Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kottarainen kirjoitti: Ei minullakaan sinänsä ole mitään polygamiaa vastaan, vaikken itse pystykään käsittämään miten polygamiset ihmiset oikein on rakennettu. Polygaminen liittohan on avointa toimintaa, eikä siinä ketään viilata linssiin.
Nii kerta! Ny toli puhe pettämisestä, ei avoin toiminta ole pettämistä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Dumis kirjoitti:Kuulostaa erittäin kusipäiseltä ukkelilta.
Nääh. Se on vaan (omasta mielestään?) Jumalan lahja naisille !1

Taisi ukkeli puhua joskus polyamorian puolesta. Tommonen muistikuva on jostain muutaman vuoden takaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:Esim eräs kaverini on ollut naimisissa (1 [noin 12v] lapsi tuosta liitosta) ja ukkeli nai jokaista jolta saa vongattua. Vaimo tietää tilanteen ja on paskana tuon takia. Mutta eroa ei mies hae, rahaomaisuus on vaimon. Ja vaimo ei hae eroa lapsen takia. Tuo ukkeli pitää kaikkia muita miehiä luusereina, jos eivät vonkaa kaikkia kohtuu ikäisiä naisia, olivat vapaita tai varattuja.
Pulkannaru kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kuulostaa erittäin kusipäiseltä ukkelilta.
Nääh. Se on vaan (omasta mielestään?) Jumalan lahja naisille !1
Yksi kohta tässä kaikessa jäi mietityttämään. Koska sikamika on mennyt naimisiin?
Dumis

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pulkannaru kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kuulostaa erittäin kusipäiseltä ukkelilta.
Nääh. Se on vaan (omasta mielestään?) Jumalan lahja naisille !1

Taisi ukkeli puhua joskus polyamorian puolesta. Tommonen muistikuva on jostain muutaman vuoden takaa.
Anteeksi naiivi mustavalkoisuuteni, mutta jos tahalleen hajoittaa kumppaniaan ja siinä samalla sitten luo perheeseen paskan ilmapiirin, niin kyllä mun kirjoissa silloin on kusipää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No mun kannanhan te jo tiedätte...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti: Koska sikamika on mennyt naimisiin?
Heikko veto.
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bruce Willisika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Koska sikamika on mennyt naimisiin?
Heikko veto.
Ja minä kun niin luulin että se olisi ollut mielestäsi osuva. :(
Boner

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti: mutta jos tahalleen hajoittaa kumppaniaan ja siinä samalla sitten luo perheeseen paskan ilmapiirin, niin kyllä mun kirjoissa silloin on kusipää.
Sama pätee siihen suhteen ulkopuoliseen tyyppiin. Siis siihen joka lähtee ukkomiehen/rouvan kanssa panemaan tietäen faktat.
Bruce Willisika

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti:

Ja minä kun niin luulin
Niinpä juuri.
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:loser:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

1. Ketä?
2. Mitä pettämisellä tarkoitetaan?
3. Ymmärtämykseni mukaan naiset tykkäävät rikkaista ja isokyrpäisistä miehistä, jotka hakkaavat, nussivat muita ja jättävät tekstarilla. Tämänkaltainen mies on onnellisen suhteen edellytys.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja exsu »

RolloTomasi kirjoitti:
Ymmärtämykseni mukaan naiset tykkäävät rikkaista ja isokyrpäisistä miehistä, jotka hakkaavat, nussivat muita ja jättävät tekstarilla. Tämänkaltainen mies on onnellisen suhteen edellytys.
Mä oon niin vaatimaton, että mulle riittää mies joka täyttää tän listauksen kaksi ensimmäistä piirrettä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ei onnelisessa suhteessa tarvitse pettää, salailla tai muutoinkaan toisen selän takana touhuta. Polygamiassa taas valttina on avoimuus eikä suinkaan kieroilu. Itse olen kyllä skeptinen, voiko onnellisessa, hyvässä suhteessa kuitenkaan tuo pollygamiakaan rehellisesti toimia ilman ylimääräisiä mustasukkaisuuksia...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
RahkaPussukka
Kitinäaddikti
Viestit: 89
Liittynyt: 30.01.2011 20:08

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja RahkaPussukka »

Ikisinkkuna näen suhteen muodostamisen/vakiinnuttamisen tarpeelliseksi silloin, kun päätetään ruveta jälkikasvua pykäämään.

Muut suhteet näen enemmän ja vähemmän omantunnon sääteleminä liittoumina, joissa on kenties (kenties ei) yhteisymmärryksen vallitessa tehty jonkinlainen sopimus.

Olemme yksilöitä parisuhteessakin vai mistä muuten voisi johtua nämä "erilleen kasvamiset". Kehitymme koko ajan ihmisinä ja välillä siinä vauhdissa ei toinen pysy matkassa. Kyse on prosessista ja välillä sen tuloksena on sydänsuruja molemmin puolin.

Näen "pettämisen" (tässä varmaan merkityksessä toisen luottamuksen tai käsityksen pettämisen) myös eräänlaisena henkisen kasvun/kehittymisen merkkinä. Joskus sitä joutuu etsimään itseään muiden sängyistä, jos esim. minuus on jäänyt arjen pyörityksen jalkoihin.

Välillä tuloksena on pelkkää sekasortoa/tuhoa, mutta joskus tuskallisen kokemuksen jälkeen uusia, onnellisempia alkuja kaikille osapuolille.
Ei, juu, vaarinhousut!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onnellinen suhde on oletusarvoisesti naisten hömppälehden luoma romantisoitu illuusio, jota jokaisen lukijan tulee tavoitella tinkimättömästi. Loppujen lopuksi jokainen määrittelee termin itse. Onnellinen suhde ei täysin poissulje juuri mitään, ei ehdottomasti myöskään pettämistä.

Muistakaa silti elää täysillä ja tarttua hetkeen, niinku.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Boner kirjoitti:
Dumis kirjoitti: mutta jos tahalleen hajoittaa kumppaniaan ja siinä samalla sitten luo perheeseen paskan ilmapiirin, niin kyllä mun kirjoissa silloin on kusipää.
Sama pätee siihen suhteen ulkopuoliseen tyyppiin. Siis siihen joka lähtee ukkomiehen/rouvan kanssa panemaan tietäen faktat.
Mä. Lähdin komeen miehen sormuksesta piittaamatta hotellihuoneeseensa ja jäin samantien viikonlopuksi. Totally hooked... En ota ikinä yhteyttä, en kysele. Tunnustan, etten mieti vaimoaan ikinä. En tiedä onko miehellä jopa lupa vieraisiin, mutta epäilen. Kertaakaan en ole kutsuun jättänyt vastaamatta.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Ja nyt se mulkku jätti mut. Just kun olin muutaman päivän kierinyt tekaistuissa morkkiksissa niin sit se kehtaa keretä ensin.
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:D Anteeksi, ei saisi nauraa.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Koruja en palauta!
Boner

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Huora Harakka kirjoitti:Koruja en palauta!
Siis sä olet hetken aikaa paneskellut jotain ukkomiestä ja se on jo ostellut sulle koruja?

Paluata ne sen muijalle, ja sano että ukkos oli pihi kitupiikki.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 11:21

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Ehittiin me pitkään tapailla, koruja kertyi kiitettävästi mut tietenkään en mistään luovu. Toivon, että liitto on onnellinen ja sen mulkun ihana mulkku saa ansaitsemaansa huomiota. :)
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Siis minkälainen vitun tohveliolmi ostelee jotain koruja naiselle a) parisuhteen ulkopuolelle b) ylipäätään ?

PS. Kerro vähän lisää mulkusta. Olix optimi?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tää Huoris kuulostaa vähän siltä...Helluko se oli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Boner

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:Siis minkälainen vitun tohveliolmi ostelee jotain koruja naiselle a) parisuhteen ulkopuolelle b) ylipäätään ?
Minua taas kiinnostaisi tietää, että millaiset varvit saa esim. korvakoruilla!?
Manaaja

Re: Petetäänkö onnellisissa liitoissa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^^ Jannu ei oo taas yhtään kyydissä.
Viimeksi muokannut Manaaja, 22.02.2011 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin