Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
RP

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja RP »

No voi olla että naiset vikittelee varattuja miehiä, mutta varatut miehet sinkkuja naisia. Tasapaino.

Muistaakseni en ole vikitellyt varattuja miehiä (tosin olen, mutta en ole tiennyt siitä että on ns. taken), mutta niitä varattuja vikittelijoitä onkin sitten semmonen kasa, että jos sen yhdistää Bonerin kokemuksiin niin.... ei tässä maailmassa taida uskollisia naisia/miehiä ollakkaan ;)
Boner

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:niitä varattuja vikittelijoitä onkin sitten semmonen kasa,
Onon ja ihan helvetin paljon omissakin tuttavapiireissäni. Varmaan 90% miehistä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mitä korujen lahjoitteluun tulee, niin johan siitä osasi Marilyn laulaa:

The French were bred to die for love
They delight in fighting duels
But I prefer a man who lives
And gives expensive jewels
A kiss on the hand may be quite continental
But diamonds are a girl's best friend
A kiss may be grand but it won't pay the rental
On your humble flat, or help you at the automat
Men grow cold as girls grow old
And we all lose our charms in the end
But square cut or pear shaped
These rocks don't lose their shape
Diamonds are a girl's best friend
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mähn olen suorastaan magneetti, kun puhutaan varattujen miesten vikittelyistä. Ehkä musta huokuu joku ei-se-kerro-vaimolle-feromoni.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Mähn olen suorastaan magneetti, kun puhutaan varattujen miesten vikittelyistä. Ehkä musta huokuu joku ei-se-kerro-vaimolle-feromoni.
Ymh, etkös sä juuri kertonut?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mähn olen suorastaan magneetti, kun puhutaan varattujen miesten vikittelyistä. Ehkä musta huokuu joku ei-se-kerro-vaimolle-feromoni.
Ymh, etkös sä juuri kertonut?
Ai kaks vuotta sitten? Joo, kerroin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pahoittelen epätarkkaa ilmaisuani. Juuri = nimenomaan tuossa yhteydessä, en siis viitannut aikaan tuolla vaan siihen että eikös niiden feromonien pitäis nimenomaan viestittää päinvastaista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Pahoittelen epätarkkaa ilmaisuani. Juuri = nimenomaan tuossa yhteydessä, en siis viitannut aikaan tuolla vaan siihen että eikös niiden feromonien pitäis nimenomaan viestittää päinvastaista.
Ehkä tähän pätee se ei kerta homoa tee-kortti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Nyssä annat sellasen kuvan jo että varattujen polkeminen ois ihan normipäivää. Hys!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:^ Nyssä annat sellasen kuvan jo että varattujen polkeminen ois ihan normipäivää. Hys!
En mä sitä käräytettyäkään polkenut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Nyssä annat sellasen kuvan jo että varattujen polkeminen ois ihan normipäivää. Hys!
En mä sitä käräytettyäkään polkenut.
Kuva
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Emmä tiedä. Ei pitäis olla, ellei sit vaan oo joku täys nymfo, jonka on pakko panna useita kertoja vrk. Ja jos se oma puolisko ei ihan joka kertaan taivu.. :D

En hyväksy pettämistä. Olen edellisessä suhteessa pettänyt, ihan vaan surutta ja toisen tunteista piittaamatta. Olin törkeä ja sikamainen. Nykyään en vois kuvitellakaan moista.. Tosin nykyinen mieskin on täys 10 :) (toivottavasti se ei petä mua!)
Dave

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Dave »

scarface kirjoitti:En hyväksy pettämistä. Olen edellisessä suhteessa pettänyt, ihan vaan surutta ja toisen tunteista piittaamatta. Olin törkeä ja sikamainen. Nykyään en vois kuvitellakaan moista.. Tosin nykyinen mieskin on täys 10 :) (toivottavasti se ei petä mua!)
Ei kerrota kenellekään :jouden:
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Juuei :D
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

:? Ilmeisesti petetään. Tähän tulokseen tulin viikonloppuna kavereiden parisuhdeavautumisten jälkeen. Suhde on muuten hyvällä tolalla, pari viihtyy keskenään, ei voisi kuvitellakaan elävänsä kenenkään muun kanssa, mutta seksiä on abaut joka toinen kuukausi. Sitä sitten haetaan muualta, että jaksetaan parisuhteessa. Toisaalta ymmärrän kyllä perustelun oikein hyvin, toisaalta...... emt :(

Olen kuitenkin hieman kahden vaiheilla tuon sanan "pettäminen" kohdalla.... tuumaan tätä ja palaan ehkä asiaan myöhemmin... :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:seksiä on abaut joka toinen kuukausi. Sitä sitten haetaan muualta, että jaksetaan parisuhteessa.
No voi että. Vaikka ei ois seksiä joka toinen kuukausi edes sinkkuna niin eipä sitä erityisemmin tee mieli randomeilta lähteä hakemaan. Ihme selityksiä ihmiset keksii oikeuttaakseen vittumaisuutensa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylipäätään keskustelu seksikerroista ja sen korreloinnista parisuhteen terveyteen on turhaa. Tuo luku ei kerro yhtään mitään tässä suhteessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylipäätään keskustelu seksikerroista ja sen korreloinnista parisuhteen terveyteen on turhaa. Tuo luku ei kerro yhtään mitään tässä suhteessa.
Seli seli, jos ei ityoa niin miehessä vikaa, tai sitten..
Pyyhin Netikettiin..
AngryBird

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylipäätään keskustelu seksikerroista ja sen korreloinnista parisuhteen terveyteen on turhaa. Tuo luku ei kerro yhtään mitään tässä suhteessa.
Hei, mä oon taas Yllen kanssa samaa mieltä :shock:
Tää suunta alkaa olla huolestuttava.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ylipäätään keskustelu seksikerroista ja sen korreloinnista parisuhteen terveyteen on turhaa. Tuo luku ei kerro yhtään mitään tässä suhteessa.
Eikö tämän elämän osa-alueen kokolailla täydellinen hiipuminen kerro sinusta mitään parisuhteen tilasta?
Se voi kertoa siitäkin, että ei niin paljoa paneta. Ei kaikkia paneta yhtä paljon. Onneksi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

vispilä kirjoitti:Seuraan sivusta pettämistä, pitääkö kertoa vaimolle vai ei? Mitä itse tekisitte?
Tiedätkö, haluaisiko vaimo tietää pettämisestä?

En tiedä :arrow: Keskustelisin vaimon kanssa aiheesta yleisellä tasolla saadakseni kannan selville.

Tiedän, haluaisi :arrow: Kertoisin miehelle, että aion kertoa vaimolle ellei mies kerro itse (tällöin voi paljastua jokin riittävän hyvä syy jättää kuitenkin kertomatta - esim. suhteen sisäinen sopimus, jolloin kyse ei olekaan pettämisestä).

Tiedän, ei haluaisi :arrow: En kertoisi. Tämä tosin saattaisi ajan myötä johtaa ystävyyssuhteen heikkenemiseen (etenkin jos vaimo sattuisi olemaan parisuhteensa onnellisuutta ja miehensä uskollisuutta hehkuttelevaa tyyppiä), koska en ole kovin hyvä pitämään yllä kulisseja.

Vaimolla ei selkeää mielipidettä :arrow: Ongelmallisin tilanne; jäisin varmaan odottamaan mielipiteen kallistumista suuntaan tai toiseen.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja martza »

Onko liitto silloin onnellien, jos on tarve pettää? Ei mene mulle oikein jakeluun.
Maalaisjärjelläni ajatellen, jos liitto on onnellinen ja suhde toimii molemmin puolin hyvin, ei ole tarvetta pettää.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

En yhäkään tiedä aivan varmaa kantaani tähän "pettämiseen". Tuo viikonlopun keskustelu sai minun niin varman kantani epävarmaksi :roll: . En siis voi olla suoraan sitä mieltä, että "pettäminen" on väärin. En myöskään ole varma siitä, onko se nyt sitten ihan pettämistäkään, siksi lainausmerkit.

Jokaisessa suhteessa on varmasti ylä-ja alamäkiä. Jos kuitenkin suhde on kaikilta muilta osin todella toimiva, vain seksi puuttuu, onko se silloin eron/yhdessäolon arvoinen?

Pertsan sanoissa on aika paljon sellaistakin, mitä itse asiasta ajattelen. Toiset tarvisevat seksiä enemmän kuin toiset, mutta jos parisuhteessa näissä määrissä on kovinkin iso ero toisiinsa nähden, olen melko varma siitä, että se vaikuttaa negatiivisesti :?. Ja aina ei voilla myöskään niin, että jo suhteen alusta saakka näissä tarpeen määrissä olisi ollut merkittävä ero.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
scarface
Elämätön Kitisijä
Viestit: 306
Liittynyt: 07.04.2011 22:12

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Mirkku kirjoitti: Jokaisessa suhteessa on varmasti ylä-ja alamäkiä. Jos kuitenkin suhde on kaikilta muilta osin todella toimiva, vain seksi puuttuu, onko se silloin eron/yhdessäolon arvoinen?
Jos mun suhteesta puuttuis seksi, ois suhdekin kyllä aika lailla finito. Vaikka ois kuinka toimiva juttu muuten, mutta mun kohdalla suhde ei kyllä ole kauheen toimiva, jos ei petielämäkään maistu :D
Vastaa Viestiin