Are you a fucking Drama Queen?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Am I a fucking Drama Queen?

Hell yes!
7
35%
Hell no!
13
65%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manalan avautumisen innoittamana.
Paras päivä ikinä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon mä ehkä vähän.

Toisaalta inhoan kaikkea turhaa ihmissuhdedraamaa ja varsinkin julkista sellaista. Vituttaa baarin vessassa itkevät ja kimittävät tyypit ihan hulluna. Toisaalta taas saatan olla hyvin dramaattinen joissain tilanteissa, varsinkin jos joku hieno tarina saa lisäpotkua pienestä tehostuksesta.
AngryBird

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

En.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kyselyn asettelu on tietysti leimaava, mutta draamakuningatar ei olla huva. En ymmärrä, miksi elämän tulisi olla jatkuvaa tai edes toistuvaa draamaa kliimakseineen kaikkineen. Onni tulee arjesta ja ainakin itseni olisi hyvin vaikea rakentaa tai miettiä tulevaisuutta tilanteessa, jossa tuuliviiren tavoin saattaa tapahtua jotain sieltä tai täältä.

On eri asia kokea itsensä arvostetuksi kuin pistää elämä väen vängällä sekaisin sen selvittämiseksi, olenko se tärkein vain en. Suhteen alussa teerenpeli lienee paikallaan, kun tunteet käyvät kuumina, mutta pidemmän päälle liian suuri liekki vie hengen mennessään.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Olen draama lahna.
Manaaja

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sen verran, että lähden naisten draamailuihin ehkä liiankin helposti mukaan. Harvemmin oon aloittamassa mitään draamailua, mut jumalauta jos aletaan pelata upporikasta ja rutiköyhää niin katsotaan sit kortit loppuun asti, saatana!
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Mä olen tragikoominen marionetti dadaistisessa teatterissa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja annepa »

En tietääkseni ole draamakuningatar, enemmänkin passiivinen lakoninen pumpuli kun jotain draamallista tapahtuu. Jos huomaan että keskustelutoveri on sopivanlainen, alan kyllä draamailemaan, mutta silleen että kaikki kyllä huomaa että en ole tosissani.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kylläää! Rakastan draamaa. Kotonakin pitää väijyä Idolsit, BB:t ja kaikki muutkin realityformaatit ettei vahingossakaan jää jotain uusia käänteitä huomaamatta.

Lisäksi tilaan Tuksun blogin ja Vesan kännykässä mulla on satelliitti-lock että tiedän missä hän tarkistaa "kukkaroita".
Boner

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Tunnustan olevani vain äärimmäisen pitkävihainen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kysykää Dumikselta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja RP »

En erityisemmin.
Dave

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ainiin. Oon kait mä vähän sitten, kun laitoin sen KSE-äänestyksenkin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jåå, A Goddamn Motherfucking Drama Queen -leima Davelle!
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:Kysykää Dumikselta.
Viittaatko johonkin mitä oon kännissä sanonut?
Jos viittaat, niin en sanonut sitä, ainakaan muista :twisted:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei vaan koska en itse osaa muodostaa mielipidettä asiasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Et ole, jos nyt jollekulle tuli yllätyksenä :D
Bruce Willisika

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Enpä taida olla.
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Olen pikemminkin itkupilli. Liikutun nykyään kaikesta söpöstä, kuten kissan- tai koiranpennuista tms.

Draamaa en jaksa tuottaa, saatikka hirveästi katsella/kuunnella. Älömölö taisi jäädä tuonne 30 ikävuoden alkupuolelle.
Ei, juu, vaarinhousut!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaola kirjoitti: Toisaalta sitten on ihmisiä joille ei kannata yrittää sanoa juuri mitään, koska se on heti natkutusta tai nalkutusta. Mikä on sinänsä huvittavaa, koska näitä ihmisiä itsejään pitäisi sitten kuitenkin käsitellä silkkihansikkain, etteivät vedä himo herneitä. Oh well! :D
Yksi periaatteistani on että kohtelen kaikkia ihmisiä samalla lailla parhaani mukaan. Jos siedän jotain henkilöltä A niin siedän sitä henkilöltä B. Jos uskallan sanoa mielipiteeni henkilölle A niin uskallan sanoa myös B:lle. Näin pääpiirteittäin. Eihän se aina onnistu kyllä. Mutta yritän kuitenkin.

Kaveripiirissä on (ollut) 2 (toinen on kai yhä) miestä, joita "pitää ymmärtää kun niillä on sitä-ja-tätä". No minä lakkasin ymmärtämästä toista viime kesänä, ilmaisin mielipiteeni selkeästi ja rauhallisesti ja se suuttu mulle niin että POISTI MUT NAAMAKIRJAN KAVERILISTALTA!!!111 Minua kovin nauratti. Sitä piti aina ymmärtää kun sillä oli sellainen ja tällainen lapsuus ja vaikeaa töissä ja ties mitä hölömöä. No ei menny enää läpi. Tämä sama henkilö on nyt siinä avioerokriisissä ja pistää kaiken paskaksi. Sinänsä ei haittaa koska nyt ei tarvi enää ees ymmärtää, menis jo pois koko äijä!

Toinen tapaus sattui kun kaverini C ja D keskustelivat asioista illanistujaisissa ja C lopetti D:n silkkihansikkain käsittelyn rysäyksellä. D otti nokkiinsa ja lähti käveleen. Ilahduin tapahtumasta (en siitä että D otti nokkiinsa) koska olin aina ihmetellyt että miksi D:n kanssa pitää käyttäytyä jotenkin erilailla kuin muiden kanssa.

Ai niin ja yhä: kantsis käyttäytyä sillälailla että siitä käytöksestä kestää puhua jälkeenpäin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja swirl »

En enää. Ennen en osannut elää ilman draamaa ja jos sitä ei ollut, niin aiheutin sitä. Nykyisin draamailun sietokyky on varsin rajallinen.

Mun äitikin sanoi tossa muutama vuosi sitten, että mä olin ennen itsekeskeinen kusipää, mutta nyt olen tosi miellyttävän ja tasapainoisen oloinen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ei, meillä mies hoitaa sen puolen.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

E.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Varsin paljon noita elämän rikkaruohoja löytyy Kitinästäkin. Täytyy toivoa, että kuningattaret kohtaisivat vain toisia kuningattaria, jotta voisivat elää keskinäisessä helvetissään. Muille sitä ei ole syytä jakaa, elämä on muutenkin aivan riittävän vaativa projekti.
Paras päivä ikinä.
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Are you a fucking Drama Queen?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Kuulemma olen, joskus, pikkusisko näin väittää.. Omasta mielestäni en lainkaan. Klikkasin kuitenkin kyllää.
Vastaa Viestiin