Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Aika gallupin? Mä oon semmonen harakka, etten oo tainnu ikinä ostaa korua itse ja kuitenkin niitä on lippaat täys... :)
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huora Harakka kirjoitti:Aika gallupin? Mä oon semmonen harakka, etten oo tainnu ikinä ostaa korua itse ja kuitenkin niitä on lippaat täys... :)
Sulla täytyy olla jotenkin aivan psykedeelisen hyvä pillu ylitse mun kaiken ymmärryskykyni.

Saaksä muuten orkkui yhdynnässä?
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Manaaja kirjoitti:Sulla täytyy olla jotenkin aivan psykedeelisen hyvä pillu ylitse mun kaiken ymmärryskykyni.

Saaksä muuten orkkui yhdynnässä?
Tuskin kovin erityinen pillu kun tuli näin yllättäen dumpatuks.

Mitä sä ostelet naisilles?
Boner

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Huora Harakka kirjoitti:Mitä sä ostelet naisilles?
Pitääkö niille muka ostella jotain?

Onneks oon törmännyt ihan toisenlaisiin naisiin :think:
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huora Harakka kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Sulla täytyy olla jotenkin aivan psykedeelisen hyvä pillu ylitse mun kaiken ymmärryskykyni.

Saaksä muuten orkkui yhdynnässä?
Tuskin kovin erityinen pillu kun tuli näin yllättäen dumpatuks.

Mitä sä ostelet naisilles?
No siis, sun kannattaa nyt kuitenkin muistaa, että vaakalaudalla on aika paljon. Sen vuoksi tietyn pisteen yli narahtaessaan tai epäilyksien noustessa, voi se paraskin pillu olla tarpeen dumpata ja ryhtyä tuhkamunaksi, tuijottelemaan käytettyjen saksanautojen myynti-ilmoituksia.

Mun naiset ovat yleensä olleet onnellisempia siitä että oon korjannu niiden tietokoneen tai kotiteatterin kuin siitä että oon ostanut niille jotain. Vissiin sortunut johonkin puolivammaiseen rotuun.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Boner kirjoitti:
Huora Harakka kirjoitti:Mitä sä ostelet naisilles?
Pitääkö niille muka ostella jotain?

Onneks oon törmännyt ihan toisenlaisiin naisiin :think:
Mä olen katsos niin kypsymätön vielä, etten ole halukas taloon, autoon, yhteisiin kauppareissuihin... Kyllä niidenkin aika vielä joskus tulee. Nyt maistuu viikonloppulomat, ravintolassa syömiset ja kyllä, ne korut. Mitään noista en tarvitse niin paljon, että ostaisin itse.
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Siis ihan oikeasti. Korut. Mitä kautta ne parantaa elämänlaatua ja millä tavalla? Mä en ymmärrä niitä kuin turhamaisuuden jatkeena. Tyylikkyyden puolelle voidaan mennä silloin kun ostaa _itse_ omaan tyylitajuun muutamia tarpeellisia juttuja, kuten korvakorut tai parit, tai krakaneula miehille ja silleen. Mutta siis että joku muu ostelee sulle vaan jotain kiiltelevää mitä nyt sattuu niin...mitävittua? Voiko mikään olla turhamaisempaa?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:oon korjannu niiden tietokoneen tai kotiteatterin kuin
Aidosti luulis, et kaltaisesi turbokulli pääsis vähemmällä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
AngryBird

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^^Oon osittain samaa mieltä.

Mä ostan koruni itse ja haluan asian jatkuvankin niin. EN usko, että kukaan osaisi ostaa sellaisia koruja, joista pidän.
Mitään hyötyähän niistä ei ole mutta on ne joskus ihan kivoja. Muistais vaan käyttää...
Viimeksi muokannut AngryBird, 22.02.2011 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Manaaja kirjoitti:No siis, sun kannattaa nyt kuitenkin muistaa, että vaakalaudalla on aika paljon. Sen vuoksi tietyn pisteen yli narahtaessaan tai epäilyksien noustessa, voi se paraskin pillu olla tarpeen dumpata ja ryhtyä tuhkamunaksi, tuijottelemaan käytettyjen saksanautojen myynti-ilmoituksia.

Mun naiset ovat yleensä olleet onnellisempia siitä että oon korjannu niiden tietokoneen tai kotiteatterin kuin siitä että oon ostanut niille jotain. Vissiin sortunut johonkin puolivammaiseen rotuun.
Itseasiassa oon tässä pohtinut, että taisin vaan mennä vaihtoon. Tein viikonloppuna parikin vääränlaista keskustelunavausta, joista se mulkku tietenkin tulkitsi, että kaipaan pian muutakin kuin satunnaista hoitelua.

Mun miehet ei osais korjata mitään. No vaatteensa ja vähät kamansa kyllä sukkelaan. :)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja saira »

Ja mä odotin 1,5 vuotta "huoltomieheni" laittavan muutaman hyllyn paikoilleen... Laitoin ite. No, on se käärmeille tehny valon.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:oon korjannu niiden tietokoneen tai kotiteatterin kuin
Aidosti luulis, et kaltaisesi turbokulli pääsis vähemmällä.
No kerros nyt sitten että miten vähällä sitä pitäis päästä? Miten vähällä sä oot päässyt?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Manaaja kirjoitti:Siis ihan oikeasti. Korut. Mitä kautta ne parantaa elämänlaatua ja millä tavalla? Mä en ymmärrä niitä kuin turhamaisuuden jatkeena. Tyylikkyyden puolelle voidaan mennä silloin kun ostaa _itse_ omaan tyylitajuun muutamia tarpeellisia juttuja, kuten korvakorut tai parit, tai krakaneula miehille ja silleen. Mutta siis että joku muu ostelee sulle vaan jotain kiiltelevää mitä nyt sattuu niin...mitävittua? Voiko mikään olla turhamaisempaa?
Täähän on se ydin, eikä mitenkään negatiivisessa mielessä. Se on turhamaista ja hemmottelua, kuten kaikki muukin edellä listattu. Ja sellaiset asiat ovat parhaimmillaan lahjoina, koska silloin ei tarvitse tehdä ostopäätöstä itse.

Enkä mä todellakaan haluaisi mitään satunnaispanoa kotiini säätämään teknisten härveleiden kanssa, mutta sen viikonloppuloman voisin ihan hyvin kelpuuttaa.
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

AngryBird kirjoitti:^^Oon osittain samaa mieltä.

Mä ostan koruni itse ja haluan asian jatkuvankin niin. EN usko, että kukaan osaisi ostaa sellaisia koruja, joista pidän.
Mitään hyötyähän niistä ei ole mutta on ne joskus ihan kivoja. Muistais vaan käyttää...
Niin. Kun siinä on mun mielestä vähän samanlainen fiilis kuin että joku antais lahjaksi sulle puvun. Tai kaksi. Tai kolmekymmentäkaksi. Vähän kuin ois ostamassa hinnakkaampia vaatteita toiselle. En vaan tajua.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Manaaja kirjoitti:Siis ihan oikeasti. Korut. Mitä kautta ne parantaa elämänlaatua ja millä tavalla? Mä en ymmärrä niitä kuin turhamaisuuden jatkeena. Tyylikkyyden puolelle voidaan mennä silloin kun ostaa _itse_ omaan tyylitajuun muutamia tarpeellisia juttuja, kuten korvakorut tai parit, tai krakaneula miehille ja silleen. Mutta siis että joku muu ostelee sulle vaan jotain kiiltelevää mitä nyt sattuu niin...mitävittua? Voiko mikään olla turhamaisempaa?
Turhamaista toki! Mutta et uskokaan, kuinka nopeasti mies oppii löytämään oikeat korut kun niistä kerran tai kahdesti vinkkaa. Ja se tyytyväisyyden määrä, minkä kiitokset miehessä herättää... Siitä määrästä hyötyy molemmat. ;)
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huora Harakka kirjoitti:Mun miehet ei osais korjata mitään. No vaatteensa ja vähät kamansa kyllä sukkelaan. :)
Ymmärrettävää. Tyhmiä miehiä (ja naisia) on helpompi vaan panna.
Boner

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Huora Harakka kirjoitti: Turhamaista toki! Mutta et uskokaan, kuinka nopeasti mies oppii löytämään oikeat korut kun niistä kerran tai kahdesti vinkkaa. Ja se tyytyväisyyden määrä, minkä kiitokset miehessä herättää... Siitä määrästä hyötyy molemmat. ;)
Eiks se ukko pääsisi helpommalla antamalla vaan käteistä?

Eiku, öh, joo.

:vihelt:
AngryBird

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Huora Harakka kirjoitti:...kuinka nopeasti mies oppii löytämään oikeat korut kun niistä kerran tai kahdesti vinkkaa. Ja se tyytyväisyyden määrä, minkä kiitokset miehessä herättää...
Olen aika varma, että en missään tapauksessa haluaisi kuvaillun kaltaista miestä :shock:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja exsu »

AngryBird kirjoitti: Mä ostan koruni itse ja haluan asian jatkuvankin niin. EN usko, että kukaan osaisi ostaa sellaisia koruja, joista pidän.
Mä en taas ole ostanut itse varmaan yhtään korua, tai jos oon niin enintään jotain rihkama-asustekoruja. Onneksi on korumaut täsmännyt ja lahjaksi on tullut sellaisia joista pidän, niin perheeltä kuin puolisoltakin. Ehkä mä oon vaan helppo.
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:Enkä mä todellakaan haluaisi mitään satunnaispanoa kotiini säätämään teknisten härveleiden kanssa, mutta sen viikonloppuloman voisin ihan hyvin kelpuuttaa.
Niin, en harrasta satunnaispanoja tai satunnaispanona olemista, joten siksi ehkä näemme asian hieman eri tavalla. ;)
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Manaaja kirjoitti:Tyhmiä miehiä (ja naisia) on helpompi vaan panna.
Kaikissa suhteissa ei välttämättä tarvita kaikkia avuja.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Varis »

Miksi pitää oikein alleviivata ettei ymmärrä naisista mitään? Miten pihi sitä oikein saa olla, että ei osta naiselleen edes toisinaan jotain mikä häntä ilahduttaa? Monet naiset tykkäävät koruista, ei siinä sen kummempaa syytä tarvita.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

En ole viitsinyt ostella hoidoille mitään arvokkaampaa (korut/lomat/kunnolliset ravintolaillalliset jne). Pari juomaa ja taksi on saanut riittää. Pidemmät vakisuhteet onkin sitten eri juttu, tosin niissäkään en ole koruja ostellut. Ehkäpä sitten on korujen oston vuoro kun se 'oikea' osuu kohdalle - ei voi tietää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huora Harakka kirjoitti:Turhamaista toki! Mutta et uskokaan, kuinka nopeasti mies oppii löytämään oikeat korut kun niistä kerran tai kahdesti vinkkaa. Ja se tyytyväisyyden määrä, minkä kiitokset miehessä herättää... Siitä määrästä hyötyy molemmat. ;)
Öh. Oon vähän masan kanssa samalla linjoilla, että eikö se mies voisi suoraan ojentaa satalappusen ja sinä kiitellä kumarrellen polvillasi moloa poskeen samalla ottaen kuin ammatti-geisha ikään, niin säästyisi noilta ylimääräisiltä kiemuroilta?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Ehkä manala ostaa naiselleen juustoa lidlistä?
Vastaa Viestiin