Nowan eroketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

^Joo. Ei naisten kanssa viitti jutella, jos pillu ei kiinnosta.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Oh no, Nowa :boohoo:

En osaa sanoa mitään. Paitsi että todella kypsää ilmoittaa erosta tekstarilla. Ihme pelkuri.

Hali <3
RP

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Dave kirjoitti:^Joo. Ei naisten kanssa viitti jutella, jos pillu ei kiinnosta.
Teillä on sitten kotona aika hiljaista vissiin niin.
Manaaja

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RahkaPussukka kirjoitti:suhde seksuaalisuuteen on aina ollut perverssi
Kerro lisää? :pliis:
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

RP kirjoitti:
Dave kirjoitti:^Joo. Ei naisten kanssa viitti jutella, jos pillu ei kiinnosta.
Teillä on sitten kotona aika hiljaista vissiin niin.
Daah!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joko sillä on uusi könsikäs? Meinaan vaan, kun ei valita mistään, eikä kukaan heruta. Nowaaah, mitä kuuuluuuuu?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Joko sillä on uusi könsikäs? Meinaan vaan, kun ei valita mistään, eikä kukaan heruta. Nowaaah, mitä kuuuluuuuu?
Kts. lomamatkaretostelu.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Reissuun lähdetään vasta huomenna. En mie nyt mittään revanssikönsikästä ala hankkimaan. Onni löytyy eläen, ei kitinöiden :] Pössis on ollut tähän asiaan liittyen enimmäkseen mainio. Luin Jukka-Pekka Palviaisen "Harkinta-aika". Aivan loistava, parasta eroterapiaa ;) Vastenmielisistä koulujutuistakin selvisin ihan kunnialla, mikä on tilanteen huomioiden aika hyvin :)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Juippi tarjoutui hakemaan luotani yhden taulun josta haluan eroon, kieltäydyin kuitenkin kunniasta. Tuskin sillä oli sen kummempaa ajatusta taustalla, varmaan lähinnä syyllisyys..Eikun hetkinen. Ei, syyllisyys ei tainnutkaan kuulua sen tunnevalikoimaan. Beats me..

Vähän puntaroittaa se, onko paras tapa erota niin ettei todellakaan näe enää "koskaan", vai puida joitain asioita kasvokkain sitten kun aika tuntuu sille oikealta. Tuohon ei liene yhtä oikeaa vastausta. Sinänsä outoa, että todellakin voi vaan poistaa ihmisen elämästään, lopullisesti niin halutessaan. Ex-aviomiestä kun oli puolipakko kuitenkin nähdä viikottain lapsen takia, niin siitä ei tullut koskaan ongelmaa, näkemisestä tai sen välttelemisestä siis. No joo, lukujen pariin nyt.

Reissussa muksujensa kanssa lastenaltaassa patsastelevat ruskeat ja lihaksikkaat britti/irkkumiehet eivät olleet yhtään pahasta ;) Hmm..
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Saakeli, pakko vielä tunnustaa että laitoin just ihan viatonta viestiä eräälle itseäni "jonkin verran" nuoremmalle mieshenkilölle, johon mun siis tietenkään ei pitäis sotkeentua millään tapaa, mutta minkäs teet. Oon niin keski-ikäinen klisee, että ostaisin punaisen avoauton jos mulla ois ajokortti.

Raportoin toki jatkosta, katotaan nyt onnistuuko tapaaminen ens viikolla vai meneekö pidemmälle. Ei kyllä haittaa vaikka venyiskin :) Ja tavallaan toivon, että se jantteri ois varattu, ettei tulis kiusausta mihinkään...piristävä, komea, lihaksikas ja ymmärtäväinen miesseura on niin just sitä mitä mä tarvin, ei haittaa vaiks ois gay tai varattu kunhan kertois hyviä juttuja ja sais mut nauramaan :h:

Oon kauhee, mut ens viikolla taas vanhempi ja lähempänä kuolemaa kuin tänään!
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti: lastenaltaassa patsastelevat ruskeat ja lihaksikkaat britti/irkkumiehet
Daah, eiks noi ole ~aina kalpeita tai possunpunaisia?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Höh, joo ymmärrän pointtinne mutta ei, en ole väärässä :)

Kiinnititte kuitenkin huomionne epäolennaiseen. Teidän ois pitäny sanoa että voi ei kauuuuheeta etkaisänyttolleen ja kuinkanuoriseon ja älänytvieläyhtäänmitään. Onneksi sentään oma järjen ääneni heräsi tuossa yön aikana(nukuin ilman ei-toivottuja unia, vaihteeksi).
Prepare for the worstest.
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Teidän ois pitäny sanoa että voi ei kauuuuheeta etkaisänyttolleen ja kuinkanuoriseon ja älänytvieläyhtäänmitään.
Ei se järvi soutamalla kulu.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No ei järvi juu, mutta sydän. Jotenkin tuntuu, että vaikka se fyysinen match löytyis noin paljon nuoremmasta, henkinen ei kuitenkaan, ainakaan pidemmällä tähtäimellä. Ehkä mun pitäiskin hankkia positiivisia fyysisiä kokemuksia miehistä, joiden ikä alkaa kolmosella :)
Prepare for the worstest.
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:No ei järvi juu, mutta sydän. Jotenkin tuntuu, että vaikka se fyysinen match löytyis noin paljon nuoremmasta, henkinen ei kuitenkaan, ainakaan pidemmällä tähtäimellä. Ehkä mun pitäiskin hankkia positiivisia fyysisiä kokemuksia miehistä, joiden ikä alkaa kolmosella :)
Mitäs sä nyt nainen hömpötät?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mitä osaa et ymmärtänyt?
Prepare for the worstest.
Dave

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Mitä osaa et ymmärtänyt?
No vitsi vitsi, niinku!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti: Ehkä mun pitäiskin hankkia positiivisia fyysisiä kokemuksia miehistä, joiden ikä alkaa kolmosella :)
Aika radikaali ajatus! :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Juu-u, mut oon innokas oppimaan uutta!11 :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos alkaa nelosella niin se on goodbye not goodnight! :rofl: :lollero: :laatta:
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Ehkä mun pitäiskin hankkia positiivisia fyysisiä kokemuksia miehistä, joiden ikä alkaa kolmosella :)
Tarkottaaks tää sitä että aiemmat kokemukset ovat olleet negatiivisia vai että niitä ei ole ollenkaan?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No onhan niitä ja ihan mukaviakin joukkoon sattunut, mutta pääsääntöisesti hommassa siis 30+seksissä on ollut aina jonkin sortin "häikkää". Tiedän, että kyseessä on mun paska tuuri, ei mikään yleistotuus. Mutta luulen tuon olevan yksi syy siihen, että tsiigailen enempi nuorempia.
Prepare for the worstest.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Muuttakaa ketjun nimeksi nowan puumaketju. Und schnell.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16657
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nowaysis kirjoitti:No onhan niitä ja ihan mukaviakin joukkoon sattunut, mutta pääsääntöisesti hommassa siis 30+seksissä on ollut aina jonkin sortin "häikkää".
Hae niitä muualta kuin homma-forumilta, niin saattaa toimia paremmin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Häh? Mistä ihmeestä päättelet että minulla olisi mitään tekemistä homma-foorumin kanssa? :shock:
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin