Nowan eroketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos haluaa vikistä omista asioistaan, se kannattaa tehdä blogissa. Kitinä on kommuuni, jossa jokaisen asiat kuuluvat jokaiselle ja jokaisen asioihin voi sisällyttää omia asioitaan. Terapiaa kaikille, ei siitä voi pahastua.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pölijät, emmää nyt sitä tarkottanu että mua haittais täällä se jos ukkomiehet kehuu mun pyllyä! Siis toki noin niinku vertauskuvallisesti. Puhuttiin vaan monen tunnin maratonpuhelu viime yönä, eikä se kuvio mennytkään ihan siten miten tämän ajan olin luullut. Niin tai näin, hyvä että tuli muutama asia selvitettyä, parempi fiilis näin. Niille joilla oli tonni vedossa yhteenpaluumme puolesta, ei kuitenkaan ole aihetta juhlaan ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Pölijät,
Oletko joku watun pillillä piimää juova oululainen?
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Toisinaan kun sille päälle satun.
Prepare for the worstest.
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Toisinaan kun sille päälle satun.
Haluaisitko soittaa säkkipilliä?
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Pölijät, emmää nyt sitä tarkottanu että mua haittais täällä se jos ukkomiehet kehuu mun pyllyä! Siis toki noin niinku vertauskuvallisesti. Puhuttiin vaan monen tunnin maratonpuhelu viime yönä, eikä se kuvio mennytkään ihan siten miten tämän ajan olin luullut. Niin tai näin, hyvä että tuli muutama asia selvitettyä, parempi fiilis näin. Niille joilla oli tonni vedossa yhteenpaluumme puolesta, ei kuitenkaan ole aihetta juhlaan ;)
Housuissas on pölijä!

Velvollisuutesi Sossupoken Jumalaa kohtaan on referoida uudet juonen käänteet!
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Pölijät, emmää nyt sitä tarkottanu että mua haittais täällä se jos ukkomiehet kehuu mun pyllyä!
En oo koskaan nähnyt, mutta varmasti ihan jeesch!

Ps. foto olis kiva yllätys!
Manaaja

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Pölijät, emmää nyt sitä tarkottanu että mua haittais täällä se jos ukkomiehet kehuu mun pyllyä!
Mä en kehu. Uskon että se on jo rupsahtanuvalahtanu ku ei oo näkyny kuvallisia todisteita vuosiin.
Puhuttiin vaan monen tunnin maratonpuhelu viime yönä, eikä se kuvio mennytkään ihan siten miten tämän ajan olin luullut. Niin tai näin, hyvä että tuli muutama asia selvitettyä, parempi fiilis näin. Niille joilla oli tonni vedossa yhteenpaluumme puolesta, ei kuitenkaan ole aihetta juhlaan ;)
Älä ny. Se on vaan vähän väärinymmärretty taiteilijasielu! Kuitenskin aikas ihana aamulla siinä tuhistessa.
Dumis

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

En oo lukenut kaikkea, mutta kait otsikon vois vaihtaa Nowan deittiketjuksi?
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Puhuttiin vaan monen tunnin maratonpuhelu viime yönä, eikä se kuvio mennytkään ihan siten miten tämän ajan olin luullut. Niin tai näin, hyvä että tuli muutama asia selvitettyä, parempi fiilis näin. Niille joilla oli tonni vedossa yhteenpaluumme puolesta, ei kuitenkaan ole aihetta juhlaan ;)
Älä ny. Se on vaan vähän väärinymmärretty taiteilijasielu! Kuitenskin aikas ihana aamulla siinä tuhistessa.
Ja kun se nyt vaan on niin komeekin. Ja se ihana hymy!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jos minä tulisin nyt kolme viikkoa kylpemättä olleena Nowan suihkuun? Nowa saisi saippuoida minut, esinahan altakin. Ja maistaa tuliko puhdasta.
Manaaja

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eiköhän tämä ketju sitten ollut tässä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

No ei tietenkään..
Eikö muka kaikkien alojen mestari haluakaan enää päästä aukomaan päätään?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

nowaysis kirjoitti:
Metsätyöleirille sitten kun lumet sulaa ja annepalla on kesäloma, luulen että tarvin ainakin yhden dippainskan työpariksi ;)
Mistä nää sen dipparin meinaat saaha ja mikä rooli mulla sitte on tällä metsätyöleirillä?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Toivottavasti ei tule kuitenkaan tipparia !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

annepa kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Metsätyöleirille sitten kun lumet sulaa ja annepalla on kesäloma, luulen että tarvin ainakin yhden dippainskan työpariksi ;)
Mistä nää sen dipparin meinaat saaha ja mikä rooli mulla sitte on tällä metsätyöleirillä?
No mie luulin että siusta saisin metsätyöinsinöörikaverin. Diplomitta tahi ilman..

Gattacan tarjouksesta joudun kieltäytymään. Ja Manalan ilkeät mustistelut noraamaan ja edelleen tuottamaan pettymyksen vetoa lyöneille.

Manalalle tiedoksi, että vastaeronneille kolmikymppisille naisille EI vaan sanota tollasia juttuja. Nyt meidän lemmenloma Lanzarotella on vähän huonoissa kantimissa kuules :roll:
Prepare for the worstest.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

nowaysis kirjoitti:
annepa kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Metsätyöleirille sitten kun lumet sulaa ja annepalla on kesäloma, luulen että tarvin ainakin yhden dippainskan työpariksi ;)
Mistä nää sen dipparin meinaat saaha ja mikä rooli mulla sitte on tällä metsätyöleirillä?
No mie luulin että siusta saisin metsätyöinsinöörikaverin. Diplomitta tahi ilman..
No toki, mutta haluan alleviivata sitä että olen oikea insinööri eikä mikään diplomi :P
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Manalalle tiedoksi, että vastaeronneille kolmikymppisille naisille EI vaan sanota tollasia juttuja. Nyt meidän lemmenloma Lanzarotella on vähän huonoissa kantimissa kuules :roll:
Itte haukuit meidät vastaeronneet kolmekymppiset miehet erektiohäiriöisiksi!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ouch! Ja enpäs. Sanoin vain, että omat kokemukseni ovat usein sisältäneet jotain tuohon viittaavaa. Mainitsin myös, että olen niin viisas ja valaistunut, etten tuomitse sen perusteella kaikkia maailman 30+ miehiä. Aika ikävästi tulkitsit. Mainitsin myös olevani kiinnostunut hankkimaan onnistuneita mature -kokemuksia ;) Mikäli olisit pelannut korttisi toisin, olisimme kenties jo lemmiskelemässä palmujen katveessa.

Ja vielä rikkana rokassa vai mikä se nyt oli, muksun treeneissä tosi nuutuneena ja nuhjuisessa neuletakissa ja tukka ikään kuin godforbid likasena istuessani siihen viereen tietty tuli jutustelemaan eräs ex-juippini hottiskoriskavereista. Tää on niin tätä. No, siitäs saa kun liikkuu viikonloppusin ilman meikkiä eikä edes ykköset päällä!111 Opittu, check.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Mainitsin myös olevani kiinnostunut hankkimaan onnistuneita mature -kokemuksia ;) Mikäli olisit pelannut korttisi toisin, olisimme kenties jo lemmiskelemässä palmujen katveessa.
Ens kerralla saat kyllä kirjoittaa suoremmat ja yksityiskohtaisemmat ohjeet. Me kolmekymppiset äijät ei enää ymmärretä mitään subtiilin vihjailun päälle, jos koskaan ymmärrettiinkään.
RP

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä olen vielä liian nuori ymmärtääkseni nuorten miesten viehätystä vaikka itseäni aina lähestyy 18-22 pojan kolttiaiset. On niitä testattu. Intoa, halua, kestoa ja vaikka mitä näiltä kyllä löytyy.

Mutta kun niitä joutuu aina kouluttamaan 18-22 vuotiaiden pikkuneitien jäljiltä, oon liian vanha sellaiseen. Toki silloin saa toteuttaa dominoivampaa piirrettäni (ja seuraava nuori neito saa taas koulutusta "kokeneemmalta" vanhemmalta "mieheltä"), mutta kun wuf wuf!

32-40 ois passeli, wuf wuf!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mä taas en ymärrä mitään alle 30-kymppisten naisten hienovaraisista vihjailuista :D Viiskymppinen otaakin sitten suoraan kouralla kiinni ja kysyy joko pannaan sauna kuumaksi. Ei olla pantu. No okei, kerran kun en arvannut tuon ikäiseksi ja viina nuorensi lisää noin 33-vuotiaaksi !
Kiva ongelmakenttä ratkaistavaksi..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

nowaysis kirjoitti: Tiedän, että kyseessä on mun paska tuuri, ei mikään yleistotuus.
Miks sä et koskaan kuuntele!11=???? Manala siis.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: Tiedän, että kyseessä on mun paska tuuri, ei mikään yleistotuus.
Miks sä et koskaan kuuntele!11=???? Manala siis.
Koska mä oon paska tuuri JA yleistotuus.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Yleistät liikaa ja luulet et kaikki liittyy aina suhun!11
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin