Nowan eroketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hupsistakeikkaa, mut jätettiin 4,5 vuoden seurustelun jälkeen toisen naisen takia ja tekstarilla. Ehkä tohon nyt sitten kiteytyy sen ihmisen perimmäinen olemus. Kuten toisaalla sanoin, yritin hirveästi nähdä siinä niitä hyviä puolia viime aikoina, mutta yritys osottautui kai sitten turhaksi/tyhjäksi. Yleensä en parisuhdepyykkejä ole täällä pessyt, mutta nyt aattelin notta whuttahell. Johonkinhan näitä on hyvä tilittää joten tuskin tästä haittaakaan on. Toki kaverit saa osansa, mutta silti.

Ihmeellistä tässä on se, että viime ajat olivat suhteessamme oikeasti parhaita koskaan, mulle siis. Liekö toinen saanut sitten potkua uudesta suhteesta vaiko mistä. Toisaalta kiinnostais tietää mikä homman nimi on, mutta päätin että mulle riittää tieto siitä, että sillä on joku toinen. Siinä on mulle tarpeeksi tietoa, miten jatkaa eteenpäin.

En jaksa edes olla sille vihainen, jos on noin avuton puhumaan siitä miten asiat oikeasti ovat ja maalailee juuri päinvastaisia kuvitelmia tulevaisuudesta, olkoon ja menköön. Eipähän valehtele ja petä ainakaan mua enää koskaan.

Tiedän, ettei tätä ehdi tässä rytäkässä prosessoimaan sen vaatimalla tavalla, siirrän siis vähän keväämmälle kunhan pahin kiirus hellittää. Marinoitukoon ajatukset hetken aikaa. Saa taputtaa päähän hymiöllä. En myöskään juuri ikuna pihdannut ettei siitä nyt ole kyse, kun kuitenkin olisitte sitä kysyneet. Kyseessä eivät olleet sexuaalisesti selvittämättömät erimielisyydet, ehkä elämäntilanne ja henkinen kehitystaso lähinnä..Ts. kypsyys käsitellä ikäviäkin asioita. Sen urakeskeisyys ja mun lapsi.

Mitä tästä opimme? Se jäänee nähtäväksi. Varmaan se surukin tulee sitten joskus...Tai sit ei.
Prepare for the worstest.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tsemiä paljolti!
Nyt penikseni on fantastinen!
RP

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Tsemppiä ja jaksamista sulle, isot propsit rohkeudesta kirjoittaa näinkin kipeästä asiasta tänne. Tänne.

Tulee surullinen mieli puolestasi, mutta olet niin vahva (saamani kuva palstakirjoittelun perusteella) jotta en usko hetkeäkään etteikö aurinko paistaisi piakkoin risukasaan. Nämä on aina ikäviä asioita eikä niiden soisi tapahtuvan kenellekään, tsemppiä toistamiseen.
Bruce Willisika

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

:boohoo:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voi että!

Sinua varmaan koskee ja syvältä!

Haluan halata sinua ja antaa voimia! :h: Kyllä selviydyt ja varmasti saat sympatiat!

Nowaseni! Minun piti jo aikaisemmin vastata analyysiisi, mutta jostain syystä siitä asiasta olen ollut saamaton. Analyysisi oli kuitenkin hyvä. Mutta palaan siihen.

Nyt sulle vaan voimia ja upeaa kun puhut siitä erostasi täällä! Voimme antaa tukea! Olisi kiva nähdä joskus ja joskus se varmaan toteutuu. Voi hyvin ja ajattele positiivisia! Toivoo Nowalle...
:)

...Stadinarska
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Puuttuva kiukku löytyy täältä jos joskus kaipaat. V*ttu työkiireitä.




Jaksuja :h:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No shokkivaiheessa ei tunnu miltään, vitutus alkaa sitten myöhemmin. Välissä sitä sun tätä, mutta nuo huomaa parhaiten. Paska homma, mutta onneksi kukaan ei kuollut.
Paras päivä ikinä.
Boner

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Boner »

nowaysis kirjoitti:mut jätettiin 4,5 vuoden seurustelun jälkeen toisen naisen takia ja tekstarilla.
Hieno mies!

Tuo miehisyyden taso kertoo ettet hävinnyt kaupassa yhtään mitään.

Tsemiä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

En ymmärrä, miksi pitää olla vahva, on sellainen kun on. Jos tuntuu pahalta, niin itkee ja suree, niin kuuluu tehdä, eikä olla vahva. Tunteiden patoutuminen on patonkia eli paskaa. Heikkous ei ole häpeäksi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:En ymmärrä, miksi pitää olla vahva, on sellainen kun on. Jos tuntuu pahalta, niin itkee ja suree, niin kuuluu tehdä, eikä olla vahva. Tunteiden patoutuminen on patonkia eli paskaa. Heikkous ei ole häpeäksi.
:h:

Voimia!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Kottarainen kirjoitti:En mä tarkoittanut vahvuudella sitä ettei saisi surra vaan ettei päädy tekemään mitään tässä tarkemmin määrittelemättömiä tyhmyyksiä, vaan pystyy pitämään suuret linjat kirkkaana mielessä ja näkemään valoisamman tulevaisuuden realistisesti.
Näin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Voimia paljon!!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kiitos teille :h:

Oon kuitenkin jo aika hemmetin monessa sopassa keitetty ämmä, kuten jotkut tietävät ;) Ehkä silleensä kovaksi keitetty, että tajuan mistä hakea ja saada tukea. Asialliset hommat nyt vaan on pakko hoitaa, duunit, opinnot ja lapsi, osaan kyllä itkeä jos/kun siltä tuntuu. Asiasta kuultuanikin pari minuuttia raivovollotin, mikä oli mielestäni juuri se aika minkä siitä juipista luopuminen ansaitsi itkua sillä hetkellä. Sitten piti kiirehtiä muksu korisharkkoihin.

Ehkä taustasta sen verran, että koitettiin eroa viimeksi syksyllä mun alotteesta, sitä kesti viikon. Tietääkseni sillon ei ollu kolmatta osapuolta mukana. Aattelin pitkään, että nyt annan meille vielä yhden mahkun, ja se meni nyt siinä. Toki voi juippi tulla kolkuttelemaan takasin, mutta yritykseksi jää. Siitä pitävät Vladimir ja Igor huolen.

En luullakseni koita vähätellä surua, erona edelliseen eroon tässä on se, että sillon meillä meni imo paskasti ja nyt imo hyvin. Tavallaan tällasessa on vaikeempaa, toisaalta voin puhtaalla omatunnolla heittäytyä viattomaksi uhriksi kun toinen on se pahis.

Eikä tässä ole yhteistä lasta tai asuntoa. Luojalle kiitos siitä :roll:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti:En ymmärrä, miksi pitää olla vahva, on sellainen kun on. Jos tuntuu pahalta, niin itkee ja suree, niin kuuluu tehdä, eikä olla vahva. Tunteiden patoutuminen on patonkia eli paskaa. Heikkous ei ole häpeäksi.
Eihän itkeminen ja sureminen ole heikkoutta, itse näen ne tässä tilanteessa erinomaisina selviytymiskeinoina. Heikkoutena näkisin sen, että alkaisin ryypätä ja nussia joitain randomtyyppejä saati yhteisiä tuttuja "kostoksi" , ja loukkaisin sillä kuitenkin eniten itseäni.
Prepare for the worstest.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

:boohoo:

Kylmää toiselta, jaksamisia sinulle :h:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pitkällä tähtäimellä eli järjellä ajateltuna ajattelen parisuhteen niin, että vertaan sitä sinkkuna olemiseen. Jos olin keskimäärin onnellisempi parisuhteen aikana mitä olisin ollut sinkkuna, ei suhde ollut epäonnistunut tai itse en epäonnistunut, vaikka suhde syystä tai toisesta päättyikin. En tiedä totesinko näin lohduttaakseni, ehkä kuitenkin niin.

Lämmin rutistus, jaksuja!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Eihän itkeminen ja sureminen ole heikkoutta, itse näen ne tässä tilanteessa erinomaisina selviytymiskeinoina. Heikkoutena näkisin sen, että alkaisin ryypätä ja nussia joitain randomtyyppejä saati yhteisiä tuttuja "kostoksi" , ja loukkaisin sillä kuitenkin eniten itseäni.
Perinteisesti kai juuri noita pidetään heikkouden osoituksina (ainakin miehillä), ryyppääminen ja randomnussiminen ovat puolestaan sitten vahvuuden osoituksia. "Olen vapaa menemään ja toteuttamaan itseäni" ynnä muuta skeidaa. Mutta sinun suunnitelmasi kuulostaa hyvältä, joten tsemiä vaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Voimia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

nowaysis kirjoitti:Eihän itkeminen ja sureminen ole heikkoutta, itse näen ne tässä tilanteessa erinomaisina selviytymiskeinoina. Heikkoutena näkisin sen, että alkaisin ryypätä ja nussia joitain randomtyyppejä saati yhteisiä tuttuja "kostoksi" , ja loukkaisin sillä kuitenkin eniten itseäni.
Joo, mä kokeilin tuota viimeksi eron jälkeen, ei hyvä idea.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti: Perinteisesti kai juuri noita pidetään heikkouden osoituksina (ainakin miehillä), ryyppääminen ja randomnussiminen ovat puolestaan sitten vahvuuden osoituksia. "Olen vapaa menemään ja toteuttamaan itseäni" ynnä muuta skeidaa. Mutta sinun suunnitelmasi kuulostaa hyvältä, joten tsemiä vaan.
Taisin unohtaa rastittaa kohdan "olen nainen" ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Taisin unohtaa rastittaa kohdan "olen nainen" ;)
Tiedän kyllä sukupuolesi. Mutta siis näin naisetkin tekevät tai ainakin lehdet kehottavat tekemään niin. Useimmiten lapsi on toki rasite, kun ei voi rellestää vapaasti, vaikka sekin onnistuu niin kuin lehdistä toisinaan saa lukea. Mutta kuten sanoin, suunnitelmasi on järkevän ihmisen pohdintaa eli propsit siitä.
Paras päivä ikinä.
Bruce Willisika

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

nowaysis kirjoitti:Heikkoutena näkisin sen, että alkaisin ryypätä ja nussia joitain randomtyyppejä saati yhteisiä tuttuja "kostoksi"
Damn!

Jaksamisia nyt kuitenkin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niin, jotenkin tuntuu järkevältä että niin kauan kuin en halua ketään muuta, en pane ketään muuta. No doubt joku päivä haluan, mutta sen tiedän etten ihan pian. Jotenkin on ihan hyvä ja turvallinen olo. Joku pieni tuolla onkin mun sängyssä raidallisessa yökkärissään, taidan kömpiä sen viereen nyt :h:
Prepare for the worstest.
sissus
Kitisijä
Viestit: 9
Liittynyt: 31.01.2011 12:17

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja sissus »

Kylmää kyytiä... Olit joskus tukena eräälle tärkeälle ystävälleni liki vastaavassa tilanteessa. Jaksamista sinulle. :h:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nowan eroketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="Kottarainen"][/quote]

Kyllä mulle lapsi on ihan ykkösvoimavara tässä tilanteessa. Oli sillon kun erosin isästään, ja on nyt. Toki tätä pakettia on haastavampi ns. saada kaupiteltua toista saati kolmatta kertaa, mutta eipä tässä hoppua ole. En oo ollu sinkkuna/ilman säätöä aikuisiällä puolta vuotta pidempään, nyt vois olla sen aika. Jos pillerit vielä pitävät lemmekkäät halut aisoissa, niin avot!
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin