemumieli kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:humanistin pompahteleva tajunnanvirta.
Tarkoittaako se samaa, kun maailmaa syleilevien aivottomuuksien lateleminen?
Ei välttämättä. Se on vain erilainen tapa järjestellä sanottavansa, eikä ota kantaa itse sisältöön.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Vastakohdat joko vetävät toisiaan puoleensa tai sitten eivät.

Yrität selvästi iskeä Urpsun :)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Eiköhän pojat sovinnolla sovita, että minä käyn lohduttamassa Nowaa silleen psykofyysisesti ja syvältä? En muistaakseni ole aiemmin vongannutkaan.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti:Eiköhän pojat sovinnolla sovita, että minä käyn lohduttamassa Nowaa silleen psykofyysisesti ja syvältä? En muistaakseni ole aiemmin vongannutkaan.
Sä täsmäät juu aika hyvin tohon "nuori, piristävä, komea, lihaksikas ja ymmärtäväinen miesseura"-kategorisointiin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti:Eiköhän pojat sovinnolla sovita, että minä käyn lohduttamassa Nowaa silleen psykofyysisesti ja syvältä? En muistaakseni ole aiemmin vongannutkaan.
Sä täsmäät juu aika hyvin tohon "nuori, piristävä, komea, lihaksikas ja ymmärtäväinen miesseura"-kategorisointiin.

:? Mihin olen laittanut Bullworkerini ja Powertwisterini?
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Gat kirjoitti:
elco kirjoitti:
Gat kirjoitti:Eiköhän pojat sovinnolla sovita, että minä käyn lohduttamassa Nowaa silleen psykofyysisesti ja syvältä? En muistaakseni ole aiemmin vongannutkaan.
Sä täsmäät juu aika hyvin tohon "nuori, piristävä, komea, lihaksikas ja ymmärtäväinen miesseura"-kategorisointiin.

:? Mihin olen laittanut Bullworkerini ja Powertwisterini?
1/6 oikein kuitenkin. Ei se ole este vaan hidaste!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Dave kirjoitti: 1/6 oikein kuitenkin. Ei se ole este vaan hidaste!
Jos nowa puhuisi Miesseurasta niin sekään ei täsmäisi.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

elco kirjoitti:
Dave kirjoitti: 1/6 oikein kuitenkin. Ei se ole este vaan hidaste!
Jos nowa puhuisi Miesseurasta niin sekään ei täsmäisi.
Gatin vonkailut lienevät kait vain hänen legendaarista huumorintajuaan mutta viitaten tuohon toisaalla mainittuun tarpeeseen vaimostaniin täytyy kyllä Gatilta kysyä, että mitä sinulla/sinussa on mielestäsi tarjota, jonka ajattelet mahdollisesti kiinnostavan sinulle kelpaavaa vaimoa?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

nowaysis kirjoitti:No ei järvi juu, mutta sydän. Jotenkin tuntuu, että vaikka se fyysinen match löytyis noin paljon nuoremmasta, henkinen ei kuitenkaan, ainakaan pidemmällä tähtäimellä. Ehkä mun pitäiskin hankkia positiivisia fyysisiä kokemuksia miehistä, joiden ikä alkaa kolmosella :)
Onnistuneesti olet ohittanut ikävän tapahtuman kun ajatukset ovat jo suunnattu tulevaisuuteen vaikka vain huumorimielessä.

Aikoinaan kun olin samantapaisessa tilanteessa niin ajattelin, että maailmani loppuu tähän eikä tulevaisuudella ole mitään tarjota. Surin tosi pitkään ja muistelin vain menneitä, ihan turhaan. Maailmasta löytyi ja löytyy vielä oikein mukavia ihmisiä ja huonot ajat näyttivät ketkä ovat todellisia ystäviä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:
elco kirjoitti:
Dave kirjoitti: 1/6 oikein kuitenkin. Ei se ole este vaan hidaste!
Jos nowa puhuisi Miesseurasta niin sekään ei täsmäisi.
Gatin vonkailut lienevät kait vain hänen legendaarista huumorintajuaan mutta viitaten tuohon toisaalla mainittuun tarpeeseen vaimostaniin täytyy kyllä Gatilta kysyä, että mitä sinulla/sinussa on mielestäsi tarjota, jonka ajattelet mahdollisesti kiinnostavan sinulle kelpaavaa vaimoa?
Se olisi henkilökohtainen tai siis kahdenvälinen asia, joka on ihan eri maailmasta kuin sinä tai koko Kitinä.

Mutta nyt hiljaa. Tämä on Nowan ketju, eikä joka helvetin ketjua pidä kääntää minuun ja pikku puutteisiini.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Koskas Nowa tuut metsätyöleirille ?!!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aika moni varttunut ukkomies eksynyt ketjuun. Voisi joku olla nowan isäkin ikänsä puolesta. Kuinka tulehtunut yhteiskuntamme onkaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jaahas, ei ollut sitten tässäkään ketjussa käsitelty asia sitä mitä sen luulin olevan. Olo alkaa olla kuin Liisalla Ihmemaassa. En jaksa edes kirjoittaa. Mutta ei, emme ole nähneet emmekä ole näkemässä. Silti muutama ikävä asia selvisi parempaan päin. Kai.

Metsätyöleirille sitten kun lumet sulaa ja annepalla on kesäloma, luulen että tarvin ainakin yhden dippainskan työpariksi ;)
Prepare for the worstest.
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Jaahas, ei ollut sitten tässäkään ketjussa käsitelty asia sitä mitä sen luulin olevan. Olo alkaa olla kuin Liisalla Ihmemaassa. En jaksa edes kirjoittaa. Mutta ei, emme ole nähneet emmekä ole näkemässä. Silti muutama ikävä asia selvisi parempaan päin. Kai.

Metsätyöleirille sitten kun lumet sulaa ja annepalla on kesäloma, luulen että tarvin ainakin yhden dippainskan työpariksi ;)
Ei kannata loukkaantua siitä, että kitinä(kes)kustelut pakostakin elävät omaa elämäänsä. Niitä ei voi omistaa.

Jos katsot "omaa" ketjuani http://kitina.net/viewtopic.php?t=6293

niin kyllähän sielläkin tuli monenlaista. Mutta tiesin jo ketjua aloittaessani. Mutta silti oli mielestäni ihan mukava keskustelu.
Vastaa Viestiin